Autor Tema: CE Sabadell - Barça B , Dissabte 2 de Febrer a les 18:00H  (Llegit 27118 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:CE Sabadell - Barça B , Dissabte 2 de Febrer a les 18:00H
« Respondre #120 el: 03 de Febrer de 2013, 16:12:38 pm »
Lo de Moha es simplement INCREIBLE!!!.Esta a tots llocs i es nota la qualitat i sang freda que te en algunes jugades,s'ens dubte el millor fixatge de la temporada sense cap mena de dubte :happy2:.I Hidalgo cada dia a mes es increible.
Jo crec que si guanyem el dificil partit al camp "juegos del mediterraneo",l'objectiu sera una plaça de playoff d'ascens (per cert es important que el Barça B acabi entre els 6 primers així el Sabadell fins i tot es podria permetre el luxe de quedar en 7ª posició i disputar el playoff,o fins i tot 8ª si es fica el Madrid que no ho crec pas).Fuerza y honor!!!.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #121 el: 03 de Febrer de 2013, 18:55:06 pm »
El partit d'ahir va servir també per certificar al 100% que Moha i Lanzarote són ara per ara, dos jugadors insusbtituibles en aquest equip.
Per mi, Moha es troba sense dubte, en aquell capítol de veterans que han defensat la nostra samarreta amb una dignitat i professionalitat fora de qualsevol dubte! És un exemple i un mirall per tot el nostre futbol base. Quin tros de futbolista i professional!
Manuel Lanzarote ha tingut, té i tindrà per sempre la meva més absoluta admiració i agraïment. Quan marxi deixarà un vuit terriblement difícil d'omplir, fins el punt de que dubto que ho aconseguim. En fi, poca cosa més es pot afegir sobre aquest jugador. Ara per ara, és la nostra prinicipal carta de presentació. Un dels millors futbolistes que ha vestit aquests quadres centenaris en els darrers anys, sense dubte!
Un cop més i en van.... Xavi Roca ens ha demostrat una visió de mercat bestial! Toño, un absolut desconegut per la majoria, va demostrar ahir amb escreix el perquè el Sabadell es va fixar en ell. Jugador completíssim, tant en defensa com en atac! Veurem com evoluciona, però pinta molt bé!
La resta de l'equip, a excepció dels primers 20-25 minuts, va demostrar un orgull, amor propi, entrega i ambició incomensurables! Amb aquesta actitut podem fer grans coses! Ahir vam tornar a rendir a un altíssim nivell.
El camp de l'Almeria serà, sense dubte, una prova de foc més que important! Són precisament, partits com aquests, els que ens donarán la mida de a que podem aspirar realment aquesta temporada.
ENDAVANT SABADELL!!!! SOM-HI!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #122 el: 03 de Febrer de 2013, 21:12:09 pm »
Lo d'ahir....  IM PRE SIO NANT !!

A veure si som capaços de colar-nos als play-off's, i crec que per equip tenim opcions.
I també crec que si entrem als play-off's, tenim opcions d'ascens. Se'ns donen bé els de dalt...!

Tema descens, crec que aquest any no cal patir. Els queden 18 jornades per fer 12-14 puntets. Cal assolir-los ràpid i després mirar de somniar una mica.

SOM-HI!!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #123 el: 03 de Febrer de 2013, 21:50:16 pm »
Felicitar també als cuidadors de la gespa, doncs ahir el terreny de joc estava molt molt bé, o al menys a mi m'ho va semblar.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #124 el: 04 de Febrer de 2013, 11:01:18 am »
El gol d'Antonio Hidalgo, escollit entre els millors de la jornada.

http://www.as.com/futbol/video/liga-adelante-jornada-24-mejores/20130204dasdasftb_25/Ves
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toxis

• Aleví
  • Missatges: 58
« Respondre #125 el: 04 de Febrer de 2013, 11:39:00 am »
M'agradaria felicitar a tots aquells que van decidir no anar al camp per ser jornada econòmica i es van perdre el partidàs i l'ambient del camp  :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #126 el: 04 de Febrer de 2013, 12:01:13 pm »
M'agradaria felicitar a tots aquells que van decidir no anar al camp per ser jornada econòmica i es van perdre el partidàs i l'ambient del camp  :clap2 :clap2 :clap2

Gracies, em sento igual de feliç, prefereixo no anar al camp i que guanyi, que anar al camp i que perdi!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #127 el: 04 de Febrer de 2013, 12:06:50 pm »
Sincerament, el partit va ser sublim. El millor guió d'una victòria. Començar el partit amb 10, per que hi havia sobre la gespa un jugador que per molta voluntat que hi posi, no té nivell per Segona A, i que no es noti en excés, té mèrit.

Fins al 0-2 ens va faltar sols una cosa: Sort. Hidalgo va marcar en el moment clau i el descans ens va servir per pujar una marxa. A la segona part, els vàrem dominar i fins i tot podíem haver guanyat per més gols, la llàstima, és que no va entrar algun més.

Jo al final vaig anar, però per que econòmicament puc. Alguns no van poder anar per que econòmicament no podien. Em sembla força cruel aquest missatge per part teva quan penso en un amic que s'ha trobat en aquest cas.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toxis

• Aleví
« Respondre #128 el: 04 de Febrer de 2013, 12:12:49 pm »

Gracies, em sento igual de feliç, prefereixo no anar al camp i que guanyi, que anar al camp i que perdi!!

Això que em dius no té res a veure amb el que dic jo. Si hi haguéssis anat hauriem guanyat igualment i hauries gaudit de la -segurament- millor victoria de la temporada.

Salut

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #129 el: 04 de Febrer de 2013, 12:13:34 pm »

Tot i que jo vaig estar en el meu seient el dissabte, no estic per res d'acord amb el teu comentari... la directiva s'ha d'adaptar als temps que estem, i que en el preu del carnet, inclogui tota la lliga, que no és tan difícil fer-ho!!

Honor!!

Desconnectat toxis

• Aleví
« Respondre #130 el: 04 de Febrer de 2013, 12:37:05 pm »
Cruel? Jo ho dic sobretot per aquella gent que a mode d'adoctrinament cap la directiva va entrar al forum fent campanya per no anar al partit. Crec que la millor resposta a aquesta gent que no va voler pagar 10€ va ser el partidàs que es van perdre.
I per la gent que no va poder venir... doncs mira, cada cas és un món i si no es pot no es pot, però crec que sabent que al llarg de l'any tindràs 2 jornades econòmiques t'ho pots muntar com per poder-hi acabar anant; això, clar, si vols.

Desconnectat nandoroda

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
  • No facis el que no vols que et facin. Gràcies
« Respondre #131 el: 04 de Febrer de 2013, 12:38:59 pm »

Jo vaig decidir no anar al camp, i t´ho explico molt ràpidament. La meva entrada 10 + la del meu sogre 25 + Benzina 10 + peatges 5 = 50€, tinc hipoteca, lloguers, assegurançes i molts gastos mès a pagar, ho sento pero no em puc permetre pagar aquets 50€, i com jo segur que hi ha molts. I celebro que tu ho puguis pagar, però tens que pensar en qui no ho pot pagar. Salut

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #132 el: 04 de Febrer de 2013, 13:11:07 pm »
Cruel? Jo ho dic sobretot per aquella gent que a mode d'adoctrinament cap la directiva va entrar al forum fent campanya per no anar al partit. Crec que la millor resposta a aquesta gent que no va voler pagar 10€ va ser el partidàs que es van perdre.
I per la gent que no va poder venir... doncs mira, cada cas és un món i si no es pot no es pot, però crec que sabent que al llarg de l'any tindràs 2 jornades econòmiques t'ho pots muntar com per poder-hi acabar anant; això, clar, si vols.

El meu amic, soci de gol, a l'Agost es va fer soci, amb una feina 'estable' per el que hi ha, confiant que la cosa anés a millor. Fa 2 mesos que no cobra per que l'empresa diu que no pot pagar. Segurament això passa per sobre de tota la previsió que pugui tenir cap persona sobre la economia de casa.

A vegades voler no és poder, i això la directiva intenta no veure-ho.

Això si, si a la propera jornada econòmica està encara sense cobrar, pendent de si van a judici i s'espera a cobrar del fogasa, si vols, el convides.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toxis

• Aleví
« Respondre #133 el: 04 de Febrer de 2013, 13:33:45 pm »

El meu amic, soci de gol, a l'Agost es va fer soci, amb una feina 'estable' per el que hi ha, confiant que la cosa anés a millor. Fa 2 mesos que no cobra per que l'empresa diu que no pot pagar. Segurament això passa per sobre de tota la previsió que pugui tenir cap persona sobre la economia de casa.

A vegades voler no és poder, i això la directiva intenta no veure-ho.

Això si, si a la propera jornada econòmica està encara sense cobrar, pendent de si van a judici i s'espera a cobrar del fogasa, si vols, el convides.

Si tingués un amic en aquesta situació no dubtis que el convidaria, doncs espero que ho fagis tu amb el teu si es dóna el cas. Està clar que hi ha casos extrems, però com jo ho veig la directiva no pot establir una política de preus basant-se en aquests casos. De totes manres, crec que era evident que la meva crítica anava més cap al sector incendiari del forum.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #134 el: 04 de Febrer de 2013, 17:25:09 pm »
Es va veure molt bona segona part, i la remontada va ser espectacular. Crec que vam saber-los donar resposta amb el seu mateix joc, però sent molt més directes, i també vam aprofitar que el tio que hi ha a la banqueta del filial blaugrana és nul.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #135 el: 04 de Febrer de 2013, 17:44:00 pm »
I per la gent que no va poder venir... doncs mira, cada cas és un món i si no es pot no es pot, però crec que sabent que al llarg de l'any tind :arrow:ràs 2 jornades econòmiques t'ho pots muntar com per poder-hi acabar anant; això, clar, si vols.

Perdona pero aqui ningú a fet campanya per no anar al camp, si s ha fet campanya, es contra les jornades econòmiques, això si que es conservadorisme!

No et confonguis que no es el mateix!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #136 el: 04 de Febrer de 2013, 17:50:51 pm »

Perdres el partit de dissabte es una desgràcia i com diu la dita, de les degràcies alienes no ens hem d´alegrar mai  :confused:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #137 el: 04 de Febrer de 2013, 17:59:14 pm »

Perdres el partit de dissabte es una desgràcia i com diu la dita, de les degràcies alienes no ens hem d´alegrar mai  :confused:

Va ser un partidas, la desgracia és que al camp no hi havia mes de 4000 persones, quan l'any passat n'hi van haver més de 6000!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #138 el: 04 de Febrer de 2013, 18:09:22 pm »
Hola a todos, como veo que hablais de precios os comento un caso de un señor que se sienta cerca de mí,este señor lleva mas de 60 años de socio, tiene el numero 24 siempre estaba en el gol norte donde tenia su colla, cuando llegó a los 50 años de socio, el club como homenaje le dió carnet de tribuna a precio de general me comentaba que los pensionistas de general pagaron 6 euros y que el en tribuna pagó 15 el y 15 su señora,queria decir que ya que el club tiene el detalle de los 50 años de socio que tengan el detalle de o bien haber pagado 6 euros o un tipo de carnet que pudiese ir a general cuando sea jornada economica y a tribuna cuando sea normal,este señor me decia que estuvo mirando por curiosidad la gente que llegó a entrar sin pagar con los famosos pases de invitados. Tambien me comentaba que hasta hace unos 18 años y desde que se hizo socio habia ido a todos los desplazamientos del equipo por toda España, el y su señora.
Para mí otra cosita que tendria que mirar el club. Un saludo

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #139 el: 04 de Febrer de 2013, 18:26:59 pm »
Lo de Moha es simplement INCREIBLE!!!.Esta a tots llocs i es nota la qualitat i sang freda que te en algunes jugades,s'ens dubte el millor fixatge de la temporada sense cap mena de dubte :happy2:.I Hidalgo cada dia a mes es increible.
Jo crec que si guanyem el dificil partit al camp "juegos del mediterraneo",l'objectiu sera una plaça de playoff d'ascens (per cert es important que el Barça B acabi entre els 6 primers així el Sabadell fins i tot es podria permetre el luxe de quedar en 7ª posició i disputar el playoff,o fins i tot 8ª si es fica el Madrid que no ho crec pas).Fuerza y honor!!!.

A mi Moha ja em va encandilar a Montilivi; la seva "electricitat" i verticalitat va evitar que el partit girés de direcció a la segona part fruit de la presió que sempre fa un equip local i jo li dono molt mèrit en el punt aconseguit.

A partir d´aquí la seva valoració en el conjunt de la Lliga es pot qualificar amb molt bona nota.  En la deguda proporció, seria un cas como el Rafa Marañón o Perico Alonso, jugadors amb un gran passat i a la vegada hiper-motivats quan van estar estar al C.E.Sabadell i decissius per encadenar 2 ascensos en 3 temporades.

Jo li oferiria ja la renovació, si és que no té contracte amb vigor....

L´edat??    El Valencia va perdre una final de "Champions" als penaltys, amb Angloma, Pellegrino, Djukic i Carboni a la defensa, 35 anys el més jove....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.