Autor Tema: CE Sabadell - Barça B , Dissabte 2 de Febrer a les 18:00H  (Llegit 27122 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
Re:CE Sabadell - Barça B , Dissabte 2 de Febrer a les 18:00H
« Respondre #20 el: 22 de Gener de 2013, 02:24:58 am »
No entiendo nada........a ver señores directiva.......... ..

1. No es mas facil para obtener ingresos, poner el partido contra el Barça B a precios populares, es decir, entradas a 10 euros para todo el mundo???...aseguraremos 7000 o 8000 personas. Es un partido que atraerá a mucha gente. Si nos hacen pagar tanto a los socios como a los no socios 25 euros o 20 euros......como mucho habran unas 2500 o 3000 personas......vale la pena???.......No soy economista, pero las cuentas no salen.......ademas de ser un partido que lo van a dar por ESPORTS3, la gente se quedará en casa a verlo. I si le añadimos que llueve, pues ni te cuento.......

2. El equipo ahora mismo necesita el máximo apoyo de la aficion.....porfavo r directiva.....favor eced la asistencia al estadio. Mas alternativas, como las de los 5 euros.......el equipo ahora que estamos en un momento importante de la temporada, hay que subir la afluencia de publico............ .si poneis ahora mismo una jornada economica iremos para atras......

Q pensais??.....

P.D. a malas poned la JORNADA ECONOMICA el dia del R.Madrid B....jejejejje mas uqe todo pq no quiero ver un merengue en la Nova Creu Alta.....

De ninguna forma, las entradas q no se toquen y si a principio de temporada los pocos q fueron a la asamblea informativa quedaron en que habría 2 jornadas económicas se respetan, de lo contrario en vez de los 100-120 que fueron a la asamblea, haber ido unos 300 y haber forzado la retirada de las jornadas económicas q bién lo debatió el presi.

La Jornada Económica contra el Barça B la veo bién. k ya van demasiados años viendo a gente de Sabadell q nunca los ves a la NCA y q el día del Barça pagan, se presentan con el chandal del FCB en el campo y vienen a animar a los visitantes. Mucho mas lógico hacerlo contra el Barça q contra un Castilla q está hundido en la zona baja de la clasificación y q muchos tenemos ganas de recibir en el estadio después del trato exquisito q nos dieron en su campo..... ese día si  q quiero q se llene un poco mas el campo jejeje, apesar q me parece q será el día en el q menos le dolería al presi perder  :Hecho_polvo:

Para eso tenemos una zona para la afición visitante.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #21 el: 22 de Gener de 2013, 09:21:58 am »
A mi me parece una verguenza esta jornada economica.

Totalment d'acord amb tu, company.

És un club que el pots anar a veure al seu camp quan et roti. En canvi si que veuria bé la jornada econòmica pel següent partit a casa amb el R. Madrid Castilla. És la primera visita dels merenguitos en anys (a part d'aquell quadrangular de pretemporada pel centenari).
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #22 el: 22 de Gener de 2013, 11:08:22 am »
Descontad tambien ami mas los 3 amigos con los que voy....es lamentable esto :wall:

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
  • Gènere: Masculí
« Respondre #23 el: 22 de Gener de 2013, 11:41:22 am »
A aquest pas, no anirà ningú a la NCA, perdrem 0-4, baixarem a la 10a posició i carragerem fins i tot contra Lanzarote... no es la manera, qui no vulgui anar està en el seu dret, pero no es bo incentivar una campanya per que no vagi ni deu, tot comentari de indignació, de que ja som 3 que no anirem, i 4 mes, i jo tampoc, i el meu veí tampoc etc... es un virus que poc a poc s´encomana i al final s´acaba criticant fins i tot al que si hi va.

Això com ha dit mes d´un, no es nou, se sap que hi haurán 2 jornades econòmiques, i la directiva a cregut convenient que una sigui aquesta, bueno, pues ja està.

Jo a día d´avui, havent patit el que he patit durant molts anys (com molts de vosaltres) tenint el nostre estimat Sabadell a 2ª, posicionat per fer Playoff a 1ª i a 6 punts del ascens directe a 1ª divisió, no tinc els suficients pebrots per criticar aquesta directiva, ho sento ja em perdonareu.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #24 el: 22 de Gener de 2013, 11:42:32 am »
Pues yo sinceramente, si hay que pagar dos jornadas economicas al club para ayudarle a llegar al presupuesto acordado,  lo hago y con la mano en el corazon...Entre todos aportamos nuestro granito de arena al club. No son precios para nada desorvitados (7 o 10 euros), no es para tanto.
Con esto, garantizas que los aficionados cules que hay en Sabadell y les imporata una......el club de su ciudad si quieren venir a ver a su filial que pagen, vastante daño nos hace ya su primer equipo (100% acertada esta jornada economica).

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #25 el: 22 de Gener de 2013, 12:00:47 pm »
mss  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2

Desconnectat nandoroda

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
  • No facis el que no vols que et facin. Gràcies
« Respondre #26 el: 22 de Gener de 2013, 12:29:38 pm »
Oyendo ayer al Presi casi seguro será jornada económica, y o sinceramente no creo que vaya. Ayer quedé muy decepcionado se sus palabras, pienso que en temas de entradas no está bien asesorado. El siempre dice que hasta ahora le ha ido bien así, pero ya sabemos de dónde venimos. Hay que cambiar el chip, y espero que lo haga. Siempre dice que hay que proteger al socio, pero le pone dos jornadas económicas tal y como está el patio. Pues nada, seremos los de siempre, bueno alguno de los de siempre no irá.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #27 el: 22 de Gener de 2013, 12:37:46 pm »
Un que si anirà, plogui, nevi o sigui jornada ecònomica... Amb l'equip 7e clasificat i hi ha gent que es vol quedar a casa? Alucinant...

Les dues jornades de pagament s'han de fer ja i el partit del Barça es un dels que tenia tots els números, no vull ni pensar que no hi anés i em perdés un partit com el de l'altre dia.

Si no anem tots a una, ens agradin més o menys les decisions de qui treballa per el club, no podrem lluitar per estar entre els 3 primers...

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
« Respondre #28 el: 22 de Gener de 2013, 13:10:34 pm »
A aquest pas, no anirà ningú a la NCA, perdrem 0-4, baixarem a la 10a posició i carragerem fins i tot contra Lanzarote... no es la manera, qui no vulgui anar està en el seu dret, pero no es bo incentivar una campanya per que no vagi ni deu, tot comentari de indignació, de que ja som 3 que no anirem, i 4 mes, i jo tampoc, i el meu veí tampoc etc... es un virus que poc a poc s´encomana i al final s´acaba criticant fins i tot al que si hi va.

Això com ha dit mes d´un, no es nou, se sap que hi haurán 2 jornades econòmiques, i la directiva a cregut convenient que una sigui aquesta, bueno, pues ja està.

Jo a día d´avui, havent patit el que he patit durant molts anys (com molts de vosaltres) tenint el nostre estimat Sabadell a 2ª, posicionat per fer Playoff a 1ª i a 6 punts del ascens directe a 1ª divisió, no tinc els suficients pebrots per criticar aquesta directiva, ho sento ja em perdonareu.
100% de acuerdo con tu comentario.
Los que no quieren pagar, luego serán los primeros en criticar si se pierde....
Honor al Sabadell !!!

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #29 el: 22 de Gener de 2013, 13:30:52 pm »

100% de acuerdo con tu comentario.
Los que no quieren pagar, luego serán los primeros en criticar si se pierde....
Honor al Sabadell !!!
Yo estoy totalmente en contra de las jornadas económicas, es un anacronismo, y tampoco estoy de acuerdo con alguno que dice que si no vamos no podemos criticar???, o que hay que ir a las asambleas???. Bueno señores, el derecho a criticar no creo que nadie tenga los h*****a decir que no se pueda, faltaría más, y lo de no ir a las asambleas, j****, mucha gente trabajamos, y además tenemos hijos y no podemos ir, bastante ya tenemos con convencer a la pareja de que nos vamos al futbol y la dejamos colgada un sábado o un domingo.
Si ponen jornada económica, pienso que debería ser un precio simbólico, 5-7€, todo lo que pase de 10 será un atraco y dejará a mucha gente en casa.
Yo lo que haría sería dejar que los socios puedan retirar 3 entradas a 10€ cada una y las demás entradas que las pongan al mismo precio o aun más caras si cabe porque esto se llenará de culés y no precisamente en la zona visitante. Lo mismo pienso que se debería hacer cuando venga el Castilla.
Lo que he leido del precio de las entradas que ha dicho el sr. Soteras me parece impresentable: lo ha dicho con una prepotencia y una soberbia inaceptables, lo de proteger al socio se lo pasa por el forro de los c*****. Creo que como ha comentado algún forero, le pasa igual que a Zapatero, que no sabe ni lo que cuesta un café, no vive en el mundo real, y que o metemos más gente en el campo o el equipo en menos de 10 años desaparecerá por falta de masa social. Hay que hacer un semillero de gente joven y niños, para que estos en el futuro sean los que lleven adelante el club, y no alejar a la gente del fútbol, porque el fútbol es el campo y no la play o la TV.

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #30 el: 22 de Gener de 2013, 14:08:04 pm »
Jo no se on era tota la gent que no vol jornades económiques el dia que es vàren votar. S'han de fer dues jornades económiques perque així ho va voler el soci, i no hi ha mes. I per molt que dieu ara tots que us esborrareu d'aquest partit o vejenades com que s'han esborrat 1000 socis per aquest motiu, aquell dia, hi serem els de sempre... i si com diu algú es per un tema que no s'arriba economicament, tot té una escala de valors, aquella setmana deixes de fumar el paquet diari (es un dir) i ja pots comprar l'entrada. Jo tampoc arribo a un Ferrari i no prego perque baixen el preu, les coses tenen el seu preu i en aquest cas ve recolçat pel soci... pero el foro es per això, podem continuar marejant la perdiu...

Desconnectat CNS

• Infantil
  • Missatges: 203
« Respondre #31 el: 22 de Gener de 2013, 14:24:32 pm »
No entiendo nada........a ver señores directiva.......... ..

1. No es mas facil para obtener ingresos, poner el partido contra el Barça B a precios populares, es decir, entradas a 10 euros para todo el mundo???...aseguraremos 7000 o 8000 personas. Es un partido que atraerá a mucha gente. Si nos hacen pagar tanto a los socios como a los no socios 25 euros o 20 euros......como mucho habran unas 2500 o 3000 personas......vale la pena???.......No soy economista, pero las cuentas no salen.......ademas de ser un partido que lo van a dar por ESPORTS3, la gente se quedará en casa a verlo. I si le añadimos que llueve, pues ni te cuento.......

2. El equipo ahora mismo necesita el máximo apoyo de la aficion.....porfavo r directiva.....favor eced la asistencia al estadio. Mas alternativas, como las de los 5 euros.......el equipo ahora que estamos en un momento importante de la temporada, hay que subir la afluencia de publico............ .si poneis ahora mismo una jornada economica iremos para atras......

Q pensais??.....

P.D. a malas poned la JORNADA ECONOMICA el dia del R.Madrid B....jejejejje mas uqe todo pq no quiero ver un merengue en la Nova Creu Alta.....

De ninguna forma, las entradas q no se toquen y si a principio de temporada los pocos q fueron a la asamblea informativa quedaron en que habría 2 jornadas económicas se respetan, de lo contrario en vez de los 100-120 que fueron a la asamblea, haber ido unos 300 y haber forzado la retirada de las jornadas económicas q bién lo debatió el presi.

La Jornada Económica contra el Barça B la veo bién. k ya van demasiados años viendo a gente de Sabadell q nunca los ves a la NCA y q el día del Barça pagan, se presentan con el chandal del FCB en el campo y vienen a animar a los visitantes. Mucho mas lógico hacerlo contra el Barça q contra un Castilla q está hundido en la zona baja de la clasificación y q muchos tenemos ganas de recibir en el estadio después del trato exquisito q nos dieron en su campo..... ese día si  q quiero q se llene un poco mas el campo jejeje, apesar q me parece q será el día en el q menos le dolería al presi perder  :Hecho_polvo:

JORNADAS ECONÓMICAS:

- SABADELL - BARÇA B (02.02.2013)

- SABADELL - SPORTING (07.04.2013)

Mas adelante ya no que en las últimas 9 jornadas nos podemos estar jugando mucho y luego si q me gustaría tener un poco mas d ambiente en el campo. No es q sea importante para ganar los partidos porq los nuestros ya han demostrado q saben ganar igual con 2500 aficionados en la NCA q con 15.000 en contra en el Sardinero.

A ver FERNI, pues todavia me das mas la razon. Porque los que no son SOCIOS pagaran los 20 o 25 euros de rigor i entraran igual. Mientras los SOCIOS de no pagar a pagar los 25 uros pues me toca los c******. Entonces a los no SOCIOS que paguen 40 o 50 euros por venir ese partido..........lo que todo esto perjudica es al EQUIPO i a los SOCIOS.......

Desconnectat CNS

• Infantil
« Respondre #32 el: 22 de Gener de 2013, 14:29:37 pm »

A veure, senyors...no estem fent campanyes contra ningu.....l´unic que estem dient que una jornada economica ara mateix afecta a la afluencia de public...en especial SOCIS.......aixo vol dir, directament que l´afectat principal es el equip...no es lo mateix que hi hagin 3000 persones que 7000 persones com l´any passat.....qu eno ens enrecordem???..........

A més a mes, conetnt de la directiva??.....estoc content del STAFF TECNIC i DIRECTOR TECNIC......la directiva hauria de fer molt mes per atraura gent a la NOVA CREU ALTA i no ho fa!!!!

Desconnectat CNS

• Infantil
« Respondre #33 el: 22 de Gener de 2013, 14:32:22 pm »
Pues yo sinceramente, si hay que pagar dos jornadas economicas al club para ayudarle a llegar al presupuesto acordado,  lo hago y con la mano en el corazon...Entre todos aportamos nuestro granito de arena al club. No son precios para nada desorvitados (7 o 10 euros), no es para tanto.
Con esto, garantizas que los aficionados cules que hay en Sabadell y les imporata una......el club de su ciudad si quieren venir a ver a su filial que pagen, vastante daño nos hace ya su primer equipo (100% acertada esta jornada economica).

El problema es que hay mucha gente en el paro que no pueda pagar......i no son ni 7 ni 10 ueros.....una entrada de general vale 25 euros.......desorbi tado!!!..........Si hicieran una JORANDA ECONOMICA por 10 EUROS todavia lo entenderia incluso haria lo possible para entrar.....pero pagando mas, tengo que pagar el de mi PADRE, mi HIJO, i el MIO......es impossible.....!!!!

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #34 el: 22 de Gener de 2013, 15:09:52 pm »
Yo, lo de las jornadas economicas lo quitaria ya que los socios ya pagamos una barbaridad, el que no sea socio ya es otra cuestión, ademas con el dinero de la tele, creo que la ayuda al club ya está compensada.Directiv a, que la cosa está muy chunga.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #35 el: 22 de Gener de 2013, 15:30:29 pm »
Respecte al partit, el veig molt complicat, la veritat és que espero que el Sergi Roberto no arribi a temps, ja que per mi és una màquina.
Hem de tenir en compte que tenen molta pólvora a dalt, però també encaixen gols a dojo...

Respecte al tema de la jornada econòmica, que per cert, està per confirmar....crec que fa la tira de temps que sabem que cada temporada hi ha 2 jornades econòmiques, és veritat que es va dir de fer una jornada a cada volta, que aquesta temporada no serà així segons el que s'ha pogut veure, però el cert és que TOTS sabíem que n'hi hauria 2 a l'hora de fer-nos socis, sent lliures d'anar-hi o no, però ho sabíem.
Crec que apart de la maleïda crisi que a tots ens afecta, bona part de les crítiques envers la jornada econòmica, és que veiem que, sense contar els socis, no ve gairebé ningú al camp, per no dir que no venen el 100% de socis...i la gent es crema al veure que a sobre que un és fidel i es fa soci, ha de pagar un plus per l'entrada...
Per una banda, ho trobo normal que ens calentem, però per l'altra, penseu a quina divisió estem, a quina posició estem, a on podem arribar i si els nostres jugadors mereixen o no el nostre suport per 10 o 15 euros..
recordeu d'on venim, que hem estat molts anys mastegant sorra!

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #36 el: 22 de Gener de 2013, 15:39:02 pm »
Si cada un només mira segons el seu interès, en lloc del benefici del club, no aixecarem cap, els del poder adquisitiu, tot els va bé, els gorreros volen anar al preu d'un segona catalana...
 jo sóc soci fa algunes desenes d'anys, i m'agradi o no el que fan les directives, (les jornades econòmiques no els trobo cap sentit) ho seguiré sent fins que em mori, o desaparegui el club, i no demano ser 10.000 socis...
el primer que ha de fer la directiva, és anar pujant el nombre de socis fins a 5.000, i una mitjana en el camp de 6.000-7.000 espectadors, com en les altres etapes que vam estar en segona!!

Honor!!

Desconnectat CNS

• Infantil
« Respondre #37 el: 22 de Gener de 2013, 16:07:48 pm »
Respecte al partit, el veig molt complicat, la veritat és que espero que el Sergi Roberto no arribi a temps, ja que per mi és una màquina.
Hem de tenir en compte que tenen molta pólvora a dalt, però també encaixen gols a dojo...

Respecte al tema de la jornada econòmica, que per cert, està per confirmar....crec que fa la tira de temps que sabem que cada temporada hi ha 2 jornades econòmiques, és veritat que es va dir de fer una jornada a cada volta, que aquesta temporada no serà així segons el que s'ha pogut veure, però el cert és que TOTS sabíem que n'hi hauria 2 a l'hora de fer-nos socis, sent lliures d'anar-hi o no, però ho sabíem.
Crec que apart de la maleïda crisi que a tots ens afecta, bona part de les crítiques envers la jornada econòmica, és que veiem que, sense contar els socis, no ve gairebé ningú al camp, per no dir que no venen el 100% de socis...i la gent es crema al veure que a sobre que un és fidel i es fa soci, ha de pagar un plus per l'entrada...
Per una banda, ho trobo normal que ens calentem, però per l'altra, penseu a quina divisió estem, a quina posició estem, a on podem arribar i si els nostres jugadors mereixen o no el nostre suport per 10 o 15 euros..
recordeu d'on venim, que hem estat molts anys mastegant sorra!

son 25 euros la general.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #38 el: 22 de Gener de 2013, 16:38:09 pm »
Siempre pasa lo mismo, todos sabemos desde hace muchos años que siempre hay 2 jornadas económicas en nuestro club,  este año se vuelve a proponer y ratificar en la Asamblea informativa.... y cuando llega la primera (para mi acertado el partido porque es principio de mes, aparte de que el rival se presta por ser filial de quien es) parece que sea una novedad con la que no contábamos.

Seguramente somos peculiares en este tema, como alguno dicho, tampoco creo que todos los clubes regalen 2 entradas a cada socio.

En fin,es lo que tocará estos dias previos al Barça B y es lo que volverá a pasar cuando se anuncie la segunda, jornada que ya sabemos que vendrá.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #39 el: 22 de Gener de 2013, 16:48:10 pm »
La meva aposta és que serà  jornada d'atracament al soci.
Si és que olorava, per que per el que estic veient en aquest club no es fa servir el cap per fer pasta. És trist, però l'entrada seria molt superior si es fes el dia del Castilla, per que culés que vagin a veure al seu filial, pocs vindran, en canvi merengues que volen veure a la seva perla Jesé i la resta de la 'fàbrica', n'hi haurien més.

El que tinc clar és que si la jornada econòmica son 5-10€ per soci, vindran els mateixos socis de sempre, i es farà calaix, però com se'ls vagi la olla i posin 15-20€ si passem dels 2500 és per que hagin regalat entrades a mans plenes.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?