Autor Tema: CE Sabadell - SD Eibar  (Llegit 7620 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Gènere: Masculí
  • Siempre fieles
Re:CE Sabadell - SD Eibar
« Respondre #20 el: 29 de Maig de 2013, 00:11:37 am »
Para mi uno de los días más agónicos de los que he pasado... Me encontraba trabajando en una tienda de petardos, que abríamos de lunes a domingo y no pude ir a Eibar. No nos dejaban tener aparatos electrónicos, aún así me llevé una tele de casa y una antena portátil receptora de TDT y cada vez que pasaba un coche por delante de la tienda se me iba la emisión. Se me cortó con el gol de Marc, siguió hasta el gol de Lanza, a partir de ahí perdí la conexión hasta los últimos 5 minutos.

En esos 5 minutos entraron clientes, no podía estar por el partido y yo lo único que quería era verlo ya que se me iba a salir el corazón. Se fué el cliente, miro la pantalla de la televisión y ya estábamos en Segunda A, en ese momento me llamó mi madre para decírmelo por si acaso no lo había visto y ambos llorando como niños pequeños celebrando la victoria. Jamás se me olvidará como entre lágrimas fuí atendiendo a los clientes, intentando disimular esa enorme alegría que sentía, hoy en dia me sigue siendo imposible de describirla y cada vez que recuerdo ese momento se me humedecen los ojos. Antes de cerrar, cogí los petardos más fuertes que había en la tienda (sin pagar, obvio xD), llamé a la central para avisar que al dia siguiente no iba a ir, y hasta que no llegué a casa y entré aquí, no acabé de creermelo.

Me encantaría viajar atrás y volver a recordar y vivir ese dia... uno de los más felices de mi vida!

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #21 el: 29 de Maig de 2013, 00:16:54 am »
jo hi vaig ser-hi.
Em van tocar les entrades per això que vaig trucar quan ja eren les vuit per`o em van agafar l´últim. Vaig pensar que estava escrit que tenia que anar. Vaig treballar el dia abans fins les 2 de la matinada. Em vaig aixecar a les 4. No sé quantes hores d'autocar. Amb ruta final per Eibar per registrar als presumptes hooligans que anaven al nostre autocar. Però s' em va fer més llarg des de el gol de Lanzarote. Mai havia passat tant a poc el temps. Després tinc records aïllats. Només em va sàpiguer greu que el meu nebot no va poder venir. Un dels millors dies de la meva vida. No ho oblidaré mai. Només espero superar-ho. I vaig tenir que pujar a Montserrat caminant, era la promesa que havia fet.

Felicitats a tots per aquell dia, això ja no ens ho treu ningú

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #22 el: 29 de Maig de 2013, 06:57:53 am »
La llàstima es que no vam poder anar més gent, rotllo Binefar.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #23 el: 29 de Maig de 2013, 19:00:44 pm »
Jo també vaig ser a Ipurua.

A mi no em van tocar les entrades, però al meu millor amic si. A ell i al seu avi.
El seu avi, no va poder anar i em va cedir l'entrada perquè hi anés amb ell i altres membres de la meva penya.
Per mi dels millors dies de la meva vida. Mai havia plorat tant com en aquella grada d'Ipurua. Després del gol de Marc ja vaig començar a plorar i amb el xiulet final i la celebració posterior ja no podeu ni imaginar.
Vaig posar-me a pensar en els partits de 3ª i sobretot aquells partits de 2aB que es jugaven divendres al vespre i tan sols anavem 500/600 aficionats al estadi...
En tots els desplaçaments que havia fet, amb mals records com Figueres, Sta Coloma, Irún, Llevant B. M'ho mereixia, ens ho mereixiem.

Nomes vull pensar que tornarem a viure un ascens, aquest cop a primera.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #24 el: 29 de Maig de 2013, 20:55:00 pm »
yo ese dia tmb  lo guardo como uno de los mejores de mi vida junto con nuestro ultimo ascenso a 1ª y junto con el dia que me dieron el alta en el Valle d'Hebron despues de una operacion muy chunga que tuve en el año 2000, los foreros que me conozcan ya saben de que se trata o de las secuelas que esta operacion me dejo por que se ven a simple vista, pues ese dia al no poder viajar a Eibar estuve desde que me desperte por la mañana mas nervioso de lo habitual, todo el rato pensando en que pasaria si pasariamos ganando si perderiamos, si nos golearian si goleariamos, pensando en que si nos eliminaban no quedarian fuerzas para pasar dos eliminatorias mas y acabar subiendo, bien toda la mañana dandole vueltas, bueno por la tarde me fuy a ver la romeria de la fuensanta de el barrio de Ca n 'Oriac ya que desde pequeño la sigo y nada mas verla salir de la iglesia corriendo casi sin tiempo a la pantalla del Parc Catalunya, por mas que lo intente no consegui convencer a mi padre para que viniese ya que estas cosas le ponen muy nervioso, pero estuve hasta ultima hora intententandolo por que fue el el que con 3 años me llevo por primera vez a la nca, al final fuy con mi hermana, lleguemos con el partido empezado y ya empezaron los nervios, alli llamo a mi hermana una amiga suya preguntando si estabamos por alli y se unio a nosotros junto con su marido, y un amigo mio el cual conozco de niños me saludo y se sento cerca con otros amigos, con el gol de marc, nos volvimos locos como todos los que alli habiamos y como todos los que estaban en Ipurua, con el de Lanza a sufrir y des el empate hasta el final cada vez que el balon pasaba de medio campo y se acercaban a nuestra area me tenia que tumbar y no mirar, al pitar el final me bloquee no sabia que hacer llore, grite me abrazaba a todo el que por alli pasaba, mi hermana mis amigos, gente que conocia del campo, y gente que no conocia pero eran arlequinados, ese ascenso ya era nuestro y estaban igual de contentos que yo, a mi alrededor vi gente llorar, reir, chillar etc muy bonito la verdad y deseando llegar a mi casa para abrazar a mi padre el artifice de que sea un arlequinado de los tantos que hay, al llegar nos abrio el despues de trucar 20 o 25 veces seguidas y mi hermana y yo nos tiremos encima de el y no lo tiremos de milagro muy bonito todo :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #25 el: 29 de Maig de 2013, 21:55:01 pm »
Jo també vaig ser a Ipurua.

A mi no em van tocar les entrades, però al meu millor amic si. A ell i al seu avi.
El seu avi, no va poder anar i em va cedir l'entrada perquè hi anés amb ell i altres membres de la meva penya.
Per mi dels millors dies de la meva vida. Mai havia plorat tant com en aquella grada d'Ipurua. Després del gol de Marc ja vaig començar a plorar i amb el xiulet final i la celebració posterior ja no podeu ni imaginar.
Vaig posar-me a pensar en els partits de 3ª i sobretot aquells partits de 2aB que es jugaven divendres al vespre i tan sols anavem 500/600 aficionats al estadi...
En tots els desplaçaments que havia fet, amb mals records com Figueres, Sta Coloma, Irún, Llevant B. M'ho mereixia, ens ho mereixiem.

Nomes vull pensar que tornarem a viure un ascens, aquest cop a primera.

Tu estaves a Eibar ? M'en faig creus !! Jo t'ubicava abans desplaçat a la final de Champions q jugava el Barça xDD

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #26 el: 29 de Maig de 2013, 23:46:37 pm »
Haig d'agraïr eternament a les dues entrades de tribuna que me va aconseguir birrero, encara no sé com per estar allà i los nervis que vaig passar, darrera de directius i fills de directius nostres.
Collona, com passa el temps i encara se me posa la pell de gallina.
Ja m'ho faré per que m'arribe un exemplar.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #27 el: 30 de Maig de 2013, 20:57:29 pm »
Algu te l'audio de la peli del partit de Radio Sabadell??   :beer2
SOM DE 2a A!!