Autor Tema: CORDOBA CF-CE.SABADELL  (Llegit 16368 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:CORDOBA CF-CE.SABADELL
« Respondre #140 el: 01 de Abril de 2013, 10:25:00 am »
Realment i amb la mà al cor, del que portem de lliga... En quants partits aquest equip podem dir que ha fet el ridícul? Sincerament crec que els podem comptar amb els dits d'una sola mà.
El Villarreal el Madrid-Castilla li va clavar 5 gols i són molts els partits que ha acabat empatant i inclús perdent amb rivals sobre el paper mooolt inferiors... Si voleu, podem enumerar les golejades que ha encaixat el Girona, o les darreres derrotes de l'Elx que han desembocat inclús -increíble- en fortes crítiques contra els jugadors als fòrums d'opinió dels il.licitans... Parlem del paper que fins fa molts pocs dies ha fet tot un Sporting de Gijón, i que per exemple, ve de guanyar amb un pírric 1-0 al Madrid-Castilla i sembla que ja han pujat a Primera? O parlem de tot un plantillón com l'Hércules??? O millor ens fixem en el temporadón que està fent el Múrcia???
Molts dels equips que he mencionat tenen ara per ara, una infrastructura com a club que es troba anys llum de la nostra, i no vull caure en absolut en l'autocomplaença o en la trampa del mal de muchos... Però si vull que tots plegats ens parem de veritat a pensar si realment aquest club es troba immers en una situació d'emergència, o si realment estem fent una temporada tan i tan dolenta...
Em fot realment que un mes de competició pèssim, és veritat, engegi a rodar tota la feina feta fin ara. Si tornem a al principi i obrim el llibre des del principi, ens trobarem un club que té uns recursos limitats, amb una massa social ridícula per una ciutat de més de dos-cents mil habitants, que tot just es troba en el seu segon any al futbol professional després d'haver estat divuit anys sense ser-hi,  en ple procés de consolidació en un futbol desconegut per nosaltres durant massa anys, i que d'entrada va confeccionar una plantilla per poder seguir creixent al futbol professional sense tants patiments com la temporada anterior...
I com està aquest club després de 32 jornades??? A deu punts del descens directe, a dues victòries d'assegurar la permanència, a mitja taula, molt per sobre de clubs amb estructures de Primera Divisió -Hércules o Ràcing- molt a prop d'una entitat que tothom considerava clar aspirant a l'ascens com és l'Sporting, i compte! No massa més lluny de dues victòries de poder estar immersos en la pomada d'un hipotètic play-off d'ascens...
Qualsevol persona que no conegués el nostre dia a dia i li fessim aquest mateix anàlisi, ultim mes de competició inclós, crec que l'últim que ens donaria seria el pèsem... Des del punt de vista de poder seguir un any més lluitant en el futbol professional -objectiu real al que ara per ara podem aspirar- estem més que ben encaminats, i crec que aquest és un fet més que objectiu.
I no ho dubteu, una de les principals raons de la nostra situació actual rau en un mig del camp que no ha pogut tenir continuïtat i que per problemes físics ha arribat molt tocat en un moment decisiu de la temporada... El triplet Moha-Ciércoles-Hidalgo ha estat decisiu en els bons moments que hem tingut, bona part de la nostra gran primera volta ha passat per les seves botes i... És clar! Un home que ens ha assegurat 13 gols, com és Manu Lanzarote, que també està trobant molt a faltar aquest mig del camp que li cobria maravellosament bé les esquenes, a banda de que ni el cap ni les cames les té tan serenes com fa unes setmanes enrera. Messi ha tingut mals moments, no els tindrà el bo del Lanza??? Hi té tot el dret! Pensar que no posa la cama perquè està pensant amb l'Espanyol ho trobo un insult i una falta de respecte enormes cap a un jugador que per exemple, contra Las Palmas al minut 89' s'estava trencant la cara contra la defensa rival!
Us convido a analitzar la foto que avui ha penjat Ràdio Sabadell a la seva web, en la seva crònica del partit... Què hi veieu? Hi veig un equip desfondat, trist i que realment està patint el que li està passant. En el partit d'ahir no vaig veure retrets entre els jugadors, vaig veure un Collantes que aplaudeix a un company després d'una mala assistència, vaig veure un Hidalgo amb les mans als genolls i fos a les acaballes del partit i amb 3-0 a les esquenes, vaig veure un Gato i un Uli Dávila que es van pegar literalment amb la defensa rival.. En definitiva, vaig veure un equip que ho ha donat tot i que està patint i que està demanant a crits ajuda i perquè no dir-ho.. Una mica de carinyo per part nostre. Si no ho fem nosaltres, no ho faraà ningú més!
Que us sembla si ho intentem? Que us sembla si intentem tots plegats de fer un reset i començar de zero? Que us sembla si comencem ara una lliga de 10 partits on si guanyem dos partits deixarem de patir i si en guanyessim més encara la podríem liar? Crec que val la pena intentar-ho!

A partir de mala ratxa, que ningú ho posa en dubte, no creus també que els rivals estudien i coneixen molt bé el sistema del CES i que ja el contrarrestren amb facilitat?

La solució és molt fàcil pel rival;  presionar en línies avançades, esperar l´error en el pase d´una defensa nerviosa pels resultats últims i el rigor tàctic, avançar-se en el marcador i jugar amb l´estat d´ansietat que s´està creant.  No hi ha cap equip despistat, tots estudien al rival i quasi tots s´hi juguen molt....

potser no s´ha d´anar a estripar-ho tot, possiblement hem de tindre el cap fred, però tampoc caiguem en l´immobiilisme i en refugiar-nos en  el "la setmana que ve es jugarà millor", perquè en data d´avui 1.4.2013, estem en CAIGUDA LLIURE i s´ha de revertir aquesta situació d´immediat si no es vol acabar tornant a El Clariano, Los Arcos o fins i tot.......al Olímpic de Terrassa
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #141 el: 01 de Abril de 2013, 14:36:56 pm »
Lo pitjor del cas és que aquest partit el consideràvem perdut d´antemà i no s´ha fet res per evitar-ho....tàctica de sempre i resultat de sempre....

El partit contra el Sporting d´entrada el veig igual....a veure quina és la resposta.  La meva pregunta;  s´estudiarà suficientment al rival ?   Perquè si es surt com sempre, els hi durarem 5 minuts....

Crec que l´equip ha entrat en una dinàmica perillosísima i si no hi ha un revulsiu sigui quin sigui veig l´equip molt aprop de la zona de perill. L´equip està trencat, no hi ha idees i la desmoralització a tots els nivell és molt important....surt a compte tornar al prou per "rendir pleitesia" a una manera de jugar a futbol, que només agrada a uns quants i que a cap equip de Segona li dona resultat ?

No es problema d´objectius; jo ja sé que el nostre no és pujar a Primera, però dit això tampoc el que podem ser és la "sparring" de tothom....no oblideu que el nostre cartell s´està devaluant a "marxes forcades" en tots els mitjans de comunicacions....i no oblideu tampoc una cosa, sino som capaços de mantindre la categoria tenint la permanència tant encarada, es pot obrir la crisi més important en la història del nostre club....

I lamento dir que veig massa passivitat i auto-contemplació, tant en l´àrea tècnica con en l´parea directiva.....Son conscient de la gran oportunitat que representa jugar a Segona ??  En que es bassa aquesta confiança incondicional en tècnic i jugadors ??

Anècdoticament., diré que ahir vaig estar veient el Levante-Sevilla en directe i te´n dones compte de com es construeix un gran projecte amb recursos inicialment escassos....Una plantilla intensíssima esportivament, ben treballada,  i un camp que feia goig amb entrades a 15 Gol i a 20 Lateral....

ESTIC FART DE FOTRE TANTES VEGADES EL RIDICUL AMB UNA PLANTILLA QUE ES MOLT CORRECTA POR LA CATEGORIA:...

Aquí t'equivoques blanquiblau, la tàctica va canviar, varem deixar el 4-3-3 habitual per passar a un 4-4-2 o 4-4-1-1. L'equip va jugar més a la contra (especialment fins al 1r gol) amb dos homes ràpids com Gato i Uli a dalt. Una altra cosa és el resultat que, a l'igual que en els darrers partits, no fou positiu.

A més, jo vaig veure a un equip que va lluitar fins al final per obtenir un millor resultat. No vaig veue un equip entregat o trencat i sense idees (però aquesta ja és una apreciació més subjectiva).

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #142 el: 01 de Abril de 2013, 18:56:25 pm »
Ho vaig dir quan estaben devant i ho dic ara que portem 4 partits perdent.Tenim 6 o 7 jugadors molt valids per SEGONA B pero molt justets per SEGONA A, i un devanter centre, que suposo que es el que mes cobra de la plantilla, que si no esta apartat del equip, poc li falta perque ni que tinguem moltes baixes va convocat. Que pasa, que no se perque, si es que enganxem als rivals adormits, confiats o baixos de forma ,fem unes primeres voltes bonisimes, pero les segones sens fan llarguisimes, i aquesta no será una excepció i les pasarem p....Si el objectiu es la salvació, un perfil com aquest equip ja está be (dona lo mateix fer els punts al començament o al final) pero si de cara a la propera temporada l'objectiu es diferent, de veritat que sobren molts jugadors i potser algun altre que no es jugador...aquesta plantilla crec que te qualitat per salvar la categoria, pero poca cosa mes, si volem aspirar a mes em de fer canvis, no sols ho em de fer be els primers 15 partits, la lliga en te 42 i em d'estar endollats del primer al ultim.
Hem tornat !

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #143 el: 01 de Abril de 2013, 21:45:22 pm »
mirando las ruedas de prensa de los ultimos clasificados,los tecnicos comentan ,que ahora es cuando empieza la competicion pura y dura,nadie quiere perder ni bajar la categoria el del xerez lo ve dificil,el del mirandes ayer rajo en la rueda de prensa y lo ve muy dificil,el del hercules haciendo numeros y comento k hay un equipo en caida libre,el murcia con la imagen de hace 3 años que bajo en la ultima jornada,huesca luchara hasta el final ,esto es dificil muy dificil y si el sabadell pierde contra el gijon esto se pone muy mal,(y algo abra que hacer)................... .....segun leo en los foros de esos equipos con 49 esta la salvacion,
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #144 el: 01 de Abril de 2013, 22:55:33 pm »
Passen els dies, seguim perdent partits i el discurs generalitzat de la majoria d'arlekinats que he parlat és:

- Clar q ens salvarem, només necessitem 7 punts.

- Qui no hauria firmat estar 10 pts per sobre del descens a falta de 10 jornades?

- Em d'agrair el poder jugar diumenge contra el Sporting quan fa 2 temporades jugàvem amb Denia, Santboià....

A veure, lo primer fa 1 mes que ho estem dient i no em sumat cap punt en 4 jornades. És més, només em sumat 10 pts en 11 jornades de la segona volta. Ara que tothom si juga la vida tinc motius de sobres per a dubtar de la nostre permanència.

Tema firmar o no firmar estar en la nostre situació actual? A veure,  lo primer que jo a principi de temporada no firmo ni deixo de firmar cap posició. Evidentment q l'objectiu inicial és la permanència però tenint en compte q fa un mes erem al TOP 6 i ara estem per sota de mitja taula, en cap cas ni a principi de temporada ni fa 1 mes hauria firmat el estar ocupant la posició que ocupem ara. I menys encara veient la pèrdua de massa social que a tingut aquest equip fruit del mal final de temporada en l'anterior edició.

Tema agraiments de la categoria q juguem. Evidentment és un luxe poder rebre a un equipàs com l'Sporting a casa el diumenge, però al igual que és un luxe poder.lo rebre per mi és molt trist veure com aquest equip per molt Sporting que sigui ens utilitza d'sparring i preparació per als próxims partits. Cosa que està passant en les últimes jornades amb els demés equips. És per això que a vegades dubto de si tinc que anar al camp, perquè el més provable que pot passar vista la nostre dinàmica és que ens guanyin i de forma còmode. De fet a la quiniela és un partit que li possaria el 2 sense miraments. Si després guanyéssim encantat de la vida, és una cosa que em de fer JA MATEIX del contrari ens podem trobar amb una desagrdable  classificació després del partit contra l'Osca similar a això:

14- SABADELL 43 pts
15- Castilla 42 pts
16- Guadalajara 41 pts
17- Murcia 38 pts
18- Mirandés 38 pts
----------------------
19- Hércules 37 pts
20- Huesca 35 pts
21- Racing 35 pts
22- Xerez 23 pts

Quedar a 6 pts del descens a falta de 8 jornades i tenint q jugar encara contra:

MIRANDÉS, MURCIA, RACING, ELX I ALCORCÓN d'entre altres  podria ser mooooooooooooooolt perillós.

En fi, no necessito més explicacions ni teories falses, simplement vull resultats.

Desconnectat Socdefutbol

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 19
« Respondre #145 el: 02 de Abril de 2013, 01:08:32 am »

la fragil defensa que tenemos en este momento, propiciada  por que nadie mete una pierna desde la delantera,
     lanza desde que ficho por el español no existe, anibal es como un arbol, (  presiona al menos,*****). eneko otro poste...
     centro del campo otros que tal bailan, que no  hacen una falta aunque les maten.....
    y la defensa  samu, ya se porque el sevilla se lo dejo ir sin contrato de volver ni nada,,  porque jugaba en el sevilla at de balonmano porque manos si , pero piernas no tiene este chico,ni posicionamiento,ni ataque ( no se si por culpa de carreras) . dos goles por su banda y el casi dentro de la porteria cuando tendria que cubrir a los defensas que entraban, toni  lao que da nombre a su nombre pasan por su lao y no los ve.  ramirez cuando juega otro poste.  que ha veces corre y a   :paret :paret :paret :paret :veces no corre..... segun el sol....      si no presionamos la salida del balon fuerte y la gente no hace su trabajo ,asi nos va ya he perdido la cuenta de goles...            carreras haz cambios   sino   vete..........   

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #146 el: 02 de Abril de 2013, 18:19:43 pm »

la fragil defensa que tenemos en este momento, propiciada  por que nadie mete una pierna desde la delantera,
     lanza desde que ficho por el español no existe, anibal es como un arbol, (  presiona al menos,*****). eneko otro poste...
     centro del campo otros que tal bailan, que no  hacen una falta aunque les maten.....
    y la defensa  samu, ya se porque el sevilla se lo dejo ir sin contrato de volver ni nada,,  porque jugaba en el sevilla at de balonmano porque manos si , pero piernas no tiene este chico,ni posicionamiento,ni ataque ( no se si por culpa de carreras) . dos goles por su banda y el casi dentro de la porteria cuando tendria que cubrir a los defensas que entraban, toni  lao que da nombre a su nombre pasan por su lao y no los ve.  ramirez cuando juega otro poste.  que ha veces corre y a   :paret :paret :paret :paret :veces no corre..... segun el sol....      si no presionamos la salida del balon fuerte y la gente no hace su trabajo ,asi nos va ya he perdido la cuenta de goles...            carreras haz cambios   sino   vete..........   
Amén me pensaba que era el unico que opinaba así.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #147 el: 02 de Abril de 2013, 21:34:45 pm »
 :rant: eso lo ve todo el mundo, sin ser cansino hay jugadores de nivel 2b ,y no hay que darle más vueltas
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #148 el: 03 de Abril de 2013, 17:53:42 pm »
I per cert... per el que vaig llegir a twitter, en una trista discussió molt pujada de tó entre arlequinats: En 140 caràcters, ni es pot explicar tot, ni es pot dialogar en condicions. Tots volem el mateix, el millor per el CE Sabadell, intentem donar una mica més d'imatge d'unió entre els seguidors del CE Sabadell FC, i el que haguem de dialogar més a fons, fem-ho en condicions, que si no, qualsevol frase una mica fora de context es maximitza i ens acabem llançant els trastos per el cap.

Per un colp, te done la raó. Potser allà en poc espai a voltes s'és massa taxant.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #149 el: 03 de Abril de 2013, 22:20:11 pm »

Te has dejado a uno (al menos). Paz el otro día muy mal en la jugada del primer gol, y el día del Las Palmas él y Ramírez otra vez muy pasivos también en la jugada del 1er gol (que se inicia con un despiste en el marcaje de Samu).

La linea de defensas da demasiadas facilidades.