Autor Tema: ESTEU SEGURS QUE ES FALTA D'IMPLICACIO?  (Llegit 1072 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

CapaSegonaA

• Visitant
ESTEU SEGURS QUE ES FALTA D'IMPLICACIO?
« el: 06 de Desembre de 2005, 21:52:24 pm »
Bona nit forerus,
Pel que estic llegint pel form, estem dient que els jugadors son mercenaris, peseteros i que no s'impliquen. Se que ara em direu boig i algu em dira queno soc del Sabadell pero crec que els jugadors sí estan centrats en el futbol. Creieu que el Nandi no fa tot el que pot o fins i tot l'Ivan Diaz?Es una situació que s'arrosega des de fa molt temps. Un club sense estructura es un club en fora de joc. Jo personalment prefereixo que abans de signar a jugadors de renom tinguem 3 o 4 persones que es dediquin a seguir jugadors. No és imposible. creieu que s'ha de fitxar fora de Catalunya tenin el que tenim per aqui?Siusplau una mica de respecte als jugadors de la zona. El futbol base el tenen abandonat i els nanus juguen amb pilotes indecents per aprendre i formar-se.Ja esta be d¡equivocar-se perque sino recordo malamnt alguns dels que ara etan a la directiva abans ho criticaven TOT.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re: ESTEU SEGURS QUE ES FALTA D'IMPLICACIO?
« Respondre #1 el: 06 de Desembre de 2005, 22:05:37 pm »
 :alien 3:estic d'acord amb tu no surt un p*** jugador de la cantera, l' albert tomas no fot res esta de no se que fent,hi han davanters de sabadell o de la cantera que estan por ahi mal vivint com els garzon els dos germans que ya els portaria i la catalana  etç etç

fitxaria, a quico diaz ja! com a observador i dos o tres com ell.

de mister  el julia garcia era de la casa i podria compenetrarse be, amb alguns homes de sabadell que entenen de futbol.

dema anire a la creu alta a mostrar la meva disconformitat
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 06 de Desembre de 2005, 22:09:30 pm »
Estic força d'acord amb vosaltres. Jo amb el Montes, almenys he vist els jugadors corra més que abans. I és per això que em preocupo. Es lluita més, però els resultats son els mateixos gairebé.
Llavors jo em pregunto si els jugadors que tenim no son tan bons com el que deien, o tacticament és un desastre.
Jo em decanto per les dues opcions, però el Montes...... de moment no m'està agradant gens.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #3 el: 06 de Desembre de 2005, 22:47:27 pm »
Estic d'acord amb tots vosaltres, CANTERA, CANTERA, CANTERA i CANTERA. Si una cosa tenim al Vallès és gent. Si no m'equivoco som una comarca amb més de 600.000 habitants. A partir d'aqui i amb 5 anys vista es poden fer maravelles.

Per mi el gran defecte que sempre ha tingut el Sabadell ha estat fer purga de plantilla cada estiu, d'aquesta menera no hi ha un esquelet sòlid, d'aquesta forma cada any has de cohesionar un grup (car amb diners i temps).

Fora de casa els jugadors estan histèrics, perque veuen que les coses no els surten i van contra rellotge.

Per favor prou de dir que son uns mercenaris i per tots aquells que ho diuen, que pensin quin serà el cache d'un jugador del Sabadell si acavem 5ens o 15ens (com deia aquell si ets p*** sigues cara).

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 06 de Desembre de 2005, 22:52:58 pm »
(com deia aquell si ets p*** sigues cara).

D'acord amb tu Talleret. De la primera a la última paraula -de tot el comentari dic eee-. M'ha fet gracia aquest comentari final  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #5 el: 07 de Desembre de 2005, 13:54:49 pm »

Estem d'acord en que fa molts anys que no surt ningú de la cantera, doncs els últims van ser el Xavi Muñoz i el Roberto Camacho. Però la meva pregunta és: creieu que es fàcil fer el salt desde Juvenil Preferent a Segona Divisió B? La resposta és evident: NO. Per a que poguesim tenir més presència de jugadors de casa al primer equip s'hauria de tenir un futbol base com cal, a bones categories i a més a més tenir un filial a una categoria atractiva com podria ser preferent o primera catalana, per a que el jovent volgués venir a jugar al futbol base  :bandera
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 07 de Desembre de 2005, 15:51:37 pm »

Estem d'acord en que fa molts anys que no surt ningú de la cantera, doncs els últims van ser el Xavi Muñoz i el Roberto Camacho. Però la meva pregunta és: creieu que es fàcil fer el salt desde Juvenil Preferent a Segona Divisió B? La resposta és evident: NO. Per a que poguesim tenir més presència de jugadors de casa al primer equip s'hauria de tenir un futbol base com cal, a bones categories i a més a més tenir un filial a una categoria atractiva com podria ser preferent o primera catalana, per a que el jovent volgués venir a jugar al futbol base :bandera

Els juvenils del Sabadell estan a segona i a primera, es a dir, encara pitjor. Però això ja ho estem arrastrant de molts anys i  jo crec sincerament que només amb la cantera no estariem a dia d'avui als play offs. Jo crec que fan falta algunes coses mes ...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!