Autor Tema: dons despres de tot....  (Llegit 1016 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
dons despres de tot....
« el: 05 de Desembre de 2005, 01:03:59 am »
bueno podia haber sigut pitjor.... estem 15 ens i el tarrassa a perdut i a sortit de llocs d´ascencs, intentem mirar les coses positives al cap de setmana, jajajajajajaja  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
Re: dons despres de tot....
« Respondre #1 el: 05 de Desembre de 2005, 01:13:22 am »
sincerament costa molt mirar les coses positivament kuan es va de desgracia en desgracia... penso que el terrassa auria destar a tercera com a minim pero ara no son ells el que em preocupa es el Sabadell que te una imatge menys que dolenta i que per el que es veu no sera gens facil de tirar endevant

espero que no ens pasi com el girona perque ja seria per apaga y vamonos de veritat ser del sabadell es un barapalo rere un altre i dol dir-ho pero és aixi

o si foten un parell de (lo que sa de tenir) o millor pleguem aixo no pot ser!!! aixo si sempre am el sabadell pero també sa de ser critic a vegades :bigcry:

visca el sabadell i visca catalunya!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #2 el: 05 de Desembre de 2005, 09:50:21 am »
Com diu el refrany: mal de muchos consuelo de tontos. Si no estem en posicions de descens tot i tener un equip de gànduls, caradures i F.P és perquè hi ha al nostre grup uns qunats equips que són dolentíssims.

La situació és molt greu i s´ha de pressionar i amenaçar als jugadors, així com demanar explicacions dels seus fitxatges.

Connectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1013
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #3 el: 05 de Desembre de 2005, 10:22:00 am »
No se si us heu fixat pero nomes que haguessim guanyat dos partits com ara el de l'Hospitalet i el del dissabte ara mateix estariem en el lloc 11 de la taula i a sols tres punts de la promocio d'ascens i fixeu-vos que us estic parlant de l'Hospitalet i Saragossa dos dels pitjors equips del grup amb els que el nostre equip per potencial i qualitat hauria de guanyar sempre pero sortint a fer el g*s no es guanyen partits i ara estem pagant la fotuda cagalera que els entra als nostres jugadors cada cop que trepitjen camp contrari. Jugant aixi no podriem guanyar ni al Sabadell-Nord. Segueixo pensant que encara ja temps d'engantxarse al carro de dalt pero els jugadors d'han de posar el monu de treball d'una fotuda vegada. No es poden llençar els partits d'una manera tant llastimosa com varem fer dissabte ni pot ser que un gol al minut 33 de partit suposi la sentencia. Ahir vaig veure el Sevilla-Depor i malgrat perdre 0-2 l'aficio del Sevilla va ovacionar als seus jugadors perque no es van entregar mai ni amb dos jugadors menys al terreny de joc en cambi els nostres a part de cometre errades impropies de professionals es comporten de forma absolutament cobard davant de rivals que no son millors que nosaltres. Aixo es un insult a moltes persones treballadoras que fan un esforç economic important per que ells puguin guanyar forçes diners o potser es pensen que a nosaltres ens els regalen els diners? Si tot-hom fes el que fan ells fa dies que ens haguessin fet fora del nostre lloc de treball. Que es diixin d'excuses i tonteries i que facin el que saben fer i deixin de fer el gandul. Som un club modest al que no li sobren precissament els diners i no podem consentir que amb el que s'estan emportant aquesta gent surtin al camp a fer les majorettes.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 05 de Desembre de 2005, 13:07:37 pm »
L'Hospitalet, el Peralta, el Saragossa 'B', el Reus, Badalona, l'Alfaro... son equips que per el seu tipus de joc i els seus jugadors, mereixien ser golejats sense compassió per la qualitat que es suposa que té la nostra plantilla.

Al porter de L'Hospitalet, fins i tot jo a la pota coixa li clavo 3 gols, co---ns, que no en blocava cap!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 05 de Desembre de 2005, 13:31:53 pm »

No hem caigut a les places de descens, però molt de compte, que el partit del Figueres és una segona oportunitat per no caure de ple en unes places, de les que ens podria costar de sortir.

Sembla que als partits de fóra, els jugadors surtin "espantats" al camp, derrotats d´antemà, i no entenc el perquè....   Jugadors com el Pablo Sanz que han jugat a Moscú a 15 graus sota zero, com Ivan Díaz, que han jugat al Nou Camp o al S.Bernabeu o d´altres que han disputat "play-offs" d´ascens.   No ho entenc, de cap de les maneres.

Sabeu que sempre intento ésser constructiu i més aviat optimista, però si no milloren les prestacions com a visitant (i penso que les vacances de Nadal han d´implicar una reflexió a fons sobre aquest tema), estem absolutament obligat a convertir la NCA en un fortí absolut, com per altra part, hem fet sempre que ha sigut necessari.  Si no és així, l´any que ve, en comptes d´anar al Rico Pérez haurem d´anar al camp de la Rapitenca....

Espero que la desfeta de Saragossa sigui com la de Vilajoiosa i esperoni els jugadors, que encara estem a temps de fer-ho, però que d´aquí a poques setmanes podem no estar-hi.   I estic parlant dels llocs de dalt, no d´una "raquítica" permanència que no quadra amb un equip que té un pressupost de 1.350.000 euros.   
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 05 de Desembre de 2005, 15:52:53 pm »
es el que jo vaig pensar ahir nit quan vaig repasar els altres marcadors i classificacio, estic segur que arrivem a guanyar i no pujem de la 15ena posicio, i perdem i ens quedem iguals...nosaltres som dolents, pero els que hi ha per el nostre costat tambe, nomes dir que si aguesim guanyat estariem(ho dic de cap) a 6 del play-oof a 4 del terrassa i a 5 de la zona de descens...pero no tenim equip no podem mirar aquets numeros... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #7 el: 05 de Desembre de 2005, 17:16:30 pm »
bueno podia haber sigut pitjor.... estem 15 ens i el tarrassa a perdut i a sortit de llocs d´ascencs, intentem mirar les coses positives al cap de setmana, jajajajajajaja  ;)

Aixi es parla panso, em de mirar el costat bo de la situació, a la k guanyem 3 partits ens posem a la part alta de la classificació, no esta perdut del tot, però l'ascens ara per ara el vec imposible si perdem 3-0 contra el Zaragosa B (juvenils), a veure si podem optar a la copa del rei akest any i no patir tant com els anterirors anys.