Autor Tema: Oliver i Benji a la Nova Creu Alta  (Llegit 14637 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re:Oliver i Benji a la Nova Creu Alta
« Respondre #60 el: 09 de Novembre de 2012, 11:43:36 am »
Tornant al tema del nom del jugador i del que tothom parlar, el de CESC, sincerament crec que alguns -no amb certa raó- veieu més fantasmes del compte. Aquest nom te les sigles del nostre club pel que, des de la meva més modesta opinió, és el més li escau. Si ja li posem el cognom HIROSHI, precisament ja tenim un personalisme i si busquem JORDI, JOAN o el que sigui, tornem a caure en el buscar a qui fa referència i jo particularment, prefereixo que faci referència al club, que està per damunt de qualsevol persona.
Que hi ha un jugador d'un club de futbol que es diu així? Sí. Segur que al nostre futbol base també trobarem algun CESC. És més, li posem el nom que li posem, gairebé també segur que trobem a algun jugador amb aquest nom que juga o ha jugat al FCB o RM.

Que es podien donar més noms com a opcions? Sí. I hi hauria qui es queixaria d'excés de noms.
Que es podia fer un concurs a les escoles? També. I hi hauria qui es queixaria que el nom escollit potser l'ha proposat un nen que mai ha estat al Temple.
Que això ho podríem fer durar etèrnament? Oi Tant!

En certa mesura i ja em perdonareu, sembla que critiquem absolutament tot el que es faci, sense més ni més.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #61 el: 09 de Novembre de 2012, 12:09:26 pm »
 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2
Manelinho

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #62 el: 09 de Novembre de 2012, 13:16:55 pm »
Es faran ressó mediatic del tema els nostres periodistes nacionals?
Aprofitarem aquest fet per que tothom s´enteri del mosaic al "Temple"?
Espero que si, espero que li donin molt ressó i que si surt escollit el nom de CESC HIROSHI, expliquin a tothom del seu significat i que no hi hagin dubtes amb el jugador blaugrana.
Habiam com acaba aixo, que en un principi pot ser molt positiu pel club i la ciutat.  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #63 el: 09 de Novembre de 2012, 18:22:54 pm »
Dudas con el nombre de CESC? Todas, yo hoy comentandolo en una reunión, todos me han dicho lo mismo. Que como poniamos el nombre de un jugador del barça. Yo pienso que con la historia que tiene el club y la cantidad de buenos jugadores e incluso presidentes, tengamos que poner CESC, yo no lo apoyo.

Desconnectat ManuSabadell

• Infantil
  • Missatges: 251
« Respondre #64 el: 12 de Novembre de 2012, 18:30:57 pm »
Vine a veure com pinta Yoichi Takahashi!

12/11/2012

Durant aquesta setmana podem gaudir a l’Estadi de la visita de Yoichi Takahashi, el dibuixant de la coneguda sèrie de dibuixos animats ‘CAMPEONES’. Takahashi està a Sabadell per pintar dos murals amb els seus personatges més coneguts, com Oliver Atom, Benji Price, Mark Lenders o els bessons Derrick.

El Centre d’Esports permetrà l’accés d’aquells que ho desitgin a la zona de la Nova Creu Alta on el japonès està dibuixant per veure’l en acció. S’haurà de passar per les oficines del club abans de pujar per acreditar-se, de manera totalment gratuïta pels socis del club. Els que no siguin socis podran gaudir del mural i veure al dibuixant en directe per tan sols 5€.
Vine a veure’l pintar!

L'horari de visita és el següent:
Dimarts 13: Al matí de 10h a 12h i a la tarda de 17h a 18h.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3143
LO BUENO DE NO MENTIR ES QUE NO TE TIENES QUE ACORDAR DE LO QUE HAS DICHO.

SI PARECE DEMASIADO BUENO PARA SER VERDAD, PROBABLEMENTE LO SEA.

• Infantil
« Respondre #65 el: 12 de Novembre de 2012, 18:32:15 pm »
Yoichi Takahashi parla sobre el seu mural a la Nova Creu Alta

12/11/2012

Aquest matí el famós dibuixant de la sèrie japonesa ‘Campeones’, Yoichi Takahashi, ha comparegut a la sala de premsa Miguel Quereda de la Nova Creu Alta per explicar la seva presencia a Sabadell. Acompanyat pel President del club, Joan Soteras, Takahashi ha respost emmig d’una gran expectació mediàtica.

El dibuixant ha parlat de molts temes, i un d’ells ha estat el partit que dissabte va viure en directe a l’Estadi, la victòria per 1-0 contra la SD Huesca: "Vaig gaudir de la victòria de dissabte contra el Huesca, però encara hauria de venir més gent al camp". Sobre el propi mural gegant que està pintant, Takahashi ha afirmat que "és tot un repte pintar un mural tan gran, estic acostumat a fer els meus dibuixos en petit", i que "no es pot descartar que el personatge que creo exclusiu pel CE Sabadell surti algun dia a la sèrie si se'n fa una continuació".

També ha parlat el President del club, Joan Soteras, que ha rebut de Takahashi un dibuix signat del personatge Oliver Atom. Soteras ha manifestat que "ens agradaria que la visita de'n Yoichi ens donés una certa repercussió a l'Àsia", i no ha descartat l’arribada d’un jugador japonès al club en un futur pròxim, un jugador “que no seria per fer bonic sinó que aportaria qualitat a l’equip”.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3144

• Infantil
« Respondre #66 el: 13 de Novembre de 2012, 17:31:31 pm »
Yoichi Takahashi: “He agafat carinyo als quadres arlequinats a base de dibuixar-los”

13/11/2012

El dibuixant japonès Yoichi Takahashi segueix dibuixant els dos plafons que adornaran la Nova Creu Alta amb alguns dels seus personatges més coneguts. Avui, el creador de dibuixos com Oliver Atom, Benji Price o Mark Lenders ha alternat aquesta tasca de dibuixant amb diferents entrevistes amb mitjans de comunicació. Takahashi també ha respost a les preguntes del web oficial del Centre d'Esports Sabadell, explicant com està vivint aquesta experiència a la ciutat:

- Com va sorgir l'oportunitat de venir aquí? Va ser idea d'un dels directius inversors que és amic meu. Era una idea per promoure una mica el Sabadell allà.

- Què vas pensar en el moment que t'ho proposen? No pensava que podria fer el servei d'honor al partit de dissabte. Estic encantat de com m'estan tractant.

- Ha de ser molt emocionant ser tan conegut tan lluny de casa. Estic molt content. És molt agradable veure molta gent que segueix sent seguidora d'aquests dibuixos.

- Expectació a nivell de seguidors, però també de la premsa! M'ha sorprès i m'ha agradat molt veure tanta gent. Si anem a Barcelona o a Madrid és normal veure tants mitjans, però al venir a una ciutat que no és capital de província com Sabadell m'esperava menys gent. Estic sorprès i agraït.

- Et va sorprendre també la samarreta a quadres? A Japó no he trobat mai cap disseny semblant a aquest. Em va sorprendre molt i està molt bé, li he agafat carinyo a aquesta samarreta a base de dibuixar-la.

- Pel que ha vist aquí, el Sabadell és un equip que pot trobar el seu racó al mercat japonès? No és el Madrid ni el Barça, però si es puja a Primera Divisió segurament sí. Allà no podem veure el futbol de Segona per la televisió, que és la clau, però Primera sí, i el primer objectiu que s'ha de perseguir és l'ascens per després obrir-se al Japó.

• Infantil
« Respondre #67 el: 15 de Novembre de 2012, 14:11:19 pm »
Cesc Hiroshi, presentat en societat.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3152

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #68 el: 15 de Novembre de 2012, 16:12:18 pm »
¿Porqué Cesc ? Yo no estoy de acuerdo.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #69 el: 15 de Novembre de 2012, 16:22:32 pm »

el seu nom és l’acrònim que resulta d’ajuntar les lletres inicials de Centre d’Esports Sabadell de Catalunya.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #70 el: 15 de Novembre de 2012, 17:31:10 pm »

el seu nom és l’acrònim que resulta d’ajuntar les lletres inicials de Centre d’Esports Sabadell de Catalunya.

A més, hi va haver unes votacions a la mateixa web del club.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #71 el: 15 de Novembre de 2012, 18:33:35 pm »
Ya tenemos a Adriana Karembeu (Skleranikova), la modelo rubia con las piernas mas largas del mundo xD

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #72 el: 15 de Novembre de 2012, 18:51:18 pm »
Ya tenemos a Adriana Karembeu (Skleranikova), la modelo rubia con las piernas mas largas del mundo xD
Dos pájaros de un tiro. Como sabe nuestro presi.  :rolleyes2:

Fuera bromas, a mi me gusta como esta echa la Cesca, vaya rubia, creo que ya se en quien se inspiró el dibujante.  :laugh2:
« Darrera modificació: 15 de Novembre de 2012, 19:26:31 pm per Évir »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #73 el: 15 de Novembre de 2012, 22:05:12 pm »
Seeeeeeee!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Infantil
« Respondre #74 el: 23 de Novembre de 2012, 20:39:25 pm »
Coneix a Cesc al partit de demà contra el CD Mirandés!

Ja pots conèixer el personatge exclusiu que Yoichi Takahashi, creador de la sèrie ‘Campeones’, va dibuixar pel Centre d’Esports Sabadell. El nostre particular futbolista, Cesc, estarà demà al Gol Nord abans del partit de la 15a jornada de lliga que enfrontarà el Sabadell amb el CD Mirandés. Els aficionats que vulguin podran veure de prop l’obra de Takahashi i fotografiar-se amb ell. Al descans del partit, el Cesc serà traslladat a la zona de Lateral perquè els socis d’aquestes localitats també el puguin gaudir.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3174