Autor Tema: J37: CE SABADELL FC - CD. NUMANCIA (Diumenge, 5-May - 21:00 h.)  (Llegit 17381 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:J37: CE SABADELL FC - CD. NUMANCIA (Diumenge, 5-May - 21:00 h.)
« Respondre #120 el: 06 de Maig de 2013, 21:44:44 pm »
Trabajada victoria ayer.

Parece que Carreras va a cumplir el objetivo que le proponen por tercer año seguido.  :mmmm

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #121 el: 06 de Maig de 2013, 23:06:10 pm »
Ahir vàrem sortir amb la alineació 'de gala', i amb la intensitat i ganes que calen per guanyar un partit. A més, el Numancia va sortir força fluixet i fins els últims 5 minuts no va donar la sensació de tenir cap perill.

El millor, els 3 puntets i tenir la permanència quasi assegurada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #122 el: 06 de Maig de 2013, 23:15:26 pm »
Victoria justa ante un rival que también se sentía prácticamente salvado y que no nos exigió prácticamente nada. Con el cero a cero e incluso con el uno a cero, parecía un partido amistoso en que el empate parecía prácticamente pactado entre ambos equipos.

Extra de motivación en el partido de ayer? Yo no la vi, simplemente no hubo rival. Ante otro rival ya hubiéramos visto cual hubiera sido el resultado.

Tal y como avancé, no íbamos a sufrir por la permanencia y ya comenté que íbamos a ganar como mínimo dos de los seis partidos que nos quedaban, probablemente todos en casa. En los partidos como visitante, pocos puntos rascaremos. La permanencia "virtual" se consiguió con la injusta victoria ante el Xerez. Los jugadores también lo sintieron así y así nos ha ido...

La temporada podrá calificarse como "simplemente" buena pero creo que hemos perdido una gran oportunidad de meternos en un play-off que nos hubiera hecho soñar.

De Segunda División sólo se sale hacia Primera o hacia Segunda B y diez años seguidos no vamos a estar en Segunda, por lo que más vale que aprovechemos las temporadas en las que podamos estar arriba.
« Darrera modificació: 06 de Maig de 2013, 23:18:29 pm per J.R.G. »

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #123 el: 07 de Maig de 2013, 00:23:04 am »
Buena victoria la de hoy. A ver si puedo ver el partido repetido en algún sitio, que he estado trabajando.

Como apunte, es realmente INCREIBLE la jeta y el morro que tienen algunos usuarios del foro. Cuando se pierde, se llenan 20 paginas con comen tarios suyos que son autentica m***** y cuando se gana no son capaces de aparecer por aqui.

Es tan descarado que en vez de sentir desprecio siento ASCO.

Hombre tampoco te pases con el ASCO,vivo a una hora de Sabadell y aun no he tenido tiempo de hacer mi comentario,pero como siempre voy a ver a mi Sabadell,reconozco que soy critico pero bueno dicen que las personas no canvian.Hoy no hablare ni del presi,Carreras etc...solo decir que hoy me da igual como haya jugado el Sabadell,hoy queria los ansiados tres puntos :happy2: y se ha conseguido,ya tenemos la permanencia y a preparar la temporada que viene.Por cierto si he ofendido a alguien con mis comentarios pido perdon,no es mi intencion yo soy asi digo lo que pienso,pero ahora intentare no ser tan critico y que viva el buen rollo en este foro.Saludos y VISCA EL SABADELL :bandera

El Militu, sempre s'ha caracteritzat per un forero molt problemàtic, que el pot dir el que vulgui, i els altres no.... a mi el que em fa fàstic, es que un vagi plorant a les oficines del club, perqué li abaixin el preu del carnet perquè està a l'atur, i durant tota la temporada es perdi sis o set partits, perquè diu que estava treballant, aixo des de principi de temporada... eh Militu!!

Doncs si, noi, estic treballant concretament desde el 13 de Setembre del 2012, despres d'estar mes de 6 mesos a l'atur. Quan em va pasar lo del carnet, cosa que faría un altre vegada perque a mi no m'agrada que em prenguin el pel, estava aturat i sense gaires perspectives, fins i tot hi ha foreros d'aqui que tenen una mica mes de seny que tu que saben que em vaig plantejar anar a l'extranjer a buscarme la vida.

De totes formes si tens algún problema no cal que t'escudis en un nick fals, si dius que m'estas llegint desde princii de la temporada faria mes bé per tu que et mostressis amb el teu nick original.

Dit això i un cop t'he donat explicacions que probablement no et mereixes et diré que jo aquests partits que no he pogut anar a l'estadi he estat deixant el meu carnet a gent que com jo, estaven fotudes a principi de temporada i que tampoc s'han pogut fer el carnet de soci perque avui en dia encara no tenen feina.

Jo respeto les opinionons, les que son respetables, les de birreros, mutios, fernis, sexeibirra, vicenç i tants d'altres que es nota que estimen el sabadell.

En canvi no puc respectar opinions de gent que sempre ( nomes cal fer una busqueda ) que apareixen per aqui están per llençar m**** y despotricar de l'equip.

I jo soc el rimer que quan les coses crec que no es fan bé, també ho dic ( l'exemple del carnet que tu dones es un clar exemple ).

Desconnectat Alexx

• Infantil
  • Missatges: 163
« Respondre #124 el: 07 de Maig de 2013, 00:44:59 am »
esta temporada sin duda es mejor que la del año pasado solo hay que ver que tenemos 4 puntos mas que el año pasado quedan 5 jornadas i si no recuerdo mal los 46 los conseguimos en la  jornada 38 , frente al almeria 2-1 que fue entre semana

llevamos dos victorias mas fuera de casa que el año pasado vale que la del xerez es suerte , pero para mi fue la suerte de tener a samu de lo reyes en ese saque de banda en largo

i en casa el equipo pues como siempre con muy buenos resultados en casa, de las 4 derrotas 2 han sido en inferioridad numerica para mi esas dos derrotas se vieron perjudicadas por las expulsiones las  otras 2 derrotas lugo i hercules pues partidos malos como todos los equipos tienen a veces

sin duda buena temporada , que poco a poco vamos haciendo un buen grupo con jugadores mas buenos que es lo importante ,  pero estar 11 en liga es fantástico , se podia haber sido mas regular la segunda vuelta si , pero ya habra tiempo para luchar por lo que todos queremos los playofs
« Darrera modificació: 07 de Maig de 2013, 01:04:23 am per Alexx »

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #125 el: 07 de Maig de 2013, 10:38:17 am »
El Militu, sempre s'ha caracteritzat per un forero molt problemàtic, que el pot dir el que vulgui, i els altres no.... a mi el que em fa fàstic, es que un vagi plorant a les oficines del club, perqué li abaixin el preu del carnet perquè està a l'atur, i durant tota la temporada es perdi sis o set partits, perquè diu que estava treballant, aixo des de principi de temporada... eh Militu!!

Doncs si, noi, estic treballant concretament desde el 13 de Setembre del 2012, despres d'estar mes de 6 mesos a l'atur. Quan em va pasar lo del carnet, cosa que faría un altre vegada perque a mi no m'agrada que em prenguin el pel, estava aturat i sense gaires perspectives, fins i tot hi ha foreros d'aqui que tenen una mica mes de seny que tu que saben que em vaig plantejar anar a l'extranjer a buscarme la vida.

Militu, ni cas a esta gent que van de sobrats i sempre van medrant vora la directiva. Sort que al final te va sortir faena ací i no vas haver d'anar a treballar a Suïssa com tot apuntava si no haguessem perdut un soci.
A vore si entén la directiva i els seus amiguetes d'una **** vegada que al soci se l'ha de cuidat sempre, a les bones i a les males, i no criminalitzar de bones a primeres quan al soci li va la cosa justa per sortir de la crisi.

Del partit, poc a dir. Vaig venir desprès de bastantes setmanes fora per faena i el Numancia va ser molt fluixet, mos va dixar jugar a lo que volíem i los vam guanyar per que hi vam posar més intenció que ells. Capítol a part lo que vaig vore a tribuna, amb invitacions, enxufats i un ambient més semblant a un camp de regional amb el pesat de la trompeteta i los dinosauris de sempre rient-li les gràcies, o més ben dit, 'rient-se del friki', com va dir un, que no pas un ambient atractiu per la gent de calés que desprès se los gastaria en el club. A la segona part me vaig canviar de lloc i vaig moure els meus fils per anar a parar al gol sud.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #126 el: 07 de Maig de 2013, 16:27:34 pm »
A pesar d'haver de marxar al minut 30 per coses de feina, almenys van sortir amb més ganes que en els partits de fora. I es va guanyar. 50 punts i tenim la permanència gairebé feta.  :mml:
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?