Autor Tema: CE SABADELL - GIRONA (dissabte 19 a les 18:00 h)  (Llegit 17020 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
CE SABADELL - GIRONA (dissabte 19 a les 18:00 h)
« el: 08 de Gener de 2013, 14:52:04 pm »
Ja tenim data pel partit contra el Girona, serà el dissabte dia 19 a les 6 de la tarda.
Va molt bé que sigui dissabte ja que és el dia que tenim montada la caminada arlekinada. Segurament ho ajuntarem amb un bon àpat al migdia i després tothom cap a l'estadi, serà una jornada 100% arlekinada.

Per cert,  algú sap quan se sabrà el dia i hora del partit de la següent jornada contra el Villarreal?
« Darrera modificació: 14 de Gener de 2013, 10:14:52 am per X-Woman Centella »

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
Re:CE SABADELL - GIRONA (dissabte 19 a les 18:00 h)
« Respondre #1 el: 08 de Gener de 2013, 16:10:49 pm »
¿Que será jornada economica.?

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #2 el: 08 de Gener de 2013, 16:33:26 pm »
¿Que será jornada economica.?
Van dir que hi haurien les 2 a la segona volta. Por em donen aquesta gent.  :paret
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #3 el: 08 de Gener de 2013, 21:58:22 pm »
Des de Girona estan preparant omplir cinc o sis autocars!!

Honor!!

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #4 el: 08 de Gener de 2013, 23:32:36 pm »
Podria ser un bon partit per posar Jornada Economica...

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #5 el: 09 de Gener de 2013, 00:15:40 am »
Podria ser un bon partit per posar Jornada Economica...

Teniendo en cuenta que tiene que pasar el Barça B, el Castilla, el Sporting o el Racing... lo veo un poco bastante temerario, la verdad^^

Los carteles yo los he visto puestos y no ponen nada de jornada económica.

Por cierto, sería un puntazo que ésta la quitasen, como gesto al socio...

!Salud!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #6 el: 09 de Gener de 2013, 11:04:12 am »

Honor!!

Si, com l'any passat i llavors es varen presentar 35 persones.

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8844
« Respondre #7 el: 09 de Gener de 2013, 11:14:25 am »

Honor!!

La situació del Girona es completament diferent, tot i així, la del Girona no es una afició que ompli camps, ni tan sols el seu.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #8 el: 10 de Gener de 2013, 16:23:37 pm »

Honor!!

La situació del Girona es completament diferent, tot i així, la del Girona no es una afició que ompli camps, ni tan sols el seu.

L'any passat no té res a veure, s'estan jugant pujar a primera i es un desplaçament molt proper. A mi m'ha arribat informació de què vindràn bastants gironins.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #9 el: 13 de Gener de 2013, 19:45:09 pm »
Informem que de cara a la propera jornada de lliga a casa, dissabte 19 de gener contra el Girona FC, es posaran en marxa iniciatives i promocions per fomentar l'assistència de públic a l'estadi.

Operació omplir l'estadi, almenys ser 7000 o 8000. Juguem la primera de les 21 finals que ens queden.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #10 el: 13 de Gener de 2013, 19:49:05 pm »
Después de haber jugado El Girona CF esta mañana en Madrid, por la tarde su entrenador, Robi, se encontraba en la tribuna de la NCA., tomando nota del juego arlequinado.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 14 de Gener de 2013, 08:25:17 am »
Pel que vaig escoltar ahir, per aquest partit es vendran entrades anticipades per a socis a 10 euros general i gols.
I el mateix dia de partit entrades (no sé si només per socis o per tothom) a 15 euros gols i lateral.

El meu dubte, és saber si les entrades que es puguin comprar el mateix dissabte abans del partit seran els 15 euros TAN gols com a lateral.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #12 el: 14 de Gener de 2013, 08:49:28 am »
http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3295

Vine a veure el Sabadell-Girona aprofitant els preus rebaixats de les entrades

13/01/2013
El Centre d'Esports Sabadell ha decidit rebaixar els preus de les entrades pel primer partit de la segona volta, que enfrontarà al conjunt arlequinat amb l'actual segon classificat, el Girona Futbol Club. Un duel català que es podrà veure en directe des de la graderia de la Nova Creu Alta per només 10 euros.

Els socis podran retirar les entrades que desitgin per aquests 10 euros de forma anticipada abans del dissabte al migdia. Unes entrades de gol o lateral que es podran adquirir a les oficines de la Nova Creu Alta. A més, el dia de partit les entrades pels no socis valdran només 15 euros, tant a gol com a lateral.

Fes-te soci a meitat de preu
A més, ara pots fer-te soci del Centre d'Esports pel que resta de temporada a meitat de preu. Per tan sols 90 euros a gol, 115 a lateral o 210 a tribuna, podeu gaudir dels partits que queden aquesta temporada a la Nova Creu Alta. En el cas dels jubilats o els joves entre 18 i 25 anys, els preus són de 60 euros als gols, 80 a lateral i 180 a tribuna. Vine a donar suport als jugadors arlequinats. Junts som més forts!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 14 de Gener de 2013, 09:16:13 am »
Realment per aquest partit la directiva ha fet les coses millor i ja des de bon dilluns al matí sabem que podem 'oferir' als nostres coneguts per intentar aconseguir més gent a l'estadi, per tant més suport als nostres jugadors i sobretot, uns ingressos extres per al nostre club.

Intentem donar-li publicitat a la iniciativa de preus a veure si els hi podem fer obrir els ulls, tant a la directiva com a la ciutat, de que tenim un club a Segona A i que hem de potenciar-lo.

La llàstima és que segurament que el faran per Esport3, que ens pot restar públic, però que collons, per 10€, veus un partit en directe, amb els amics i a més tot un espectacle veure a alguns dels nostres jugadors, com Juanjo, Lanzarote, Moha, Gato, Toni Lao, Paz etc... que a cada partit em motiven més per anar al camp!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #14 el: 14 de Gener de 2013, 14:37:12 pm »
Realment per aquest partit la directiva ha fet les coses millor i ja des de bon dilluns al matí sabem que podem 'oferir' als nostres coneguts per intentar aconseguir més gent a l'estadi, per tant més suport als nostres jugadors i sobretot, uns ingressos extres per al nostre club.

Intentem donar-li publicitat a la iniciativa de preus a veure si els hi podem fer obrir els ulls, tant a la directiva com a la ciutat, de que tenim un club a Segona A i que hem de potenciar-lo.

La llàstima és que segurament que el faran per Esport3, que ens pot restar públic, però que collons, per 10€, veus un partit en directe, amb els amics i a més tot un espectacle veure a alguns dels nostres jugadors, com Juanjo, Lanzarote, Moha, Gato, Toni Lao, Paz etc... que a cada partit em motiven més per anar al camp!

Birrero, aixó no es fer les coses ben fetes. Com compro una entrada a 10€? Baixant a Sabadell? A mi baixar a Sabadell ja em costa 10€ + 2 hores! A mi i a molta gent.

Lo seu seria que es puguessin comprar el mateix dia, abans del partit. I que la puguessin comprar tothom.

Per cert, se que baixen unes 20 persones de Camprodon en cotxe. Pel que diuen, poden ser l'afició que més ompli la NCA aquest any.

Jo espero poder baixar.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 14 de Gener de 2013, 16:01:50 pm »
Jo crec també que la directiva encerta en la política de preus. Per tan, toca aplaudir. Es preveu una bona afluència de seguidors del Girona, i a 15 euros segur que l'estadi presenta una de les millors, sino la millor, entrada de la temporada.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #16 el: 14 de Gener de 2013, 16:16:03 pm »
yo tmb lo veo buena iniciativa y el echo de ponerlas anticipadas a 10 euros tmb en el lateral aun me parece mas buena idea, yo mañana tengo que ir a sacar un par de ellas y de aqui a el sabado seguramente que tenga que ir a sacar alguna mas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #17 el: 14 de Gener de 2013, 16:21:39 pm »

Birrero, aixó no es fer les coses ben fetes. Com compro una entrada a 10€? Baixant a Sabadell? A mi baixar a Sabadell ja em costa 10€ + 2 hores! A mi i a molta gent.

Lo seu seria que es puguessin comprar el mateix dia, abans del partit. I que la puguessin comprar tothom.

Per cert, se que baixen unes 20 persones de Camprodon en cotxe. Pel que diuen, poden ser l'afició que més ompli la NCA aquest any.

Jo espero poder baixar.

Pots contactar amb algún soci i que s'apropi al estadi. A més dissabte al matí està obert, pots venir i dinar aquí i desprès al partit!

Anem a omplir i que no es notin els gironins al temple!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #18 el: 14 de Gener de 2013, 19:33:43 pm »

Jo espero poder baixar.

Això es una cosa que ja vaig proposar però sembla que no deu agradar , tant facil com reservar-les per telefon deixant el numero del DNI  i al hora del partit  es van a recollir a les taquilles reservades per les invitacions dels tribuneros i amics, i potser que comencin a pensar de fer servir les tecnologies mes modernes del segle XXI que a veure si es nota que els que manen son japonesos :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 14 de Gener de 2013, 22:03:32 pm »

Jo no he dit que estiguin ben fetes, he dit que ha fet les coses millor. Evidentment hi ha molt marge de millora, i tot el que facin serà millorar, i els hi falta molt. L'ideal seria que es pogués comprar les entrades per el Servicaixa, però ja estem parlant d'un altre nivell.

Jo tampoc puc comprar entrades anticipades, per que sols vaig al camp en dies de partit, però com diu Inda, això es va proposar, però hi han poques ganes de pensar o de complicar-se la vida al club.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...