Una de les coses que més em va sorprendre i xocar és que després d'haver fet una primera part pèssima, a la segona, lluny de reaccionar, lluny de sortir a menjar-nos la gespa per mirar de reconduir una mica la situació, encara ho vam fer molt pitjor! La desidia i la inoperància en alguns casos encara es van acusar més!
Que nassos els hi va dir el nostre míster al descans??? És evident que en ocasions falta sang i molta mala hòstia des de la banqueta i al camp, així de clar! Les declaracions del míster d'ahir, són pròpies d'algú que li falta sang, c***! Només faltava que tots ens posessim a plorar, un copet a l'esquena i després a resar un rosari per redimir-nos!
No senyor! Després d'un partit com el d'ahir el que s'ha d'exigir, des dels mitjans de comunicació i seguidors, són moltes explicacions del per què ahir senzillament vam ser una caricatura d'equip de futbol. "El aquí no ha pasado nada, hay que seguir" no em val, ho sento!
No ens podem passar la vida anant a remolc, mirant de remontar l'enèssima empanada dels primers 20-30 minuts de cada partit! Com podem sortir al camp tan i tan relaxats? Abans de sortir, al vestuari que posem? Canto gregoriano?
En fi, encara em foto creus de que el Sabadell que veig a casa, sigui el mateix que s'arrossega d'una forma indecent a fora! Perdre a Villarreal o Almería és del tot normal, res a dir! Ara bé, donant la cara i partint-nos l'ànima en cada pilota! Ahir això va brillar per la seva absència i no és admisible, així de clar!
PD: Per cert, dintre de la pèssima imatge donada ahir, hi ha un senyor anomenat Nauzet que magrat haver fet alguna bona aturada,ja fa massa dies que està convidant al míster a donar un altre cop la titularitat al senyor David De Navas...