Companys del foro ahir vaig rebre un misatge privat d´un amic del foro responent a un misatge suposadament enviat per mi, un misatge fora de to i en plan de burla.
Per sort i gracies a la amistat que tenim aquest usuari em va contestar amigablement, pero jo no sabia de que anava el tema.
Despres de fer unes trucades i parlar el tema hem descobert que algu va entrar al meu compte i va suplantar la meva identitat per enviar, com a minim, 1 missatge privat a aquest usuari i despres va esborrar el missatge enviat de la bandeja de sortida per esborrar la proba, pero el company que va rebre el missatge el va grabar i tenim la prova de la suplantacio.
Aquest missatge l´escric per avisar als administradors del que ha pasat, i per avisar a qualsevol altre usuari del foro que hagi rebut algun misatge privat meu faltant al respecte.
Cambiare la contrasenya d´entrada al foro per que no torni a pasar pero em sembla de molt mal gust i d´una estupidessa grandiosa entrar al compte d´un usuarii per enviar privats a altres companys faltant-li al respecte.
Espero que no torni a pasar.