Cruel? Jo ho dic sobretot per aquella gent que a mode d'adoctrinament cap la directiva va entrar al forum fent campanya per no anar al partit. Crec que la millor resposta a aquesta gent que no va voler pagar 10€ va ser el partidàs que es van perdre.
I per la gent que no va poder venir... doncs mira, cada cas és un món i si no es pot no es pot, però crec que sabent que al llarg de l'any tind :arrow:ràs 2 jornades econòmiques t'ho pots muntar com per poder-hi acabar anant; això, clar, si vols.
Perdona pero aqui ningú a fet campanya per no anar al camp, si s ha fet campanya, es contra les jornades econòmiques, això si que es conservadorisme!
No et confonguis que no es el mateix!!
Si la campanya és "no aniré al camp perquè no estic d'acord amb la jornada econòmica", llavors si que és el mateix.
Tornes a pixa fora de test!!!
Aquí la gent no fa campanya, parla a títol personal, i jo quan opino, la meva intenció no es convença a ningú, intento expressar-me perquè la gent em comprengui, si vaig o deixo d'anar al camp, que ja veig que a tu et costa molt d'entendre!!
Qui va fer campanya va ser el president, que va dir ven clar:
"Qui no vulgui pagar que el miri per la Tele" Això si que és fer campanya, ja que amb aquest menys preu, incita a que la gent no vagi al camp!!!