Enquesta

A quin preu les posaries?

No faria jornades d'atracament al soci
25 (53.2%)
5€ els gols
8 (17%)
10€ els gols
5 (10.6%)
15€ els gols
0 (0%)
10€ general
7 (14.9%)
15€ general
2 (4.3%)
20€ general
0 (0%)

Total de vots: 37

Votació tancada: 01 de Febrer de 2013, 16:51:02 pm

Autor Tema: Entrades jornada econòmiques  (Llegit 1466 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Gènere: Masculí
  • Shdl4bqu2pSiC
Entrades jornada econòmiques
« el: 22 de Gener de 2013, 16:51:02 pm »
Siusplau, els que votin que no en volen, que votin sols un cop, els que en canvi si que en volen, que posin 2 vots, un per els gols i l'altre per general.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Entrades jornada econòmiques
« Respondre #1 el: 22 de Gener de 2013, 23:52:25 pm »
Jo no en vull.

Ho vaig dir a l'assemblea de socis de la temporada 2011-12, ho he dit a reunions de penyes, reunions de la Federació de Penyes i al president personalment.

Una jornada econòmica és tornar a munyir la vaca del soci, i amb la que està caient, si posen els preus gaire elevats aquest cop, el fracàs està assegurat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #2 el: 23 de Gener de 2013, 00:27:00 am »
Jo ja ho vaig proposar a una assemblea, d'abolir aquestes jornades, fa unes quantes temporades!!

I mitja assemblea em va xiula, i em vaig sentir ofes, per això ja no he insistit obertament a cap assemblea més!!!

Les trobo fora de lloc, l'ùnic que fa, és que vagi menys gent al camp, i crispa el Soci, si aquest és l'objectiu benvingut sigui!!

Ja que les paraules del president van ser ben clares: Qui no vulgui pagar, que el miri per la tele!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #3 el: 23 de Gener de 2013, 09:02:24 am »
Esta claro,que no esta nada claro.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #4 el: 23 de Gener de 2013, 11:05:43 am »
Jo optaria per no fer-ne cap, tot i que si ens cenyim al que es va decidir a l'assemblea encara se'n faran dues. Per tant plantejo alternatives al que va comentar-se a l'assemblea i que trobo que podrien adaptar-se perfectament en el context actual, i vista la crispació que sempre generen aquestes jornades (i més quan els espavilats de torn entren amb invitacions a la NCA):

- Es fa una jornada econòmica, fent pagar 5€ als socis de Gol (3€ juvenil), 10€ al lateral (7€ juvenil), 15€ tribuna (10€ Juvenil). Quan es retira l'entrada de la jornada econòmica, immediatament es dóna una invitació pel següent partit a casa. Així diguem-ne es com si estiguessis comprant una entrada pel pròxim partit a casa, però molt rebaixada de preu.

-Es fa una jornada econòmica tal com es va plantejar en assemblea, però a preus super reduits i ded de la directiva s'explica als mitjans que s'han replantejat les jornades econòmiques degut al context econòmic actual, però a la vegada demanant l'implicació dels socis per tal de que això surti bé i es pugui repetir en altres ocasions. Personalment crec que es podrien posar els següents preus --> Gols: 1€ / General: 3€ / Tribuna: 5€ 

A veure que en penseu.  :beer2

:ok
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #5 el: 23 de Gener de 2013, 19:43:02 pm »
yo no haria  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #6 el: 26 de Gener de 2013, 02:40:48 am »
Amb els preus del dia del partit del Osca hi havia més gent al gol sud que al gol nord, si es passan no vindrà ningú, si ajusten els preus vindrà més gent, l'altre partit que crèc que ens tocarà rascar la butxaca serà l'sporting de Gijon, un equip que tot i que no està en un bon moment crida l'atenció i portarà gent a l'estadi.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd