Autor Tema: Villarreal - CE Sabadell , divendres 25 a les 21:00H (Esport3)  (Llegit 16705 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:Villarreal - CE Sabadell , divendres 25 a les 21:00H (Esport3)
« Respondre #100 el: 27 de Gener de 2013, 20:07:47 pm »
Está muy bien que colgueis estos videos de la afición. Impresionante, no pensaba que había ido tanta gente. Los mejores!!!!!
« Darrera modificació: 27 de Gener de 2013, 20:57:22 pm per jarisacat »

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #101 el: 27 de Gener de 2013, 21:14:40 pm »
Gran afició, si senyor, ja només veure al sabadell sobre la gespa del madrigal és una alegría, hem perdut, res a dir, estem a deu punts del descens i aquest any si alguna cosa veig és que el sabadell torna a ser un adult en aquesta categoría de segona a. Força ces, honor al sabadell :scut :bandera

Desconnectat kikerocks

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #102 el: 29 de Gener de 2013, 13:13:28 pm »
quisiera destacar la amabilidad de algunos trabajadores del club amarillo que nos atendieron estupendamente y destacar también la corrección del público local para con nosotros.

La veritat és que m'alegra enormement que les aficions que venen a Vila-real parlen així de nosaltres. Jo sempre pense que el fútbol és un joc i insultar a algú per ser d'un altre equip sense saber res d'ells és propi de simis i gent profundament estúpida. Moltes gràcies pel que em toca.

He llegit que comenteu una jugada d'unes mans de Mario. Lamentablement no puc opinar al respecte perque durant el partit no em sona. Sí que he de dir que en una jugada a la segona part Trigueros fa un control orientat i el lateral del Sabadell la toca en la mà. Eren mans clares. Crec que és fora del àrea, pero tinc clar que no les pita perque ell pensa que és dins. Els arbitres solen fer-ho.

Com degut a la vergonya de polítics que tenim no podem veure TV3, i per tant no vaig poder grabar-ho, em preguntava si algú de vosaltres que sí que podeu, ho hauría gravat i podría pujar-ho. M'agradaría vore les mans de Mario, pero sobretot analitzar tàcticament al Villarreal. Lamentablement de la mà de Julio Velazquez el joc era horrorós, i la entrada de Marcelino m'ha deixat unes pinzellades de equip que vol realment pujar a Primera Divisió, encara que és prompte per a dir res.

Respecte al que deieu, efectivament. L'altre dia vaig vore el Girona - Guadalajara i no crec que li tingueu res a embejar al Girona ni al Alcorcon ni al Almería inclús. Em va agradar perque no vaig vore al arbitre influir realment. Estic segur de que inclus sense regal i pitant el penalty, jugant així haguerem guanyat igualment, i la gent per açí està moderadament ilusionada perque PER FI tenim un entrenador. Des de que els jugadors li van fer el llit a Valverde només teniem a borinots que no tenien ni idea de dur un equip i un vestidor, i així ens ha anat, i damunt varem tindre la mala sort de la mort de Preciado i la reacció no va ser la millor, pero be. Confiem en que s'arregle tot. Jo si juguem com l'altre día, no tinc el més mínim dubte de que pujarem directes perque no he vist a cap equip guanyar un partit així. El Lugo té un grandíssim técnic i pense que acabarà jugant la promoció. I uns quants dels que estàn dalt es desunflaran segur. Potser ahí tingueu una oportunitat de colar-vos en el play-off. En fin, sort.

És cert que no s'havia parlat massa durant la setmana, pero t'asegure que Marcelino sol estudiar a cada rival i que se parle o no és un tema purament mediàtic. Si es parla molt i l'entrenador no estudia al oponent, no val per a res. De la mateixa manera, en este cas no es va parlar res perque estavem més pendents de fixatges, entrenaments i coses purament propies del Villarreal que del rival. Diguem que si tens un combat de boxa, primer has de curar les teves ferides per a poder competir en condicions i quan estàs be, ja mires contra qui vas a combatre. No sé si he encertat el simil, pero crec que m'haureu entes. El problema del Villarreal esta temporada ha sigut el mateix Villarreal fins ara. Ara pareix que la cosa vulga millorar. Esperem

Si algú té el partit gravat i pot pujar-lo, li ho agrairia moltíssim. Desconec si teniu una secció de videos. Moltes gràcies

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #103 el: 29 de Gener de 2013, 21:35:23 pm »
Kickerocks no menyspreeu el Girona que (tot i que nosaltres n'hi vem fotre uns quants fa poc) és un equip molt perillós. Queda molt i es poden desinflar; segurament seria el més normal. Però normalment juguen un rato i tenen força gol.

Un plaer jugar contra el Villarreal. Després de perdre el partit de Tarragona ha estat molt bé poder jugar al Madrigal.

Desconnectat kikerocks

• Invitat
  • *
« Respondre #104 el: 29 de Gener de 2013, 23:17:38 pm »
Kickerocks no menyspreeu el Girona que (tot i que nosaltres n'hi vem fotre uns quants fa poc) és un equip molt perillós. Queda molt i es poden desinflar; segurament seria el més normal. Però normalment juguen un rato i tenen força gol.

Un plaer jugar contra el Villarreal. Després de perdre el partit de Tarragona ha estat molt bé poder jugar al Madrigal.

Vaig vore el Girona - Villarreal i la setmana passada el Girona - Guadalajara i no em fa cap por. Està clar que sempre hem de respetar als rivals perque cada partit és una historia i qualssevol a segona et pot "tocar la careta", pero el cert que hui per hui hi ha una diferencia important entre estos equips i el Villarreal. I et diré perque crec que acabarem pujant directe. El Villarreal ha guanyat només 3 partits desde principis d'octubre, lo qual se horrorós i lamentable tenint en compte la plantilla que té, pero encara així estem a només 7 punts del segon, que ara és el Almeria. I he vist un canvi bestial d'actitut al Villarreal amb l'arribada de Marcelino. L'altre día em va sorprendre que jugaren tan be tan prompte. Jo esperava que li costara entre 3 i 4 setmanes arreglar el mort que havia deixat Velazquez, pero a la segona jornada la cosa ja va funcionar. També és cert que les baixes de Lanzarote i Moha són importantíssimes per a vosaltres i no hi ha que llançar les campanes al vol, pero veient el panorama, crec que la cosa millorarà moltíssim. Veig alguns entrenaments i tots el partits i crec que  per fi hem adaptat l'equip a la segona divisió. Ja eren hores jeje, pero més val tard que mai, i 7 punts no són res sempre i quan no aumente a 10 en cap moment perque si ara anem a Guadalajara i ens toquen la careta, i ens anem a 10, la cosa es complicaría moltíssim. Per aixo mateix s'ha d'anar partit a partit a mort com si d'una final et tractara.

Per favor, si algú em puguera passar el video del partit li estaría molt molt molt molt agrait.

Vosaltres tampoc crec que tingueu que fustigar a ningu pel 3-0 aquí. Tranquilitat. Jo crec que esteu fent una gran temporada. La salvació practicament la teniu i si s'agafa una bona dinamica podreu estar adalt. Partit a partit, com sempre es diu

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #105 el: 30 de Gener de 2013, 00:06:08 am »
Per favor, si algú em puguera passar el video del partit li estaría molt molt molt molt agrait.

Aquí el pots trobar, company: https://www.wetransfer.com/downloads/73d8fa69b0a4c1680281408f64fcfdd820130127124423/c567a9

:wink2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kikerocks

• Invitat
  • *
« Respondre #106 el: 30 de Gener de 2013, 00:14:12 am »

Aquí el pots trobar, company: https://www.wetransfer.com/downloads/73d8fa69b0a4c1680281408f64fcfdd820130127124423/c567a9

:wink2:

Moltíssimes gràcies Birrero :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2