Aquest proper dissabte ens visita, així ho penso, un dels millors equips d'aquesta categoria. Jugador per jugador, és de les plantilles amb més nivell tècnic, qualitat de tota la Segona A.
Si no fos un filial, crec que seria un clar aspirant a l'ascens a Primera Divisió. No tinc cap dubte, si em donessin a escollir, veure mil vegades abans un partit del Barça B que no pas un de l'Elx, l'Almeria o el propi Villarreal.
Aquests nanos la remenen com volen i si no rendim al 150% ens poden ballar com vulguin, així de clar! En defensa haurem de fer hores extres i estar molt i molt atents.
Coincideixo amb aquells de vosaltres que penseu que aquest dissabte ens juguem bona part del camí a seguir fins a final de temporada. Sumar significa seguir mirant cap amunt, i no sumar pot significar la nostra definitiva postració a la zona tranquila i qui sap, si haver de mirar més cap avall...
En fi, aquest partit el temo, doncs una derrota també crec que faria molt de mal. El Barça B em causa molt de respecte, i i fins i tot, crec que en molts aspectes del joc és superior a nosaltres. És per això que més que mai haurem de suplir les nostres punts febles amb molta intensitat, agresivitat i lluita sobre el terreny de joc.
Sigui con sigui, aquest és un partit més important del que molts de nosaltres ens pensem, i serà necessari tot el recolzament que des de la grada es pugui donar al nostre equip.