Autor Tema: I Copa Sabadell  (Llegit 822 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
I Copa Sabadell
« el: 15 de Febrer de 2006, 20:38:48 pm »
Iera Copa Fòrum:

Grup A:
1 C.E. Sabadell         4:1 7
2 Punker F.C            11:1 6
3 Atletic Almogaver   2:5 3
4 Ce Sabadell Birrero 1:11 1

Grup B:
1 Can Llong Fútbol Club  9:4 7
2 Son cotoner Atlc         11:4 6
3 F.C. Canyilona             7:11 4
4 Ronaldinho's Team       3:11 0

Vull anunciar una cosa:

Final de la I Copa Sabadell, el dia: 22.02.2006

C.E. Sabadell - Can Llong Fútbol Club.

El C.E. Sabadell és comandat per un conegut forero arlekinat (x2), mentre que el Can Llong, és la gran sorpresa de la competició. 2 equips de Sabadell en lluita per la supremacia de la ciutat!!!!
« Darrera modificació: 04 de Abril de 2020, 19:00:34 pm per X-Woman Centella »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
Re:I Copa Sabadell
« Respondre #1 el: 16 de Febrer de 2006, 10:28:41 am »
Vull anunciar una cosa:

Final de la I Copa Sabadell, el dia: 22.02.2006

C.E. Sabadell - Can Llong Fútbol Club.

El C.E. Sabadell és comandat per un conegut forero arlekinat (x2), mentre que el Can Llong, és la gran sorpresa de la competició. 2 equips de Sabadell en lluita per la supremacia de la ciutat!!!!

Tot queda entre familia birrero, jo no se qui vull que guanyi, si un forero, membre de la penya i germa meu o una forera (1 missatge), membre de la penya i novia...

...bueno, si ho se, que guanyi el Can LLong!!!   :cheer

:ejem
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #2 el: 16 de Febrer de 2006, 11:11:59 am »

...bueno, si ho se, que guanyi el Can LLong!!!   :cheer

:ejem

:o :o pero... como que quieres que gane el Can Llong !!!!  :****  :****

Ya veo que te vendes rápido por unas  :beer2 y por...  :ejem   :laugh: :laugh: :laugh:

:bandera SABADELL  :anims :anims   :bandera SABADELL  :anims  :anims

clpm

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #3 el: 18 de Febrer de 2006, 14:25:22 pm »
   :o :o pero... como que quieres que gane el Can Llong !!!!  :****  :****

Ya veo que te vendes rápido por unas  :beer2 y por...  :ejem   :laugh: :laugh: :laugh:

:bandera SABADELL  :anims :anims   :bandera SABADELL  :anims  :anims

:anims Can Llooooooooooooooooo ong Can Llooooooooooooooooo ooooooong

Y sobre tu difamación....pues si, que pasa!!! Tu no lo harias??? :tongue3:

;D
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 22 de Febrer de 2006, 19:01:26 pm »
C.E. Sabadell  3   :  4  Can Llong Fútbol Club 

Ja tenim campió de la I Copa Sabadell!!!!, amb penalts i tot, desprès que el partit acabés 1-1.
És el Can Llong Fútbol Club!!!!

Data:  22/02/2006 a les 12:00
Estadi:  Nova Creu Alta
Públic:  832

Un matí assolellat al Nova Creu Alta va reunir 832 espectadors. Sabadell va saltar al terreny de joc amb un 3-5-2 com a formació. L'alineació va ser: Celada - Méndez, Gillot, Ruiz - Lanchester, Granados, Domènec, Aranguren, Lloria - Ødegaard, Korn-Hofbeck.

Canllong començà amb un 3-5-2 com a formació. L'alineació va ser: Lenaerts - Mozler, Nopasson, Fuentes - Arancibia, Marinescu, Edri, Sørensen, Torić - Eguinoa, Janiczek.

Canllong va decantar-se clarament per atacar pel centre. Una errada de la defensa local al minut 3 va permetre a Witold Janiczek anotar el 0 - 1 per a Canllong. Domènec Domènec va estar a punt de marcar al minut 4 xutant des de fora de l'àrea, però un dels defenses visitants va aconseguir fer fora l'esfèrica. Al minut 14, Domènec Domènec quasi aconsegueix l'empat amb un llançament llarg però va acabar sortint desviat per dalt. Un córner ben llançat per Fernando Ruiz el va rematar Miguel Aranguren amb un magnífic cop de cap que va suposar el 1 - 1. La jugada pel mig de Ole Korn-Hofbeck va estar a punt d'acabar en gol al minut 16, però el porter visitant Hauke Lenaerts va llançar-se als peus del davanter, en el que molts van pensar que era un penal com una casa de pagès. Els equips es van retirar als vestidors amb un 1 - 1 al marcador. El domini dels 45 minuts va correspondre a Canllong amb un 52 per cent de la possessió de l'esfèrica.

Al minut 47, Morten Ødegaard arrencà un sonor "Uiiiiii" de la seva afició, quan va estar a punt d'avançar l'equip local amb un xut molt precís que es va estavellar a l'escaire dret de la porteria visitant. Ilias Mozler de Canllong, va estar a punt de posar els visitants pel davant al minut 49, quan es va endur una pilota dividida, però Juan Celada va estar molt atent en la seva sortida i va allunyar el perill sense problemes. Al minut 50, Miguel Aranguren de Sabadell va caure espectacularment pels voltants de l'àrea. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador s'havia llançat a la piscina descaradament. L'àrbitre va mostrar a Modestio Lanchester de Sabadell la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrera. Paul Marinescu va estar a punt de posar els visitants per davant al minut 59, quan va quedar-se sol a 10 metres de la porteria, però Juan Celada va aconseguir desviar el seu xut a córner. Al minut 60, un xut de falta directa va estar a punt de significar un gol per a l'equip local, però va sortir desviat a l'esquerra de la porteria visitant. Canllong va controlar la pilota, amb un 52% de possessió.

Sense un guanyador al final del partit, els dos equips es preparaven per disputar la pròrroga. Amb empat al marcador, es va passar a la tanda de penals.

Fernando Ruiz de Sabadell, amb tranquilitat i seguretat, va enganyar el porter rival Hauke Lenaerts en un bon llançament des del punt fatídic. 2 - 1. El jugador de Canllong Leoncio Eguinoa, dominat per la pressió del moment, va llançar un penal suau i sense col·locar, que va anar directament a les mans de Juan Celada. El marcador continuava 2 - 1. El penal llançat per Fernando Granados de Sabadell anava molt fort i col·locat però Hauke Lenaerts no va perdre el temps i va fer una estirada sublim que va fer aixecar el públic dels seients. El marcador no es va moure: 2 - 1. Antonio Fuentes va mostrar una sorprenent sang freda llançant un penal i va canviar el marcador a 2 - 2. El jugador de Sabadell Javier Méndez, dominat per la pressió del moment, va llançar un penal suau i sense col·locar, que va anar directament a les mans de Hauke Lenaerts. El marcador continuava 2 - 2. Ilias Mozler de Canllong, amb tranquilitat i seguretat, va enganyar el porter rival Juan Celada en un bon llançament des del punt fatídic. 2 - 3. El jugador de Sabadell Jorge Lloria va intentar enganyar Hauke Lenaerts amb una finta i un xut ben col·locat, però el porter no es va deixar enganyar i va fer una gran aturada. El marcador no es va alterar: 2 - 3. El jugador de Canllong Heero Nopasson va efectuar un llançament molt col·locat que el porter no va poder aturar. Desgraciadament, no va ser gol, ja que el pal va rebutjar la pilota. Domènec Domènec va mostrar una sorprenent sang freda llançant un penal i va canviar el marcador a 3 - 3. Hauke Lenaerts de Canllong va canviar d'opinió just en el moment d'efectuar el llançament del seu penal, i el xut va sortir molt desviat i va colpejar amb molta força el cap d'un espectador, que immediatament va perdre el sentit. La Creu Roja va portar l'aficionat a l'hospital mentre el marcador seguia 3 - 3. El jugador de Sabadell Miguel Aranguren va intentar enganyar Hauke Lenaerts amb una finta i un xut ben col·locat, però el porter no es va deixar enganyar i va fer una gran aturada. El marcador no es va alterar: 3 - 3. Witold Janiczek de Canllong, amb tranquilitat i seguretat, va enganyar el porter rival Juan Celada en un bon llançament des del punt fatídic. 3 - 4.

El jugador més determinant de Sabadell va ser sens dubte Miguel Aranguren. Fernando Ruiz, en canvi, va destacar pel contrari. El jugador més determinant de Canllong va ser sens dubte Heero Nopasson. Petar Torić, en canvi, va destacar pel contrari. Resultat final: 3 - 4.

(Extret de Hattrick.org)

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #5 el: 23 de Febrer de 2006, 09:33:57 am »

Des d'aquí vull felicitar a la campiona de la I Copa Sabadell. L'hi he possat difícil tot i jugar amb l'equip de la Copa i ella amb la majoria de jugadors que utilitza a la Lliga regular.

Felicitades cuñaaaa !!!  :clap  :clap
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Laura

• Penya @rlekinats.com
  • Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #6 el: 23 de Febrer de 2006, 18:54:51 pm »
Moltes gracies a tothoooooooooooom!!! ha sigut una sorpresa (o no...) haver guanyat la I Copa Sabadell!!! això sí, hem de dir que ha sigut un partit ben igualat.
Encantada d'haber jugat la final amb l'equip del meu tant estimat cunyat jeje.
Ens veiem a la pròxima Copa Sabadell!!!!!!!!!!!
 :anims Can Lloooooooooooong  :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer

Per cert!!!tothom està convidat a  :beer2

friend

• Visitant
« Respondre #7 el: 10 de Abril de 2006, 15:53:02 pm »
jo tb tinc un ekipet a hattrick, estic a VI i akesta temporada e kedat tercer... no esta malament... ara em vui reforçar per fer el salt a V!! a vere si ho aconsegueixooo!!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 10 de Abril de 2006, 20:22:56 pm »
jo tb tinc un ekipet a hattrick, estic a VI i akesta temporada e kedat tercer... no esta malament... ara em vui reforçar per fer el salt a V!! a vere si ho aconsegueixooo!!

Aquesta nova temporada, oreganitzaré també la Copa Sabadell (a partir de la 5ena jornada, més o menys).
Digue'm quin equip ets i t'nvitaré també, per si vols participar-hi.