Autor Tema: Sorteig de 2 entrades per diumenge  (Llegit 934 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
Sorteig de 2 entrades per diumenge
« el: 19 de de 2013, 15:07:44 pm »
Bona tarda! Ibistóner, patrocinador del CE Sabadell i d'aquest fòrum llença una promoció que espero que us interessi! Més informació al nostre Facebook

http://www.facebook.com/grupo.ibistoner
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Gènere: Masculí
  • Shdl4bqu2pSiC
Re:Sorteig de 2 entrades per diumenge
« Respondre #1 el: 20 de de 2013, 16:07:26 pm »
Jo no tinc facebook. Em pots informar una mica per sobre?
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #2 el: 20 de de 2013, 17:17:37 pm »
I tant! De fet jo tampoc soc gaire amic del Facebook, però cansat que em recomanin aquesta eina per la meva empresa, doncs he decidit començar a fer promocions per allà, però bé, anem al gra!

Totes les comandes que es facin a la nostra web www.ibistoner.com d'ara fins dissabte a les 8 del vespre entraran en el sorteig de 2 entrades per tribuna per el partit de diumenge.

Nosaltres venem tintes i tòners per a impressora (originals i compatibles des de 3.50€), material d'oficinao escolar, impressores i multifuncions, i d'altres productes fins a 7000 referències!!
A més, fem entrega gratuïta a Sabadell i Sant Quirze per comandes superiors a 3 euros...

Qualsevol dubte, em pots trucar al 620806422

Et deixo el missatge tal cual haviem penjat al Facebook:

"Com a patrocinadors del C.E. Sabadell i del fòrum, llencem la nostra primera promoció via Facebook! Per cada compra que realitzeu a la nostra botiga virtual www.ibistoner.com entrareu en el sorteig de 2 entrades per tribuna pel partit número 1.000 en lliga d'aquest diumenge contra Las Palmas! Entreu al web i disfruteu dels avantatges de ser soci del Sabadell, així com de rebre els productes de manera gratuïta per les comandes a partir de 3 €! El sorteig es farà el dissabte a les 8 del vespre, us anirem informant!
 Si teniu qualsevol dubte ens podeu trucar al telèfon mòbil que surt al web, ens agrada assessorar-vos tant com poguem!
 VISCA EL SABADELL!
 Guillem Melo"

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #3 el: 23 de de 2013, 22:25:12 pm »
Bona nit! Ja tenim guanyador i demà ens posarem en contacte amb ell per telèfon!
Gràcies a tots els que heu participat!