Autor Tema: CE Sabadell - Barça B , Dissabte 2 de Febrer a les 18:00H  (Llegit 27117 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat toxis

• Aleví
  • Missatges: 58
Re:CE Sabadell - Barça B , Dissabte 2 de Febrer a les 18:00H
« Respondre #140 el: 04 de Febrer de 2013, 18:33:28 pm »
Cruel? Jo ho dic sobretot per aquella gent que a mode d'adoctrinament cap la directiva va entrar al forum fent campanya per no anar al partit. Crec que la millor resposta a aquesta gent que no va voler pagar 10€ va ser el partidàs que es van perdre.
I per la gent que no va poder venir... doncs mira, cada cas és un món i si no es pot no es pot, però crec que sabent que al llarg de l'any tind :arrow:ràs 2 jornades econòmiques t'ho pots muntar com per poder-hi acabar anant; això, clar, si vols.

Perdona pero aqui ningú a fet campanya per no anar al camp, si s ha fet campanya, es contra les jornades econòmiques, això si que es conservadorisme!

No et confonguis que no es el mateix!!

Si la campanya és "no aniré al camp perquè no estic d'acord amb la jornada econòmica", llavors si que és el mateix.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
« Respondre #141 el: 04 de Febrer de 2013, 19:20:27 pm »
Sincerament, el partit va ser sublim. El millor guió d'una victòria. Començar el partit amb 10, per que hi havia sobre la gespa un jugador que per molta voluntat que hi posi, no té nivell per Segona A, i que no es noti en excés, té mèrit.

Fins al 0-2 ens va faltar sols una cosa: Sort. Hidalgo va marcar en el moment clau i el descans ens va servir per pujar una marxa. A la segona part, els vàrem dominar i fins i tot podíem haver guanyat per més gols, la llàstima, és que no va entrar algun més.

M'agradaria felicitar a tots aquells que van decidir no anar al camp per ser jornada econòmica i es van perdre el partidàs i l'ambient del camp  :clap2 :clap2 :clap2

Jo al final vaig anar, però per que econòmicament puc. Alguns no van poder anar per que econòmicament no podien. Em sembla força cruel aquest missatge per part teva quan penso en un amic que s'ha trobat en aquest cas.

El problema és que per aquesta posició per on juga aquest jugador que (crec) et refereixes no tenim gaires alternatives millors. A mi per descomptat la de Gato o la d'Uli no em convencen en absolut.
« Darrera modificació: 04 de Febrer de 2013, 19:24:11 pm per jarisacat »

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #142 el: 04 de Febrer de 2013, 20:15:30 pm »
I Collantes?
Hem tornat !

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #143 el: 04 de Febrer de 2013, 20:19:02 pm »
Collantes quan ha jugat a l'esquerra ha estat bastant malament. En tot cas es podria provar a Lanza, però això seria tocar algo que funciona.

A més, en favor del jugador haig de dir que, per mi, no va estar malament l'altre dia.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #144 el: 04 de Febrer de 2013, 23:28:57 pm »
Cruel? Jo ho dic sobretot per aquella gent que a mode d'adoctrinament cap la directiva va entrar al forum fent campanya per no anar al partit. Crec que la millor resposta a aquesta gent que no va voler pagar 10€ va ser el partidàs que es van perdre.
I per la gent que no va poder venir... doncs mira, cada cas és un món i si no es pot no es pot, però crec que sabent que al llarg de l'any tind :arrow:ràs 2 jornades econòmiques t'ho pots muntar com per poder-hi acabar anant; això, clar, si vols.

Perdona pero aqui ningú a fet campanya per no anar al camp, si s ha fet campanya, es contra les jornades econòmiques, això si que es conservadorisme!

Si la campanya és "no aniré al camp perquè no estic d'acord amb la jornada econòmica", llavors si que és el mateix.

Tornes a pixa fora de test!!!

Aquí la gent no fa campanya, parla a títol personal, i jo quan opino, la meva intenció no es convença  a ningú, intento expressar-me perquè la gent em comprengui, si vaig o deixo d'anar al camp, que ja veig que a tu et costa molt d'entendre!!

Qui va fer campanya va ser el president, que va dir ven clar: "Qui no vulgui pagar que el miri per la Tele"

Això si que és fer campanya, ja que amb aquest menys preu, incita a que la gent no vagi al camp!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #145 el: 04 de Febrer de 2013, 23:36:26 pm »

Aquí la gent no fa campanya, parla a títol personal, i jo quan opino, la meva intenció no es convença  a ningú, intento expressar-me perquè la gent em comprengui, si vaig o deixo d'anar al camp, que ja veig que a tu et costa molt d'entendre!!

Qui va fer campanya va ser el president, que va dir ven clar: "Qui no vulgui pagar que el miri per la Tele"

Això si que és fer campanya, ja que amb aquest menys preu, incita a que la gent no vagi al camp!!!

Déjalo Roger, no merece la pena ni comentar un mensaje de estas características. Cuando lo he visto pensaba que era broma xDxDxDxD. Es todo un campeón  :hurra :hurra :hurra

Por otra parte, supongo que estáis hablando de Eneko. Pues yo discrepo. Si Toño ha estado muy bien es gracias, en parte, pequeña si queréis pero en parte, gracias a la disciplina defensiva de este chaval. Además, llevó bastante peligro al área contraria y dispuso de una oportunidad de gol. Por otra parte, es el mejor centrador que tenemos en el equipo, la verdad es que no entiendo las críticas contra este chaval. No es Lanza, obviamente xD, pero para mí es muy válido para 2ª.

!Salud!

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #146 el: 05 de Febrer de 2013, 07:53:24 am »

Déjalo Roger, no merece la pena ni comentar un mensaje de estas características. Cuando lo he visto pensaba que era broma xDxDxDxD. Es todo un campeón  :hurra :hurra :hurra

Por otra parte, supongo que estáis hablando de Eneko. Pues yo discrepo. Si Toño ha estado muy bien es gracias, en parte, pequeña si queréis pero en parte, gracias a la disciplina defensiva de este chaval. Además, llevó bastante peligro al área contraria y dispuso de una oportunidad de gol. Por otra parte, es el mejor centrador que tenemos en el equipo, la verdad es que no entiendo las críticas contra este chaval. No es Lanza, obviamente xD, pero para mí es muy válido para 2ª.

!Salud!

Roger i Birrero, millor deixar-ho. No hi ha mes cec que el que no vol veure...
Curiós, molt curiós el cas Eneko. Jo sóc del parer, que un extrem que no té "un contra un", malauradament no pot jugar d'extrem i a Eneko no l'he vist "mai" ni tan sols provar-ho cosa que a Collantes i a Gato si, tot i que després podem parlar si quan ho fan trien la millor opció. Això si, aquest nano és tot pundonor i corre i presiona i tàcticament és correcte, a mes tot i que penso que Ramirez i Lanza son millors centradors, ell està gairebé a aquest nivell.també haig de dir que és dels jugadors que per mi han anat de menys a mes, i que es veu que és un noi que fa pinya al vestidor, per la qual cosa jo el tindria a la plantilla però no hauria de ser el titular.

Desconnectat toxis

• Aleví
  • Missatges: 58
« Respondre #147 el: 05 de Febrer de 2013, 11:41:59 am »

jaajjajaja tranquil home, cadascú és lliure de fer el que vulgui fer i de decidir si anar al camp val la pena o no, i m'imagino que qui va decidir anar-hi de mala gana, enfadat pels 10€, va sortir del camp pensant que sort que hi havia anat; i els que van decidir que no, estic segur que alguns d'ells des de casa deurien pensar en el moment del 3r gol del Sabadell "el que m'estic perdent per capquadrat...".

i tot això que faig jo també és opinar, tan legítim com el que fas tu; espero que ho entenguis i no tornis a pixar fora de test 

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #148 el: 05 de Febrer de 2013, 11:46:50 am »
Almenys veig que no soc l'únic que no em va agradar Eneko aquesta jornada. En la meva opinió, prefereixo a Gato en la posició d'extrem que a ell, però bé, Carreras tindrà les seves raons per a posar a un o l'altre.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #149 el: 05 de Febrer de 2013, 13:16:53 pm »
Almenys veig que no soc l'únic que no em va agradar Eneko aquesta jornada. En la meva opinió, prefereixo a Gato en la posició d'extrem que a ell, però bé, Carreras tindrà les seves raons per a posar a un o l'altre.
Jo mai he entès lu d'Eneko, un jugador que ja se'l veia just per 2B, ho he dit molts cops aquí, però és que em desespera. Un jugador que no sap aixecar el cap, que només té la jugada d'anar fins a la línia de fons i centrar,sense saber si hi ha algú al remat, si és que abans la pilota no ha sortit rasa i fluixa o bé als núvols. És cert que de tan en tan fa un centre de **** mare, però tenint a Gato i Collantes, no ho puc entendre com pugui jugar de titular.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat forrocalf

• Infantil
  • Missatges: 269
« Respondre #150 el: 05 de Febrer de 2013, 14:19:19 pm »
Jo directament penso que jugar amb Eneko es fer-ho amb 10 jugadors...

Deu ser l'extrem més limitat de la categoria. Arriba a linea de fons i centra. A més no té velocitat ni regat. Es incapaç de desequilibrar...

I quan jugava Anibal de davanter centre tenia cert motiu per posar-lo perquè podia rematar alguna de les seves centrades però jugant amb Uli de fals 9 és fer centrades a ningú...

Però mai discutiré a un entrenador que en sap molt més que jo i deu veure coses que jo no en soc capaç...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #151 el: 05 de Febrer de 2013, 14:52:55 pm »

Deu ser l'extrem més limitat de la categoria. Arriba a linea de fons i centra. A més no té velocitat ni regat. Es incapaç de desequilibrar...

I quan jugava Anibal de davanter centre tenia cert motiu per posar-lo perquè podia rematar alguna de les seves centrades però jugant amb Uli de fals 9 és fer centrades a ningú...

Però mai discutiré a un entrenador que en sap molt més que jo i deu veure coses que jo no en soc capaç...

+1903, totalment d'acord amb tu, company.

hi va haver una jugada que en un pase per alt, al principi li treia 3 o 4 metres al lateral del Barça B, i va arribar abans el nano q no pas l'Eneko a la pilota

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #152 el: 05 de Febrer de 2013, 16:21:42 pm »

jaajjajaja tranquil home, cadascú és lliure de fer el que vulgui fer i de decidir si anar al camp val la pena o no, i m'imagino que qui va decidir anar-hi de mala gana, enfadat pels 10€, va sortir del camp pensant que sort que hi havia anat; i els que van decidir que no, estic segur que alguns d'ells des de casa deurien pensar en el moment del 3r gol del Sabadell "el que m'estic perdent per capquadrat...".

i tot això que faig jo també és opinar, tan legítim com el que fas tu; espero que ho entenguis i no tornis a pixar fora de test

Doncs en el meu cas, vaig decidir no anar-hi, per no pagar els 10€, i com ja vaig dir, segueixo sent igual de feliç, encara que decidis no anar-hi, encara que fos un partidas!!!

Desitjo que el Sabadell guanyi sempre, encara que no hi vagi per el motiu que sigui, no m'en pendeixo en cap moment de no haver anat  :xin-xin

El gols del Sabadell em satisfant igual, estigui on estigui!!!  :ok

« Darrera modificació: 05 de Febrer de 2013, 16:26:35 pm per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #153 el: 05 de Febrer de 2013, 19:09:00 pm »

Em sembla molt desafortunat comentar això d'un jugador com aquest. No s'ho mereix en absolut. És cert que no té 1c1 (té profunditat en l'arrancada per la banda) però té moltes altres qualitats i sobretot juga en la seva posició (encara que a mi m'hagués agradat veure'l algun partit de lateral). Jugadors com Gato, Uli, etc... fins ara se'ls ha vist bastant perduts en l'extrem esquerra. Aquesta discusió em fa pensar bastant en el tema de David Villa (no perquè no juga, sino per on juga normalment).

Em fa bastanta gràcia això que comentes que Uli no remata com Anibal les centrades (serà que t'hauràs fixat en la talla)...

Potser una alternativa a provar seria passar (algun partit) Lanza a l'esquerra i donar-li una nova oportunitat a Collantes a la dreta (seria una llastima que no li treiessim més profit d'aquest jugador - aquest si que és un extrem -).

Honor i respecte!
« Darrera modificació: 05 de Febrer de 2013, 19:39:23 pm per jarisacat »

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #154 el: 05 de Febrer de 2013, 20:34:27 pm »
Pues a mi Eneko me parecio de los mejores antes de lesionarse y viendo el partido no vi que desentonara para nada.

Un tio trabajador, sabe su rol, hace piña en el vestuario, ayuda mucho en defensa, el pase a toño tambien hay que hacerlo, que collantes se hubiera ido con la pelota hasta el banderín de corner.

Que manía tenemos de nombrar siempre una oveja negra. Si le veis inconveniente al partido de este sabado pasado de Eneko apaga y vamonos...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #155 el: 05 de Febrer de 2013, 20:46:14 pm »
Pues a mi Eneko me parecio de los mejores antes de lesionarse y viendo el partido no vi que desentonara para nada.

Un tio trabajador, sabe su rol, hace piña en el vestuario, ayuda mucho en defensa, el pase a toño tambien hay que hacerlo, que collantes se hubiera ido con la pelota hasta el banderín de corner.

Que manía tenemos de nombrar siempre una oveja negra. Si le veis inconveniente al partido de este sabado pasado de Eneko apaga y vamonos...

Estic d'acord amb tú, ja m'hagradaria que alguna "figura" sigues igual que ell  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #156 el: 05 de Febrer de 2013, 21:44:37 pm »

Estic d'acord amb tú, ja m'hagradaria que alguna "figura" sigues igual que ell  :mmmm

Jo prefereixo a Eneko que a Gato la veritat... Això si, un Gato al 100% i lluitant el que lluita ell és molt millor.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #157 el: 05 de Febrer de 2013, 22:59:22 pm »
jo  prefereixo a eneko que a collantes però de lluny