Autor Tema: Si no ens mobilitzem  (Llegit 754 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
Si no ens mobilitzem
« el: 05 de Desembre de 2005, 10:08:23 am »
Jo només demano i penso, que els que em de pressionar i adverrie els jugadors d´una forma clara som els socis i aficionats.
Considero que hem de coordinar una mica les accions d protesta, però molt em temo que tot quedarà en res.

Davant la proposta d´anar als entrenaments a escridassar-los només quatre cincs s´hi apunten.

Davant de si surten a dinar, a sopar o de festa, el que hem de fer és increpar-los i que es quedin a casa agobiats.

El diumenge, cal posar-nos d´acord i unir-nos per fer un únic sistema de protesta.

Aquesta colla de mercenaris F.P ens han amargat molts dies, han jugat amb els nostres sentiments i per mi qui la fa la paga.

Que vegin que si ens volen fotre el pèl, com a mínim als socis i aficionats o tindran molt difícil.

Però ja vatiico, que no farem res, alguns criticaran i censuraran les meves paraules, alegant que els jugadors són persones i d´altres a callar i escoltar.

Tinguen clar que el futur del nostre club està amb la nostre actitud i si no fem res en res és quedarà el nostre estimat Sabadell.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: Si no ens mobilitzem
« Respondre #1 el: 05 de Desembre de 2005, 10:42:30 am »
Alerta! no us deixeu enganyar. Es probable que el proxim partit a casa ens tornin a mostrar la millor cara i guanyin al Figueres per aixi poder tirar una setmaneta mes esquivant el cop per despres tornar a fer el manta al camp de l'Osca. Ja ens coneixem la cançoneta, que si el camp de l'Osca es petit, que si la gent esta molt a sobre, que si l'arbitre... Tenen tota una col.leccio de excuses perfectament el.laborades per cada ocasio. La Romareda es un camp de primera i jugavem contra el cuer i varen perdre, al'Hospitalet erem gairebe mes del Sabadell que del Hospi en un camp practicament vuit i varem perdre... i aixi les podriem anar desmuntant una per una fins arribar a la conclusio de que el problema son ells. No crec que els haguem d'estar especialment agraïts si aquest diumenge guanyen al Figueres, es la seva feina i es el minim que poden fer per recabalarnos de tanta vergonya com ens estan fer passar aquest any. Jo no estic disposat a aplaudirlos mes fins que no tornin amb una victoria merescuda d'un camp contrari, m'es igual quin pero que guanyin i que s'ho mereixin.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 06 de Desembre de 2005, 01:07:31 am »
Company Toni23 estic d'acord amb tu hem de fer alguna cosa dimecres a l'entrenament i diumenge el dia del figueres, que penseu la resta dels foreros?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 06 de Desembre de 2005, 01:32:04 am »
Jo estic totalment d'acord.

Jo ja he parlat d'una mocadorada (amb uns kleenex mateix) quan surtin al camp diumenge. Això sí, desprès a animar.

En cas de que perdessin contra el Figueres, dir-los quatre fresques quan surtin del camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...