Autor Tema: CORDOBA CF-CE.SABADELL  (Llegit 16889 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1337
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:CORDOBA CF-CE.SABADELL
« Respondre #20 el: 27 de de 2013, 12:36:09 pm »
En aquest partit puntuarem, aquests camps grans s ens donen be. M agradaria saber que coi ha passat am b Baha, tan dolent es aquest jugador com per no anar ni convocat? Per que i qui va fitxar aquest jugador? Per que hem llenÇat la pasta a les escombrerÎes? No hi ha dubte que es el jugador amb mes qualitat de la plantilla, per que no va convocat mai? Igual altre entrenador li haurÏa tret mes rendiment, no ho entenc, el fitzatge estrella i mes car del club 2 anys ni convocat suplent de florian i anibal, un tiu que a primera va fer grans partits, no es normal..

Tením al Carreras,es normal que passi aixó.Ens tením que treure aquest paio de sobre :paret
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5167
« Respondre #21 el: 27 de de 2013, 12:45:13 pm »
Doncs alguna cosa ha passat amb Baha i Olmo i no volen explicar....

lo d'Olmo és extra-esportiu, lo de Baha ni idea

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2214
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #22 el: 27 de de 2013, 13:37:02 pm »
Doncs alguna cosa ha passat amb Baha i Olmo i no volen explicar....

lo d'Olmo és extra-esportiu, lo de Baha ni idea

Quan dius extra-esportiu, podries detallar i concretar una mica més....  :mmmm
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #23 el: 27 de de 2013, 13:46:04 pm »
Firmo el empate a 0 haciendo un partidos espantoso los 2 equipos
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat Alexx

• Infantil
  • Missatges: 163
« Respondre #24 el: 27 de de 2013, 13:52:22 pm »
me habia confundido la unica victoria del córdoba fue contra el almeria en los ultimos 7 partidos pero de todas maneras ultimamente no van muy bien , toca puntuar en un campo  que se presenta dificil
« Darrera modificació: 28 de de 2013, 17:57:19 pm per Alexx »

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #25 el: 27 de de 2013, 16:21:44 pm »
No va a ser facil,pero ganaremos.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 630
« Respondre #26 el: 27 de de 2013, 16:28:21 pm »
En aquest partit puntuarem, aquests camps grans s ens donen be. M agradaria saber que coi ha passat am b Baha, tan dolent es aquest jugador com per no anar ni convocat? Per que i qui va fitxar aquest jugador? Per que hem llenÇat la pasta a les escombrerÎes? No hi ha dubte que es el jugador amb mes qualitat de la plantilla, per que no va convocat mai? Igual altre entrenador li haurÏa tret mes rendiment, no ho entenc, el fitzatge estrella i mes car del club 2 anys ni convocat suplent de florian i anibal, un tiu que a primera va fer grans partits, no es normal..

Sembla mentida com encara hi ha gent que es pot preguntar que pasa amb Baha.
Es que ja em oblidat la temporada que va fer l'any passat, aquest tio que s'ha rigut de tothom es el de més calitat de la plantilla? Aquesta temporada es jugador del Sabadell perque cap equip, repeteixo cap, ho ha volgut de l'acabat que està, per això i unicament per aixó ens ho em de menjar amb patates.
Com es posible que fins i tot li doneu la culpa al nostre entrenador del rendiment d'aquest paio? La secretaria tècnica va fer una aposta que va sortir rana, com els pasa a tots els equips, inclosos Madrid i Barça, i el club va arriscar signant amb ell dos anys, i res més, ni un altre entranador li hauria tret més rendiment ni un jugador pot viuere del seu passat (que fins i tot deuriem de parlar del passat de Baha a primera, perque fa riure).
Aquest pas fins i tot la culpa de que les porteries fossin més baixes serà del Carreras...

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #27 el: 27 de de 2013, 19:33:53 pm »
No israsbd que Carreras li té mania. Això és flipant, un tio que no va mai ni convocat i encara n'hi ha que el defensen. Que s'ho fagin mirar. Aquí alguns s'han equivocat. Aquesta situació no afavoreix a ningú. Ja fa temps que en bé de tots (també del jugador) s'hauria d'haver negociat una rescinció del seu contracte. Però no sé que passa que a vegades sembla que això sigui un equip juvenil. Directiva assumiu les vostres responsabilitats que això és futbol professional!!!!!!! És millor tenir un amateur trencant-se les banyes als entrenaments que un professional desmotivat durant mesos i mesos.
« Darrera modificació: 27 de de 2013, 19:45:05 pm per jarisacat »

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #28 el: 27 de de 2013, 21:05:24 pm »
Si no recordo malament el primer any sense jugar va marcar 5 gols? I florian jugant tots els partits 6? Jo no culpabilitzo al mister de res perø penso que a aquest jugador se li podrÍa haver tret mËs rendiment, Ës la meva opiniø i a aquestas alçades sembla mentida qui defensa a aquest jugador, perdÕ perø aquÍ cadascù opina el que li rota, per aixø son els foros, jo no defenso a en baha nomÈs em pregunto si Ês tan negat com per no anar ni convocat o es que anibal i florian son uns killers del area que s inflen a marcar gols

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9003
« Respondre #29 el: 27 de de 2013, 21:20:24 pm »
Si no recordo malament el primer any sense jugar va marcar 5 gols? I florian jugant tots els partits 6? Jo no culpabilitzo al mister de res perø penso que a aquest jugador se li podrÍa haver tret mËs rendiment, Ës la meva opiniø i a aquestas alçades sembla mentida qui defensa a aquest jugador, perdÕ perø aquÍ cadascù opina el que li rota, per aixø son els foros, jo no defenso a en baha nomÈs em pregunto si Ês tan negat com per no anar ni convocat o es que anibal i florian son uns killers del area que s inflen a marcar gols

Parlo sense saber, pero jo el tema Baha el veig clarament d´implicació, deu passar de totes les directrius del míster i clar, si el que mana veu que hi ha gent que compleix les ordres i s´ho pren en serio (vaja...que obeeix i punt) i latre gent que a la que es gira, ja no fa el que li han dit....es normal que acabi a la grada, per indisciplinat o per no obeir.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #30 el: 28 de de 2013, 10:43:36 am »

Sembla mentida com encara hi ha gent que es pot preguntar que pasa amb Baha.
Es que ja em oblidat la temporada que va fer l'any passat, aquest tio que s'ha rigut de tothom es el de més calitat de la plantilla? Aquesta temporada es jugador del Sabadell perque cap equip, repeteixo cap, ho ha volgut de l'acabat que està, per això i unicament per aixó ens ho em de menjar amb patates.
Com es posible que fins i tot li doneu la culpa al nostre entrenador del rendiment d'aquest paio? La secretaria tècnica va fer una aposta que va sortir rana, com els pasa a tots els equips, inclosos Madrid i Barça, i el club va arriscar signant amb ell dos anys, i res més, ni un altre entranador li hauria tret més rendiment ni un jugador pot viuere del seu passat (que fins i tot deuriem de parlar del passat de Baha a primera, perque fa riure).
Aquest pas fins i tot la culpa de que les porteries fossin més baixes serà del Carreras...

Compte, jo no pregunto q passa amb Baha perq ja sabem el q passa. Però realment convé tenir a un jugador apartat d'aquesta manera de la plantilla sense treure'n CAP profit quan tampoc tenim a CAP jugador contrastat jugant com a punta? Jo sempre he criticat aquest jugador però en aquest moment s'han d'anar provant coses i  guardar.te l'orgull a la butxaca i amb això no et dic q ho pugui fer millor q la dupla de mexicans però vaja, per poc q fés crec que com a mínim igualaria els seus números golejadors.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #31 el: 28 de de 2013, 12:06:45 pm »
Just a aixø que diu ferni sbd em referìa, pero no es pot esmentar a en baha sense que uns qÜants del foro s et tirin a sobre, continuo pensant que baha es millor 9 que florian i anibal junts, ho he dit i ho seguirê dients els cops que calgui encara que no jugui ni un minut, dit això quan acabi la temporada que foti el camp, hem amortitzat els cales que varem pagar per ell! Mare meva s han lluit. Per la propera temporada cal buscar un 9 copm deu mana

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2204
  • Dimoniet !
« Respondre #32 el: 28 de de 2013, 12:34:30 pm »
Just a aixø que diu ferni sbd em referìa, pero no es pot esmentar a en baha sense que uns qÜants del foro s et tirin a sobre, continuo pensant que baha es millor 9 que florian i anibal junts, ho he dit i ho seguirê dients els cops que calgui encara que no jugui ni un minut, dit això quan acabi la temporada que foti el camp, hem amortitzat els cales que varem pagar per ell! Mare meva s han lluit. Per la propera temporada cal buscar un 9 copm deu mana

+1903, totalment d'acord amb tu, company.

Penso igual que tu , Baha es millor que Anibal i Florian junts , si no se li donen oportunitats com ho demostrara a la aficio ? Carreras dale una oportunidad !
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5833
« Respondre #33 el: 28 de de 2013, 12:46:57 pm »
Después de los espectculos que ha dado Baha cuando ha jugado me parece digno de cuarto milenio que aún haya gente que crea en el.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8283
  • un camp de primera
« Respondre #34 el: 28 de de 2013, 13:05:26 pm »
Baha ha sortit 4 estones aquest any i ha sortit absolutament presionat per l´urgència de demostrar la seva qualitat en un intèrval curt de temps i per el "poc carinyo" de part de l´afició, que no ha tingut amb ell la paciència que si té amb altres jugadors....Recordo que va sortir en els últims minuts del Minestadi, en un partit absolutament trencat i on fins i tot l´utiller jugava malament.

Vull veure´l jugar un partit sencer i donant-li la mateixa tranquilitat que a la resta de la plantilla....llavor s podrem jutjar..

Estem desaprofitant i desgastant jugadors i no només Baha....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5833
« Respondre #35 el: 28 de de 2013, 13:18:32 pm »
Altres jugadors no et dire que no, pero baha? aquell jugador que quan surtia jugaba caminant? No esta per jugar ni al palau solità aquest.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #36 el: 28 de de 2013, 13:26:43 pm »
                  Nuazet

Ramírez   Paz   Pablo   Samu

Juanjo

Hidalgo       Longás

Lanza                         Moha

Uli

Desconnectat Futbol_2013

• Aleví
  • Missatges: 57
« Respondre #37 el: 28 de de 2013, 13:31:09 pm »

Tením al Carreras,es normal que passi aixó.Ens tením que treure aquest paio de sobre :paret

Fes-to mirar aixo de tant odi el entrenador no es normal.esta obsesionat.!!! :icon_mrgreen:

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
« Respondre #38 el: 28 de de 2013, 13:33:13 pm »
Altres jugadors no et dire que no, pero baha? aquell jugador que quan surtia jugaba caminant? No esta per jugar ni al palau solità aquest.

I Ramirez esta per jugar? perque farà el que pot,peró que dolent que es el pobre.Jo li donaria una oportunitat al Baha,peró Carreras es un empanat i no li donara :angry2:

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
« Respondre #39 el: 28 de de 2013, 13:35:28 pm »

Fes-to mirar aixo de tant odi el entrenador no es normal.esta obsesionat.!!! :icon_mrgreen:

No es odi,simplement veig la realitat i amb Carreras no anem enlloc.