Autor Tema: CE SABADELL - GIRONA (dissabte 19 a les 18:00 h)  (Llegit 17026 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL - GIRONA (dissabte 19 a les 18:00 h)
« Respondre #20 el: 15 de Gener de 2013, 10:03:08 am »
El donen per E3, farà un fred de nassos, i a sobre juga el Barça a la mateixa hora...aviam què passa.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #21 el: 15 de Gener de 2013, 14:03:15 pm »
El donen per E3, farà un fred de nassos, i a sobre juga el Barça a la mateixa hora...aviam què passa.

mateixa hora q el Real Societat - Barça, M'encanta !!!!

Amb preus populars i siguent a la mateixa hora q el Barça destaparem molts dubtes de si la gent realment vol venir a veure el Sabadell o amb la excusa dels preus es quedava calentó a casa veient el Barça no fos cas q s'els escapés la lliga.... xDDD

DISSABTE ARRIVA LA HORA DE LA VERITAT !! K jo ja sé quina és la trista realitat però llavors q no demani la gent preus populars si la única cosa q els interessa és veure el FCB o el Madrid.

Dissabte veurem els arlekinats REALS que existeixen a Sabadell. La resta collonades.

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #22 el: 15 de Gener de 2013, 14:50:33 pm »
D´entrada no farà tant fred com aunciaven(més o menys com el passat diumenge). Per altra banda veurem qui es vol gastar una quantitat raonable amb veure un bon partit de 2A i que prefereix gastar-ho amb birres al bar mentres mira un intrascendent partit del Barça.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #23 el: 15 de Gener de 2013, 16:36:28 pm »
El Barça juga a fora. Tenint un partit de qualitat en viu per 10-15€, ja em diràs qui carai és tant friki de veure un partit per la tele en un bar. Segurament el que li diu a la dona que va a veure el futbol al bar i realment va a un puti a fotre un polvet.

I us ho diu un que és soci del Barça també.  :dance
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #24 el: 15 de Gener de 2013, 16:40:36 pm »
A mi em sua els ous, qui no vulgui venir que no vingui. Si som 3000 espero que animem com quan varem marcar el segon gol.

El que anem animarem com fills de **** i ja està.

HONOR AL SABADELL!! Quines ganes de derbi.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #25 el: 15 de Gener de 2013, 23:41:59 pm »
D´entrada no farà tant fred com aunciaven(més o menys com el passat diumenge). Per altra banda veurem qui es vol gastar una quantitat raonable amb veure un bon partit de 2A i que prefereix gastar-ho amb birres al bar mentres mira un intrascendent partit del Barça.

:clap :clap :clap :clap :clap :clap Molt ben dit !!

Curiós q ho digui un nik amb nom de cervessa eh !!   ;D ;D

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #26 el: 16 de Gener de 2013, 19:02:21 pm »
Pinta "un sabado de *****" Podría estar tot el sant dissabte plovent... Esperem que no començi fins diumenge. Sigui com sigui... alla hi serem... Pero em preocupa força el tema de 'asistencia en un partit que podria ser molt maco...

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #27 el: 17 de Gener de 2013, 10:31:47 am »
Me gustaría saber cuántas entradas han retirado socios durante estos días en los oficinas de la NCA.
Si no llueve el sábado podríamos tener una gran recaudación, y si ganamos podríamos "enganchar" a mucha gente al equipo !!!

Esperemos que no llueva  :reverencia2

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 760
« Respondre #28 el: 17 de Gener de 2013, 11:39:12 am »
Pinta "un sabado de *****" Podría estar tot el sant dissabte plovent... Esperem que no començi fins diumenge. Sigui com sigui... alla hi serem... Pero em preocupa força el tema de 'asistencia en un partit que podria ser molt maco...

Per desgràcia, s'espera que sigui just per la tarda quan el front estigui més a sobre.
Per tant, sí, serà un fàstic de dia. No crec que arribem a un xifra molt gran d'espectadors, per això de la pluja, però serà un dels partits amb més ambient de la temporada, no en tinc cap dubte.

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #29 el: 17 de Gener de 2013, 11:45:12 am »
Vinga señors que això està molt parat.. :anims. Dissabte plogui, nevi o faci fred tots a l'estadi i amb la veu ven preparada; no podem permetre que l'afició visitant s'escolti mes que els 4.300 nostres  :happy2:

Honor al Sabadell!!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #30 el: 17 de Gener de 2013, 12:22:53 pm »
Dissabte passat va fer un matí de g***** i fins una hora i mitja abans del partit va ploure. Espero que aquest dissabte sigui igual!. Espero amb moltes ganes aquest partit: decidirà si mirem amunt o no!.  :thumbsup:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #31 el: 17 de Gener de 2013, 13:18:26 pm »
Me gustaría saber cuántas entradas han retirado socios durante estos días en los oficinas de la NCA.
Si no llueve el sábado podríamos tener una gran recaudación, y si ganamos podríamos "enganchar" a mucha gente al equipo !!!

Esperemos que no llueva  :reverencia2

No compteu en que s'hagin venut moltes entrades, a la gent li costa molt anar entre setmana a buscar entrades, segons em van comentar el dia de l'Osca (el dia de les entrades a 5 euros al gol sud) les noies que venen les entrades a les oficines, de dilluns a dissabte es van vendre poquisimes entrades, va ser el diumenge dia del partit quan es va despatxar en taquilles practicament tot, per aixó hi havien aquelles grans cues.
Ja se que nosaltres no som el Barça i que tenir un sistema informatic costa molts diners, peró en cas de que es poguessin vendre les entrades on-line, otro gallo cantaria, a la gent li costa molt anar a les oficines, treball, nens, etc..
Tant de bó m'equivoqui peró no passarem dissabte dels 4.500 assistents.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #32 el: 17 de Gener de 2013, 13:53:30 pm »
Veig que li doneu molta importància a si plou o no...què passa que la gent són Gremlins?
És incompatible pluja i futbol?
Dissabte tot cristo a l'estadi!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #33 el: 17 de Gener de 2013, 13:57:51 pm »
El tema de la pluja a mi només m'importa per comprovar una de les més grans incoherencies del futbol espanyol, aquest dissabte es podran entrar 3 mil paraigues i a una iaia de 80 anys li requisaran el tap d'una ampolla petita d'aigua i de plàstic !  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
« Respondre #34 el: 17 de Gener de 2013, 14:05:26 pm »
Veig que li doneu molta importància a si plou o no...què passa que la gent són Gremlins?
És incompatible pluja i futbol?
Dissabte tot cristo a l'estadi!

Home important si ho es!!! Jo no em quedaré a casa, ja no ho vaig fer el dia del Guadalajara, però preferiria no mullar-me a poder ser. I després si el camp es un barrissal doncs veurem un bunyol de partit, i seria una pena...

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #35 el: 17 de Gener de 2013, 14:46:06 pm »
Clar que la pluja perjudica, a mi m'encantaria que fes un dia esplèndid i amb màniga curta...
però que molta gent no vingui per la pluja, jugant l'equip de la seva ciutat, contra el actual 2on classificat de 2a Divisió, amb el seu equip a les portes del playoff, a només 2 punts del GRAN VILLARREAL....em sembla que és per llogar-hi cadires, i si a totes aquestes raons, li sumes que només val 10 euros...
en fi, els de sempre i alguns que haurem "enganyat" per venir

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
« Respondre #36 el: 17 de Gener de 2013, 15:17:19 pm »
Clar que la pluja perjudica, a mi m'encantaria que fes un dia esplèndid i amb màniga curta...
però que molta gent no vingui per la pluja, jugant l'equip de la seva ciutat, contra el actual 2on classificat de 2a Divisió, amb el seu equip a les portes del playoff, a només 2 punts del GRAN VILLARREAL....em sembla que és per llogar-hi cadires, i si a totes aquestes raons, li sumes que només val 10 euros...
en fi, els de sempre i alguns que haurem "enganyat" per venir

Tens tota la rao... :yes:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #37 el: 17 de Gener de 2013, 18:47:48 pm »
 :scut :bandera :bandera

Amb lo divertit que es veure un partit plovent a bots i barrals  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #38 el: 17 de Gener de 2013, 18:49:49 pm »
Senyors a la duta també ens mullem. Plourà de valent, pero aixo es suficient per parar-nos?

AQUEST DISSABTE TOTS A L'ESTADI COLLONS!!!!!

Desconnectat CIBERDAVID1X2

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
    • Quinielistas Triunfadores
« Respondre #39 el: 17 de Gener de 2013, 19:24:06 pm »
el girona es un equip molt potent, veurem un gran partit.

:ok
Quinielistas Triunfadores.