Crec que ja s'ha exprimit tot el que es pot exprimir a Carreras com a entrenador, que no pot donar més del que hem vist al llarg d'aquestes temporades.
Això sí, agraïr-li i molt el fet d'haver-nos dut altre vegada al futbol professional.
Pel meu gust, sense donar noms, ja que aquesta no és la meva feina, m'agradaria un entrenador més pràctic, ja que segons el meu parer, la Segona A, més que toque i toque, es guanya a base de practicitat i pit i col.lons, és a dir, practicitat amb la sortida de pilota sense fer pilotassos sense sentit cada jugada, saber jugar a fora, saber aguantar les embestides del rival i sortir com a lleons a la contra.
Lo del pit i col.lons, va més segons el tipus de jugadors, però crec que amb un entrenador amb orxata a les venes, no podem esperar a que a els jugadors els bulli la sang i mosseguin la gespa.
Això sí, crec que si s'aconsegueix la permanència, que n'estic convençut, com que pel playoff no lluitarem, deixem acabar la feina de l'actual míster.
Ara que si les coses es foten magres, l'única manera de despertar als jugadors seria la de botar-lo, ja que com diuen, és més fàcil fotre fora a 1 que no pas a 21.