Hola,
Us infomo que aquest destacat de premsa s'ha enviat avui des del Department de Comunicació als mitjans. Jo per la meva banda ho estic posant al twitter de Fira també des d'ahir
Fira Sabadell acull el proper dijous la retransmissió d’una edició del programa La Graderia de Cadena SER especialment dedicada al Centre d’Esports Sabadell
El proper dijous, 11 d’abril, el programa La Graderia de Cadena SER s’emetrà en directe des de l’Auditori de Fira Sabadell, en una edició d’homenatge al Centre d’Esports Sabadell. El programa es retransmetrà de 20.30h. a 22.00h. El públic que desitgi assistir-hi podrà accedir a l’equipament municipal a partir de les 8 del vespre (entrada per la plaça de la Sardana). L’entrada és gratuïta (aforament limitat).
Conduït per Jordi Martí, l’edició de La Graderia especialment dedicada al Centre d’Esports comptarà amb la presència, entre altres, del futbolistes arlequinats Antonio Hidalgo, Manu Lanzarote i Juvenal. També hi serà l’entrenador del Centre d’Esports, Lluís Carreras, i el president de l’entitat sabadellenca, Joan Soteras.