Autor Tema: Records  (Llegit 3069 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Records
« el: 05 de Desembre de 2005, 17:07:38 pm »
Què us sembla si obrim aquest post on parlar de les coses bones que el  :scut ens a brindat tots aquests anys???

Jo el vull començar recordant el partidàs a la NCA de la final de la copa... :'( quin diumenge vam pasar. O la espectacular remuntada al Espanyol aquell mateix any, perdiem 4-1 i en 5minuts ens vam posar 4-5 en un partit que va acabar 4-6... mare meva quins temps :bigcry:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Records
« Respondre #1 el: 05 de Desembre de 2005, 18:20:29 pm »
aquesta idea te la he donat jo, eh "cabroncete", a l'altre post que t'he recordat el 4-6???  >:D
Bé, començaré parlant del C.E .Sabadell 9-0 Oviedo Moderno, amb 5 gols, si no vaig errat, de Mariajose, a l'estadi, un matí de diumenge. M'enrecordo que era la primera vegada i em sembla que l'última que veig a ma avia en un camp de futbol. Quan vam sortir va dir: Collons, han ficat 9 i no han deixat que fiquin cap a les altres, que males persones, jeje!!  :tongue3:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #2 el: 05 de Desembre de 2005, 18:29:46 pm »
Sempre m'enrecoradré del primer partit que vaig anar a veure al estadi. Va ser el  :scut-Oviedo (ara no estic segur del rival) de copa de la reina. (crec que parlem del mateix partit adry). una tarda molt agradable i que em vas convidar a anar per passar la tarda i mira, des de aquell dia que em vaig fer adicte al  :scut fem fins a dia d'avui :'( d'un contundent 9-0 em passat a la desaparició, com canvien els temps...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #3 el: 05 de Desembre de 2005, 18:38:10 pm »
No, tu parles d'un Sabadell 8-0 Hispalis dels cuarts de final de la Copa de la Reina que vam guanyar, i jo parlo d'un any més tard, en partit de lliga contra l'Oviedo  :yes:  ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 05 de Desembre de 2005, 18:42:06 pm »
Com sempre, estas tu per corregir-me :laugh: tens raò,  :scut-Hispalis... :ok :clap

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 05 de Desembre de 2005, 18:46:49 pm »
El record més intens que tinc:

La Copa de la Reina guanyada contra l'Estudiantes, que una de les jugadores d'elles es va fer mal al minut 22. Vem guanyar 3-1.

Vaig anar amb el meu pare i amb la que ara és la meva dona. Feia tant sol i tanta calor, que vem obrir un paraigües que tenia al bolso la meva dona per no fregir-nos. A la segona part, la directiva ens va deixar entrar a la tribuna per a que no moríssim d'un cop de calor.

Victòria i celebració per tot alt. Imatge:

ygykSG5CIgx" class="bbc_link" target="_blank">http://groups.msn.com/_Secure/0VgCRAqQbbuhi2YNLcKXhwW9wGsYqwwxzqVgeiWv9f3!Fk8q2KT8AUJdk4UY4CJ ygykSG5CIgx*vFDO6JamXA7JfbV9JGZQpW3OKPLjSU5RgssQasIl0mE36sCc!4RA!V/campiones.jpg?dc=4675428313894664348
« Darrera modificació: 05 de Desembre de 2005, 18:50:34 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #6 el: 05 de Desembre de 2005, 23:12:50 pm »
A aquest partit jo vaig anar amb 38 o 39 de febre. Era segur que aniriem, però vam trucar a la ràdio i ens va trucar entrades gratuites de tribuna, així que vam anar per la gorra. Recordo varies coses curioses. Primer, com diu Birrero, Amparo es va lesionar de gravetat. No es per ser perepunyetes, però crec que era al minut 4 o 5   :-[
Després, això de la febre, amb uns quants graus de més de febre vaig estar allà amb la calda que fotia, i després em vaig quedar una hora banyant-me en cava a la zona de tribuna.
Un altre fet curiós... tothom esperava la presència reial, o al menys del president de la federació, però com sempre, el futfem va quedar marginat.
A més, arrel d'aquell partit vaig fer una amistat amb un aficionat de Huelva, que alguna vegada a signat al fòrum, i l'any seguent per la lliga em va portar una bandera del Recre que encara tinc a l'habitació. El cartell de la final també ho tinc penjat encara. També conec a alguna jugadora de l'Estu, bona gent.
Per últim, recordo els reportatges de la televisió. Vaig grabar-ne algun, però encara m'estic lamentant perque no vaig poder grabar el de Telecinco, un reportatge 5 estrelles, amb imatges del partit, al vestuari etc etc etc.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 06 de Desembre de 2005, 10:06:53 am »
Bua  :icon_exclaim: aquell dia a Tribuna va ser bestial, no m'oblidaré mai la duxa de cava que em va fer "Mariajo" sense voler. O des de General, com estava jo al principi, vam veure entrar a una dona alta, de mitjana edat tiran cap a gran i tothom deia que era la Reina doña Sofia quan resulta que era la presidenta de no se que punyetes de la federacio catalana :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Dels record no es viu, pero en moments fututs t'ajuden a tirar endevant... :'(

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 06 de Desembre de 2005, 23:24:08 pm »
Bé, continuaré amb els "Records", com diu el títol del post.
Recordo un CE Sabadell 6-4 CD Hispalis disputtat a la Nova Creu Alta. Es va jugar un dissabte tarda. Recordo que aquell dia va començar el partit amb sol i va acabar amb una tempesta impressionant i el cel negre. Per llavors, l'Hispalis era un equipet de la zona mitja baixa, i nosaltres erem dels primers. Van venir aquí, vam començar bé, crec recordar, però a fases elles es ficaven en el partit. Anavem guanyant sobrades, i escurçaven diferències... i així s'anava repetint. Més que un partit de futbol semblava handbol. Al final recordo que vam acabar 6-4, però amb l'ai al cor, perquè faltant poc anàvem 5-4 i les sevillanes presionant. Jo coneixia a una noia que jugava alla, i a l'acabar el partit vam estar conversant i ens deia que s'anaven amb un gust de boca 1 mica estrany, perque havien jugat de tu a tu al Sabadell, cosa d'orgull, però al final se n'anaven una mica tocades perque podien haver tret quelcom més positiu. També recordo que durant el partit, quan va començar a ploure, l'entrenador de l'Hispalis va treure's la jaqueta del xandall i va sortir de la banqueta. Va estar tota la segona part fora, possant-se xop com una sopa, i nosaltres cridant-li des de la graderia. Ara ben bé no recordo, però li feiem conya i ell reia. Total, quan va acabar el partit ens el vam trobar per la zona de tribuna, vam estar xerrant amb ell, ens va semblar bon tiu, i ens vam fer una foto amb ell. Quan ens vam fer la foto, ens va dir: "Illo, depué ponei debaho la foto: er tio que más se mojo de todo el partido".
L'any després el Sevilla va comprar l'Hispalis, i les coses es van invertir, la tendència del Sabadell era d'anar cap a sota i la del Sevilla al revés.
Per acabar, un altre fet curiós... elles tenien la seva propia equipació, que a anys variava... havia un any que era tota blanca sencera, i un altre que portava troços de colors turquesa... Però aquell dia, com que jugaven contra les arlequinades blanc i blaves, havien de jugar amb el segon equip, i aquest era un granat, exactament igual que el del Sevilla per llavors, però sense l'escut. Quan va acabar el partit vam preguntar-li's: Que passa, que us ha comprat el Sevilla o alguna cosa? I ens van dir, no, aquests equipatjes són d'una subvenció de la junta d'Andalusia, o la diputtació, o que se jo. Si més no, curiós, sabent el que va passar un any després  :tongue3: .

PD: Adjunto la foto esmentada amb el mister. Sense comentaris la meva cara  ;D

PDD: Adjunto també una foto, tot i que es veu borrosa (la tecnologia de la camera...  :ko ) del valent del mister, amb el diluvi que queia, en màniga curta
« Darrera modificació: 06 de Desembre de 2005, 23:30:55 pm per adrySBD »

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #9 el: 06 de Desembre de 2005, 23:33:40 pm »
Més fotos d'aquell Sabadell 6-4 Hispalis... Una del principi, quan salta el Sabadell al camp, i al fons es veu el sol que queia, i una altra de la segona part, amb el 5-4 i el Hispalis "achuchando" amb una falta. Aqui ja es veu la que estava caient, i com estava tot enfosquit

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #10 el: 07 de Desembre de 2005, 16:33:51 pm »
Feia temps que no escribia, pero aquest post sobre els records va fet tornar a tenir ganes de escriure.
Jo com a record, del que tinc especial apreci, apart de la festa de la Copa a la NCA, es el viatge a Barakaldo, encara que ven perdre. Un viatje bonic, un bon partit de futbol en dos grans equips, i una tornada d'on un tornar amb el sentiment arlequinat més reforçat que mai.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #11 el: 07 de Desembre de 2005, 18:13:01 pm »
Mis recuerdos llegan a los partidos k se jugavan en la Marina , cuando Santi era entrenador k aun no existia la superliga :scut

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 11 de Desembre de 2005, 00:38:53 am »
Feia temps que no escribia, pero aquest post sobre els records va fet tornar a tenir ganes de escriure.
Jo com a record, del que tinc especial apreci, apart de la festa de la Copa a la NCA, es el viatge a Barakaldo, encara que ven perdre. Un viatje bonic, un bon partit de futbol en dos grans equips, i una tornada d'on un tornar amb el sentiment arlequinat més reforçat que mai.

Vas anar a Barakaldo? L'autobus no era massa gran, aixi que segur que ens coneixem! Aquest partit de Barakaldo també el volia possar com a un dels partits pel "Record", més ampli i amb fotos també. Ho faré, mica en mica :P
Per cert, algu recorda aquest matx que he possat abans, contra l'Hispalis?