Enquesta

Vols que Lluís Carreras sigui l'entrenador la pròxima temporada

16 (29.6%)
No
38 (70.4%)

Total de vots: 54

Votació tancada: 11 de Abril de 2013, 11:59:51 am

Autor Tema: Lluís Carreras entrenador 2013-2014  (Llegit 7481 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Lluís Carreras entrenador 2013-2014
« el: 27 de de 2013, 10:59:51 am »
Endavant...
The pride of Catalunya

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re:Lluís Carreras entrenador 2013-2014
« Respondre #1 el: 27 de de 2013, 11:53:47 am »
La proxima temporada te que ser el any d'un entrenador que sent els colors i es de la casa ...

PACO HERRERA
« Darrera modificació: 27 de de 2013, 12:33:38 pm per X-Men Aigua »
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #2 el: 27 de de 2013, 13:11:01 pm »
Paco Herrera, Oltra ,
( o un entrenador que se conozca la 2a mucho) pero me temo que el perfil sería entrenador escuela Barça  y para eso hay que tener jugadores muy buenos
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #3 el: 27 de de 2013, 14:14:09 pm »
Tot i estar content, en general, amb la feina del nostre míster aquest anys, crec que ja ha assolit la fi del seu cicle: ascens a Segona i consolidació de l'equip a la categoria.

La directiva hauria d'anar pensant noms de cara a la propera temporada, però també d'agrair-li a Lluís Carreras els serveis prestats ja que és l'entrador que ens ha tornat al futbol professional  i s'ho mereix.

Això si volem fer un projecte més ambiciós i seriós de cara a l'any vinent.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #4 el: 27 de de 2013, 14:53:34 pm »
Crec que ja s'ha exprimit tot el que es pot exprimir a Carreras com a entrenador, que no pot donar més del que hem vist al llarg d'aquestes temporades.
Això sí, agraïr-li i molt el fet d'haver-nos dut altre vegada al futbol professional.
Pel meu gust, sense donar noms, ja que aquesta no és la meva feina, m'agradaria un entrenador més pràctic, ja que segons el meu parer, la Segona A, més que toque i toque, es guanya a base de practicitat i pit i col.lons, és a dir, practicitat amb la sortida de pilota sense fer pilotassos sense sentit cada jugada, saber jugar a fora, saber aguantar les embestides del rival i sortir com a lleons a la contra.
Lo del pit i col.lons, va més segons el tipus de jugadors, però crec que amb un entrenador amb orxata a les venes, no podem esperar a que a els jugadors els bulli la sang i mosseguin la gespa.
Això sí, crec que si s'aconsegueix la permanència, que n'estic convençut, com que pel playoff no lluitarem, deixem acabar la feina de l'actual míster.
Ara que si les coses es foten magres, l'única manera de despertar als jugadors seria la de botar-lo, ja que com diuen, és més fàcil fotre fora a 1 que no pas a 21.

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #5 el: 27 de de 2013, 15:51:58 pm »
Crec que ja s'ha exprimit tot el que es pot exprimir a Carreras com a entrenador, que no pot donar més del que hem vist al llarg d'aquestes temporades.
Això sí, agraïr-li i molt el fet d'haver-nos dut altre vegada al futbol professional.
Pel meu gust, sense donar noms, ja que aquesta no és la meva feina, m'agradaria un entrenador més pràctic, ja que segons el meu parer, la Segona A, més que toque i toque, es guanya a base de practicitat i pit i col.lons, és a dir, practicitat amb la sortida de pilota sense fer pilotassos sense sentit cada jugada, saber jugar a fora, saber aguantar les embestides del rival i sortir com a lleons a la contra.
Lo del pit i col.lons, va més segons el tipus de jugadors, però crec que amb un entrenador amb orxata a les venes, no podem esperar a que a els jugadors els bulli la sang i mosseguin la gespa.
Això sí, crec que si s'aconsegueix la permanència, que n'estic convençut, com que pel playoff no lluitarem, deixem acabar la feina de l'actual míster.
Ara que si les coses es foten magres, l'única manera de despertar als jugadors seria la de botar-lo, ja que com diuen, és més fàcil fotre fora a 1 que no pas a 21.
:clap ojalá no pase pero si se pierde en Córdoba y Gijon  ,me parece que tiene los días contados
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #6 el: 27 de de 2013, 16:07:52 pm »
Al igual que quan feieu la mateixa pregunta a principi de temporada ara us diré que encara és aviat per a fer aquestes preguntes.La pregunta ara seria: Lluís Carreras entrenador de les últimes 10 jornades ?
Jo  el vec incapaç d'arreglar la dinàmica negativa que a agafat l'equip però bueno, amb el temps anirem veient.ho, a veure què en pensa la Junta Directiva.

Desconnectat forrocalf

• Infantil
  • Missatges: 269
« Respondre #7 el: 27 de de 2013, 16:23:24 pm »
Si.

En cas de que no continués m'agradaria que fos Piti.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #8 el: 27 de de 2013, 16:33:45 pm »
Estoy de acuerdo en que no se merece un cese,que perjudicaria mucho su carrera profesional,asi como a una aficion que le debe de dejar acabar su trabajo.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #9 el: 27 de de 2013, 17:40:31 pm »
Doncs ara mateix no ser que dir!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #10 el: 27 de de 2013, 19:41:30 pm »
Hola a todos, yo cuando veo lo de agradecer a Carreras lo que ha hecho, discrepo un poco ya que si este señor a cobrado lo que firmó y lo ha hecho puntualmente, para mí, no hay nada que agradecer, yo desde que lo tenemos aquí creo que alguna cosita nos tenia que agradecer tambien él a nosotros ya que hemos dado cada expectaculo que tela marinera tanto la temporada pasada como esta.
Mi pregunta es, porque empezamos la temporada bien y despues vamos de mas a menos hasta acabar padeciendo.Acabo, yo veo al mister y a sus ayudantes muy apaticos y muy frios y esto los jugadores lo notan, en cuanto a la parte fisica posiblemente es de los problemas mas serios que tenemos, me baso viendo los otros equipos ya que cuando nos ganan la mayoria de veces es por este motivo.
Un saludo.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #11 el: 27 de de 2013, 19:49:20 pm »
És q si x començar, en Nauzet crida i ordena més als companys als entrenos i partits q el mister...anem apanyats.

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #12 el: 27 de de 2013, 21:35:21 pm »
no rotund a la continuitat de lluis carreras la propera temporada,de fet jo ja no l'hagues renovat aquest passat estiu

aquest home ja sabem el que fot

1-te sang d'orxata

2-veu els partits com un "tribunero" mes,no esperona als jugadors no els motiva,es fot de peu de brasos creuats i apa a veure el festival tactic setmanal...de l'entrenador contrari

3-mostra una nula capacitat de reaccio davant l'adversitat

4-cap canvi tactic,sempre el mateix joc de toc i mes toc,sense "mordiente" per anar a per els partits

5-incapac de treure rendiment de jugadors que han rendit molt be en altres equips de la categoría

6-perque nassos fot de titulars "conos" com ramirez i Eneko partit rere partit?

7-quin dia jugara gato a la seva posicio? no es extrem lluis es mitjapunta

8-perque mai juga collantes,que en 10 minuts a l'ultim partit va fotre mes que Eneko en tota la temporada?

9-que fot longas a la banqueta..i treu a juvenal? juvenal esta a dia d'avui per segona B i justet justet

jo per la propera temporada portaría un senyor que ell mateix la temporada pasada va dir...si algún dia el Sabadell em truca mai podre dir que no....PACO HERRERA

en cas que no podes ser,estaria be un tipus anquela oltra o entrenador que coneixi la categoría...prou d'ex jugadors del barça que vinguin aquí a apendre a ser entrenadors

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #13 el: 27 de de 2013, 21:53:35 pm »
Ahora que sacáis el tema... la verdad es que siempre he tenido la sensación de que Carreras no sabe motivar a los jugadores ni tampoco dar un golpe sobre la mesa cuando se necesita. Un entrenador tiene que animar a sus jugadores, por supuesto, pero también saber dar 4 gritos cuando sea necesario para que los jugadores reaccionen en ciertos puntos, tanto de la temporada, como de un partido en concreto. Dentro del vestuario no tengo ni idea de cómo actuará, pero dentro del campo, durante partidos en los que sus jugadores han hecho un papel lamentable su actitud, ni mucho menos, es la de gritar y corregir a sus jugadores, más bien al contrario. 
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #14 el: 29 de de 2013, 10:13:24 am »

Mentre compleixi els objectius SÍ.

En cas de que no continui per la raó que sigui, estic totalment d´acord en que sigui Paco Herrera o Jose Luis Oltra, sempre i cuant el poguem pagar i que vingui no només perque no te res mes a sobre la taula sino que cregui i fagi un projecte ambiciós
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #15 el: 01 de Abril de 2013, 21:53:50 pm »
no, es mas yo lo echaria antes de acabar esta temporada, sigo creyendo que otro entrenador sacaria mucho mas jugo a este equipo, pero si no se le echa antes, al acabar la temporada adios muy buenas, se ficha a otro y se hace el equipo en torno a lo que mas o menos pida el nuevo y au  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #16 el: 02 de Abril de 2013, 10:15:11 am »
Segons l'As, X. Roca ha demanat oficialment la cessió de Christian Alfonso a l'Espanyol.
El que em pregunto jo, és si li ha demanat Carreras, el futur entrenador que X. Roca negocia, o si és cosa seva i hi hagi qui hi hagi se'l trobaria en plantilla.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #17 el: 02 de Abril de 2013, 15:53:56 pm »
Segons l'As, X. Roca ha demanat oficialment la cessió de Christian Alfonso a l'Espanyol.
El que em pregunto jo, és si li ha demanat Carreras, el futur entrenador que X. Roca negocia, o si és cosa seva i hi hagi qui hi hagi se'l trobaria en plantilla.

es igual lo haya pedido Carreras o otro entrenador no vendra, antes se lo cederan a un equipo no catalan de segunda B, y luego hablan de que si los cules pero son igual de penosos, ojala me equivoque  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #18 el: 02 de Abril de 2013, 16:48:57 pm »

es igual lo haya pedido Carreras o otro entrenador no vendra, antes se lo cederan a un equipo no catalan de segunda B, y luego hablan de que si los cules pero son igual de penosos, ojala me equivoque  :beer2 :beer2

Bueno, nos cedieron a Ciércoles en su día i la cesión de Cristian Alfonso estuvo cerca pero el Sabadell no quería pagar ni un céntimo i el Espanyol quería sacar algo...
Quizás con el tema Lanza han pactado algo de este tipo   :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Futbol_2013

• Aleví
  • Missatges: 57
« Respondre #19 el: 02 de Abril de 2013, 23:06:57 pm »
Si.

En cas de que no continués m'agradaria que fos Piti.

deu ser una broma no???

ara en serio el tecnic que m'agradaria seria el Victor Fernandez!