Autor Tema: Sabadell B - Parets Dissabte 4 de Maig - 16:00H  (Llegit 4779 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Sabadell B - Parets Dissabte 4 de Maig - 16:00H
« el: 30 de Abril de 2013, 19:43:18 pm »
Aquest dissabte l'amater juga a l'Olímpia davant el Parets a les 4 de la tarda.
Partit que és imprescindible guanyar-lo si volem pujar per la via ràpida, ja que tan sols tenim al Tona a 2 punts. El Parets, vindrà a per totes ja que actualment està en zona de descens a un punt de la salvació.

Dissabte tots i totes a donar suport al filial!
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
Re:Sabadell B - Parets Dissabte 4 de Maig - 16:00H
« Respondre #1 el: 02 de Maig de 2013, 15:28:17 pm »
El CE Sabadell a fet una crida per tal de que la gent vingui a animar al filial a l'Olímpia:

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3567

La veritat és q no puc entendre q vagi tan poca gent a veure el filial arlekinat. Amb una plantilla de 23 jugadors només amb novies/dones, pares, germans,cosins i amics dels jugadors un centenar de persones ja hi haurien d'haver a la grada, llavors súmali arlekinats q mirem d'anar.hi sempre q podem, algun  q altre despistat q viu per la zona i s'hi acosta , etc... vaja q en aquests partits no hi hauria d'haver menys de 200-250 persones + gent q vingui amb l'equip q juguem, unes 300 persones s'haurien de veure en cada partit per força. No em surten els números per enlloc.

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #2 el: 02 de Maig de 2013, 17:46:52 pm »
El CE Sabadell a fet una crida per tal de que la gent vingui a animar al filial a l'Olímpia:

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3567

La veritat és q no puc entendre q vagi tan poca gent a veure el filial arlekinat. Amb una plantilla de 23 jugadors només amb novies/dones, pares, germans,cosins i amics dels jugadors un centenar de persones ja hi haurien d'haver a la grada, llavors súmali arlekinats q mirem d'anar.hi sempre q podem, algun  q altre despistat q viu per la zona i s'hi acosta , etc... vaja q en aquests partits no hi hauria d'haver menys de 200-250 persones + gent q vingui amb l'equip q juguem, unes 300 persones s'haurien de veure en cada partit per força. No em surten els números per enlloc.

molt fácil ferni,dissabte 4 de la tarda acabat de dinar,ve de gust qualsevol cosa menys anar a futbol

si el filial juga els diumenges a les 12(com tota la vida) jo i vaig,pero noi un dissabte a les 4 de la tarda o sento pero encara estic fent el cafeto de despres de dinar(imagino que moltissima gent igual ja que els caps de semana s'acostuma a dinar mes tard)

tant difícil es posar els partits del filial diumenge a les 12 com tota la vida?

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #3 el: 02 de Maig de 2013, 20:38:18 pm »
Jo trobaba assenyat posar els partits a les 16:00 de dissabte quan a les 18:00 jugava el primer equip pero ara mateix no juguem cap desde fa mesos.

De totes formes, es questio de prioritats. Jo no puc perque treballo casi tots els findes pero si pogues, hi aniria, i em seria igual el cafetó. Es una excusa moooolt dolenta

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #4 el: 02 de Maig de 2013, 20:53:37 pm »
Jo trobaba assenyat posar els partits a les 16:00 de dissabte quan a les 18:00 jugava el primer equip pero ara mateix no juguem cap desde fa mesos.

De totes formes, es questio de prioritats. Jo no puc perque treballo casi tots els findes pero si pogues, hi aniria, i em seria igual el cafetó. Es una excusa moooolt dolenta

amb tots el respectes company,pero no crec que sigui una excusa dolenta,cambia cafeto per sobretaula familiar

per estar a la Olimpia a les 4 de la tarda,qui mes qui menys a de sortir de casa posa a les 3 i mitja si no abans,i un dissabte a les 3 o 3 i mitja de la tarda qui no esta o acabant de dinar o just a acabat o esta fent la sobretaula?

jo aquest horari el trobo espantos (ja el patirem amb el primer equip cuant pujem a primera  :yes: )

als que tinguin familia,digues a la dona novia amant o als fills que fots el camp un dissabte a les 3 de la tarda per anar a veure un partit de regional...segur que a molts "la parenta" no els deixen tornar a entrar a casa :ike: :ike:

suposso militu que es com tot,depen dels horaris de cadascu i de si treballa els caps de setmana,pero en general es un horari horrible
« Darrera modificació: 02 de Maig de 2013, 20:56:41 pm per Dante SBD »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #5 el: 02 de Maig de 2013, 20:59:28 pm »

molt fácil ferni,dissabte 4 de la tarda acabat de dinar,ve de gust qualsevol cosa menys anar a futbol

si el filial juga els diumenges a les 12(com tota la vida) jo i vaig,pero noi un dissabte a les 4 de la tarda o sento pero encara estic fent el cafeto de despres de dinar(imagino que moltissima gent igual ja que els caps de semana s'acostuma a dinar mes tard)

tant difícil es posar els partits del filial diumenge a les 12 com tota la vida?
[/quote]

Fins que no estiguin fets els camps de l'olimpia els horaris crec que aniran així per racionalitzar els horaris per a tothom, el que va be per uns va malament per d'altres temps enrrere t'hages donar la raò avui dia hem va mes be el dissabte, jo no dino mes tard i el cafetó el faig davant de La NCA , a vegades quant no be de gust una cosa tot son excuses, però be cada un es lliure de pendre  el cafè on li doni la gana  :beer3
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #6 el: 02 de Maig de 2013, 21:40:52 pm »
Deberian de jugar en el Estadio.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #7 el: 02 de Maig de 2013, 21:43:52 pm »
Deberian de jugar en el Estadio.
La temporada que be  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #8 el: 02 de Maig de 2013, 22:05:46 pm »
Dante SBD, jo he tingut dona, parella, amics, familia, i a mi mai m'han prohibit fer les coses que m'agraden.

Ja et dic que son prioritats, per mi una de las prioritats quan tinc temps lliure es anar a veure el Sabadell, i si la meva novia, dona, o amiga s'ha d'emprenyar perque m'envagi a les 15h a l'estadi, mal acabarem, ja t'ho dic ara.

La excusa del café em sembla molt dolenta. A les 18h va malament perque els dissabtes es va de compres, a les 20h va malament pels crios, a les 22 h fot fred. Diumenge a les 12 es masa tard, tenim compromisos familiars, a les 16h malament també, sobretaula, a les 18h malament, fan la peli de parelles que es posen banyes a antena 3 i s'ha de veure. A les 20h malament, ja que un diumenge no ve de gust.

Amb aixo vull dir, que quan no hi han ganes cap horari va be. Jo aquest any m'he perdut moltissims partits perque la meva feina es aixi, pero sempre que he pogut m'he escapat a veure el sabadell, a vegades he fotut 4 viatjes desde palau ( anar i tornar, i anar i tornar, per sortir d'un partit a les 23:00 i al dia segunet haberme de llevar a les 5 del matí.

En resum. Prefereixo que es digui que no ve de gust anar a veure el filial i punto, no fotem mes m**** ni excuses.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #9 el: 02 de Maig de 2013, 22:21:34 pm »
Totalment d'acord amb MILITU.

Apart jo tampoc demano que els 3000 socis arlekinats anem a veure el filial, és inviable i estic convençut q un 70% llarg d'ells no s'han parat mai ni a pensar en quina categoria juga el filial arlekinat.

Però jo deia q entre familiars i amics de jugadors + un 5% de socis arlekinats q hi anessin (q serien 150 persones) no entenc com no hi poden haver mínim 300 persones cada dissabte a la tarda a l'Olímpia per veure el filial.  És més apart d familiar i amics d jugadors crec q lo normal és q siguem tirant llarg una vintena de socis del club en els partits, i aixó és una xifra pèssima..... llavors demanarem jugadors de la pedrera al primer equip i exigirem que es potencii el futbol base.

I q consti q jo també em faig autocrítica per no haver anat MAI a veure un partit ni del femení, ni juvenil, ni cap altre categoria inferior del CE Sabadell, però bueno en el cas del filial tinc la conciència tranquil.la i de fet reconec q normalment disfruto molt més veient el filial q al primer equip.

I amb això q diueu d l'horari... a veure, evidentment q el q és pare/mare de família, el q treballa, o el q marxa de cap d setmana no es quedarà aquí per veure el filial però dubto molt que no existeixi ni un simple 5% de socis arlekinats q no reuneixin aquestes característiques.
« Darrera modificació: 02 de Maig de 2013, 22:28:23 pm per FerniSBD »

Desconnectat yosolo

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #10 el: 03 de Maig de 2013, 13:50:11 pm »
Si jugara el primer equipo a las 16'00 horas muchos ni tomariais café, ahora mismo necesita mas el apoyo de la aficion el Sabadell B que el primer equipo, y muchos podrian hacer un pequeño esfuerzo solo tres o cuatro sabados que quedan. Porque si los chavales consiguen el ascenso todo el mundo se cuelga medallas y si tienen mala suerte y no lo consiguen poner pegas y criticar es lo mas facil. Van a jugar fuera a sitios relativamente cerca y aparte de los familiares de los jugadores vamos 3 ó 4 aficionados, que hace mucho tiempo que somos los mismos en todos los desplazamientos.Muc hos no podran, o tros no tendran ganas de ver un partido de regional,pero luego todos somos el C.E.SABADELL.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #11 el: 03 de Maig de 2013, 20:11:36 pm »
Deixem-nos d'hòsties (parlant clar), l'horari ja està posat i no el podem canviar. El suport a l'amater és molt important per assolir l'ascens, per tant tothom que s'acosti a l'Olímpia demà a les 16h, benvingut sigui!

:ok
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #12 el: 03 de Maig de 2013, 20:35:23 pm »
Deixem-nos d'hòsties (parlant clar), l'horari ja està posat i no el podem canviar. El suport a l'amater és molt important per assolir l'ascens, per tant tothom que s'acosti a l'Olímpia demà a les 16h, benvingut sigui!

:ok

Molt en temo que serem mes o menys els de sempre o sigui majoria visitant   :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat andy69

• Aleví
  • Missatges: 84
« Respondre #13 el: 04 de Maig de 2013, 11:57:00 am »
esta tarde todos al olimpia ahora mas que nunca el filial necesita de la aficion ,el filial tambien es el sabadell,

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #14 el: 04 de Maig de 2013, 13:37:39 pm »
De totes maneres pels que no poguem anar, podrieu anar informat a partir de les 4 de com va el partit? jo soc dels que m'importa molt el filial i dels que penso que si volem un equip profesional, com a minim el filiar ha d'estar a tercera divisió
Hem tornat !

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #15 el: 04 de Maig de 2013, 13:47:32 pm »
El que si hauria de ser una olla a pressió, es el dia del TONA, crec que la directiva hauria de preparar alguna cosa per intentar omplir el maxim el camp
Hem tornat !

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #16 el: 04 de Maig de 2013, 15:36:41 pm »
jaume tens raó el dia del Tona és molt important aviam si la directiva te alguna iniciativa, llastima que el primer equip torna a jugar diumenge a les 21 hores contra el racing Santander

Desconnectat birrera

• Infantil
  • Missatges: 210
  • Gènere: Femení
« Respondre #17 el: 04 de Maig de 2013, 16:22:02 pm »
1-0 i gol anul·lat desprès a Muela.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #18 el: 04 de Maig de 2013, 16:40:21 pm »
val, aixo comença be, ja seguireu informant.
Hem tornat !

Desconnectat birrera

• Infantil
  • Missatges: 210
  • Gènere: Femení
« Respondre #19 el: 04 de Maig de 2013, 16:47:04 pm »
Empata el Parets. 1-1.  :confused: