I tant! De fet jo tampoc soc gaire amic del Facebook, però cansat que em recomanin aquesta eina per la meva empresa, doncs he decidit començar a fer promocions per allà, però bé, anem al gra!
Totes les comandes que es facin a la nostra web
www.ibistoner.com d'ara fins dissabte a les 8 del vespre entraran en el sorteig de 2 entrades per tribuna per el partit de diumenge.
Nosaltres venem tintes i tòners per a impressora (originals i compatibles des de 3.50€), material d'oficinao escolar, impressores i multifuncions, i d'altres productes fins a 7000 referències!!
A més, fem entrega gratuïta a Sabadell i Sant Quirze per comandes superiors a 3 euros...
Qualsevol dubte, em pots trucar al 620806422
Et deixo el missatge tal cual haviem penjat al Facebook:
"Com a patrocinadors del C.E. Sabadell i del fòrum, llencem la nostra primera promoció via Facebook! Per cada compra que realitzeu a la nostra botiga virtual
www.ibistoner.com entrareu en el sorteig de 2 entrades per tribuna pel partit número 1.000 en lliga d'aquest diumenge contra Las Palmas! Entreu al web i disfruteu dels avantatges de ser soci del Sabadell, així com de rebre els productes de manera gratuïta per les comandes a partir de 3 €! El sorteig es farà el dissabte a les 8 del vespre, us anirem informant!
Si teniu qualsevol dubte ens podeu trucar al telèfon mòbil que surt al web, ens agrada assessorar-vos tant com poguem!
VISCA EL SABADELL!
Guillem Melo"