Autor Tema: Ens salvarem ?  (Llegit 5385 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
  • Gènere: Masculí
Ens salvarem ?
« el: 24 de de 2013, 21:56:53 pm »
Aquí deixo la pregunta, hem entrat en una dinàmica negativa al tram final de lliga.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
Re:Ens salvarem ?
« Respondre #1 el: 24 de de 2013, 22:14:53 pm »
Aquí deixo la pregunta, hem entrat en una dinàmica negativa al tram final de lliga.

La veritat és que no ho sé. Diria que aquest equip apart d falta d'ambició i personalitat té algun problema no esportiu per mig q pot canviar dràsticament el taranà de la temporada. Que sigui el  q tingui q ser, si cal q baixem de categoria perq no tenim cuartos per a mantenir l'equip a 2ª l'any q vé ho fem, mirem de no perdre així però baixem si tenim que baixar per la via esportiva o no.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #2 el: 24 de de 2013, 22:20:22 pm »
muy mal hay que hacer las cosas para bajar, aunque en la dinámica que estamos.... espero que espavilen pronto

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #3 el: 24 de de 2013, 22:58:25 pm »
Jo estic convençut que superarem els 55 punts. No en tinc cap dubte.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #4 el: 25 de de 2013, 08:49:11 am »
Facil me lo pones Visi.Ens salvarem.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #5 el: 25 de de 2013, 09:55:33 am »
Segur al 100%.

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #6 el: 25 de de 2013, 12:49:10 pm »
Quedan 11 partidos ,  solo creo que cojera puntos en casa ......2 victorias ( Huelva y racing de Santander )  6 puntos y un empate (Gijon o mirandes) 1 punto total 7 puntos =50 ,los demás partidos creo que los pierde ( ojalá los ganara todos pero tal como esta todo así pienso)
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat visi

• President
« Respondre #7 el: 31 de de 2013, 00:41:50 am »
Un partit més sense sumar ni un punt, 0 de 12, 1 gol a favor i 13 en contra en quatre partits, desanim general i un equip que sembla que va a la deriva, potser amb un canvi d'entrenador arribariem a sumar aquests 7 punts que podrien donar-nos la salvacio, de no ser així penso que seguirem perdent partit darrera partit i ens acabarà passant el mateix de la temporada pasada.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #8 el: 31 de de 2013, 14:54:52 pm »
O tallem en sec aquesta dinàmica perdedora o ens anem al pou. Hauríem de mirar de treure algun puntet davant l'Sporting.
No sé si aquestes alçades aniria bé un canvi d’entrenador, crec que el més sensat és de cara la temporada que ve, de totes maneres alguna cosa deu passar entre els jugadors, l’entrenador o el cos tècnic.

Dintre del meu punt de vista i com aficionat crec que:
-Falta motivació.
-No s’estudien bé als rivals.
-Som previsibles per que sempre juguem igual (al menys el Moya per exemple si calia canviar i sortir amb defensa de 5 per sorprendre al rival, doncs ho feia i ja està).
-Els jugadors estan desconcertats per que passen de titulars a la grada i al revés, i alguns no juguen al seu lloc.
-No són jugadors per jugar amb aquest estil tant arriscat.
-Físicament els veig molt malament, els veig a tots fets pols.

I la última:

Ja n'estic fins els dellonsis d'aquestes pallisses cada partit sense que hi hagi cap tipus de reacció a la banqueta, fotem el pena per tota Espanya, per part del tècnic vull menys autocomplaença i més autocrítica i més *******.

Ho sento però estic molt enfadat. I si diumenge a més fant jornada econòmica anirà Rita.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #9 el: 31 de de 2013, 14:59:07 pm »
O tallem en sec aquesta dinàmica perdedora o ens anem al pou. Hauríem de mirar de treure algun puntet davant l'Sporting.
No sé si aquestes alçades aniria bé un canvi d’entrenador, crec que el més sensat és de cara la temporada que ve, de totes maneres alguna cosa deu passar entre els jugadors, l’entrenador o el cos tècnic.

-Falta motivació.
-Som previsibles per que sempre juguem igual (al menys el Moya per exemple si calia canviar i sortir amb defensa de 5 per sorprendre al rival, doncs ho feia i ja està).
-Els jugadors estan desconcertats per que passen de titulars a la grada i al revés, i alguns no juguen al seu lloc.

I la última:

Ja n'estic fins els dellonsis d'aquestes pallisses cada partit sense que hi hagi cap tipus de reacció a la banqueta, fotem el pena per tota Espanya, per part del tècnic vull menys autocomplaença i més autocrítica i més *******.

Ho sento però estic molt enfadat. I si diumenge a més fant jornada econòmica anirà Rita.

Sorprenent que diguis que sempre juguem igual, especialment després de veure el partit d'ahir, que a nivell tàctic no va tenir absolutament res a veure amb el del dia de l'Hercules, p. ex. I lo de que no s'estudien bé els rivals també és molt discutible.

Pel que fa a les pallisses, a mi també em fot molt, per això és 2A i aquí hi ha nivell, molt nivell.
« Darrera modificació: 31 de de 2013, 15:06:38 pm per jarisacat »

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #10 el: 31 de de 2013, 15:10:58 pm »

Crec que ens salvarem, pero l´objectiu de quedar entre els 10 primers (que crec que es l´objectiu real marcat) estic convençut de que NO ho conseguirán.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #11 el: 31 de de 2013, 15:41:44 pm »

-Falta motivació.

I la última:

Doncs jo estic totalment d'acord, mai he estat del parer de canviar d'entrenador, començada la lliga... estem en un moment crític de joc, que no donem una a dretes, i amb un empat contra el-Sporting, podríem estar contents, i afrontar amb tranquil · litat, els últims partits, per aconseguir arribar als 50 punts... i la temporada que ve aire fresc, i barca nova!!

Honor!!

Desconnectat visi

• President
« Respondre #12 el: 27 de Abril de 2013, 01:53:21 am »
Serem capaços de guanyar un sol partit dels sis que queden ? al menys que la sort ens acompanyi un partit, també dependrà de si podem recuperar jugadors.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #13 el: 27 de Abril de 2013, 06:34:36 am »
 :scut :bandera :bandera

Be, jo crec que si, jo esperava salvar-me amb mes comoditat que la temporada passada però sembla missió imposible, tindria la seva "gracia" que el partit guanyat a Xerez sense xutar sigués el que ens dongui la salvació.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
« Respondre #14 el: 27 de Abril de 2013, 09:58:52 am »
Esta tranquila clasificacion que tenemos ,no esta siendo aprovechada,todo lo contrario esta sirviendo para ponerlo todo patas arriba,y es posible que nos salvemos a lo "JEREZ".

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #15 el: 27 de Abril de 2013, 17:18:14 pm »
Esta tranquila clasificacion que tenemos ,no esta siendo aprovechada,todo lo contrario esta sirviendo para ponerlo todo patas arriba,y es posible que nos salvemos a lo "JEREZ".
[/quote

Y todavia queda gente contenta con el equipo.Alucinante

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
« Respondre #16 el: 27 de Abril de 2013, 20:57:19 pm »
 :ejem si ganan 1 partido de los 6  o empatan 3 puede que si ,si NO a 2b(suponiendo que con 50 puntos este la permanencia)

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
« Respondre #17 el: 27 de Abril de 2013, 21:20:23 pm »
Noi-Vetera:no estoy contento.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #18 el: 28 de Abril de 2013, 12:10:03 pm »
em semble que mes per merits nostres haura de ser per desmerits dels altres, per ejemple que avui el MURCIA perdi. Ara be, si amb 6 jornades que queden no som capaços de guanyar 1 partit (i juguem contra 2 que estan en zona de descens) es que no ens mereixem estar a SEGONA.
Hem tornat !

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
« Respondre #19 el: 28 de Abril de 2013, 20:06:30 pm »
em semble que mes per merits nostres haura de ser per desmerits dels altres, per ejemple que avui el MURCIA perdi. Ara be, si amb 6 jornades que queden no som capaços de guanyar 1 partit (i juguem contra 2 que estan en zona de descens) es que no ens mereixem estar a SEGONA.
totalmente de acuerdo si no se gana 1 partido,o empatan 3 o ganan 1 y empatan otro,,,, sacar unos 3 o 4 o 5 puntos si eso no lo hacen somos equipo de 2b no hay que mirar a los de abajo ellos tienen que salir a ganar,