Sense matar-se a correr, de Sabadell a Guadalajara hi han 4 hores (amb una aturada de màxim 10 minuts). Són uns 500 kms, a 120 per hora...
Jo, personalment, he fet aquest trajecte d'una vegada en poc més de 3 hores. Ara bé, cal anar a 150-160. A mi m'agrada córrer, i vas fent a 150 amb estones que apretes fort.
PER EXEMPLE, l'ideal per que pugui i vulgui anar es sortir a les 6 del matí i anar tranquil, esmorzar a Medinacelli (sortiu de l'autovia i pugeu al poble, hi han uns baretos i fotn uns xoricillos...) i arribar allà a les 10h per passar el dia.
De tornada, el partit acaba a les 7, sortida i si aneu per feina a les 10.30 esteu entrant per Sabadell. Cap barbaritat. Tot i que sempre podeu arribar a les 12 per que heu parat a sopar alguna cosa a Fraga o Mollerussa.
Jo, personalment, prefereixo el cotxe. Es més ràpid i còmode. Recordeu, que el cotxe us porta des de casa fins Guadalajara. L'Ave, l'has d'anar a buscar a Sants i allà et deixa a Yebes, que és a 9 kms (crec) de Guadalajara i necessitareu Taxi.
Una altra cosa es que us faci gracia anar en AVE, peró val lo seu, a més de sumar desplaçaments fins a Sants i dos taxis. En cotxe, suposa uns 80€ de gas-oil i 30€ de peatges (Alfajarín-Fraga, + peatge enllaç Martorell).