Autor Tema: J. 36 Mirandés - Sabadell --> Divendres 26/04/2013 21:00 per Marca tv  (Llegit 21167 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:J. 36 Mirandés - Sabadell --> Divendres 26/04/2013 21:00 per Marca tv
« Respondre #140 el: 27 de Abril de 2013, 09:12:58 am »
Voler jugar com el Barça amb coixos com Eneko o ex-futbolistes com Juvenal, és demencial, i esta obsessió mos portarà tard o d'hora a un gran fracàs, o social, o econòmic o esportiu. O els 3 junts.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #141 el: 27 de Abril de 2013, 10:31:09 am »
Aqui es parla que de que quan perdem la gent "raja" contra el equip, pero per aixo está aquesta pagina, per alabar i per criticar. Soc dels que porto bastants anys de soci i que sols em perdo 1 PARTIT AL ANY A LA CREU ALTA, per setmana santa i per motius familiars, dels que veig TOTS ELS PARTITS JUGATS FORA DE CASA QUE DONEN PER LA TELE O PILLATS PER INTERNET, dels que encara que perdem per golejada NO TANCO NI CANVIO DE CANAL LA TELE,dels que faig AUTENTICS MALABARISMES FAMILIARS MOLTES VEGADES PER NO PERDEM 1 PARTIT, i que per tant crec que tinc dret a opinar, i si quan vam guanyar al GIRONA, ALCORCON, BARÇA B o MADRID vaig alabar el gran partit que vam fer, també tinc dret a criticar, sense faltar a ningú, el lamentable espectacle que estem fent en els darrers partits jugats fora de casa. I com diu el meu amic Vicenç, jo també estic ACOLLONIT, per que com a minim EM DE GUANYAR 1 PARTIT O EMPATAR 3 i "viendo lo visto" no em sembla gens facil. En fi, vaig anar a dormir emprenyat i em llevo emprenyat, i que consti que si el proper diumenge fem un partidas, també sere dels que escriguin per alabar al equip
Hem tornat !

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #142 el: 27 de Abril de 2013, 11:03:56 am »
És indignant , vergonyos ,lamentable i pel proper partit  a casa demano una panyolada i la DIMISIÓ DEL MAESTRO HORCHATERO per a la propera temporada. El que es veu aquí no es veu en cap més equip. Demano la dimisió per la propera temporada ademes del HORXATERO del proparador físic i fins i tot el cos tècnic (Xavi roca al loro que estem molt emprenyats).
Soteres, és totalment responsable del que estem veient a fora de casa i les arrestrades generals. Això no és un equip és una "banda" sense director. Perque ho sàpigues quan els-hi van fotre el segon gol ja vaig canviar de canal perquè no podiar soportar el estava veient ( no rés nou dels altres partits fora de casa) .
Per la directiva  ho hi poseu fill a l'agulla o això sen va a la m****. I la temporada que bé només hi sereu vosaltres veient al HORXATERO.
No estem salvats ni molt  meyns.
S'ha de fotre també una neteja de jugadors important.

El Sabadell està per sobre de tots aquests elements i directius. Això ho demana un soci que té al Sabadell al cor de petit i ja tinc uns quants anys.

Sobre ràdio Sabadell i el Garces aneu a fotre de pastissers en lloc de locutors. ¿A qui teniu por per no criticar el que esteu veient? ¿A cas rebeu algún sobre per ensabonar al HORXATERO i a la directiva i no preguntar i dir el que esteu veient?

VISCA EL SABADELL.     

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #143 el: 27 de Abril de 2013, 11:12:00 am »
Partit i actitut de vergonya!
Per cert, començo a tenir els col.lons plens de la gent xupopters i soplagaites q tot els hi va bé.

Una mica de tacte Uri.... saps que sempre estic d'acord amb el que dius però no em sembla correcte que et fiquis amb X penya determinada pel simple fet de que no volen fer.se mala sang i donen ànims a l'equip.

En principi la nostre tasca és defensar a capa i espasa al nostre equip que és el que ells estan fent en els bons i en els mals moments. Ara bé, està clar que arriva un punt que tot això no té cap tipus de defensa. Qui té valor de buscar excuses per un partit com el d'ahir ? Contra un equip q venia de rebre 6 gols contra el Castilla.

El q vulgui seguir amb la vena als ulls que segueixi, jo no el criticaré i tal com dic, inicialment l'afició estem per a recolzar al nostre equip, ara bé, jo per la meva part seguiré autocriticant aquest equip fins que no vegi un canvi d'actitud que diria que ja haurem d'esperar a la propera temporada per a veure'l.
Potser després serà massa tard i el nº de socis es veurà reduit un 25 % llarg, qui sap.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #144 el: 27 de Abril de 2013, 11:31:37 am »
FerniSBD el meu comentari no va per ningú del fòrum, sinó per l'entorn de la directiva, tipu RS o els 4 amiguets q x tal q els continuin donant invitacions i copets a l'esquena, no tenen col.lons a dir el q pensem tots, i es limiten a dir el q els q porten traje volen escoltar.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #145 el: 27 de Abril de 2013, 11:34:52 am »

A mi mes que els 3 punts, em preocupa haver perdut el gol average amb el Mirandés  :whistle:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #146 el: 27 de Abril de 2013, 11:40:39 am »

TOCAR, TOCAR, TOCAR....AVORRIR, AVORRIR, AVORRIR....PERDRE, PERDRE, PERDRE

El guió de tots els partits a fora.....Per Anduva, es va fer el "copiar y pegar" de la primera part de Huesca, una de les parts més lamentables que recordo haver vist jugar a un equip des de que
  tinc ús de raó. ...   Està clar que l´objectiu de la temporada (beneït per acció u omisió pel president Soteras), és desenvolupar al màxim aquest "excels" sistema de joc, amb l´únic límit de la
  permanència.  Si es dongués el cas de que estiguéssim salvats matemàticament  (per favors de tercers), el dia del Elche es celebrarà la "macro-festa" del toc, o sigui que ja ho sabeu....
  jo posaria jornada econòmica també....

NO PASSA RES ?   NO PASSA RES ?    Esteu refredant per complert a la massa social, que ja no té ni la més mínima ilusió per veure partits televisats, esteu allunyant qualsevol possible nova alta
  de socis per la temporada que ve.........i parlant clar, s´està estafant no solsament a l´afició i als operadors televisius sinó també ALS INVERSORS JAPONESOS.........P erillós i poc inteligent....Quin
  mercat obrirem a Asia amb aquests partits inqualificables?...... Morir per un sistema ??   Morir per un sistema que a més a més a molts no ens agrada?.....penseu-s´ho.....

EXIGEIXO PLANTEJAMENT I GANES DE GUANYAR ELS PARTITS TINGUEM 50, 60 o 114 PUNTS.  JA ESTA BE D´ARRASTRADES

Completament d'acord!!
Comentar també que estic cansat d'aquest sistema, els equips ens han pres el número i l'entrenador és incapaç de variar per sorprendre d'alguna manera.

Si no tens un Messi o un Xavi en forma aquest sistema és i****l. Va quedar demostrat en el Bayern-sabadell de champions, ai perdó, en el Bayern-Barça o era el Osca-Barça?. És igual, és la meteixa m**** de sistema del que j n'estic fart.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #147 el: 27 de Abril de 2013, 11:58:40 am »
He dicho y seguiré diciendo que los que tienen una actitud destructiva son los jugadores, los cuales tienen que marcar los goles, el que tiene una actitud destructiva es el sr carreras que ws el que hace las alineaciones, los cambios y el encargado de saber motivar a sus jugadores. Y por último el sr soteras y el resto de directiva y cuerpo técnico que son los encargaados de que nuestro club no se comporte como si aún estubieramos en tercera, una directiva que es la encargada de que el ce sabadell no vaya haciendo el ridí**** partido si partido también por los campos de Espaňa.

Y por cierto, la temporada que viene, en el tema socios, o se hace algo nuevo, ilusionante o simplemente ajustado a los tiempos que corren o no llegaremos ni a los 3200 socios.

pd: No pasa nada! Todo va bien! Pero si hace 3 años estábamos jugando en el campo del Santboià!!!! Qué más queremos!!!!
« Darrera modificació: 27 de Abril de 2013, 13:09:29 pm per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3793
« Respondre #148 el: 27 de Abril de 2013, 12:00:45 pm »
La verdad es que fuera de casa lo ponemos últimamente demasiado fácil al rival, dejamos que nos encierren, que se lo crean, no le presionamos ni les metemos miedo...hasta que nos hacen el primero y luego a nadar contra corriente.
Luego en la segunda parte, si que cambiamos un poco el chip y en los últimos 15 hasta nos merecimos algún gol.... pero al final 3 puntos perdidos nuevamente.

Yo creo que el no tener una defensa con los teóricos titulares jugando de forma continua (y que nunca es así por bajas o tarjetas) nos pasa factura sobretodo en los desplazamientos,llevamos demasiados goles encajados.
El segundo gol de ellos es una jugada muy bonita pero es que llevan de cabeza a Moha y Ramirez (el primero que después del otro dia ahora ha de ser lateral izquierdo y Ramirez pasa de acabar de extremo derecho contra el Recre a central izquierdo en el dia de ayer).
Y esto no es excusa para perder otra vez,pero si que puede influir. Luego adelante nos hemos quedado con Anibal (Ulises lesionado y Baha apartado) y nuestro hombre clave como es Lanza ayer estuvo muy gris... no se,igual nos pensamos que tenemos un equipo para ganar en todos los campos y nuestra realidad tanto física como de jugadores disponibles en estos momentos sólo nos garantiza sacar estos 3-4 puntos que nos faltan y que está claro que la clave estará en casa,donde estamos capacitados para ganar al menos 2 de los 3 que nos faltan.

Lo que si tengo claro después de lo de ayer es que gente como Gato tiene ganas de jugar, Arteaga parece que también y el mister tiene que introducir algo nuevo.
Por cierto, para mi Collantes a la izquierda pierde la mitad,si el problema es que Lanza rinde más en banda derecha que se invente algo, que ponga a Lanza de 9 o jugando más en el interior (posición de Hidalgo)...pero ahora que parecia que Collantes funcionaba no lo pongamos otra vez en banda cambiada porque lo perdemos.

Bueno, el próximo domingo toca en casa y aquí damos nuestra mejor versión,a ver si acabamos con 11 y sacamos los 3 puntos que virtualmente nos dan la permanencia.

Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #149 el: 27 de Abril de 2013, 12:41:45 pm »
al empezar la liga firmaba la posición 18 sufriendo muchisimo y lo firmo ahora mismo y si es verdad alomejor somos el 8 equipo mas flojo de la categoria,y nos pensamos que tenemos un buen equipo
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #150 el: 27 de Abril de 2013, 12:56:12 pm »
Ja fa massa temps, però massa temps, que aquest equip NO surt a guanyar els partits de fora de casa. Ahir, un equip que em cau molt bé però que tot i el resultat d'ahir fot una pudor a Segona B que tira d'esquena, ens va embotellar, inclús va jugar una estona al primer toc i ens va fer anar de vòlit!
Ahir es va produir l'enèssima demostració de que si realment sortissim a guanyar els partits de fora de casa, si mosseguessim més amunt, si presionessim com cal al mig del camp, el Mirandés l'haguéssim fet anar de cul en defensa. Però... Què fem? Tirem el cul enrera, juntem línies -és un dir-, fotem els onze tios a dins de l'àrea i donem molt però que molt oxígen al rival. És senzillament vergonyós el canguelo que portem a sobre, amb una única obsessió que és la de no encaixar gols, inclús abans d'intentar marcar-ne un! Perdent el partit contra un rival com el Mirandés, a manca de deu minuts pel final del partit, vam continuar jugant amb un Aníbal sol en punta que havia de lluitar contra quatre/cinc tios, sense l'ajuda de ningú... Això només té un nom i és : AMBICIO ABSOLUTAMENT INEXISTENT!
Tinc la sensació que hem desaprofitat MISERABLEMENT a bons jugadors, fent-los jugar de tot menys del que toca. Ahir vaig veure un Gato lluitador, amb orgull, i també donant mostres de la seva qualitat que la té... En el seu lloc hem de seguir contemplant mitjanies futbolístiques que foten un mal als ulls que tomba, léase Eneko o Juvenal.
Cada cop tinc més la sensació de que només en els partits de casa hi posem els pebrots necessaris sobre la gespa, por aquello de la verguenza torera de jugar davant dels que em paguen el sou cada mes... Però i a fora de casa? Literalment, ens deixem anar! Ni Cristo fot un crit allà dintre -el míster, el que menys- i posa firme a uns quants que ja fa massa que pasturen amb la nostra samarreta posada.
No demano play-offs, ni jugar a Primera, ni fitxar el que no podem, però si respecte per uns colors i uns aficionats que fan molts sacrificis per seguir el club de la seva vida. Demano professionalitat, demano que s'emprenyin si perden, els demano orgull, amor propi, que mosseguin, que deixin el club que els està pagant religiosament el seu sou i que tan poc els està exigint, el més amunt  possible.
En aquesta santa casa fa falta algú amb caràcter, amb molta però que molta mala llet, amb esperit guanyador, que sàpiga mentalitzar i sobretot, treure el màxim de suc d'una plantilla com la nostra que crec, ha donat un 60-70% del que podia donar. Aquest algú, NO és Lluís Carreras, així de clar! Un míster sense caràcter acaba desembocant en el Sabadell de Córdova, Huesca o Miranda, o en el Sabadell de les darreres jornades de la passada temporada. A aquest míster aquest vestuari se l'ha deixat de creure i así nos va! Ara bé, com dic una cosa dinc una altra, a tios com els que tenim en plantilla, professionals del futbol de fa, en alguns casos, uns quants anys, se'ls ha de cantar la canya i exigir-los que posin els pebrots al camp, que sobretot, fora de casa, no están posant.
Finalment, crec que és de chiste que amb la que està caient NINGÚ d'aquest consell d'administració i sobretot, el màxim responsable de l'àrea esportiva, Xavi Roca, encara sigui hora que hagin donat la cara. Suposo que creuen que amb lo que ja hem fet i una miqueta més, ja està tot arreglat! Realment, crec que cap d'ells té la sensació de que el que està passant sigui greu, la qual cosa encara em preocupa més.
Encara que fossim capaços de guanyar tots els punts que queden per disputar-se, en aquesta santa casa s'ha de fer foc nou, començant desde la banqueta. Cal fer un punt i a part, deixar enrera els anys de Segona B i els dos anys post-Segona B que estem vivint i començar-nos a semblar d'una vegada un club de futbol professional, de Segona A!

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA SANTA, PERÒ QUE MOLT SANTA AFICIÓ!
« Darrera modificació: 27 de Abril de 2013, 13:00:57 pm per Vicenç »
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1159
« Respondre #151 el: 27 de Abril de 2013, 13:23:23 pm »
Me quedo con el comentario de uno de los locutores de Marca durante la segunda parte:

"El Mirandés esta jugando muy cómodo..."

:rant: :rant: :rant: :rant:
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #152 el: 27 de Abril de 2013, 13:27:45 pm »
Respeto mucho a Carreras pero:

Eneko otra vez de extremo?

Collantes por la izquierda?

Ramirez de central (podía haber probado a algún otro jugador, teníamos margen para arriesgar un poco).

Moha de lateral?

No estoy conforme con lo visto. No soy tan crítico como otros pero aun así... creo que hay que competir más. En defensa es inadmisble la caraja que llevamos des de hace muchos partidos. Hoy sólo nos han hecho dos (y nosotros podíamos haber marcado alguno, cierto) pero si les hubiera hecho falta seguro que en la segunda parte nos cae alguno más.

Está claro que el cuerpo técnico no acaba de reaccionar, al menos a nivel defensivo. La plantilla igual no es de las mejores de la categoría, pero la dirección técnica tampoco. La próxima temporada hace falta incorporar a alguien que les ayude, al menos a nivel defensivo. La verdad es que el rendimiento fuera de casa viene siendo bastante penoso.

Honor al Sabadell!!!!
« Darrera modificació: 27 de Abril de 2013, 13:37:59 pm per jarisacat »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #153 el: 27 de Abril de 2013, 14:18:58 pm »
al empezar la liga firmaba la posición 18 sufriendo muchisimo y lo firmo ahora mismo y si es verdad alomejor somos el 8 equipo mas flojo de la categoria,y nos pensamos que tenemos un buen equipo

Después de haber ganado a Almeria, Alcorcón, Girona, Sporting, Recre, Barça B, Castilla... y haber dado la cara enfrente al mejor Elche de la temporada me niego a pensar que somos peor equipo que:

MIRANDÉS
LUGO
GUADALAJARA
RECRE
XEREZ
HUESCA
RACING
MURCIA
HERCULES
CASTILLA

Con lo cuál viendo que estamos regalando los últimos dos meses y medio de competición todo lo que no sea acabar en la 12ª posición como mínimo me va a parecer un suspenso, lo siento pero es así.

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #154 el: 27 de Abril de 2013, 14:54:54 pm »

Después de haber ganado a Almeria, Alcorcón, Girona, Sporting, Recre, Barça B, Castilla... y haber dado la cara enfrente al mejor Elche de la temporada me niego a pensar que somos peor equipo que:

MIRANDÉS
LUGO
GUADALAJARA
RECRE
XEREZ
HUESCA
RACING
MURCIA
HERCULES
CASTILLA

Con lo cuál viendo que estamos regalando los últimos dos meses y medio de competición todo lo que no sea acabar en la 12ª posición como mínimo me va a parecer un suspenso, lo siento pero es así.
si se consigue la permanencia un suficiente-bien y la posicion sera del (16-17-18)
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #155 el: 27 de Abril de 2013, 16:06:56 pm »

MIRANDÉS
LUGO
GUADALAJARA
RECRE
XEREZ
HUESCA
RACING
MURCIA
HERCULES
CASTILLA

Jo signo ara mateix acabar en la posició 18 i començar a netejar aquest equip, a partir de l'endemà del partit amb l'Alcorcón,  de tot el que no funciona, de jugadors, del cos tècnic, directiva i del que faci falta, sinó del que es farà neteja és de socis i això millor que no passi.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Dani

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #156 el: 27 de Abril de 2013, 16:47:55 pm »
Buenas tardes a todos/as.

Antes de nada decir que a pesar de la imagen que estamos dando últimamente, hasta que acabe la temporada debemos de estar unidos para conseguir mantenernos en 2ª. Entiendo las críticas cuando perdemos de esta manera, como también entiendo las alabanzas cuando ganamos. Pero creo que no podemos hacer sangre, hasta finalizar la temporada (o estar matemáticamente salvados).

Como socio y aficionado desde hace muchos años, me duele ver cómo tras una derrota, las páginas del partido llegan a 6 o incluso 7, llenas de quejas y críticas destructivas. Y por contra cuando jugamos bien, casi nadie habla. Con esto quiero decir que cada uno de nosotros, si realmente queremos estos colores, deberíamos de estar a las buenas y a las malas. Y parece que algunos solo salgan a la palestra, cuando las cosas van mal.

Yo también pienso que hay jugadores que no tienen el nivel, y que por contra en el banquillo se dejan a jugadores como Longas, Collantes o Gato que serian titulares en el 80% de equipos de segunda. También veo que salimos sin ganas a los partidos, y que los planteamientos son erróneos. Pienso como muchos de ustedes, que tanto la directiva como muchas personas cercanas a ellos, están en otro mundo y que no ven la realidad del equipo y de la afición. Sin ir más lejos el día del Bayern-Barça, el Sr.Montoliu se enorgullecía de que los aficionados del Bayern utilizaban los mismos sistemas de animación que se entregaron en el partido 1000 contra las Palmas. Mi respuesta fue clara y contundente... Porque no copian también los precios de las entradas, para ver las gradas iguales que en Alemania? Sencillamente porque no les salen de los h_uevos. Para mí la directiva y los que mandan en el futbol, son como los políticos. No ven el problema porque no lo sufren. A ellos les da igual que el campo este vacío, que seamos cada vez menos socios... sencillamente porque no quieren al Sabadell. La mayoría de directivos, tienes otras series de cargos en diferentes empresas, y para ellos el Sabadell es un pasatiempos, mientras para nosotros es nuestra forma de vivir.

Pero a diferencia de los políticos, contra la directiva tenemos la suerte de exponer nuestras quejas. Cómo? Cuando? En la asamblea de socios.
He ido a varias asambleas de socios y aquello es el "lameculolandia". Y entonces me pregunto... dónde estáis?

Donde está el Sr.Blayo que es el primero en abrir miles de post y de escritos para cargar contra Carreras y el equipo?

Donde está uri1981,RRACO,BLANC-I-BLAU,sexeibirra,SERTUCHACHE,dani_CES,Vicenç,veterà,hicks,Dante SBD,LAGOENRIKILLO?
Con muchos de ustedes, estoy de acuerdo en varias cosas, pero no en el momento de decirlas (durante la temporada).

Porque nadie, da la cara en la asamblea de socios? Excepto algunos socios que se han quejado de las jornadas económicas y de la poca afluencia de público, la mayoría de los asistentes a la asamblea están súper contentos con la directiva. Por lo que año, tras año, ellos creen que lo están haciendo bien.

A sí, que con todo mi respeto, os invitaría a que asistierais a la próxima asamblea de socios, y entre todos podamos hacerle ver a estos directivos, que si seguimos como vamos, en unos años seremos 1000 personas en el campo jugando contra el Peña Sport.

P.D. Perdón por la parrafada.

Desconnectat psaltiveri98

• Juvenil
  • Missatges: 419
« Respondre #157 el: 27 de Abril de 2013, 16:55:44 pm »

Antes de nada decir que a pesar de la imagen que estamos dando últimamente, hasta que acabe la temporada debemos de estar unidos para conseguir mantenernos en 2ª. Entiendo las críticas cuando perdemos de esta manera, como también entiendo las alabanzas cuando ganamos. Pero creo que no podemos hacer sangre, hasta finalizar la temporada (o estar matemáticamente salvados).

Como socio y aficionado desde hace muchos años, me duele ver cómo tras una derrota, las páginas del partido llegan a 6 o incluso 7, llenas de quejas y críticas destructivas. Y por contra cuando jugamos bien, casi nadie habla. Con esto quiero decir que cada uno de nosotros, si realmente queremos estos colores, deberíamos de estar a las buenas y a las malas. Y parece que algunos solo salgan a la palestra, cuando las cosas van mal.

Yo también pienso que hay jugadores que no tienen el nivel, y que por contra en el banquillo se dejan a jugadores como Longas, Collantes o Gato que serian titulares en el 80% de equipos de segunda. También veo que salimos sin ganas a los partidos, y que los planteamientos son erróneos. Pienso como muchos de ustedes, que tanto la directiva como muchas personas cercanas a ellos, están en otro mundo y que no ven la realidad del equipo y de la afición. Sin ir más lejos el día del Bayern-Barça, el Sr.Montoliu se enorgullecía de que los aficionados del Bayern utilizaban los mismos sistemas de animación que se entregaron en el partido 1000 contra las Palmas. Mi respuesta fue clara y contundente... Porque no copian también los precios de las entradas, para ver las gradas iguales que en Alemania? Sencillamente porque no les salen de los h_uevos. Para mí la directiva y los que mandan en el futbol, son como los políticos. No ven el problema porque no lo sufren. A ellos les da igual que el campo este vacío, que seamos cada vez menos socios... sencillamente porque no quieren al Sabadell. La mayoría de directivos, tienes otras series de cargos en diferentes empresas, y para ellos el Sabadell es un pasatiempos, mientras para nosotros es nuestra forma de vivir.

Pero a diferencia de los políticos, contra la directiva tenemos la suerte de exponer nuestras quejas. Cómo? Cuando? En la asamblea de socios.
He ido a varias asambleas de socios y aquello es el "lameculolandia". Y entonces me pregunto... dónde estáis?

Donde está el Sr.Blayo que es el primero en abrir miles de post y de escritos para cargar contra Carreras y el equipo?

Donde está uri1981,RRACO,BLANC-I-BLAU,sexeibirra,SERTUCHACHE,dani_CES,Vicenç,veterà,hicks,Dante SBD,LAGOENRIKILLO?
Con muchos de ustedes, estoy de acuerdo en varias cosas, pero no en el momento de decirlas (durante la temporada).

Porque nadie, da la cara en la asamblea de socios? Excepto algunos socios que se han quejado de las jornadas económicas y de la poca afluencia de público, la mayoría de los asistentes a la asamblea están súper contentos con la directiva. Por lo que año, tras año, ellos creen que lo están haciendo bien.

A sí, que con todo mi respeto, os invitaría a que asistierais a la próxima asamblea de socios, y entre todos podamos hacerle ver a estos directivos, que si seguimos como vamos, en unos años seremos 1000 personas en el campo jugando contra el Peña Sport.

Tienes toda la razón, los que criticamos contra carreras ( me incluyo) tenemos que hacer como tú lo dices, al menos yo me quejaría del equipo y de la actitud en la asamblea de socios, auque, nunca he ido a ninguna, me podrías decir a dónde es? En cuanto a la actitud del equipo, espero que el presi Soteras declare pasado mañana en el Tribuna Preferent, a ver si da la cara y da explicaciones YA!
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #158 el: 27 de Abril de 2013, 17:02:49 pm »

Pués si a ellos les da igual las gradas vacias, a mí aún me da más igual.
Si no quieren ponerse a la altura de la actual situación económica, pues nada que les aproveche, mientras lo vea por Tv. mejor para mi bolsillo.
Supongo que tarde o temprano se veran las orejas, aunque como son tan burr..... igual tardan años.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #159 el: 27 de Abril de 2013, 17:22:46 pm »
Heu vist el Diari de Sabadell?
Quin partit he vist jo?
No hi ha cap periodista que es doni compte de la falta d'actitut dels jugadors? Del pessim plantejament?
Tinc un gran respecte pels nostres periodistes ja que fan molt bé la seva feina però foteu una mica més de canya, coi!!! A veure si reacciona algú. Que en aquest club sembla que tothom visqui al pais dels Teletubis.