Autor Tema: CORDOBA CF-CE.SABADELL  (Llegit 16369 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re:CORDOBA CF-CE.SABADELL
« Respondre #120 el: 31 de de 2013, 12:15:16 pm »
Carreras es el principal culpable , però ara ja no podem fer res. Si el destituissin , que no ho faràn , encara seria pitjor a aquestes alçades. El que han de fer es reflexionar de cara a la temporada que ve. Es positiu tenir un entrenador que per molts cracks que li portis , si no encaixen en el seu "sistema" , acabaràn xupant banqueta o grada ?
Algunes perles d'ahir:
1)com carai ha de jugar bé Gato , si no ho fa mai i quan ho fa el posen en posicions que ni ell sap que fa allà
2)en un camp gran i amb espais com Cordova , que fem jugant amb Eneko i tenint Collantes a banqueta?
3)Algú li hauria de dir a Samu que també pot treure de banda en curt , no cal que la pengi sempre a l'area , sobretot si a l'area tenim un jugador de 1,60 que no arribarà a rematar cap pilota...

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
  • Gènere: Masculí
« Respondre #121 el: 31 de de 2013, 12:43:44 pm »
Carreras es el principal culpable , però ara ja no podem fer res. Si el destituissin , que no ho faràn , encara seria pitjor a aquestes alçades. El que han de fer es reflexionar de cara a la temporada que ve. Es positiu tenir un entrenador que per molts cracks que li portis , si no encaixen en el seu "sistema" , acabaràn xupant banqueta o grada ?
Algunes perles d'ahir:
1)com carai ha de jugar bé Gato , si no ho fa mai i quan ho fa el posen en posicions que ni ell sap que fa allà
2)en un camp gran i amb espais com Cordova , que fem jugant amb Eneko i tenint Collantes a banqueta?
3)Algú li hauria de dir a Samu que també pot treure de banda en curt , no cal que la pengi sempre a l'area , sobretot si a l'area tenim un jugador de 1,60 que no arribarà a rematar cap pilota...

Quan un entrenador no vol veure mès enllà de lo que vol veura ell, quan tothom veu que això es avui jugo  i demà estic a la grada, quan vols jugar a un futbol que no hi ha un sol jugador que sapiga jugar amb els peus, quan veus que cada vegada menys gent anirà al camp, perquè a partir d'ara ja poden posar entrades a euro,i quan tothom sap que aquest entrenador tambè mira més el seu futur que el club actual, tan sols  quedar dir FOT EL CAMP, i ens han demostrat altres temporades que aquí a casa hi ha gent en més coherencia futbolistica, solament això coherencia, per saber presentar i rectificar els partits, casos de PIRRI, FERNANDEZ, etrc.etc

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #122 el: 31 de de 2013, 12:53:10 pm »
No tinc massa cosa a dir ni q no sapigueu.
Ahir la sensació és q l'equip ho va intentar però no va poder. Crec q si sumes el fet de tenir una plantilla molt justeta + q aquest equip està moralment i físicament destroçat la patata es fa més grossa i els resultats no surten de cap manera.

La situació és q l'equip va relaxar.se en excés veient tan aprop la permanència i q ara veuen q la cosa s'està complicant i de quina manera i que a mesura q avança la temporada i tothom s'hi va jugant més coses cada cop és més complicat puntuar.

Tema alineacions no tinc massa cosa a dir d'ahir, va jugar Gato, Llorente, Collantes també.... no crec q tinguem gaire cosa més per a provar però el q està clar q els únics capaços de motivar i fer més forts a aquests jugadors són el nostre cos tècnic i la nostre junta directiva, si ells no són capaços de fer aquesta tasca malament anem i crec q s'han de començar a pendre decissions, quines? No ho sé, però per aìxò ja tenim a molta gent per a buscar,ne, no crec q tinguem q ser nosaltres.

Tema japonesos tampoc diré gaire cosa però q ningú es pensi que van venir aquí pels nostres colors o la nostre història. I no tingueu cap dubte de que quan es cansin del tema ens deixaran ben plantats .

Desconnectat David Sab

• Infantil
  • Missatges: 124
« Respondre #123 el: 31 de de 2013, 13:51:26 pm »
Si perdem amb l'Sporting patirem moooolt......estic d'acord amb que Collantes aporta més...però ara s'està veient que tenim un aquip més justet del què pensavem....i que mentre Hidalgo, Moha i Lanza van tirar del carro es guanyaven partits...però amb aquests desapareguts no tenim res a fer.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #124 el: 31 de de 2013, 13:54:36 pm »
Menys mal que Huesca, Santander i Hercules no han guanyat a casa, aquest últim ha fallat un penal al minut 93.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #125 el: 31 de de 2013, 14:49:04 pm »
Primer de tot, felicitar a l'equip per l'esforç fet. Ho han intentat, han donat la cara en tot moment però no han pogut.

Ahir vaig veure un equip provant un plantejament tàctic diferent (com alguns demanavem), però novament el rival va ser una mica (o bastant millor). Tot i això l'equip va competir bastant bé, al menys fins al segon gol. Bé, de fet fins als últims minuts van estar buscant la porteria contraria i no van abaixar el cap. Per tant, cap retret per part meva, animar-los i seguir treballant que els bons resultats han d'arribar aviat.

Només una petita crítica, cal que la línia de defenses estigui amb més tensió o més concentrada en els marcatges, durant el partit es van veure jugades on mitjos i fins i tot defenses contraris entraven a l'àrea i rebien amb certa facilitat. Estan més pendents de la pilota (o del que té la pilota) que del que passa entorn seu. El primer gol del Cordova, per posar un exemple, crec que el fa el seu lateral esquerre que troba espais, reb i finalment fa el gol.

En canvi la linia de mitjos i els extrems crec que van fer un bon treball defensiu. Especialment els extrems que van fer molt bé les cobertures als laterals.

Comentar una última cosa: Ahir vem veure per primera vegada a Gato jugant en la seva autèntica posició. Jugarà millor o pitjor, però de segona punta es on ell se sent més còmode i on li agrada estar.

Honor al Sabadell i també al benjamí (o aleví) del Mercantil que va arribar a les semifinals del MIC i va caure contre el Liverpool per 4-3.
« Darrera modificació: 31 de de 2013, 15:11:06 pm per jarisacat »

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #126 el: 31 de de 2013, 15:02:09 pm »
Quina vergonya, alguns jugadors que han jugat avui no es mereixen ni vestir la nostre samarreta, quina vergonya, quantas golejadas portem??
En serio, jo no dic que baixarem a Segona B, perque això és passar d'un extrem a l'altre, però o ens fiquem serios ho no ens sorprengui estar lluitant a final de temporada per no baixar!

No serà cap sorpresa  :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #127 el: 31 de de 2013, 15:24:48 pm »
Ara mateix no em veig guanyant ni a la Muntanyesa.
Les passarem molt i molt p.u.t.e.s
I que no ens enganyin amb el tema objectiu de permanencia, que excepte els 3 q pujen i els 4 q baixen, tots els altres obtenen permanencia.
Pero bueno, tranquils q tornarem a Bruges

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #128 el: 31 de de 2013, 17:36:07 pm »
 Aquesta tarda, totels les forçes del mon pel Villarreal i Alcorcón...
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #129 el: 31 de de 2013, 17:51:09 pm »
Solo tengo que decir...

1 PUNTO DE LOS ÚLTIMOS 15 POSIBLES / 2 GOLES A FAVOR Y 14 EN CONTRA

A estas alturas, el equipo que lleva una racha SIMILAR es (a la espera de que acabe el Recre - Barça B)...:

XEREZ (último clasificado) 1 PUNTO DE LOS ÚLTIMOS 15 POSIBLES / 3 GOLES A FAVOR Y 11 EN CONTRA

Llevamos una racha peor que la del XEREZ y eso que es el último clasificado. O las cosas cambian YA o lo pasaremos bastante mal para salvarnos.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #130 el: 31 de de 2013, 17:56:04 pm »
 :scut :bandera :bandera
Be fins ara tothom a dit la seva uns a favor del Sr Carreras i d'altres en contra de fet tots tenim la nostra opinió basada em el que veiem al camp, es ven cert que aquesta temporada i tal i com anaven les coses no creia que passaríem problemes, al menys del que sembla que poden venir, aniríem justets però fariem els punts suficients abans de acabar la lliga, si no fem els tres punts diumenge ja podem començar a tremolar, tot això ho dic per les diferents opinions sobre el nostre entrenador, tal hi com deia en el començament d'aquest escrit, la meva opinió es que al Sr Carreras NO se'l tenia d'haver renovat tant punt varem pujar a segona, necessitàvem un entrenador amb experiència a la categoria, naturalment els cales son part important amb tot aquest assumpte si no hi ha pasta no hi ha entrenador solvent ara ens toca "apechugar"amb el que tenim doncs segurament no es pot fer un dispendi per fitxar un altre entrenador, sempre he sigut partidari de no fer fora cap entrenador com a minim fins que no acabi la temporada, espero que ens hem sortim d'aquesta igual baixa el Barça o el Madrid  :icon_mrgreen:  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #131 el: 31 de de 2013, 18:04:46 pm »
Aquesta tarda, totels les forçes del mon pel Villarreal i Alcorcón...

Tú comentario pienso que se queda a medias no nos vale solamente que pierdan el Mirandés y el Murcia, sino tambien el Huelva y el Numancia, todos aquellos que van por detrás que pierdan así de esa manera no recortan las diferencias.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
  • Missatges: 143
« Respondre #132 el: 31 de de 2013, 18:29:30 pm »
Sexeibirra, et contesto primer al que em dius sobre l'enfrontament i després a la pregunta que m'has fet per twitter.

En cap moment vaig tenir la intenció, el dia del Xerez, de tancar la porta al debat o tallar les opinions dels altres. No sé si em vaig expressar malament -les meves disculpes en aquest cas-, però només volia manifestar que em sabia greu que no es valorés el bon treball de l'equip -igual que a algú altre li pugui saber greu que algú defensi a l'entrenador-. I parlo d'enfrontament perquè quan el debat arriba a uns límits d'agresivitat alts, per mi deixa de ser debat i es converteix en enfrontament. No penso que en cap cas m'expresés amb agresivitat, jo. En qualsevol cas, lamento que l'episodi et reportés molèsties com les que exposes.

Em demanes que em mulli i que digui de qui és la culpa. La culpa de què? És evident que l'equip està en el seu pitjor moment -potser el pitjor moment de tota l'era Carreras, perquè fins i tot en aquella sèrie de 14 sense guanyar els resultats eren molt més ajustats-. No ho discuteixo pas això. El que passa és que penso que entra dins de certa normalitat. Com és lògic, el que ens passa a nosaltres ens afecta molt més que el que els passa als altres i és per això que hi donem tantes voltes. Però si analitzéssim les trajectòries de la majoria d'equips de la divisió veuríem que gairebé tots han tingut sèries de 1 punt sobre 15 o similars. Són coses que en una divisió tan igualada com aquesta passen. Els passa a gairebé tots. Òbviament quan et passa a tu et puteja molt, i et preocupa, i et planteges si no estàs entrant en una dinàmica massa perillosa. Si em preguntes la meva opinió, penso que tal com hi hem entrat en sortirem. I penso que quan pugem després de 18 anys fora del futbol professional hem d'estar preparats per aquestes coses. Ens han passat, ens estan passant ara i ens passaran. I potser no seran 4 derrotes seguides: potser en són 7. I no em conformo pas; jo vull guanyar cada partit i em puteja un munt no guanyar-los. Però tinc assumit que aquestes coses passaran i intento no modificar massa la meva percepció sobre com s'està portant el projecte esportiu en funció de sèries de resultats molt concretes. El futbol tendeix a ser molt bipolar, i la meva opinió és que els suports i les posicions contràries haurien d'estar basats en posicions menys dependents del curt plaç. Jo no tindria cap credibilitat si fa un mes i mig digués que Carreras és el meu entrenador ideal a llarg plaç i després de quatre partits digués que ja no. Per tant, això dels 5 anys amb poders absoluts que us ha fet tanta gràcia, ho dic quan perd. Perquè és quan crec que ho he de dir. Dir-ho quan l'equip guanya no té massa valor, perquè semblaria una obvietat. I crec, sincerament, que si és l'entrenador que jo vull, la millor manera d'ajudar-lo és demostrar-li aquest suport en els moments més difícils. Òbviament, entenc -tot i no compartir-ho-, que si no és l'entrenador que tu vols en demanis la destitució.

Vol dir això que em sembli bé tot el que fa Carreras? No, òbviament. Jo faria alineacions diferents moltes vegades, probablement. Però per mi dipositar la confiança en un entrenador és dispositar-la amb totes les conseqüències. Donar-li suport fins i tot quan fa coses que no comparteixo. D'entrada, perquè, fins que no es demostri el contrari, de futbol en sap bastant més que jo. I després, perquè considero que entregar una responsabilitat vol dir acceptar fins i tot en la persona escollida els punts de desacord. Algú podria pensar que dic tot això perquè tinc bona relació amb Carreras. La tinc, però la meva postura de lleialtat era idèntica amb Ramon Moya, amb qui mai vaig parlar personalment. És, simplement, la meva manera d'entendre el futbol.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #133 el: 31 de de 2013, 19:01:51 pm »
Intento hores desprès intentar explicar-me per que perdem un altre partit, i realment, no trobo una explicació lògica a que estem passant.

Deixem masses segons remats i segones opcions. No seguim algunes parets en defensa, ens agafen en algunes jugades l'esquena amb massa facilitat, hi han jugadors que no juguen on cal, no juguen els que estan millor, i en canvi juguen alguns amb pressió sobreafegida per que son àmpliament criticats... No entenc cap a on anem, però no anem bé.

10 punts sobre el descens, 10 jornades a disputar i a sols 8 punts de la permanència teòrica, però crec que se'ns farà molt llarg, i més veient que els últims 6 partits, a la que encaixem, ens vé grandíssim el partit i ens poden caure pallisses infumables. I l'únic partit dels 6 últims, que hem guanyat, ho vàrem fer sense xutar a porta.

Que s'acabi ja la lliga, que ens salvem sigui com sigui, i fem un canvi bastant radical en l'àrea tècnica.

I per cert... per el que vaig llegir a twitter, en una trista discussió molt pujada de tó entre arlequinats: En 140 caràcters, ni es pot explicar tot, ni es pot dialogar en condicions. Tots volem el mateix, el millor per el CE Sabadell, intentem donar una mica més d'imatge d'unió entre els seguidors del CE Sabadell FC, i el que haguem de dialogar més a fons, fem-ho en condicions, que si no, qualsevol frase una mica fora de context es maximitza i ens acabem llançant els trastos per el cap.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 206
« Respondre #134 el: 31 de de 2013, 19:15:55 pm »
suelo ser lector casi a diario del foro,arlequinado desde que tengo uso de razon y jugador en mi epoca de juveniles de la quinta de roberto gala paquito etc etc,pero no suelo opinar casi nunca porque me gusta leer los debates que creais y los leo apasionadamente,en este caso me decido a dar mi opinion del momento que estamos atravesando:
la racha que llevamos se rompera cuando la pelotita se decida a entrar,realmente de los ultimos cinco partidos no he visto a ningun equipo tan superior como para encajar las goleadas que llevamos,igual que en Jerez ganemos de churro,contra ponferradina y Lpalmas se perdio por las circustancias que todos sabemos(,quiza habria que explicatle a los jugadores que es mejor encajar un gol que no te piten penalty y expulsion)el Hercules nos gano simplemente por que le pusieron mas ganas que nosotros , ayer el Cordoba tampoco creo que fuera tan superior para hacernos 3 goles,por supuesto no estoy por la labor de que se deba cesar a Carreras por que solucionamos con esto,lo que el se debe dar cuenta que no podemos intentar jugar como el Barça,porque no tenemos jugadores para ello el estilo en seguna A es un 4 4 2 clarisimo y dejarse de tonterias de salir jugando el balon ,criticais mucho a los defensas pero por lo que veo el medio del campo no aprieta como se debiera y a los defensas los dejan vendidos muchas veces,sinceramente no entiendo como vais a deguello con Ramirez,Lao y ultimamente Samu cuando son chavales que aunque tecnicamente justos se parten la cara en los partidos ,quiza el problema repito sea el medio campo pero con Hidalgo y Moha rondando los 35 años falta mucha frescura de piernas cuando avanza el encuentro(que pasa con Arteaga)en fin creo que practicamente estamos salvados y hay que hacer los 8 puntos que faltan cuanto antes ya que creo que el colchon que tenemos con los de abajo es suficiente bueno aunque todo lo dicho es obvio simplemente queria dejar mi humilde opinion(vaya brasa que oshe pegado ja ja ja)FORÇA SABADELL SEMPRE) :****

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #135 el: 31 de de 2013, 22:28:25 pm »
suelo ser lector casi a diario del foro,arlequinado desde que tengo uso de razon y jugador en mi epoca de juveniles de la quinta de roberto gala paquito etc etc,pero no suelo opinar casi nunca porque me gusta leer los debates que creais y los leo apasionadamente,en este caso me decido a dar mi opinion del momento que estamos atravesando:
la racha que llevamos se rompera cuando la pelotita se decida a entrar,realmente de los ultimos cinco partidos no he visto a ningun equipo tan superior como para encajar las goleadas que llevamos,igual que en Jerez ganemos de churro,contra ponferradina y Lpalmas se perdio por las circustancias que todos sabemos(,quiza habria que explicatle a los jugadores que es mejor encajar un gol que no te piten penalty y expulsion)el Hercules nos gano simplemente por que le pusieron mas ganas que nosotros , ayer el Cordoba tampoco creo que fuera tan superior para hacernos 3 goles,por supuesto no estoy por la labor de que se deba cesar a Carreras por que solucionamos con esto,lo que el se debe dar cuenta que no podemos intentar jugar como el Barça,porque no tenemos jugadores para ello el estilo en seguna A es un 4 4 2 clarisimo y dejarse de tonterias de salir jugando el balon ,criticais mucho a los defensas pero por lo que veo el medio del campo no aprieta como se debiera y a los defensas los dejan vendidos muchas veces,sinceramente no entiendo como vais a deguello con Ramirez,Lao y ultimamente Samu cuando son chavales que aunque tecnicamente justos se parten la cara en los partidos ,quiza el problema repito sea el medio campo pero con Hidalgo y Moha rondando los 35 años falta mucha frescura de piernas cuando avanza el encuentro(que pasa con Arteaga)en fin creo que practicamente estamos salvados y hay que hacer los 8 puntos que faltan cuanto antes ya que creo que el colchon que tenemos con los de abajo es suficiente bueno aunque todo lo dicho es obvio simplemente queria dejar mi humilde opinion(vaya brasa que oshe pegado ja ja ja)FORÇA SABADELL SEMPRE) :****

Al menos en estos dos últimos partidos la linea de defensas ha estado muy mal (si miras los goles y las jugadas de peligro que nos han hecho en el partido contra el Las Palmas y también el de ayer hay errores evidentes de laterales y de centrales). También podemos hablar de como cierran los medios (no sólo de la presión, también como van para atrás), pero para mi en estos últimos partidos excepto en alguna jugada aislada no han estado mal.

Hay que mejorar en todos los sentidos, pero sobretodo atrás donde damos demasiadas facilidades.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #136 el: 31 de de 2013, 23:07:29 pm »
Lo pitjor del cas és que aquest partit el consideràvem perdut d´antemà i no s´ha fet res per evitar-ho....tàctica de sempre i resultat de sempre....

El partit contra el Sporting d´entrada el veig igual....a veure quina és la resposta.  La meva pregunta;  s´estudiarà suficientment al rival ?   Perquè si es surt com sempre, els hi durarem 5 minuts....

Crec que l´equip ha entrat en una dinàmica perillosísima i si no hi ha un revulsiu sigui quin sigui veig l´equip molt aprop de la zona de perill. L´equip està trencat, no hi ha idees i la desmoralització a tots els nivell és molt important....surt a compte tornar al prou per "rendir pleitesia" a una manera de jugar a futbol, que només agrada a uns quants i que a cap equip de Segona li dona resultat ?

No es problema d´objectius; jo ja sé que el nostre no és pujar a Primera, però dit això tampoc el que podem ser és la "sparring" de tothom....no oblideu que el nostre cartell s´està devaluant a "marxes forcades" en tots els mitjans de comunicacions....i no oblideu tampoc una cosa, sino som capaços de mantindre la categoria tenint la permanència tant encarada, es pot obrir la crisi més important en la història del nostre club....

I lamento dir que veig massa passivitat i auto-contemplació, tant en l´àrea tècnica con en l´parea directiva.....Son conscient de la gran oportunitat que representa jugar a Segona ??  En que es bassa aquesta confiança incondicional en tècnic i jugadors ??

Anècdoticament., diré que ahir vaig estar veient el Levante-Sevilla en directe i te´n dones compte de com es construeix un gran projecte amb recursos inicialment escassos....Una plantilla intensíssima esportivament, ben treballada,  i un camp que feia goig amb entrades a 15 Gol i a 20 Lateral....

ESTIC FART DE FOTRE TANTES VEGADES EL RIDICUL AMB UNA PLANTILLA QUE ES MOLT CORRECTA POR LA CATEGORIA:...
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #137 el: 01 de Abril de 2013, 00:06:12 am »
Realment i amb la mà al cor, del que portem de lliga... En quants partits aquest equip podem dir que ha fet el ridícul? Sincerament crec que els podem comptar amb els dits d'una sola mà.
El Villarreal el Madrid-Castilla li va clavar 5 gols i són molts els partits que ha acabat empatant i inclús perdent amb rivals sobre el paper mooolt inferiors... Si voleu, podem enumerar les golejades que ha encaixat el Girona, o les darreres derrotes de l'Elx que han desembocat inclús -increíble- en fortes crítiques contra els jugadors als fòrums d'opinió dels il.licitans... Parlem del paper que fins fa molts pocs dies ha fet tot un Sporting de Gijón, i que per exemple, ve de guanyar amb un pírric 1-0 al Madrid-Castilla i sembla que ja han pujat a Primera? O parlem de tot un plantillón com l'Hércules??? O millor ens fixem en el temporadón que està fent el Múrcia???
Molts dels equips que he mencionat tenen ara per ara, una infrastructura com a club que es troba anys llum de la nostra, i no vull caure en absolut en l'autocomplaença o en la trampa del mal de muchos... Però si vull que tots plegats ens parem de veritat a pensar si realment aquest club es troba immers en una situació d'emergència, o si realment estem fent una temporada tan i tan dolenta...
Em fot realment que un mes de competició pèssim, és veritat, engegi a rodar tota la feina feta fin ara. Si tornem a al principi i obrim el llibre des del principi, ens trobarem un club que té uns recursos limitats, amb una massa social ridícula per una ciutat de més de dos-cents mil habitants, que tot just es troba en el seu segon any al futbol professional després d'haver estat divuit anys sense ser-hi,  en ple procés de consolidació en un futbol desconegut per nosaltres durant massa anys, i que d'entrada va confeccionar una plantilla per poder seguir creixent al futbol professional sense tants patiments com la temporada anterior...
I com està aquest club després de 32 jornades??? A deu punts del descens directe, a dues victòries d'assegurar la permanència, a mitja taula, molt per sobre de clubs amb estructures de Primera Divisió -Hércules o Ràcing- molt a prop d'una entitat que tothom considerava clar aspirant a l'ascens com és l'Sporting, i compte! No massa més lluny de dues victòries de poder estar immersos en la pomada d'un hipotètic play-off d'ascens...
Qualsevol persona que no conegués el nostre dia a dia i li fessim aquest mateix anàlisi, ultim mes de competició inclós, crec que l'últim que ens donaria seria el pèsem... Des del punt de vista de poder seguir un any més lluitant en el futbol professional -objectiu real al que ara per ara podem aspirar- estem més que ben encaminats, i crec que aquest és un fet més que objectiu.
I no ho dubteu, una de les principals raons de la nostra situació actual rau en un mig del camp que no ha pogut tenir continuïtat i que per problemes físics ha arribat molt tocat en un moment decisiu de la temporada... El triplet Moha-Ciércoles-Hidalgo ha estat decisiu en els bons moments que hem tingut, bona part de la nostra gran primera volta ha passat per les seves botes i... És clar! Un home que ens ha assegurat 13 gols, com és Manu Lanzarote, que també està trobant molt a faltar aquest mig del camp que li cobria maravellosament bé les esquenes, a banda de que ni el cap ni les cames les té tan serenes com fa unes setmanes enrera. Messi ha tingut mals moments, no els tindrà el bo del Lanza??? Hi té tot el dret! Pensar que no posa la cama perquè està pensant amb l'Espanyol ho trobo un insult i una falta de respecte enormes cap a un jugador que per exemple, contra Las Palmas al minut 89' s'estava trencant la cara contra la defensa rival!
Us convido a analitzar la foto que avui ha penjat Ràdio Sabadell a la seva web, en la seva crònica del partit... Què hi veieu? Hi veig un equip desfondat, trist i que realment està patint el que li està passant. En el partit d'ahir no vaig veure retrets entre els jugadors, vaig veure un Collantes que aplaudeix a un company després d'una mala assistència, vaig veure un Hidalgo amb les mans als genolls i fos a les acaballes del partit i amb 3-0 a les esquenes, vaig veure un Gato i un Uli Dávila que es van pegar literalment amb la defensa rival.. En definitiva, vaig veure un equip que ho ha donat tot i que està patint i que està demanant a crits ajuda i perquè no dir-ho.. Una mica de carinyo per part nostre. Si no ho fem nosaltres, no ho faraà ningú més!
Que us sembla si ho intentem? Que us sembla si intentem tots plegats de fer un reset i començar de zero? Que us sembla si comencem ara una lliga de 10 partits on si guanyem dos partits deixarem de patir i si en guanyessim més encara la podríem liar? Crec que val la pena intentar-ho!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #138 el: 01 de Abril de 2013, 01:00:54 am »
El que li està passant al Sabadell és el mateix, salvant les distàncies, que li està passant a l'Elx: un cop pràcticament aconseguit l'objectiu, els jugadors es relaxen i es deixen anar (potser de forma insconcient, però es deixen anar).

L'objectiu de l'Elx: l'ascens. Un cop aconseguit (pràcticament): dos derrotes, un empat i una victoria.

L'objectiu del Sabadell: la permanència. Un cop aconseguida (pràcticament): quatre derrotes seguides.

La diferència es troba en que amb tantes jornades per disputar, l'Elx ja no tenia objectius més ambiciosos en què fixar-se més enllà de l'ascens però el Sabadell sí que tenia objectius més ambiciosos més enllà de la permanència, objectius que els jugadors i cos tècnic han desestimat en els últims sis partits.

Si no recordo malament, ens haviem arribat a posar a tres punts del Girona desprès de la victoria a Xerez. Únicament cal veure on està el Girona ara i on estem nosaltres i els punts que ens ha tret, tot i la derrota d'avui. El Girona, d'haver guanyat avui, seria segon classificat...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #139 el: 01 de Abril de 2013, 10:12:44 am »
El que li està passant al Sabadell és el mateix, salvant les distàncies, que li està passant a l'Elx: un cop pràcticament aconseguit l'objectiu, els jugadors es relaxen i es deixen anar (potser de forma insconcient, però es deixen anar).

L'objectiu de l'Elx: l'ascens. Un cop aconseguit (pràcticament): dos derrotes, un empat i una victoria.

L'objectiu del Sabadell: la permanència. Un cop aconseguida (pràcticament): quatre derrotes seguides.

La diferència es troba en que amb tantes jornades per disputar, l'Elx ja no tenia objectius més ambiciosos en què fixar-se més enllà de l'ascens però el Sabadell sí que tenia objectius més ambiciosos més enllà de la permanència, objectius que els jugadors i cos tècnic han desestimat en els últims sis partits.

Si no recordo malament, ens haviem arribat a posar a tres punts del Girona desprès de la victoria a Xerez. Únicament cal veure on està el Girona ara i on estem nosaltres i els punts que ens ha tret, tot i la derrota d'avui. El Girona, d'haver guanyat avui, seria segon classificat...

Jo mai he apostat per l´ascens amb aquesta plantilla, ni tampoc tinc clar que ara ens interessi però;

Perquè s´ha hagut de renunciar d´aquesta manera tan exagerada ??   Et diré que de cara a l´assistència al camp i a futures campanyes de socis, és molt diferent que l´equip lluiti fins al final, engresqui a l´afició i "perdi" els partits d´un hipotètic "play.off" que aquesta caiguda monumental de braços que s´ha produït i que pot retornar al camp als nivell d´assistèncoa de Segona B. Només es demanava fer com la Ponferradina, que no té un equip superior al CES de cap de les maneres, o si m´apures fer com el Lugo....

I la permanència ENCARA no està aconseguida, no ho oblidem....  I que ningú perdi de vista que els dos últims rivals són els dos primers classificats.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.