Autor Tema: Reflexió  (Llegit 1479 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
Reflexió
« el: 27 de Gener de 2013, 21:17:19 pm »
Crec que la FCF s´hauria de començat a plantejar la evnda de begudes alcohòliques als bars de les instal.lacions esportives on juguen els nens-
Mentres la LFP ho prohibeix, en la versió de formació i amater del futbol, la gent pot engatar-se tranquilament, mentres la mainada juga.
No estaria de més que comncessim amb l´ejemple i club i ajuntament ho prohibissin a l´Olimpia.

Desconnectat Jose R. García

• Infantil
  • Missatges: 244
Re:Reflexió
« Respondre #1 el: 27 de Gener de 2013, 22:08:15 pm »
Hola
Totalmente de acuerdo.
P.D. No deja de ser curioso que "Moritz" proponga que no se vendan bebidas alcoholicas. Lo próximo que veremos es a "Ducados" pidiendo que no se fume.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 27 de Gener de 2013, 23:40:45 pm »
Doncs si, Jose R. García... jo també estic totalment d'acord amb moritz, i mira que el meu avatar... però cada cosa al seu lloc i en un recinte esportiu, l'alcohol hauria d'estar totalment absent.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #3 el: 28 de Gener de 2013, 07:17:27 am »
Sabia que sortiria la curiositat de l´avatar i la prohibició, però com diu el birrero, cada cosa al seu lloc.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #4 el: 28 de Gener de 2013, 21:50:04 pm »
Fa un parell d'anys vaig enviar un escrit a la FCF parlant d'aquest tema, la seva resposta va ser: "no es de la nostre competència la venda de begudes alcohòliques al camps".