Autor Tema: J.31 Sabadell - Las Palmas #NCA1000 Diumenge 24 de març a les 19h  (Llegit 18971 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1305
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:J.31 Sabadell - Las Palmas #NCA1000 Diumenge 24 de març a les 19h
« Respondre #120 el: 25 de de 2013, 16:05:08 pm »
Por cierto, dicho esto, para mi el resultado de ayer es totalmente injusto. No mereciamos un 0-4

Claro, por circunstancias te ves con 0-2 y con un hombre menos, tubimos bastantes ocasiones claras, en la primera parte, 4 o 5 seguidas muy claras para que el partido no hubiera ido por ahi. Por eso creo que este partido no podemos tomarlo en cuenta, pero SI los anteriores.

A mi me da igual que no nos juguemos practicamente nada, EXIGO la victoria en cordoba, EXIGO HONOR Y RESPETO por nuestros colores.

Ojala me equivoque,pero en Cordoba se perdera y iremos todos con el **** apretado.La culpa de todos los malos resultados ultimos,plantillas sin sentido etc... Es de Carreras!!! Aun se esta a tiempo de destituirlo,quedan 11 partidos en los cuales sin Carreras se pasara de optar a ganar todos los partidos,tanto en casa como fuera y con Carreras se optaran a perderlos todos.Por eso yo EXIGO a la directiva,la destitucion de Carreras.Visca el Sabadell  :bandera
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #121 el: 25 de de 2013, 16:07:01 pm »
Por cierto, dicho esto, para mi el resultado de ayer es totalmente injusto. No mereciamos un 0-4

Claro, por circunstancias te ves con 0-2 y con un hombre menos, tubimos bastantes ocasiones claras, en la primera parte, 4 o 5 seguidas muy claras para que el partido no hubiera ido por ahi. Por eso creo que este partido no podemos tomarlo en cuenta, pero SI los anteriores.

A mi me da igual que no nos juguemos practicamente nada, EXIGO la victoria en cordoba, EXIGO HONOR Y RESPETO por nuestros colores.

Ahí era el motivo principal por lo que en mis adentros no pensaba sumar ayer, desgraciadamente no me equivoque.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #122 el: 25 de de 2013, 16:47:00 pm »
Fins al 0-2, amb la expulsió, el partit va estar anivellat, amb excés de joc horitzontal per part nostre, però és que amb 10 jugadors de bon principi (Eneko i Ramírez entre els dos ahir feien 1), tampoc pots demanar massa. Desprès, amb el 0-1, la cosa va començar a davallar i amb el 0-2, amb 1 de menys i el cop moral d'encaixar un penal que quasi atura Nauzet, poc pots fer. No em va agradar que amb el 0-3 entrés Juvenal, que té molt toc, però no corre, i quan ets 1 de menys, molts cops has de suplir amb velocitat el tapar espais.

L'equip està trencat, o les puntes de forma ens estan matant per que ara estem molt baixos o des de la banqueta no sabem reaccionar a la situació. La part bona, és que tenim 11 punts amb el descens i tard o d'hora sumarem alguna cosa. No podem ser tant negats sempre, i algun Xerez ens tornarà a aparèixer.

El que s'ha de reconèixer és que alguna cosa hem de canviar, per que no ens fotin aquestes golejades. O canvis tàctics, o revolució a l'alineació, encara que jo voto per el primer. Que no estem tant malament, collons, que tenim marge per arreglar la situació.

De santos o de mártires ya no quedan Labtec.  Y los que os penseis que tragándolo todo y callando sois mas arlequinados o mejores aficionados que los que estamos ultra quemados con el equipo os equivocais, táctica barata y muy facilona aplicada por el sr. Axel Torres el cuál cada vez me da menos credibilidad con sus escritos. Seguimos así y ya vereis que cerquita tenemos la 2ª B, sinó este año el que viene.

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 Àxel Torres ha fet un article dient que Las Palmas era el millor equip de la categoria. I una polla. El millor equip de la categoria és el Elx, que per això va líder. Aquest tio es pensa que el soci normal és ***** i que amb quatre parides pot quedar bé amb els seus amics de tribuna. Lo segon ho aconseguirà, però amb aquest paràgraf, veig que que ens enganyi a tots els socis, no cola. A més el que més m'indigna és que intenti tallar la llibertat d'expressió a altre gent que no opina com ell i com alguns directius com va fer farà dos setmanes via twitter, al més pur estil censurador dels anys del franquisme.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #123 el: 25 de de 2013, 16:47:47 pm »
Os dejo los datos del @CESabadell-@UDLP_Oficial de ayer. Había que hacerlo...

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/03/25/datos-del-ce-sabadell-0-4-ud-las-palmas/
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #124 el: 25 de de 2013, 17:11:51 pm »
Por cierto, da igual el precio de las entradas, con el tiempo que hacía llevar 5300 personas al estadio es todo un hito. Un 10 para todos los que estabamos ahi y aguantamos hasta el minuto 92 de partido.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #125 el: 25 de de 2013, 17:37:30 pm »
A mí la sensación que me da después de ver los últimos partidos, es que el equipo rival para ganarnos no tiene que tener, ni más presupuesto, ni mejor plantilla, incluso ni jugar ni ser mejores que nosotros. Les basta con ser un equipo con oficio.

Cualquiera que haya visto tres partidos del C.E. Sabadell, sabe que somos un equipo que queremos tocar la pelota, que somos los líderes de la posesión i****l en la zona de creación y que casi siempre acabamos jugando hacía atrás, y que con estar bien juntitos, con un medio del campo bien poblado, te comes nuestra zona de cración. A presionar un poco cuando pasamos del medio campo, robar, y salir como aviones.

Si a eso le sumas lo que nos cuesta crear ocasiones y luego materializarlas... Es que sin Lanza, creo que ayer no hubiésemos tenido ni una ocasión.

Y por no hablar de algunos jugadores que no están para jugar y que por cabezonería del míster siguen jugando. Sobre todo uno, al que Carreras le está haciendo más mal que bien al seguir poniéndolo como fijo. Ayer en mi zona de lateral, era un cachondeo constante, con críticas e incluso algún insulto hacía este jugador.

En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #126 el: 25 de de 2013, 21:08:07 pm »
Acabo de veure unes imatges del partit i per mi que Ramírez no va estar gens bé al menys en dues de les quatre jugades dels gols, fins i tot diria que en tres. En el tercer i quart gol no surt a tapar al jugador del Las Palmas que acaba xutant i fent gol. Pel que fa al primer gol ja és més discutible (Samu tampoc està massa bé en el marcatge a Tievy), però per mi que Ramírez hauria d'haver basculat molt més cap el centre (tenia temps de sobres per fer-ho) per mirar d'evitar la rematada del seu 8.

Ahir en el camp em va semblar que Ramírez havia fet un partit bastant correcte, però després d'haver vist les imatges ja no penso el mateix. Amb això no vull dir que la derrota vagi ser totalment culpa seva ni molt menys. Però està clar que donant aquestes facilitats no serà gens fàcil guanyar gaires partits més.
« Darrera modificació: 25 de de 2013, 21:25:26 pm per jarisacat »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #127 el: 25 de de 2013, 21:35:42 pm »
Ahir, sincerament vàrem competir fins al 0-2. L'equip no va donar males sensacions al principi, però no ens podem escudar en lesions ni en jugar amb 1 de menys per justificar el 0-1. A la segona part va ser un suplici de partit, amb algun jugador sobre la gespa que crec que no té nivell per aquesta plantilla.

És molt trist que el partit 1000 a la Nova Creu Alta sigui recordat per que ens varen apallissar un equip que simplement va fer una cosa: estudiar-nos a la perfecció i aprofitar els nostres punts febles per donar-nos a on més ens va doldre. A part, no vàrem saber reaccionar.

Més val que espavilem, o aquest final de temporada pot ser de molt patiment i un autèntic suplici veure els partits del CE Sabadell.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #128 el: 25 de de 2013, 21:43:47 pm »
Muchos siguen confundiendo..... Muy muy pocos de este foro exigen jugar el play off... y si alguno lo hace yo seré el primero en no estar de acuerdo. Se les exige no conformarse con sumar 50 puntos. Se les exige no tener como escusa cuando pierdan que "nuestro objetivo es la permanencia", se les exige ir a tope TODOS los partidos, tengas 30 puntos o 50. Lo que se les exige es que no suceda justamente lo del partido en el campo del Hércules, lo de la primera parte frente a la Ponferradina, lo del partido frente al Guadalajara, lo del partido frente el Xerez, etc etc.
Se les exige SER UN RIVAL DIGNO. Simplemente eso, un mínimo de nivel. Que no se os olvide, están defendiendo nuestro escudo ante mucha mucha gente...
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #129 el: 25 de de 2013, 22:51:53 pm »
Muchos siguen confundiendo..... Muy muy pocos de este foro exigen jugar el play off... y si alguno lo hace yo seré el primero en no estar de acuerdo. Se les exige no conformarse con sumar 50 puntos. Se les exige no tener como escusa cuando pierdan que "nuestro objetivo es la permanencia", se les exige ir a tope TODOS los partidos, tengas 30 puntos o 50. Lo que se les exige es que no suceda justamente lo del partido en el campo del Hércules, lo de la primera parte frente a la Ponferradina, lo del partido frente al Guadalajara, lo del partido frente el Xerez, etc etc.
Se les exige SER UN RIVAL DIGNO. Simplemente eso, un mínimo de nivel. Que no se os olvide, están defendiendo nuestro escudo ante mucha mucha gente...

+1903, totalment d'acord amb tu, company.

Alcanzados los puntos que habíamos alcanzado y a las alturas de temporada en los que los habíamos alcanzado; teníamos la obligación de ser ambiciosos y luchar por el play-off en cada partido, cosa que en gran parte de los últimas seis jornadas no hemos hecho.

Estando a 7 puntos de la virtual permanencia y restando 11 partidos para el final de liga, se puede decir que mantendremos la categoría con total seguridad. Eso, o realmente tenemos no ya a una de las peores plantillas de la categoría sino a unos de los peores profesionales que han vestido esta camiseta en toda su historia, cosa que sinceramente no creo. Pero si una plantilla que ha sumado 43 puntos en 28 partidos no es capaz de sumar 7 míseros puntos en 11 partidos ya me diréis.

Los objetivos deben aumentarse según se avanza en el campeonato y según se van consiguiendo, pero mantener objetivos que se encuentran a 7 puntos cuando faltaban 14 jornadas para el final de liga después de la victoria ante el Xerez y siendo sextos en la tabla, sólo podía llevar a la relajación.

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
  • Missatges: 143
« Respondre #130 el: 26 de de 2013, 01:45:16 am »
Bona nit. Llegeixo el fòrum a diari per saber com pensa la nostra afició -o almenys, la que es manifesta aquí, que tot i que algunes persones em diuen que no és una mostra representativa, jo crec que sí que ho és prou-. Òbviament, quan llegeixo coses que es refereixen a mi i que considero injustes, tinc ganes de contestar-les. No per convèncer a ningú, sino més aviat per aclarir-les, per tenir cert dret a rèplica. Per això m'he registrat amb el meu nom, perquè no hi hagi cap tipus de dubte. Veig que a l'entorn del club hi ha sempre molta sospita: que si aquest diu això perquè és amic d'aquest, que si aquest defensa a X per interessos... Ja li vaig dir a una persona a twitter que s'expresava en termes molt semblants als de daelsi: no tinc res a amagar i estic a la disposició de qui faci falta per contestar a qualsevol pregunta.

Voldria fer tres puntualitzacions. Dues a daelsi i una a ferni.

A ferni li diré que en cap cas pretenc expresar que el soci positivista és millor arlequinat que el soci negativista. Només manifesto una opinió: crec que un ambient de crítica excessiva no és bona per l'equip. Que no ajuda. I no és quelcom que jo m'imagini. M'ho han dit ex jugadors del club, gent que ha vestit la samarreta i que coneix mooolt bé la institució. Entenen que el soci s'expresi, per suposat, però consideren que segons quines actituds no ajuden, que fan més difícils els objectius esportius. Els meus missatges van sempre en aquesta línia. Això és censurar o silenciar als crítics? Això és cohertar la llibertat d'expressió? No ho crec pas. Respecto tot el que es diu per aquí, però jo també manifesto una opinió: penso que generar ambients autodestructius ens perjudica. Un cop manifestada aquesta opinió, que cadascú faci el que vulgui. Només faltaria. Jo no pretenc donar carnets de bons o mals aficionats, perquè no sóc ningú per fer-ho. Sóc un aficionat més, encara que alguns pensin que estic a l'altra banda. Parlo de com m'agradaria que aprofitéssim el factor camp, igual que puc dir que voldria que l'estadi fos tot cobert i que les entrades fossin més barates. Una opinió com tantes que es llegeixen en aquest fòrum sobre com s'haurien de fer les coses.

A daelsi només vull dir-li que és absolutament pública la meva opinió sobre Las Palmas des de fa mesos. Trobarà un munt de respostes meves a xats digitals i twitter en què he manifestat, molt abans de que ens guanyessin 0-4, que Las Palmas era el meu gran candidat a l'ascens, l'equip que més m'agradava i moltes més coses. Accepto que em diguis que per tu ho és l'Elx; de fet, els números et donen la raó. A mi m'agrada més Las Palmas, com l'any passat m'agradaven més el Celta i el Valladolid que el Depor. El que considero que no és just és que diguis que em trec la frase de la màniga per "fer contents als meus amics de tribuna". No, Las Palmas m'encanta des de fa molt. I no sé qui són "els meus amics de tribuna", que és quelcom que ja va insinuar "sexeibirra" fa unes quantes setmanes. Sincerament, crec que veieu fantasmes on no n'hi ha. Conec a la majoria de directius, hi tinc bona relació, com intento tenir-la amb tothom que forma part del club. Però no crec que, tret d'una persona, ningú del club pugui dir que és amic meu. I procuro tenir-hi bona relació perquè així és com entenc la vida: mai des de la confrontació ni l'agresivitat. Penso que anant tots junts és com és més fàcil que assolim els objectius. No tinc cap necessitat de "fer la pilota" a cap directiu. Probablement, i permet-me que et sigui així de franc -i creu-me que no m'agrada-, tindria més sentit que me la fessin ells a mi degut a la que se suposa que és la meva posició de certa notorietat als mitjans estatals -i no me la fan pas, ja t'ho asseguro, ni m'agradaria gens que me la fessin-. Vaig a sopar amb gent important del club un cop l'any, perquè volen saber, a vegades, què penso de tot plegat -sense que la meva opinió sigui vinculant en res, i sense que em facin cas la majoria de les vegades, i em sembla bé que sigui així-. Creu-me que sóc bastant sincer i bastant dur en aquests sopars i que expreso tot el que no m'agrada -perquè les coses que no m'agraden, que n'hi ha, les dic en privat, perquè considero que dient-les en públic podria perjudicar al club-. El meu únic amic directiu es diu Albert Burrull i tothom ho sap que som amics: ho érem molts anys abans de que ell entrés a la Junta -anàvem a escola plegats- i ho seguirem sent quan ell en surti. I, amb tota sinceritat, em sap greu que els meus tweets de l'altre dia et semblessin "d'una censura que recorda a la dels temps franquistes". De fet, després que m'ho digués "sexeibirra", vaig deixar-los llegir a gent externa a l'entorn del club i a ningú li va semblar que anessin en aquesta direcció. Crec, sincerament, que el teu escrit al fòrum jutjant els meus comentaris és bastant més despectiu que qualsevol dels tweets que pengés jo aquell dia, que simplement reivindicaven la bona temporada de l'equip i expresaven certa decepció per alguns comentaris cap als jugadors que, en la meva opinió, eren bastant injustos.

Quedo a la vostra disposició per aclarir qualsevol cosa. I espero que treiem alguna coseta a Còrdoba, tot i que em sembla que ens costarà molt. Bona nit a tots!

Axel Torres Xirau

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #131 el: 26 de de 2013, 03:50:48 am »
Yo creo que contemplando los números de una manera objetiva y fría es muy fácil ser un aficionado "positivista" y por lo tanto no generar un "ambiente autodestructivo". Sin embargo, partiendo de la base de que esto es un juego, un escudo y una camiseta que para la mayoría de nosotros puede ser un sentimiento equiparable a otros lazos afectivos, puede ser más comprensible el hecho de que el entorno esté enrarecido o haya descontento en la afición ante los últimos partidos del equipo, en los que se ha percibido más una falta de ambición o de ideas que una inferioridad deportiva, de plantilla, de presupuesto o de lo que queramos decir abrumadora. Desde el absoluto respeto por todo lo que representan para el CES figuras mediáticas como Àxel Torres, creo que es poco coherente ser valiente a la hora de promover campañas que generen ilusión en la afición de cara a un determinado partido ("partido de la ilusión" contra la Ponferradina, "NCA1000" contra Las Palmas) para luego, después de que por la actuación del equipo toda esta ilusión acumulada se convierta en decepción o ira, defender una opinión o una postura por veces conformista hasta la saciedad. Pensad que con el añadido de la total inutilidad de nuestra Área social, cada vez que la ilusión por ver al Sabadell se convierte en decepción estamos quemando poco a poco la castigada masa social del Sabadell, y ahí es donde estas "figuras mediáticas" importantes en el entorno del Sabadell si que deberían MOJARSE mucho más.  :beer2

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #132 el: 26 de de 2013, 17:58:43 pm »
I, amb tota sinceritat, em sap greu que els meus tweets de l'altre dia et semblessin "d'una censura que recorda a la dels temps franquistes".

A mi em van semblar molt censuratius, i per això ho dic. Segurament i en calent ho vaig veure així, i he respòs amb la duresa que crec que mereixien aquells comentaris, però intentant ser el més educat possible. Sempre he pensat que feies una bona feina, però en aquell moment no em va agradar el teu procedir, per tant, així ho vaig opinar.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #133 el: 26 de de 2013, 18:07:25 pm »
 :scut :bandera

No se si val la pena seguir amb aquest tema hi ha a passat  ara em de mirar de guanyar al Còrdova cosa molt difícil però mai se sap  el que pot passar, esperem que alguna cosa bona  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #134 el: 26 de de 2013, 19:43:54 pm »
Segueixo siguent del parer de que tota opinió negativa amb finalitat constructiva no té perq perjudicar al club. M'agradaria que la situació millorés amb el que tenim ara, però realment si els implicats no s'hi veuen capaços caldria reflexionar i buscar alternatives ara que encara hi sóm a temps.
De moment tenim marge de maniobra. En el supossat cas que d'aquí a 5 jornades siguem amb el mateix panorama i ens veiem a 4-5 pts del descens directe i comencem a patir per la permanència llavors ja només tindrem l'alternativa de resar i esperar que els de baix  no sumin masses punts.

Aquesta temporada no voldria tornar a sentir comentaris com que X equip de 1ª o de 2ª ens va salvar del nostre descens guanyant el seu partit. M'agradaria que la permanència fos una cosa que ens guanyéssim amb els nostres propis mérits.

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
  • Missatges: 143
« Respondre #135 el: 26 de de 2013, 19:53:40 pm »
Estic d'acord en què hem de mirar endavant, però permet-me recordar els tweets pels que se m'ha acusat de "censor". Us els copio tal i com van ser (es llegeixen, per tant, començant per baix i anar pujant), i que cadascú jutgi si semblen d'una censura propera als temps del franquisme:

A ver si nos damos cuenta de que estamos compitiendo por objetivos que están muy por encima de nuestra realidad social y posibilidades.

En Chapín había 4.736 espectadores hoy. Partido televisado, su equipo último, 6 derrotas seguidas y 14 sin ganar.

Sobre todo cuando somos un club incapaz de llevar al campo a más de 3.000 personas con el equipo peleando por subir a primera.

Que el día que el equipo llega a 42 puntos en febrero, por muy gol afortunado que haya sido, se lean más críticas que elogios es fuerte.

Debo ser un id****, pero yo soy de los que se quedaría a animar a sus jugadores el día que bajaran de categoría. ¡Y los aplaudiría bajando!

¿Por qué nunca se pone nadie en la piel del rival? ¿Por qué nos acostumbramos tan pronto al éxito, aunque sea discreto?

Hace nada el Xerez estaba en Primera y el Sabadell en segunda B. Y hoy a muchos aficionados les parecía vergonzoso estar empatando con 10.

Es innegable que el equipo tuvo suerte hoy en Xerez. Pero empieza a ser muy molesto que no se valore su brutal temporada.

Manifesto, sí, que hi ha alguns comentaris que m'han molestat. No dic que no es puguin fer, no dic que no s'hagin de fer, no dic que s'hagin de perseguir ni censurar. Ni m'acosto a dir això. Dic que em molesta que no es reconeguin els mèrits de l'equip. Res més. En aquest fòrum es llegeixen molts comentaris com aquest cada dia i ningú acusa al que els fa de ser un censor. He llegit crítiques a De Navas i gent molesta perquè es criticava a De Navas. He vist crítiques a Juvenal i gent molesta perquè es criticava a Juvenal. He vist crítiques a Carreras i gent molesta perquè es criticava a Carreras. No crec que el que vaig dir jo fos gaire diferent al que llegim al fòrum constantment.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #136 el: 26 de de 2013, 20:27:28 pm »
Estic d'acord en què hem de mirar endavant, però permet-me recordar els tweets pels que se m'ha acusat de "censor". Us els copio tal i com van ser (es llegeixen, per tant, començant per baix i anar pujant), i que cadascú jutgi si semblen d'una censura propera als temps del franquisme:

A ver si nos damos cuenta de que estamos compitiendo por objetivos que están muy por encima de nuestra realidad social y posibilidades.

En Chapín había 4.736 espectadores hoy. Partido televisado, su equipo último, 6 derrotas seguidas y 14 sin ganar.

Sobre todo cuando somos un club incapaz de llevar al campo a más de 3.000 personas con el equipo peleando por subir a primera.

Que el día que el equipo llega a 42 puntos en febrero, por muy gol afortunado que haya sido, se lean más críticas que elogios es fuerte.

Debo ser un id****, pero yo soy de los que se quedaría a animar a sus jugadores el día que bajaran de categoría. ¡Y los aplaudiría bajando!

¿Por qué nunca se pone nadie en la piel del rival? ¿Por qué nos acostumbramos tan pronto al éxito, aunque sea discreto?

Hace nada el Xerez estaba en Primera y el Sabadell en segunda B. Y hoy a muchos aficionados les parecía vergonzoso estar empatando con 10.

Es innegable que el equipo tuvo suerte hoy en Xerez. Pero empieza a ser muy molesto que no se valore su brutal temporada.

Manifesto, sí, que hi ha alguns comentaris que m'han molestat. No dic que no es puguin fer, no dic que no s'hagin de fer, no dic que s'hagin de perseguir ni censurar. Ni m'acosto a dir això. Dic que em molesta que no es reconeguin els mèrits de l'equip. Res més. En aquest fòrum es llegeixen molts comentaris com aquest cada dia i ningú acusa al que els fa de ser un censor. He llegit crítiques a De Navas i gent molesta perquè es criticava a De Navas. He vist crítiques a Juvenal i gent molesta perquè es criticava a Juvenal. He vist crítiques a Carreras i gent molesta perquè es criticava a Carreras. No crec que el que vaig dir jo fos gaire diferent al que llegim al fòrum constantment.
Alex, no et sentis molest per les crítiques, cadascú opinem diferent, a mi per exemple no m'agrada el Carreres, i no pararé de dir-ho   :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #137 el: 26 de de 2013, 22:09:27 pm »
Axel no pateixis per els comentaris d´algú, es el que te ser una persona pública;
Per el que a mí respecte vens sabadellisme a tot arreu i això es d´agrair i prou has fet entrant al fòrum.
Vagi per endavant que respecto les opinions de tothom, també la dels altres companys de fórum.

Pel que fa a l´equip, el problema que veig principalment es que el mister s´està carregant jugadors que havien de ser
molt importants per al equip. Gato, Collantes, Ruiz, Llorente, Arteaga, Longàs per aquest ordre son jugadors que passen de
jugar uns minutets a no anar ni comvocats, l´equip a entrat amb una dinàmica negativa i costarà recuperar a aquests jugadors, es veritat que algúns cuan han jugat no han estat del tot bé, però si al proper partit no els comvoques creas desànim amb els jugadors.
Toca remar tots junts i traballar mes l´aspecte psicol.lógic perque això es pot fer mot llarg...

Desconnectat Alexx

• Infantil
  • Missatges: 163
« Respondre #138 el: 27 de de 2013, 01:54:32 am »
es verdad que llevamos 2 derrotas seguidas en casa , pero miremos un poco mas atras el comienzo del año en casa en los dos primeros meses no ha podido ser mejor 12 de 12 , i ademas la 4 victoria fuera de casa de la temporada .

sobre los partidos de la ponferradina i las palmas opino que han jugando usando un planteamiento que ha impedido que pudieramos jugar a tocar el balon , es decir cerrarse i presionar arriba i salir al contrataque , si a eso le sumamos que perdemos muchos balones..

en fin hace falta controlar mas el mediocampo i estar mas concentrados .

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #139 el: 27 de de 2013, 10:34:46 am »
Perdonadme, pero lo tenía que hacer. Los datos definitivos de los 1000 partidos en la Nova Creu Alta.

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/03/27/nca1000/
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell