Autor Tema: J.31 Sabadell - Las Palmas #NCA1000 Diumenge 24 de març a les 19h  (Llegit 18975 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
  • Gènere: Masculí
Re:J.31 Sabadell - Las Palmas #NCA1000 Diumenge 24 de març a les 19h
« Respondre #140 el: 27 de de 2013, 11:09:59 am »
Perdonadme, pero lo tenía que hacer. Los datos definitivos de los 1000 partidos en la Nova Creu Alta.

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/03/27/nca1000/

Un plaer llegir totes les dades.
Sempre serà recordat el mal resultat del partit nº 1000, però lo verdarerament important és el camí fins als 1000.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #141 el: 27 de de 2013, 12:33:57 pm »
Segueixo siguent del parer de que tota opinió negativa amb finalitat constructiva no té perq perjudicar al club. M'agradaria que la situació millorés amb el que tenim ara, però realment si els implicats no s'hi veuen capaços caldria reflexionar i buscar alternatives ara que encara hi sóm a temps.
De moment tenim marge de maniobra. En el supossat cas que d'aquí a 5 jornades siguem amb el mateix panorama i ens veiem a 4-5 pts del descens directe i comencem a patir per la permanència llavors ja només tindrem l'alternativa de resar i esperar que els de baix  no sumin masses punts.

Aquesta temporada no voldria tornar a sentir comentaris com que X equip de 1ª o de 2ª ens va salvar del nostre descens guanyant el seu partit. M'agradaria que la permanència fos una cosa que ens guanyéssim amb els nostres propis mérits.

Els implicats es veuen plenaments capaços, d'això no en tinc cap dubte. Ara, tampoc els hi aniria malament que tots plegats els hi donéssim una mica més de confiança. Pel que fa a on puguem estar d'aquí a 5 jornades, també podem estar matemàticament salvats. Tu estàs plantejant la situació més negativa, però n'hi ha d'altres.

Axel, gràcies per des de sempre fer públic el teu sentiment arlequinat.

Honor al SABADELL !!!!!!

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #142 el: 27 de de 2013, 20:07:38 pm »
Almuniaforever,en partidos redondos el numero 100,aparece la foto en la revista-programa del Sabadell que se entregaba al principio del partido ,en este caso contra el Elche el 25 de febrero de 1973,la numero 116, año 9.En la foto viene el 1-0,resultado final el 4 de febrero de 1973.Moltes gracies.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #143 el: 27 de de 2013, 20:36:44 pm »
Bona nit. Llegeixo el fòrum a diari per saber com pensa la nostra afició -o almenys, la que es manifesta aquí, que tot i que algunes persones em diuen que no és una mostra representativa, jo crec que sí que ho és prou-. Òbviament, quan llegeixo coses que es refereixen a mi i que considero injustes, tinc ganes de contestar-les. No per convèncer a ningú, sino més aviat per aclarir-les, per tenir cert dret a rèplica. Per això m'he registrat amb el meu nom, perquè no hi hagi cap tipus de dubte. Veig que a l'entorn del club hi ha sempre molta sospita: que si aquest diu això perquè és amic d'aquest, que si aquest defensa a X per interessos... Ja li vaig dir a una persona a twitter que s'expresava en termes molt semblants als de daelsi: no tinc res a amagar i estic a la disposició de qui faci falta per contestar a qualsevol pregunta.

Voldria fer tres puntualitzacions. Dues a daelsi i una a ferni.

A ferni li diré que en cap cas pretenc expresar que el soci positivista és millor arlequinat que el soci negativista. Només manifesto una opinió: crec que un ambient de crítica excessiva no és bona per l'equip. Que no ajuda. I no és quelcom que jo m'imagini. M'ho han dit ex jugadors del club, gent que ha vestit la samarreta i que coneix mooolt bé la institució. Entenen que el soci s'expresi, per suposat, però consideren que segons quines actituds no ajuden, que fan més difícils els objectius esportius. Els meus missatges van sempre en aquesta línia. Això és censurar o silenciar als crítics? Això és cohertar la llibertat d'expressió? No ho crec pas. Respecto tot el que es diu per aquí, però jo també manifesto una opinió: penso que generar ambients autodestructius ens perjudica. Un cop manifestada aquesta opinió, que cadascú faci el que vulgui. Només faltaria. Jo no pretenc donar carnets de bons o mals aficionats, perquè no sóc ningú per fer-ho. Sóc un aficionat més, encara que alguns pensin que estic a l'altra banda. Parlo de com m'agradaria que aprofitéssim el factor camp, igual que puc dir que voldria que l'estadi fos tot cobert i que les entrades fossin més barates. Una opinió com tantes que es llegeixen en aquest fòrum sobre com s'haurien de fer les coses.

A daelsi només vull dir-li que és absolutament pública la meva opinió sobre Las Palmas des de fa mesos. Trobarà un munt de respostes meves a xats digitals i twitter en què he manifestat, molt abans de que ens guanyessin 0-4, que Las Palmas era el meu gran candidat a l'ascens, l'equip que més m'agradava i moltes més coses. Accepto que em diguis que per tu ho és l'Elx; de fet, els números et donen la raó. A mi m'agrada més Las Palmas, com l'any passat m'agradaven més el Celta i el Valladolid que el Depor. El que considero que no és just és que diguis que em trec la frase de la màniga per "fer contents als meus amics de tribuna". No, Las Palmas m'encanta des de fa molt. I no sé qui són "els meus amics de tribuna", que és quelcom que ja va insinuar "sexeibirra" fa unes quantes setmanes. Sincerament, crec que veieu fantasmes on no n'hi ha. Conec a la majoria de directius, hi tinc bona relació, com intento tenir-la amb tothom que forma part del club. Però no crec que, tret d'una persona, ningú del club pugui dir que és amic meu. I procuro tenir-hi bona relació perquè així és com entenc la vida: mai des de la confrontació ni l'agresivitat. Penso que anant tots junts és com és més fàcil que assolim els objectius. No tinc cap necessitat de "fer la pilota" a cap directiu. Probablement, i permet-me que et sigui així de franc -i creu-me que no m'agrada-, tindria més sentit que me la fessin ells a mi degut a la que se suposa que és la meva posició de certa notorietat als mitjans estatals -i no me la fan pas, ja t'ho asseguro, ni m'agradaria gens que me la fessin-. Vaig a sopar amb gent important del club un cop l'any, perquè volen saber, a vegades, què penso de tot plegat -sense que la meva opinió sigui vinculant en res, i sense que em facin cas la majoria de les vegades, i em sembla bé que sigui així-. Creu-me que sóc bastant sincer i bastant dur en aquests sopars i que expreso tot el que no m'agrada -perquè les coses que no m'agraden, que n'hi ha, les dic en privat, perquè considero que dient-les en públic podria perjudicar al club-. El meu únic amic directiu es diu Albert Burrull i tothom ho sap que som amics: ho érem molts anys abans de que ell entrés a la Junta -anàvem a escola plegats- i ho seguirem sent quan ell en surti. I, amb tota sinceritat, em sap greu que els meus tweets de l'altre dia et semblessin "d'una censura que recorda a la dels temps franquistes". De fet, després que m'ho digués "sexeibirra", vaig deixar-los llegir a gent externa a l'entorn del club i a ningú li va semblar que anessin en aquesta direcció. Crec, sincerament, que el teu escrit al fòrum jutjant els meus comentaris és bastant més despectiu que qualsevol dels tweets que pengés jo aquell dia, que simplement reivindicaven la bona temporada de l'equip i expresaven certa decepció per alguns comentaris cap als jugadors que, en la meva opinió, eren bastant injustos.

Quedo a la vostra disposició per aclarir qualsevol cosa. I espero que treiem alguna coseta a Còrdoba, tot i que em sembla que ens costarà molt. Bona nit a tots!

Axel Torres Xirau

Donç per mi hauríes de participar mes sovint, es un plaer llegir-te i una sort que siguis tan arlequinat  :ok
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #144 el: 27 de de 2013, 22:00:14 pm »
Yo creo que contemplando los números de una manera objetiva y fría es muy fácil ser un aficionado "positivista" y por lo tanto no generar un "ambiente autodestructivo". Sin embargo, partiendo de la base de que esto es un juego, un escudo y una camiseta que para la mayoría de nosotros puede ser un sentimiento equiparable a otros lazos afectivos, puede ser más comprensible el hecho de que el entorno esté enrarecido o haya descontento en la afición ante los últimos partidos del equipo, en los que se ha percibido más una falta de ambición o de ideas que una inferioridad deportiva, de plantilla, de presupuesto o de lo que queramos decir abrumadora. Desde el absoluto respeto por todo lo que representan para el CES figuras mediáticas como Àxel Torres, creo que es poco coherente ser valiente a la hora de promover campañas que generen ilusión en la afición de cara a un determinado partido ("partido de la ilusión" contra la Ponferradina, "NCA1000" contra Las Palmas) para luego, después de que por la actuación del equipo toda esta ilusión acumulada se convierta en decepción o ira, defender una opinión o una postura por veces conformista hasta la saciedad. Pensad que con el añadido de la total inutilidad de nuestra Área social, cada vez que la ilusión por ver al Sabadell se convierte en decepción estamos quemando poco a poco la castigada masa social del Sabadell, y ahí es donde estas "figuras mediáticas" importantes en el entorno del Sabadell si que deberían MOJARSE mucho más.  :beer2

Completamente de acuerdo. Algunos montan, participan y animan a participar en campañas como #elPartidoDeLaIlusión para que la gente se anime, se ilusione, cree ciertas expectativas...pero luego dan los espectáculos que han dado, pierden de la forma que pierden te desaniman, te desilusionan y rompen las expectativas creadas... pero no puedes quejarte en un foro.
Llaman "autodestrucción" a las actitudes de algunos... tal vez lo que buscan estas opiniones y actitudes no son "AUTOdestruir", sino "REconstruir" o "REconducir".
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #145 el: 27 de de 2013, 22:38:30 pm »
Yo creo que contemplando los números de una manera objetiva y fría es muy fácil ser un aficionado "positivista" y por lo tanto no generar un "ambiente autodestructivo". Sin embargo, partiendo de la base de que esto es un juego, un escudo y una camiseta que para la mayoría de nosotros puede ser un sentimiento equiparable a otros lazos afectivos, puede ser más comprensible el hecho de que el entorno esté enrarecido o haya descontento en la afición ante los últimos partidos del equipo, en los que se ha percibido más una falta de ambición o de ideas que una inferioridad deportiva, de plantilla, de presupuesto o de lo que queramos decir abrumadora. Desde el absoluto respeto por todo lo que representan para el CES figuras mediáticas como Àxel Torres, creo que es poco coherente ser valiente a la hora de promover campañas que generen ilusión en la afición de cara a un determinado partido ("partido de la ilusión" contra la Ponferradina, "NCA1000" contra Las Palmas) para luego, después de que por la actuación del equipo toda esta ilusión acumulada se convierta en decepción o ira, defender una opinión o una postura por veces conformista hasta la saciedad. Pensad que con el añadido de la total inutilidad de nuestra Área social, cada vez que la ilusión por ver al Sabadell se convierte en decepción estamos quemando poco a poco la castigada masa social del Sabadell, y ahí es donde estas "figuras mediáticas" importantes en el entorno del Sabadell si que deberían MOJARSE mucho más.  :beer2

Completamente de acuerdo. Algunos montan, participan y animan a participar en campañas como #elPartidoDeLaIlusión para que la gente se anime, se ilusione, cree ciertas expectativas...pero luego dan los espectáculos que han dado, pierden de la forma que pierden te desaniman, te desilusionan y rompen las expectativas creadas... pero no puedes quejarte en un foro.
Llaman "autodestrucción" a las actitudes de algunos... tal vez lo que buscan estas opiniones y actitudes no son "AUTOdestruir", sino "REconstruir" o "REconducir".

El millor del cas Dani,  es com ja vaig dir l'altre dia, jo parlo amb molts aficionats del Sabadell, la majoria socis, i el 99,999, diuen el mateix... Carreras fora ja, que no segueixi Carreras, o fins als nassos de Carreras... i després llegeixes aquest fòrum, i sembla que estiguis en una altra galàxia... però si estàs una mica al dia ja saps per on van els trets... o són amiguets dels directius, i entren gratis a tribuna, o aconsegueixen cada partit la seva invitació, o algun representant d'alguna penya, que s'ha deixat manipular per el directiu, que no té res més a fer, que anar a les reunions de la federació de penyes, a amenaçar a la gent, perquè no critiquin la seva nefasta gestió..... lamentable!!!

Honor!!
« Darrera modificació: 27 de de 2013, 22:41:43 pm per Leño »

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #146 el: 28 de de 2013, 09:20:33 am »
Tenim MOLT a agraïr a Carreras, i crec que es mereix acabar aquesta etapa al Sabadell de la forma que es mereix, per la porta gran i amb el cap ben alt. Com un dels grans que ha tingut aquest club.  L'any que bé hem de començar un nou projecte amb un nou entrenador.

Potser no és just però el futbol es mou per etapes, il•lusions i motivacions, estic cansat de la cantarella del partit a partit, de les pallisses constants als partits de fora i de voler jugar com el Barça quant no tens ni Messis ni Mascheranos ni Iniestes ni Xavis.

I compte, s'ha de reconèixer que estem a segona en part gràcies a l'estil Carreras.

Visca el Sabadell !

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
  • Missatges: 143
« Respondre #147 el: 28 de de 2013, 14:08:43 pm »
Bona tarda a tots.

Assumpte hashtags

Promoure campanyes prèvies i generar ambient de partit es fa, bàsicament, per intentar atreure més públic a l'Estadi. Tots aquests hashtags penso que no van encaminats cap al soci ni el seguidor habitual, que mai falla i sempre va al camp. Aquests hashtags busquen fer soroll de cara a la massa adormida que s'interessa pels resultats de l'equip però només ve a la Creu Alta en partits molt especials. Que vegin que està passant alguna cosa, que l'equip es juga molt, que és un partit bonic, etc... Que ho vegin vàries vegades i comencin a plantejar-se d'anar al camp. L'únic objectiu d'aquestes campanyes és tenir una major afluència de públic i aconseguir un ambient al camp que ens ajudi a guanyar el partit. Això no és incompatible en cap cas amb pensar que a l'equip no se li pot exigir play-off. Jo sempre he dit que en la meva opinió lluitem per objectius que estan molt per sobre de les nostres possibilitats, però entenc que si estem a la part alta de la classificació ho hem d'aprofitar per intentar atreure més gent al camp.

Assumpte "autodestrucció"

Òbviament estem parlant d'una qüestió molt opinable. Hi ha qui ho veu d'una manera i hi ha qui ho veu d'una altra. És igual com en el món empresarial: com es pot treure el millor rendiment d'un treballador? Presionant-lo i exigint-li al màxim, estant-li molt a sobre o donant-li molta confiança i llibertat? A mí, personalment, m'ha anat millor i he rendit més quan he tingut caps que m'han tractat de la segona manera que exposo, donant-me confiança. Hi haurà gent que tindrà una experiència en el sentit contrari. Opinable. Seguint la línia de l'exemple que comento, penso que l'equip rendirà més si se'l mima que si se'l xiula. Entenc que els que critiquen ho fan perquè pensen que si generen un ambient de soroll es pot arribar a canviar l'entrenador o a donar oportunitats a jugadors que no n'estan tenint, i que consideren per tant que seria positiu per l'equip. Respecto aquesta postura, però no la comparteixo. Ja he comentat que alguns ex jugadors m'han dit que per ells era molt més difícil treure els partits endavant quan el públic xiulava o quan els arribava que els estaven posant a parir als fòrums i a les xarxes socials. Que perdien confiança i sortien més pressionats. També conec gent de l'entorn d'Osasuna que afirma que el seu equip es salva tantes vegades perquè la comunió afició-equip és total. I que s'assumeix que es patirà sempre i es perdonen les derrotes i les males actuacions. Són arguments que utilitzo per defensar la meva postura, però insisteixo que entenc, tot i no compartir-la en absolut, l'oposada.

Desconnectat Futbol_2013

• Aleví
  • Missatges: 57
« Respondre #148 el: 28 de de 2013, 14:49:06 pm »
Hola. Axel estic conforme amb lo que has dit peró aqui la errada ha sigut del President dient que l'objectiu ha de ser la temporada que va fer el Alcorcon la temporada passada jo desde el primer moment he pensat que era l'objectiu dels 50 punts i després mirar endavant.Peró el SR.President va dir que volien fer el Play Off i aqui be la errada que la afició se ha il.lusionat abans de hora i ara be quant no veuen realment la temporada que esta fent aquet equip que es excelent en tot tenir 43 punts aquestes alturas tens casi la salvació en la temporada (Guanyant dos partits i un empat estas salvat) ara aconseguir la Salvació i a planificar la temporada que ve sigui amb Carreras o no.

Salutacions i valoreu lo que estan fent aquets jugadors que es de 10! :happy2:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #149 el: 30 de de 2013, 23:18:13 pm »
I no sé qui són "els meus amics de tribuna", que és quelcom que ja va insinuar "sexeibirra" fa unes quantes setmanes.

Sols per alusions.
El dia del Jerez vaig dir:
'El partit d'ahir se va guanyar per p*** BOLLO #seosvaagastarlalenguasiseguislamiendo', en general i a tot el que me llegís
Supose que tu te vas sentir atacat, per que la teua resposta va ser, a mi, en particular:
'No, és millor destrossar-ho tot sempre'.

No te agrade que opine? Si entres a respondre particularment una cosa que jo opine, supose que vols diàleg o te sents aludit. Desprès de discutir, al final me vas dir:
'Bona nit. Lamento l'enfrontament. No em moleta que la gent pensi diferent. Només penso que l'enfrontament ens frena'.

Doncs així per que vens a buscar 'enfrontament', jo creia que venies a buscar 'diàleg', que és tenir opinions diferents e intercanviar punts de vista, però ja si al diàleg le dius enfrontament, ja demostres que no vols diàleg.

D'açò que més d'un de fora tribuna i directiva et veiem amb tics dictatorials en les teues opinions sobre el nostre club. I com veus, no soc l'únic que ho pensa o diu.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!