Autor Tema: J19 CE Sabadell-CD Lugo. 22/12/12 18.00  (Llegit 12300 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:J19 CE Sabadell-CD Lugo. 22/12/12 18.00
« Respondre #40 el: 22 de Desembre de 2012, 18:51:18 pm »
DESCANSO

CE SABADELL FC  0  -  1  CD LUGO   
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #41 el: 22 de Desembre de 2012, 18:58:03 pm »
Com estem jugant?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #42 el: 22 de Desembre de 2012, 19:53:52 pm »
Com estem jugant?

Jugamos como núnca y perdemos como casi siempre.

FINAL

CE SABADELL FC  0  -  1  CD LUGO
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
« Respondre #43 el: 22 de Desembre de 2012, 20:21:43 pm »
Hem perdut amb el Lugo a La NCA! aixó si que em toca els nassos, avui no ha sonat la flauta de l´últim minut, s´ens tanquen al darrere ai ens pressionen moltíssim i així és molt complicat poder jugar el nostre futbol...quina  m!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #44 el: 22 de Desembre de 2012, 20:41:45 pm »
ja sols passar quant es falles les ocasions s'acaba perdent, be ara esperar que passat el nadal le cosa millori  :nadal2
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #45 el: 22 de Desembre de 2012, 20:53:12 pm »
em sembla que juguem millor a estadis grans amb mides amples, a la nca veig a els jugadors com tots apilotats i sense espais, s´han d´ampliar les mides pel nostre joc i per acostar a la gent a la gradería així com omplir un estadi que més sembla un camp neutral que altre cosa.
No podem predre a casa amb el Lugo que ademés veníam amb els juvenils!! estic molt empipat

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #46 el: 22 de Desembre de 2012, 20:55:33 pm »
tenim una Lanza dependència massa gran. Totes les pilotes van a la seva banda, sempre esperem una genialitat seva i que soni la flauta.  No sé q passarà com foti el camp en aquest mercat d'hivern...
Falten idees, falta solidessa defensiva, falta gol i falta q la gent es desperti i vingui a veure els partits, lamentable entrada avui a l'estadi. Malament anem si la gent deixa de venir al camp per a veure una patxanga del Barça.... en fi... a veure si canvien les coses després de vacances.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #47 el: 22 de Desembre de 2012, 21:10:36 pm »
Quina llàstima doncs avui s'ha jugat (crec) una mica millor i ens mereixiem molt més en el marcador. S'han creat més jugades de gol i s'han fet menys errors defensius. Sobretot, agrair als jugadors l'esforç fet, doncs des de l'inici han anat a pel partit i han fet una bona feina a nivell defensiu.

Pel que fa al mister, segueixo estant en desacord amb alguns dels seus plantejaments. Insisteix en col·locar a Ulises a la banda i Anival de 9, la qual cosa no em convenç. Per moltes diagonals que busqui, m'agrada molt més movent-se en llibertat des de la posició de davanter centre, a més des de l'extrem li costa molt desvordar al lateral (de fet ni ho prova). Si a més, tens en compte que avui no teniem un lateral esquerra pur per centrar o crear superioritat des de l'extrem... doncs encara ho entenc menys.

Però queda molt, potser el millor. S'ha de seguir confiant i donant suport a aquest equip. Amb aquesta actitud es pot guanyar a Elx, jo no en tinc cap dubte.

Honor al Sabadell.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #48 el: 22 de Desembre de 2012, 21:52:36 pm »
 :scut :bandera

Per si voleu veure unes imatges del partit  :mmmm

http://youtu.be/sfd_wuVb9wo
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #49 el: 22 de Desembre de 2012, 22:11:50 pm »
Una pena, porque se ha jugado para mi bastante bien y el esfuerzo del equipo ha sido grande. Hemos tenido muchas oportunidades claras pero entre lo mal que hemos definido y alguna gran parada de su portero nos hemos quedado con el 0 en nuestro marcador.
Buenos nos comeremos los turrones un poco más amargos, pero el futbol es así no siempre gana ni el mejor ni el que más lo merece.

Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #50 el: 23 de Desembre de 2012, 02:16:33 am »
Ja se'm ha passat una mica la mala llet, una llàstima perdre aquests tres punts, ells tampoc han fet mèrits per endursel's però el futbol és així, ara ens espera una verdadera "cuesta de enero y febrero" i a veure si els reis ens porten reforços perquè els necessitem  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #51 el: 23 de Desembre de 2012, 09:58:16 am »
Si volem estar entre els 6 millors, hem de millorar els nostres registres a casa, no pot ser que vinguin equips de la zona baixa i rasquin punts d'aqui.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #52 el: 23 de Desembre de 2012, 10:19:08 am »
Esto esta muy igualado,igual nos la jugamos por arriba,en la clasificacion,que por abajo.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #53 el: 23 de Desembre de 2012, 15:15:59 pm »
Si tenemos que perder partidos esta temporada, espero que todos sean de la misma forma que ayer.

El partido del Sabadell fue bueno en líneas generales, los jugadores mostraron voluntad de asediar la portería del Lugo y voltear el marcador ya desde el primer minuto de la segunda parte. Hubo momentos de buen juego combinativo pese a que se abusó de los balones largos en la parte final del encuentro, ya a la desesperada.

El resultado nos deja un mal sabor de boca para finalizar el año pero insisto que no se puede reprochar nada a los jugadores en cuanto a la voluntad mostrada en el partido de ayer. Me han cabreado mucho más otros partidos que hemos empatado y perdido contra equipos inferiores, sólo por jugar al trantrán cuando íbamos por delante en el marcador.

Ayer fue un claro ejemplo del querer y no poder (o no tener la suficiente suerte), pero personalmente no tengo nada que reprochar si los jugadores se rompen los cuernos en el campo de la forma en que se los rompieron ayer. Y creo que la afición también se lo sabe reconocer. Esa es la actitud.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #54 el: 23 de Desembre de 2012, 15:20:23 pm »
Vaig veure el partit ahir d matinada, quan vaig tornar d lla feina i només puc dir que ni a lugo és creuen el resultat. És una pena perdre aquest partit perqur vam ser mooooooolt superiors al lugo. no pasa res a elx guanyem segur, n estic totalment convçut

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #55 el: 23 de Desembre de 2012, 21:11:40 pm »
Vaig veure el partit ahir d matinada, quan vaig tornar d lla feina i només puc dir que ni a lugo és creuen el resultat. És una pena perdre aquest partit perqur vam ser mooooooolt superiors al lugo. no pasa res a elx guanyem segur, n estic totalment convçut
Yo también, en casa tienen que perder PERO YA.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #56 el: 23 de Desembre de 2012, 21:25:58 pm »
Totalment d'acord amb vosaltres. Ahir, com per desgràcia en d'altres partits, només ens va faltar molta més sort davant de porta. És increïble que el Lugo ens guanyés ahir! Un equip que va arribar un cop a porteria en 90 minuts.
Res a recriminar a l'equip, a diferència per exemple del que va succeïr davant el Múrcia, doncs ho van donar tot i al final del partit molts d'ells estaven realment fosos.
Som el que som, un equip modest, amb un pressupost reduït i encara amb part de la plantilla més pròpia de Segona B que no de  Segona A, tot i haver millorat molt, i malgrat tot, avui estem per exemple, a quatre punts de tot un Villarreal.
Sincerament crec que estem fent una molt bona primera volta, doncs encara tenim la oportunitat d'acabar la mateixa amb 30 punts o més, i sense dubte, aquesta seria una puntuació molt i molt bona.
Lo únic que em preocupa una mica és la Lanza-dependència que arrosseguem i el fet de que siguem capaços de trobar els recanvis necessaris en defensa.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #57 el: 24 de Desembre de 2012, 08:26:32 am »
Una pena de partit la veritat. Mereixiem molt més davant un equip que no va fer res ni tan sols per sumar 1 punt.
De tota manera és cert que la fluidesa de l'equip en els darrers partits a casa no és bona i s'ha de millorar molt més si es vol quedar de la mitja taula cap amunt a final de temporada. La sort és que arribem a nadal 11 punts per sobre del descens.

Salut i bones festes!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #58 el: 24 de Desembre de 2012, 10:01:33 am »
En un partit de futbol no sempre guanya el que juga millor, i això ens va passar el dissabte. Que injust, colló, que injust. Era el dia que no havia de sortir res i no va sortir res.
A aixecar-se que toca aprofitar les vacances per oblidar aquesta derrota.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #59 el: 24 de Desembre de 2012, 10:09:25 am »
estic convençut que si fotem el penalty i marquem primer, els hi fotem un carro, pero fallar un penalty i que als pocs minuts en l'unica vegada que arriben a porta i per un fallo nostre ens marquin, ens va fer molt mal, aquets 3 punts eren molt importants, pels partits que venen ara, potser ara ens tocara sumar punts que en principi no hi contabem,perque una mala ratxa al gener-febrer ens podría portar molt avall.
Hem tornat !