Carreras es un caraja!!! ni un cambio en todo el partido,es ALUCINANTE!!!.
Un empate que se puede dar por bueno ya que hemos jugado a domicilio
.
Jo crec que ha fet tres cambis, es posible que un pel tard peró tres
efectivament, n'hem fet 3 (Moha, Collantes i Uli). Potser no hauria esperat tan a fer el canvi d'Uli pero en general em semblen canvis bastant bons, homes creatius per a donar una mica més de xispa a l'equip.
Sóc del parer q sortim amb una vena poc ambiciosa i massa conformista quan juguem fora de casa, avui tal com dieu si fem una miqueta més del q em fet podíem haver guanyat perfectament. Ara bé, les sensacions en general han sigut bastant millors q la setmana passada, més ordre defensiu, una mica més de idees en el centre del camp i bueno lo de sempre, falta algú q sàpiga xutar a porta i marcar gols, és el problema q tenim fa anys de no tenir un golejador, és el q diferencia al Alcorcón de nosaltres, q ells tenen un Oriol Riera amb 14 gols i nosaltres un Aníbal amb 8.... això sí, en general duem més gols nosaltres q ells gràcies al polivalent Lanza.
En fi, em millorat fora de cosa i podem donar per bo l'empat després de guanyar a camp del Xerez. Vaig dir que per anar bé hauríem de fer 8 pts dels 12 possibles en els 4 partits q ens venien, en portem 4 de 6.
Caldrà guanyar a la Ponfe i mínim empatar a camp de l'Hércules. Ho vec viable.