Dante SBD, jo he tingut dona, parella, amics, familia, i a mi mai m'han prohibit fer les coses que m'agraden.
Ja et dic que son prioritats, per mi una de las prioritats quan tinc temps lliure es anar a veure el Sabadell, i si la meva novia, dona, o amiga s'ha d'emprenyar perque m'envagi a les 15h a l'estadi, mal acabarem, ja t'ho dic ara.
La excusa del café em sembla molt dolenta. A les 18h va malament perque els dissabtes es va de compres, a les 20h va malament pels crios, a les 22 h fot fred. Diumenge a les 12 es masa tard, tenim compromisos familiars, a les 16h malament també, sobretaula, a les 18h malament, fan la peli de parelles que es posen banyes a antena 3 i s'ha de veure. A les 20h malament, ja que un diumenge no ve de gust.
Amb aixo vull dir, que quan no hi han ganes cap horari va be. Jo aquest any m'he perdut moltissims partits perque la meva feina es aixi, pero sempre que he pogut m'he escapat a veure el sabadell, a vegades he fotut 4 viatjes desde palau ( anar i tornar, i anar i tornar, per sortir d'un partit a les 23:00 i al dia segunet haberme de llevar a les 5 del matí.
En resum. Prefereixo que es digui que no ve de gust anar a veure el filial i punto, no fotem mes m**** ni excuses.