Autor Tema: CE Sabadell-CD Mirandés dissabte 24/11 20:00h  (Llegit 12260 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
Re:CE Sabadell-CD Mirandés dissabte 24/11 20:00h
« Respondre #60 el: 25 de Novembre de 2012, 08:25:28 am »
Algú em pot confirmar si Oscar Ramirez no ha tocat la pilota en els 5 minuts que ha jugat? Jo diria que no.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #61 el: 25 de Novembre de 2012, 10:09:30 am »
Ahir vaig veure jugadors molt espesos, Uli i Collantes no van tenir bon dia.

El canvi de Anibal per  Collantes, no va rendir l'esperat, jo hagues canviat Anibal per Uli; aquest dos quan juguen junts, no em convencen.

Jo hagues fet entrar a Eneko o Arteaga per Collantes.

Golas de Lanza, el primer que fa aquesta temporada, que no es de penal

Un punt menys per arribar els 50!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #62 el: 25 de Novembre de 2012, 10:15:42 am »
Ayer fue un partido malo por nuestra parte, sobretodo en el segundo periodo, es una lástima porque el Mirandés es un equipo de los en teoria "asequibles" cuando los recibes en casa. Pero la circulación de pelota fue muy lenta y no hubo nada de inspiración, ni chispa en nuestra gente de ataque o llegadores como Hidalgo o Moha.

Además hubieron pérdidas continuas de balones fáciles, en algún momento fue un juego de despropósitos hacia el final del partido. Pero yo a todos los meto en el mismo saco, aunque siempre tendemos a cargar la culpa en único jugador cuando no se hace un buen partido.

Incluso el mister ayer igual no estuvo tan acertado  como otras veces, en la segunda parte yo veia una autopista para entrar por nuestra banda derecha (creo que Toni Lao no habia pisado tanto rato la zona de ataque desde que estábamos en segunda B), por tanto, si no hubo lesion igual se precipitó en cambiar a Collantes (justo cuando estaba en la derecha que es donde creo que se encuentra más cómodo que no en la izquierda) para luego, y despues de mover varios jugadores de sitio al cambiar a Collantes,  volver a apostar por un "extremo derecha" como Oscar, viendo el espacio que habia.

Pero bueno, cuando no ganamos todos vemos cosas que se podian haber hecho diferente y cada uno somos un "entrenador" diferente, yo lo dejaria como un partido flojo de nuestro equipo y que seguro que la semana que viene estamos mejor.  Y como positivo, que todo lo que sea sumar bienvenido sea, porque aparte de sumar 1 punto el rival tampoco sumó ayer más.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #63 el: 25 de Novembre de 2012, 10:45:43 am »
Tinc una mala espina per aquest partit. Teòricament hauriem de treure els 3 punts però temo que l'eufòria passi factura. A més a més el Mirandés està a una ratxa positiva.

1-1

No podem deixar que el rival s'avançi a cada partit per començar a jugar. La part positiva, seguim a playoff.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8828
« Respondre #64 el: 25 de Novembre de 2012, 11:11:43 am »

Vaig poder gaudir de la NCA i sobre el camp, primer minut ocasió claríssima que si marquem crec que haguessim guanyat comodament pq trenca en segons tota la planificació del Mirandés en tota la setmana, els de Miranda molt ben plantats, tenen la lliçò molt ben apresa, saben les seves limitacions i saben com jugar per sumar....i ultimament ho fan molt be, defensen tots e intentan atacar amb bon número, es un bloc que va molt junt, es molt difícil fer el joc de toc nostre amb un equip així.
Podríem haver perdut perfectament, de fet a 20 minuts d´acabar jo ja firmava l´empat.
Algú va veure bé, si podría haver penal a l´Ulises a la penúltima jugada que s´en va de 4 o5?? Jo sobre el camp si em va semblar pero veig que ningú ho comenta.
Lanza i Ulises son sense dubte, els millors de la plantilla tecnicament.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #65 el: 25 de Novembre de 2012, 11:40:48 am »
Tinc una mala espina per aquest partit. Teòricament hauriem de treure els 3 punts però temo que l'eufòria passi factura. A més a més el Mirandés està a una ratxa positiva.

1-1

No podem deixar que el rival s'avançi a cada partit per començar a jugar. La part positiva, seguim a playoff.

Ho veus com no t´havies de haver retirat de la Lliga de Porres ?   ;D
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #66 el: 25 de Novembre de 2012, 11:44:11 am »

Vaig poder gaudir de la NCA i sobre el camp, primer minut ocasió claríssima que si marquem crec que haguessim guanyat comodament pq trenca en segons tota la planificació del Mirandés en tota la setmana, els de Miranda molt ben plantats, tenen la lliçò molt ben apresa, saben les seves limitacions i saben com jugar per sumar....i ultimament ho fan molt be, defensen tots e intentan atacar amb bon número, es un bloc que va molt junt, es molt difícil fer el joc de toc nostre amb un equip així.
Podríem haver perdut perfectament, de fet a 20 minuts d´acabar jo ja firmava l´empat.
Algú va veure bé, si podría haver penal a l´Ulises a la penúltima jugada que s´en va de 4 o5?? Jo sobre el camp si em va semblar pero veig que ningú ho comenta.
Lanza i Ulises son sense dubte, els millors de la plantilla tecnicament.

A mi em va semblar "penalty de llibre" en aquell moment....Vaig tindre la sensació de que l´obstrueix i el desequilibra totalment.  Però més d´un soci diu que no hi va haver res i entre ells el periodista Pere Figueres, una opinió en aquest cas que hem de considerar molt autoritzada....

Coincideixo amb tu,  Lanzarote i Ulises Dávila, dos jugadors de "lluxe" i s´hauria de fer el possible perquè puguin participar del projecte de l´any que ve, que els japoneses volen més ambiciós....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #67 el: 25 de Novembre de 2012, 11:59:23 am »

1-1

Ho veus com no t´havies de haver retirat de la Lliga de Porres ?   ;D

L'any que vé donaré guerra a les porres  :smoking: :smoking:

5 partit sense perdre, sumar sempre és positiu. Aquest equip no sap jugar contra els de la zona baixa, som l'equip aspirina. Portem 23 puntets.
L'objectiu aquesta primera volta és fer 32 punts.

Queden 18 punts per disputar-se aquesta primera volta. Hem de fer-ne com a mínim 10.

La permanència:51 punts
Desena posició (objectiu) : 58
Playoff: 70

Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #68 el: 25 de Novembre de 2012, 12:38:37 pm »
El mirandés no tiene nada, pero ponían un par de h****s y c******. Nos costó mucho porque presionaban como jabatos durante los 90 minutos. El partido fue MUUUUUY MALO pero por parte de los 2. El mirandés tubo el churro de meter la primera que tubo sin quererlo casi y nosotros ya fuimos a remolque contra un equipo que se encerraba de manera brutal y no nos dejaba jugar. Les salío perfecto la jugada.

No creo que el mirandés baje, son un equipo durillo, aunque no comparta su forma de jugar. Me recordó mucho a los partidos ***** y sucios de segunda B.

Ayer no estubo bien nadie. No creo que debamos personalizarlo en hector simón.

Por cierto, me entra una duda. Aguantarán nuestors mediocentros de 35 años aguantar hasta final de temporada?

Desconnectat David Sab

• Infantil
  • Missatges: 124
« Respondre #69 el: 25 de Novembre de 2012, 19:23:10 pm »
Collantes és més fluixet del que semblava...i a uli el veig molt irregular....falta connectar més ràpid amb els de davant....més jugar al primer toc i córrer més!!!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #70 el: 25 de Novembre de 2012, 19:57:43 pm »
Ahir molt mal partit de l'equip, i ja van uns quants aquesta temporada a casa. Jugant així només podem aspirar a la permanència. Ho sento però estic un altre cop molt enfadat amb l'equip. Noves pifiades en defensa i un joc combinatiu i d'atac molt però que molt fluixet. I el pitjor  fou tenir la sensació que hi va haver certa relaxació a la segona part. Carreres la cosa no funciona (tot i la bona classificació), espavileu d'una vegada a la NCA, que ja toca.

No acabem de jugar bé quan tenim la bola, si ens presionen una mica normalment la perdem ràpidament, donem una imatge de bastant inseguretat amb la poseció de la pilota. Han de millorar moltissim en aquest aspecte del joc i si cal de tant en tant jugar més en llarg (però això a vegades ja ho fan). Hidalgo entre que no ajuda massa en la creació i que està bastant desafortunat en les arribades, penso que ara mateix no mereix la titularitat, el que passa és que tampoc veig clar qui el podria substituir en l'interior dret.

A veure com va la cosa en els pròxims partits, però la imatge que venim donant aquesta temporada a Sabadell no és del tot positiva. Falta més ritme, agressivitat i millorar en la conservació de pilota.

Visca el Sabadell !!!
« Darrera modificació: 25 de Novembre de 2012, 20:05:08 pm per jarisacat »

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #71 el: 25 de Novembre de 2012, 20:14:21 pm »
Per qué ens costa tant robar i en canvi ens la roben a nosaltres tan fácilment? han pressionat molt i no ens han deixat jugar.

Per mi un punt possitiu veient el partit d´avui. Per cert algú sap quant medeix el terreny de joc de la NCA?? a vegades em fa l´efecte d´estar com apilotats tot, no sé com si fos petit el rectangle, pot ser de les cámeras de tele que están força baixes i és un efecte óptic, sabeu les mides?

Precisamente ha sido todo lo contrario, ellos se han cerrado en su campo, bien juntos y nos han hecho imposible crear ocasiones claras. Hemos jugado mucho si, mucha posesión, pero pocas ocasiones.

No estoy de acuerdo. Ellos (para mi) adelantaron bastante sus lineas y en muchos momentos presionaron a nuestros defensas y medios. Aunque me esperaba algo más del Mirandés. Pero bueno, mejor así pues si llegan a tener algo más de calidad ayer no pillamos ni un punto.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #72 el: 25 de Novembre de 2012, 21:20:00 pm »
Per qué ens costa tant robar i en canvi ens la roben a nosaltres tan fácilment? han pressionat molt i no ens han deixat jugar.

Per mi un punt possitiu veient el partit d´avui. Per cert algú sap quant medeix el terreny de joc de la NCA?? a vegades em fa l´efecte d´estar com apilotats tot, no sé com si fos petit el rectangle, pot ser de les cámeras de tele que están força baixes i és un efecte óptic, sabeu les mides?

Precisamente ha sido todo lo contrario, ellos se han cerrado en su campo, bien juntos y nos han hecho imposible crear ocasiones claras. Hemos jugado mucho si, mucha posesión, pero pocas ocasiones.

No estoy de acuerdo. Ellos (para mi) adelantaron bastante sus lineas y en muchos momentos presionaron a nuestros defensas y medios. Aunque me esperaba algo más del Mirandés. Pero bueno, mejor así pues si llegan a tener algo más de calidad ayer no pillamos ni un punto.

Bueno, hemos visto partidos diferentes parece  :happy:

Ellos en cuanto han marcado el primer gol, y el resto del partido, con los centrales nos dejaban jugar todo lo que queriamos, el problema era meterse en su campo, que hay tenían sus 11 jugadores gran parte del partido.

Incluso Pouso lo ha dicho en rueda de prensa, antes que precipitarse y irnos con 0 puntos, hemos preferido conservar y asegurar el punto que teníamos y probar por si caían 2 más.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #73 el: 26 de Novembre de 2012, 09:30:55 am »
El millor del partit, sens dubte, per mi, va ser conèixer en persona al company mss abans del partit, per que el que és el partit en sí...  :wall:

El Mirandés va venir a fer el típic partit de Segona B, un 4-5-1 defensiu, amb força estopa permesa per l'àrbitre, i a sobre posant-se per davant del marcador va sentir-se encara més còmode. Amb l'empat va ser tot tornar a començar i al final del partit, cagada amb el tema Oscar Ramírez, que per molt que ara el critiquem, tampoc és normal que un àrbitre ensenyi a un jugador dues targetes en les dues úniques faltes que va fer i menys amb la segona que va ser un simple xoc entre dos jugadors.

Res, un puntet menys per a la permanència.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #74 el: 26 de Novembre de 2012, 11:03:39 am »

A mi em va semblar "penalty de llibre" en aquell moment....Vaig tindre la sensació de que l´obstrueix i el desequilibra totalment.  Però més d´un soci diu que no hi va haver res i entre ells el periodista Pere Figueres, una opinió en aquest cas que hem de considerar molt autoritzada....

Coincideixo amb tu,  Lanzarote i Ulises Dávila, dos jugadors de "lluxe" i s´hauria de fer el possible perquè puguin participar del projecte de l´any que ve, que els japoneses volen més ambiciós....
[/quote]

molt més ambiciós, tot i que pel que sé, han vingut amb les katanes...

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8828
« Respondre #75 el: 26 de Novembre de 2012, 13:07:43 pm »
El millor del partit, sens dubte, per mi, va ser conèixer en persona al company mss abans del partit, per que el que és el partit en sí...  :wall:

El Mirandés va venir a fer el típic partit de Segona B, un 4-5-1 defensiu, amb força estopa permesa per l'àrbitre, i a sobre posant-se per davant del marcador va sentir-se encara més còmode. Amb l'empat va ser tot tornar a començar i al final del partit, cagada amb el tema Oscar Ramírez, que per molt que ara el critiquem, tampoc és normal que un àrbitre ensenyi a un jugador dues targetes en les dues úniques faltes que va fer i menys amb la segona que va ser un simple xoc entre dos jugadors.

Res, un puntet menys per a la permanència.

Va ser un plaer birrero, a veure si pogués venir mes sovint i fem una trobada o a veure si puc venir aquest any a la partideta de futbol que feu.  :xin-xin
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #76 el: 26 de Novembre de 2012, 17:17:17 pm »
Partit horrible, però no per la nostre part, si no que ells en cap moment van voler res més que 1 puntet. Típic equip  fent joc de tercera divisió.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #77 el: 26 de Novembre de 2012, 19:28:36 pm »
Sincerament crec que la major part dels nostres mals el passat dissabte es van centrar en la línia de creació. Fins i tot, Moha va estar inusualment lent, imprecís i com bé heu dit alguns de vosaltres, Héctor Simón ara per ara no té lloc en aquest equip. Mai m'hagués cregut que trobaria a faltar a Juanjo Ciércoles, però sense dubte enguany és un jugador gairebé insubstituible.
Paz i Pablo Ruiz continuen ratllant a un molt bon nivell, tot i que el gol del Mirandés es podria haver defensat millor. Espasandín i Lao tenen la titularitat totalment guanyada en la seva posició, posant-li les coses gairebé impossibles a un Óscar Ramírez al qui crec que li està fallant, més que res, l'aspecte psicològic. De veure's com un puntal de l'equip, ha passat a ser un suplent que ho té complicat per ser titular en aquest grup. El veig accelerat, insegur, amb dubtes que al darrera poden acabar desenvocant en jugades de molt de perill, com ja va passar a Huelva. De totes maneres, espero que pel seu bé i el de l'equip superi aquest important "bache" pel que està passant.
Finalment, Collantes ha de jugar per la dreta, així de clar. Lanza pot rendir més per la dreta, segur, però correm el risc d'anul.lar practicament la nostra banda esquerra, com va passar dissabte. De fet el gol del Sabadell va arribar quan els dos jugadors en qüestió van canviar de banda. Aquest per mi, error, el vam patir 40 minuts a la primera part i... tota la segona part. Algú em pot explicar per què després d'haver jugat els últims cinc minuts de la primera part amb les bandes canviades i empatar el partit, volvemos a las andadas a la segona part? Incomprensible!
En fi, molt mala segona part, davant d'un equip molt i molt normalet davant del que crec, vam salvar un punt. Toca reflexionar i aprendre a jugar contra els equips de la part baixa que se'ns estan creuant de mala manera.
El millor de tot plegat, és que tenim 23 puntets a aquestes alçades de temporada, que no està gens malament. Crec vital sumar tot el que es pugui abans de iniciar-se la segona volta, per assegurar-nos un coixí que ens doni la tranquilitat necessària per quan tornin a venir maldades.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #78 el: 27 de Novembre de 2012, 09:25:45 am »
A veure si al proper partit a casa repinten les ratlles del camp!.  :wall:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #79 el: 27 de Novembre de 2012, 14:38:31 pm »
Si aixo de les ratlles, ja fa temps que ho penso, i em pregunto perque estan tan difuminades.

Tan costa pasar la maquina aquella, que es passa per repintar abans de començar els partits?