Autor Tema: J26 CE Sabadell FC vs Real Madrid Castilla - Dissabte 16 20:00h  (Llegit 18220 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:J26 CE Sabadell FC vs Real Madrid Castilla - Dissabte 16 20:00h
« Respondre #100 el: 16 de Febrer de 2013, 23:35:46 pm »
Al final, i per culpa d'una amiga que m'ha animat per telèfon i d'un amic que ha vingut a la Nova Creu Alta m'he animat i he anat a passar fred.

I ha valgut la pena, des del minut 0, que l'equip ha demostrat ACTITUD, fins i tot els que potser no estan en el seu millor moment (Eneko i Ramírez), o els que no tenen tants minuts i tenien una papereta complicada (Juve i Aníbal). I l'actitud, acompanyada de la qualitat d'altres companys, ha fet que s'hagin merescut guanyar els 3 punts i un bon aplaudiment al final del partit.

Bon debut de Longás, fenomenal Lanza, bé Nauzet, Paz i Goni sublims, Hidalgo, Lao i Moha segurs, Llorente i Collantes col·laboradors, tots han estat bé, i em quedo amb el detall de com s'ha superat psicològicament el 2-1.

També em quedo amb el detall de que som una afició amb seny que no hem respòs als crits dels subdotats del Mandril quan cantaven '**** Barça i **** Sabadell'. Que me la mengin tots junts.

3 puntets menys per la permanència!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #101 el: 17 de Febrer de 2013, 02:36:51 am »
Quart partit consecutiu que sortim contents de la NCA, amb els tres punts que es queden a casa davant un rival que no la tocava malament però que els seus remats anaven moltes vegades al corte ingles, ja queda menys per la permanència. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #102 el: 17 de Febrer de 2013, 10:06:26 am »
El SABADELL debe de romper la barrera del sonido con la velocidad que lleva;ir dejando atras la permanencia y mirar hacia arriba.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #103 el: 17 de Febrer de 2013, 10:09:58 am »
Publicados los datos del Sabadell-Castilla (3-1) de ayer. Hoy sí que os gustará.

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/02/17/datos-del-ce-sabadell-3-1-real-madrid-castilla/
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
« Respondre #104 el: 17 de Febrer de 2013, 10:23:21 am »
Segun los datos de Almunia:40 a favor y 35 en contra,asi como las 9 derrotas,no son buenos datos estadisticos de momento,hay que ir mejorandolos.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #105 el: 17 de Febrer de 2013, 10:37:00 am »
Crec que hem passat el TOURMALET amb nota, si exceptuem les 2 ultimes sortides que el equip ha jugat molt malament, hem guanyat a casa a 2 equips que venien com a segons i als dos filials, marcan 12 gols, ara venen partits amb equips de la zona baixa, que no sempre es sinonim de que siguin facils, tot al contrari, i farem molt be d'estar molt atents. Estem a tiro dels 50 punts, i contra mes jornades faltin fins al final quan els aconseguim, mes posibilitats tindrem de somiar en un altre cosa, pero sempre tenin clar quin es el primer objectiu, i a falta de 16 jornades ja l'hem asolit en un 80%.
Hem tornat !

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #106 el: 17 de Febrer de 2013, 11:08:08 am »
L'efectivitat que no teniem altres temporades, l'estem tenint aquesta. Ahir no vem fallar cap de les 3 ocasions clares de gol. Com s'ha comentat per aqui, hem passat el tourmalet amb un 12 de 18, tot i que fent partits fora de casa penosos.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #107 el: 17 de Febrer de 2013, 11:24:25 am »
Partit seriós de l'equip que acaba amb molt bona nota el tourmalet.
Màxima eficàcia de cara a porta.
La patinada d'Almeria, oblidada tant de part dels jugadors, com del públic.
Longàs jugadoràs.
A pel Xeres!

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
« Respondre #108 el: 17 de Febrer de 2013, 11:42:48 am »
Conozco la mascota:moltes gracies,aquest tambe fa equip.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #109 el: 17 de Febrer de 2013, 15:02:40 pm »
Estem a dalt de nou i això després d'haver jugat contra equips bastant complicats. Felicitar a tot l'equip per la magnífica victòria d'ahir.

Tot i que tothom va estar força bé destacaria especialment a Longás i a Aníbal. Longás està demostrant que ben aviat pot ser titular i Anibal va estar força bé després d'estar molts partits sense jugar gaires minuts i això té molt de mèrit. També em va agradar bastant el treball de Juve en el pivot (sempre he pensat que és la posició en la que més i millor rendeix, i més ara que ja és tot un veterà).

El que no em va convencer del tot va ser el treball defensiu, des l'estadi em va donar l'impressió (sobretot a la 1era part que la defensa jugava una mica retrassada i que en molts moments els migcampistes no van pressionar suficientment al rival (veient avui les imarges que ha penjat l'Inda -s'agraeixen-, la veritat és que no em dona aquesta impressió). No sé, aquest matí he estat veien una estona el R. Societat-Llevant i he vist que la defensa del Llevant jugava al menys un parell de metres més endavant que la nostra (tot i tenir jugadors molt veterans al darrere). Entenc que a la segona part, quan l'equip va guanyant i està més cansat es tiri una mica enrere, però a la 1era no ho entenc tant. Que no es malinterpreti, no és voler ser negatiu, sinó fer autocrítica de les coses a millorar, doncs queda molt encara per jugar.

Honor!

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 609
« Respondre #110 el: 17 de Febrer de 2013, 16:47:02 pm »
Felicitats a tot l´equip per aquest bon partit , contra l´Almeria vaig ser molt crític i aquest cop reconec que l´equip ha donat el 100X100 , de totes maneres cal que millorem MOLT a fora.

Per cert , tot i que deien que seria un mini bernabeu molt pocs merengues al camp , la gent arlequinada molt animada i engrescada amb l´equip.

Visca el Sabadell  :bandera

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #111 el: 17 de Febrer de 2013, 17:12:22 pm »
3 punts vitals per acostar.nos al Play...... dic a la salvació xDDDD

Grandísima tarda de futbol la q vam viure ahir a la NCA. Feia temps q no es respirava un ambient i un caliu així,  grades plenes, gent entregada, jugadors enxufats i l'equip guanyant al filial del todopoderísimo, q podem demanar més ?  Ah sí !! veure la cara dels merengues q s'ens van colar pel lateral i q van celebrar com bojos el gol del Madrid jijijiji,  millor no dic res perq les diria molt grosses, això sí, cua entre cames i cap a casa q fa fred.

Per cert, al final tants autocars i taaaaaaaaaants merengues q deieu q vindrien i q silenciarien la Creu Alta... res de res,  uns 100 a la gàbia uns 100 repartits pel camp i pareu de comptar, ja deia jo q exageraven molt.Això sí ahir sigui pel motiu q sigui la ciutat va respondre bé, suposso q pel morbillo de rebre un Madrid, encara q sigui el B.

SEGUIM MIRANT ENDAVANT !!!  :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #112 el: 17 de Febrer de 2013, 18:13:29 pm »
Un gran èxit esportiu, de taquilla, i d´ambientació....i coincideixo amb Ferni;  bastant més de 7000 espectadors, però madridistes bastants més dels que es diu per aquí....

Una altra constatació de que quan el Sabadell juga vertical obté molt millors resultats i agrada més al públic....partits contra Alcorcón, Barça B, Almería a la primera volta....Almería, Deportivo, la temporada passada....no té color....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #113 el: 17 de Febrer de 2013, 18:53:50 pm »
Jo em vaig picar amb un merengon, perque una cosa es animar al seu equip, i l'altre es insultar al Sabadell, i a mi el Sabadell que no mel toquin...ara be, quan vaig disfrutar mes, potser mes que amb els gols, va ser quan va pitar el final, veurels com marxaban amb la cua entre les cames, sense dir res i havent deixat uns bons calerons..aixo no te preu
Hem tornat !

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #114 el: 18 de Febrer de 2013, 11:23:01 am »
Quina passda la nca, sobbretot el lateral, semblava una altre camp, tot molt bÉ.

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #115 el: 18 de Febrer de 2013, 21:36:55 pm »
3 puntets menys per la permanencia,davant un rival molt mes fluixet del que creia,molt bona actitud i eficacia

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #116 el: 18 de Febrer de 2013, 22:25:08 pm »
Veient el partit de dissabte, cada cop entenc menys el paperot que hem fotut en molts dels partit de fora de casa... Un equip elèctric, intens, amb punch, veliocitat, concentració, lluita, actitut, amb tensió... En fi, diametralment oposat al que hem vist recentment. En fi, alguna explicació segur que ha de tenir, però jo no em veig incapaç de donar-la o trobar-la.
Sense dubte, dissabte l'equip va tornar a donar una molt bona imatge, i va demostrar un cop més que si vol, pot! L'únic però que li posaria seria el munt de pilotes absurdes que vam perdre davant de la nostra pròpia àrea posant en safata al nostre rival ocasions clares de gol. Suposo que és l'etern debat, però en ocasions ens entestem en sortir si o si des de darrera amb passades de mig metre que quan surten malament, signifiquen una ocasio clara de gol pel rival. Amb Morata al camp i Jesé més endarrerit, potser la sort no ens hagués somrigut tant...
De totes maneres, no seria just deixar de destacar l'enorme feina de desgast i lluita que va fer l'equip i la garra que va posar sobre la gespa. Així pots perdre, empatar o guanyar, però passi el que passi ningú podrà mai reclamar-te res!
Finalment, confirmar el que era un secret a veus... Quin tros de futbolista està fet Longás!

A XEREZ, SOM-HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #117 el: 19 de Febrer de 2013, 12:15:03 pm »
Cert, longás em va semblar un futbolista amb qualitat fora de dubte, quins detalls va tenir el tio.

El tenim per  l'any vinent també?

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #118 el: 19 de Febrer de 2013, 12:30:55 pm »
Cert, longás em va semblar un futbolista amb qualitat fora de dubte, quins detalls va tenir el tio.

Si, any i mig va signar

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #119 el: 19 de Febrer de 2013, 13:16:00 pm »

Si, any i mig va signar

yo al termino de esta tamporada a el y a Goni le ofreceria renovar un año mas, no nos pase como este año nos a pasado con Lanza  :beer2 :beer2
visca el sabadell