Autor Tema: Ànims a aquesta directiva, s'ho mereixen  (Llegit 1029 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlequinat100%

• Aleví
  • Missatges: 42
Ànims a aquesta directiva, s'ho mereixen
« el: 06 de Desembre de 2005, 09:52:13 am »
Gracies a ells tenim un Club que compleix amb els seus compromissos econòmics, un club que ha recuperat credibilitat i prestigi, un Club que pot anar a trucar a portes d'empreses i entitats financeres, etc etc... coses que fins fa poc eren del tot impossibles... i tot això gracies al treball i els diners de la nostre directiva.

Una altra cosa és que els resultats esportius no acompanyin, i que s'hagin comés alguns errors en la confecció de la plantilla, però el treball d'aquesta directiva és inegable.
I prova d'això és que ara es faran els esforços que siguin necessaris per reforçar l'equip, encara que això costi diners als directius!!

Des de aqui molts ànims a la directiva, que estem segurs, almenys jo, que això tirarà endavant, iq eu acabarem a la zoina alta de la classificació... que 9 punts no són res...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: Ànims a aquesta directiva, s'ho mereixen
« Respondre #1 el: 06 de Desembre de 2005, 12:05:24 pm »
Estic d'acord, pero jo crec que es moment de donar explicacions.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 06 de Desembre de 2005, 12:28:20 pm »
Jo crec que les explicacions les haurien de donar alguns jugadors.
El primer gol a Zaragoza... on era el seu marcador?
El Tercer gol que ens van marcar a Zaragoza, és infumable, 4 tios i fa la centrada el manyo.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #3 el: 06 de Desembre de 2005, 13:44:00 pm »
Completament d'acord amb tu BIRRERO. Els directius poden haber comes errors pero despres de veure les imatges del dissabte el comportament de la nostra defensa fen la estatua es d' "ESCANDOL" tots badant mentres els manyos feien el que els donaba la realissima gana, i en el primer gol que feia totalment sol al segon pal el tiu del saragossa? on era el tiu que l'habia de tapar? tambe es culpa dels directius aixo? Sempre arribem tard on no passa mai res, on c*** es el caracter que fa falta per jugar futbol de competicio? Crec que aquest es el principal problema  que no tenim "CARACTER" que com diu avui el Pere Figueres a DS no ja ningu que es foti l'equip a l'esquena en els moments mes delicats i que tots "S'AMAGUEN". Aixo es el que ens perd que ja qualitat pero falten CO. . . . S !!! i quan ens surt el geni nomes es per fer criaturades que li costen molt caras al equip.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #4 el: 06 de Desembre de 2005, 16:19:28 pm »
ANIMOS PARA LA DIRECTIVA Y ALOS JUGADORES Y ALA AFICION .VAMOS PARA SGUNDA SIN MIEDO

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #5 el: 06 de Desembre de 2005, 16:29:21 pm »
Anims a mitjes perque han fer moltes errades(clar que nomes fa errades el que alguna cosa) i ara estan pagan les consequencies a vegades m'han desmostrat que no son gaire bones persones
Per suposat tambe han fet moltes coses bones

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #6 el: 06 de Desembre de 2005, 16:49:10 pm »
Endavant Senyors de la Directiva.

Realment, si han comès algun error i estem a 10 punts de la promoció, quan puleixin la seva gestió, anirem amunt.

El que a mi em preocuparia es que s'hagués fet tot bé i estiguessim on som.
« Darrera modificació: 06 de Desembre de 2005, 16:57:15 pm per Talleret »

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #7 el: 07 de Desembre de 2005, 00:22:41 am »
En l apartat econòmic res a dir i més quan els diners són de la seva butxaca.

S´han fet errades però per el baix nivell dle grup d´aquest any, enacar es poden arreglar i fer quelcom.

Però les errades tenen un preu, que no és altre que buscar bons jugadors al mercat d´hivern i fotre fora als que no serveixin. La suma de tot, una calerada