Enquesta

VOLEM...PERO PODEM?

SI
7 (46.7%)
NO
8 (53.3%)

Total de vots: 15

Autor Tema: VOLEM... PERO PODEM?  (Llegit 1112 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
VOLEM... PERO PODEM?
« el: 07 de Gener de 2013, 21:46:42 pm »
Només queda una sola jornada per finalitzar la primera volta del campionat de lliga, i després de llegir algunes declaracions realitzades per alguns dels nostres jugadors i tècnics abans i després del partit a Elx, em ve aquesta pregunta al cap... És a dir, s'insisteix amb la idea que hi ha una clara intenció de fer el play-off d'ascens a Primera Divisió, i és clar que a tots ens agradaria però... Realment podem aspirar-hi??? Què en penseu??
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
Re:VOLEM... PERO PODEM?
« Respondre #1 el: 07 de Gener de 2013, 21:56:47 pm »
Per ara et diria q poder podem. El nivell d'exigència per a estar entre els 6 primers classificats de moment no m'està semblant massa elevat.  Fixeu-vos amb la Ponferradina q sense tenir cap gran equip hi havent perdut 9 dels 20 partits jugats (gairebé la meitat de partits jugats) ara mateix ocuparia zona de Play Off.

De moment m'atreviria a dir q ho tenim al nostre abast. Clar q per això falta una mica més d'ambició i sapiguer tancar els partits com Déu mana. Em perdut molts punts tontos, només cal tenir en compte que havent guanyat a Lugo i Mirandés ara mateix ocuparíem zona de Play Off amb 32 pts.

Tot pot ser q el nivell d'exigència a la segona volta sigui molt més elevat i al final els qui acabin estant en zona Play Off siguin els teórics favorits (deixant a banda el Racing de Santander).

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #2 el: 07 de Gener de 2013, 23:10:58 pm »
Claro que podemos, pero tenemos que mejorar en algunas cosas.

· Jugar con los de abajo de la clasificación con las mismas ganas que los de arriba.
· Tener ese punto de suerte que nos a faltado tanto.
· No más lesiones, como la de Espasandín, Tortolero...

Teniendo en cuenta esos tres puntos que los he pensado rápido, creo que podríamos quedar 6ºs.

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #3 el: 07 de Gener de 2013, 23:18:12 pm »
Señors tots ho hem vist, el nostre equip pot amb tots...pero amb els equips de la part baixa es relaxen i acaben pagan els plats...no es normal guanyar 3-0 al Almeria, empatar i poder acabant guanyant al camp del Girona, posant-li les coses complicades al Elx i a l'Sporting al seu camp...i perdre davant l'Hercules i Lugo a casa, empatar davant el Mirandes i Murcia que no tenen res. Ha quedat clar que poder podem, pero els jugadors no tenen la obligació de feru perque la directiva des del primer dia els hi va dir als jugadors que el principal objectiu es la permanencia, res mes...