Autor Tema: CE Sabadell - SD Eibar  (Llegit 7627 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
CE Sabadell - SD Eibar
« el: 01 de Febrer de 2013, 14:49:49 pm »
Bona tarda a tothom!

Com ja sabeu la majoria, sóc en Pedro Salado, fotògraf del CE Sabadell des del juny del 2011.

Com que molt m'heu demanat fotografies d'Eibar i tal... aquí us deixo un enllaç que us pot interessar molt.

https://www.facebook.com/pages/Sabadell-Eibar-el-llibre/522484264441293?notif_t=page_new_likes

Cada vegada falta menys... si voleu estar informats, doneu-li al Like!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
Re:CE Sabadell - SD Eibar
« Respondre #1 el: 04 de Febrer de 2013, 16:08:03 pm »
Donc a mi m'agradaria saber d'on puc treure fotos d'aquell gran dia, ja que les vaig perdre casi totes!!  grrrrr!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #2 el: 04 de Febrer de 2013, 16:13:38 pm »
Donc a mi m'agradaria saber d'on puc treure fotos d'aquell gran dia, ja que les vaig perdre casi totes!!  grrrrr!!

Lo millor és que demanis el Diari de Sabadell del dia 31.05.11 (22 pàgines relacionades amb el partit i l´equip)....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #3 el: 04 de Febrer de 2013, 16:14:13 pm »
Yo puse unas cuantas que hice en el post del partido de la galeria d' art.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #4 el: 04 de Febrer de 2013, 22:27:09 pm »

onde? aun estan? se pueden bajar?

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #5 el: 05 de Febrer de 2013, 13:36:02 pm »

Creo que Évir se refiere a este post  :ok

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=26198.0
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #6 el: 05 de Febrer de 2013, 13:53:22 pm »

Si, aunque hay muy pocas.

Ya colgaré todas las que hice ese día.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 10 de Febrer de 2013, 23:55:25 pm »
ja aneu seguint les novetats a la pàgina de Facebook...?

https://www.facebook.com/pages/Sabadell-Eibar-el-llibre/522484264441293

Amb un LIKE estareu informats de totes les novetats.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #8 el: 19 de Febrer de 2013, 16:24:08 pm »
Se sap alguna cosa més del llibre? Quan sortirà, preu i com comprar-lo? És que ni tinc ni vull facebook i voldria una mica més d'informació.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #9 el: 26 de Febrer de 2013, 13:35:18 pm »
Se sap alguna cosa més del llibre? Quan sortirà, preu i com comprar-lo? És que ni tinc ni vull facebook i voldria una mica més d'informació.

Es preveu que per Sant Jordi ja estarà a la venda.

EL preu, encara no està definit, però rondarà entre els 15-20€, fotos a tot color + DVD íntegre del partit de tornada a Ipurua.

A més, comptem amb la col·laboració de periodistes de talla nacional, local i personatges que ho van viure de primera mà. Veureu, a partir d'entrevistes, com ho van viure.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 13 de Maig de 2013, 18:00:10 pm »
Ja falta poc! Feu les vostres reserves via Facebook o enviant-me un privat per aquí mateix!

Per només 20€ podreu gaudir d'un recull fotogràfic inèdit de l'eliminatòria entre el CE Sabadell i la SD Eibar, entrevistes als protagonistes i opinions de periodistes amb molta relació amb el CE Sabadell! Ah, i com no, el DVD del partit a Ipurua!

No te'n quedis sense!

https://www.facebook.com/pages/Sabadell-Eibar-el-llibre/522484264441293

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 28 de Maig de 2013, 11:32:23 am »
Avui, en fa precíssament 2 anys i avui es presenta el Llibre al Casal Pere Quart, a les 20 hores. Jo vaig a veure si ja puc recollir el meu llibre, que el tinc reservat, i a pesar de que ja l'he tingut a les mans, prefereixo tenir-o al mateix temps que molts dels que ens vàrem trobar allà a Eibar!

Ens veiem allà els que vingueu!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #12 el: 28 de Maig de 2013, 14:22:42 pm »
Allà hi serem!  :thumbsup: ens veiem
@javi_gt86

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 28 de Maig de 2013, 15:56:28 pm »
Els qui lamentablement no podrem assistir aquesta tarda a l'acte i tinguem 1 llibre reservat, suposo que hi haurà algun altre moment on pagar-lo i aconseguir-lo no??

Molta sort i segur que la presentació serà tot un èxit  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #14 el: 28 de Maig de 2013, 16:23:07 pm »
Bé, avui fa 2 anys de l'efemèride, i m'agradaria explicar la meva situació.
Tenia planejat anar a Eibar sense entrada, ja que tinc al meu germà que viu a pocs quilòmetres d'Eibar i pensava aprofitar per fer-li una visita, tot i que ja hi pujo forces vegades durant l'any a veure'l.

Finalment no vaig poder anar-hi per altres motius, però vaig anar al Parc Catalunya, amb la meva parella, tots dos amb tota la indumentària arlequinada (samarreta, bufanda i jo una pulsera i ella amb les ungles arlequinades).
Recordo que al arribar vaig pensar, hi ha gent, però al ser un espai tant gran (no com quan van donar l'atraco d'Irún al Mercat) pensava que poca gent s'havia animat a veure el partit amb companyia.

A mesura que va anar arribant la gent, em va anar engrescant la situació, però alhora em va anar entrant una mena de sensació que no m'agradava gens...serien els nervis suposo.

Recordo que al quart d'hora de partit, em va trucar el meu pare, i em va comentar que s'ho havien repensat i vindrien amb me mare (van ser socis tota la vida fins al històric descens), ens van preguntar per on erem ubicats i finalment ens vam assentar junts,
A ell li va impressionar la de gent que hi havia, ja que la última vegada que havíem parlat li vaig comentar que no es veia gaire animat (també es veritat que vam anar molt d'hora).

Del partit en sí, no recordo pràcticament res, només que vam patir com a vedells, i que després del gol de Marc Fernández encara vaig patir molt més, suposo que pel fet de tenir-ho a tocar i pensar que se'ns podia escapar...
Vaig patir el que no està escrit, i amb el xiulet final vaig plorar com un nen, me mare al.lucinava, i el meu pare també li van caure algunes llàgrimes.
Mai hem comentat aquell dia i les nostres emocions, però sempre he estat segur que vam plorar pel mateix motiu, pel meu avi, ja que va ser ell qui ens va fer arlequinats, va ser ell qui em donava els calers perquè jo continués sent soci a Tercera Divisió, ja que em deia que ja que ell no hi podia anar per edat, volia que jo no deixés de ser soci, que no ho deixés de ser mai.
Vaig plorar perquè sabia, que ell, des del cel, estava igual o més content que jo, i com si jo tingués "culpa" de l'exit aconseguit aquella tarda a Eibar, li vaig dedicar l'ascens.

Sincerament, no sé perquè escric tot això aquí, ja que no us conec en un 90% dels foreros, però ho volia compartir amb tots vosaltres, ja que suposo que molts tindreu sensacions similars a les meves.

Vam patir com a vedells

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #15 el: 28 de Maig de 2013, 16:33:48 pm »
Tenia planejat anar a Eibar sense entrada, ja que tinc al meu germà que viu a pocs quilòmetres d'Eibar i pensava aprofitar per fer-li una visita, tot i que ja hi pujo forces vegades durant l'any a veure'l.

Finalment no vaig poder anar-hi per altres motius, però vaig anar al Parc Catalunya, amb la meva parella, tots dos amb tota la indumentària arlequinada (samarreta, bufanda i jo una pulsera i ella amb les ungles arlequinades).
Recordo que al arribar vaig pensar, hi ha gent, però al ser un espai tant gran (no com quan van donar l'atraco d'Irún al Mercat) pensava que poca gent s'havia animat a veure el partit amb companyia.

A mesura que va anar arribant la gent, em va anar engrescant la situació, però alhora em va anar entrant una mena de sensació que no m'agradava gens...serien els nervis suposo.

Recordo que al quart d'hora de partit, em va trucar el meu pare, i em va comentar que s'ho havien repensat i vindrien amb me mare (van ser socis tota la vida fins al històric descens), ens van preguntar per on erem ubicats i finalment ens vam assentar junts,
A ell li va impressionar la de gent que hi havia, ja que la última vegada que havíem parlat li vaig comentar que no es veia gaire animat (també es veritat que vam anar molt d'hora).

Del partit en sí, no recordo pràcticament res, només que vam patir com a vedells, i que després del gol de Marc Fernández encara vaig patir molt més, suposo que pel fet de tenir-ho a tocar i pensar que se'ns podia escapar...
Vaig patir el que no està escrit, i amb el xiulet final vaig plorar com un nen, me mare al.lucinava, i el meu pare també li van caure algunes llàgrimes.
Mai hem comentat aquell dia i les nostres emocions, però sempre he estat segur que vam plorar pel mateix motiu, pel meu avi, ja que va ser ell qui ens va fer arlequinats, va ser ell qui em donava els calers perquè jo continués sent soci a Tercera Divisió, ja que em deia que ja que ell no hi podia anar per edat, volia que jo no deixés de ser soci, que no ho deixés de ser mai.
Vaig plorar perquè sabia, que ell, des del cel, estava igual o més content que jo, i com si jo tingués "culpa" de l'exit aconseguit aquella tarda a Eibar, li vaig dedicar l'ascens.

Sincerament, no sé perquè escric tot això aquí, ja que no us conec en un 90% dels foreros, però ho volia compartir amb tots vosaltres, ja que suposo que molts tindreu sensacions similars a les meves.

Vam patir com a vedells

A vegades es dificil explicar un sentiment amb quatre lletres pero t'asseguro que el teu sentiment i el meu van ser identics aquell dia. Poques vegades m'he sentit tant idenfiticat.

Un dels millors dies de la meva vida, simplement.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 28 de Maig de 2013, 16:47:11 pm »
Me acuerdo de la tortura que fue ir hasta allí en autocar, del gran Corte Ingles que tienen allí, de la comida en el bar de al lado del campo (buen bocata más cocacola por 5 euros), de como se llenaba cada vez más el campo mientras se acercaba la hora del partido, del gol de Marc, del gol de Lanza, de como nos aplaudía el pueblo mientras nos íbamos en el autocar, de los que aun les quedaban fuerzas para seguir animando cuando ya lleguemos a Sabadell, y de muchas cosas más aún me acuerdo.

Uno de los mejores días de mi vida.

:anims

Por cierto, soy el único que echa de menos tener una camiseta que ponga "Yo estuve en Eibar" o algo así? xD

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #17 el: 28 de Maig de 2013, 18:04:09 pm »

Vam patir com a vedells

A vegades es dificil explicar un sentiment amb quatre lletres pero t'asseguro que el teu sentiment i el meu van ser identics aquell dia. Poques vegades m'he sentit tant idenfiticat.

Un dels millors dies de la meva vida, simplement.

Nano, m'ha caigut la llagrimeta...

Jo vaig anar. Portava tals nervis que no em vaig fer casi cap foto, ni abans ni després del partit.
Durant el partit com tú, nervis sobretot després del gol de Lanza ja que semblava que se'ns escapava.

Un cop acabat el partit baixava d'Ipurua a peu on tothom (els d'Eibar) m'aplaudia i em convidava a coses. Jo flipaba, no m'ho creia. Una sensació que només vaig tenir aquell dia. Camonaba sense creure-m'ho.

Vam anar a veure la final de Champions del FCB després a un bar d'empeus, i no recordo res del partit. No estaba.

Quin dia...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #18 el: 28 de Maig de 2013, 18:27:47 pm »
Visc a Castellar, i haig de dir que els ultims 15 minuts no els vaig poder aguantar, vaig marxar jo sol a un parc proper a casa perque el cor m'anaba a 1000 per hora, vaig seure a un banc i l'unic que feia era mirar el rellotge, sols em vaig axecar quan vaig sentir el crit del final del partit de casa d'un vei , despres em va començar a sonar el mobil, tot eren felicitacions de familiars, companys de feina...encara s'em posa la pell de gallina ara, ho vaig passar molt malament a San Mames quan vam baixar a Segona i aixo va ser l'espina que tenía clavada, en fi un dia memorable. Despres he vist repetit un munt de vegades el final
Hem tornat !

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #19 el: 28 de Maig de 2013, 18:32:50 pm »
Yo del partido en si sólo recuerdo un par de cosas, su portero viniendo a recoger un balón a nuestra esquina y el tiro cruzado de Marc Fernández. El resto fue una enajenación mental bastante severa entre los nervios y la alegría. En la celebración del gol me llamaron varios familiares, amigos desde Sabadell... y sólo fui capaz de acordarme cuando ellos me lo comentaron días después. Lo que si recuerdo es como retumbaba el "IPURÚA, ES ARLEQUINADA" con la chapa de la cubierta cuando la afición local todavía no había entrado al estadio, desde ese momento supe que íbamos a hacer algo grande.  :beer2