A mi em perdonareu, però no estic gens d'acord amb aquesta crítica.
Sergi Garcés en el seu moment ja va disparar amb el 'Tema Baha', i va preguntar el que CAP altre periodista havia preguntat fins aquell moment, i segurament que ho va fer empès per la curiositat que a la majoria us causava les seves continuades no-convocatòries. Carreras, fins ara sense incomoditats de cara a la premsa, si recordeu es va indignar per la pregunta.
Seguint amb el tema Baha, ell ha explicat tot el que sap, i que han deixat sortir del club. I ha explicat més que altres periodistes, que callen per que com va tot ja els va bé, millor no protestar gaire. Per que ell rep crítiques dient tot això, quan altres callen més i diuen que estem fent una campanya molt bona? Realment no ho entenc.
D'Olmo, segueix lesionat, no pot anar convocat. Fins aquí, mai ha mentit. El dia que estigui disponible i no vagi convocat, ja en parlarà si cal, i si té proves, ja dirà el que hi hagi, però un periodista no es pot llançar a la piscina sense mirar primer si hi ha aigua.
En els Tribuna Preferent de desprès de les derrotes a fora, sempre ha criticat aquesta doble cara de l'equip, ha dit la veritat, el que molts altres periodistes callen, que a fora alguns jugadors se'ls agafen a dos mans, i directament dient que l'equip no té la mateixa intensitat que a casa, i quan passa això, no és culpa sols dels jugadors, si no del que els porta.
També he llegit en un altre post que Sergi Garcés no és del Sabadell. Bé, tothom coneix que li agrada també la Real Societat, com a molts d'aquest fòrum us pot agradar el Barça, Madrid, Atlético o fins i tot els plumífers, però jo he estat amb ell retransmetent un Huesca-Sabadell a El Alcoraz, i a pesar de la seva procedència baturra, desprès d'una oportunitat desperdiciada per un jugador nostre, quan van posar un anunci, es va ***** en la família sencera d'aquest jugador, com molts anònims fem al camp, davant la meva sorpresa.
Per acabar, voldria recordar quin periodista ha fet arribar el que passava en els camps de Segona B o Tercera fins ara, i qui ha defensat sempre les retransmissions en directe dels partits que es jugaven fora, però dient-vos també, que amb les retallades que es varen fer a Ràdio Sabadell, en Sergi cada dues setmanes ha estat movent mars i muntanyes per a que a les transmissions hi hagi sempre un convidat que entengui una mica de futbol i a més pugui saber parlar per ràdio. I això, sense pagar al convidat, és força difícil.
Per últim, i com a opinió personal meva, prefereixo un periodista com ell, que narra el que passa al camp i que intenta fer periodisme de veritat que no el periodisme de Punto Pelota que alguns proposeu, i que si algun dia arriba a Ràdio Sabadell, deixaré d'escoltar-la.