Si és que ja dic jo que la majoria no entendrà el sistema si l'acaben implantant.
Els socis-abonats, PER POSAR UN EXEMPLE, es treuran el seu carnet sènior de gol a 150€ i tindran tots els partits de lliga i X de copa durant la temporada. Seient assegurat i descomptes en algunes coses.
Els socis sols, PER POSAR UN EXEMPLE, es treuran el seu carnet sènior de gol a 40€ i desprès cada entrada a 8€ a taquilles.
Les entrades de gol, PER POSAR UN EXEMPLE, si valen 10€, seran més barates que aquesta temporada.
Tot lo que sia entrades de gol per sota de 10€, 15€ general, ara és inviable i provocaria no cobrir el pressupost la primera temporada. Desprès depenent com se fan les coses, se retocaria preus la propera, per si se poden baixar. Lo que no se pot fer és posar entrades a 5€, tenir els mateixos socis que la temporada anterior, per que com l'equip de bones a primeres no estiga a dalt, te'n vas a un dèficit que no eixugues en 2 anys.
Dèficit 0, este gran incomprès, i lo primer que cal si vols tenir beneficis sense haver d'eixugar primer masses pèrdues. I vos puc dir que al final funciona, i a la llarga se poden abaixar preus.
No ho veig, en serio (o no ho entenc)...
Pagar 40€ per ser soci sense poder entrar al camp, i 8€ per entrada. Peró a la vegada les entrades per tothom a 10€ o menys?
Penso que molt soci de 150€ passarà a 40€, perdent molts diners, ja que psicològicament segueix sent soci peró com vaig 2 o 3 cops l'any, ja pagaré aquestes entrades. El club passaria aquesta temporada dels 180 a 40+24=64€. Un desastre !!
Penso que el secret es abaixar carnets, posar preus d'entrades a 10€ màxim dels màxims (per sota millor ex. 7€), tothom per igual (dones, jubilats, joves...) i fer una gran promoció per animar la gent a anar al camp.
Ha de ser molt senzill i pràctic!
I vendre d'una vegada les entrades a la web del club, no haber de baixar a les oficines del club. Que aixó de les taquilles "Gran Via-Aribau" fot molts anys que van tancar i per algo va ser !!!!
Preus i carnets asequibles es molt important, però penseu que Tv, horaris i sobre tot pasotisme quan arribem al final de temporada fa que la gent es faci enrera i busqui la comoditat,
Em de plantejar arribar a cotes altes, amb bona plantilla, bon entrenador, que ens facin vibrar, es deixin la pell, amb sang, amb collons, tindra una identidat, lluitar fins l'ultim segon,no les xarlotades actuals que tot equip que corre ja ens tè guanyats, Quan tinguem això, ja veureu com el ciutadà s'anima, i trobar bons jugadors d'aquí, hi han de molt bons, que no resultan tan cars i es deixen mès la pell, però sobre tot entrenador que confii amb la joventut, mireu l`història que jo ja he viscut, MARCELINO, AGUADO, MANOLO,HERRERA, GENARO, GARCIA SORIANO, i molts etc. gent jove que van sortir i triunfar aquì, a veure si es busca mès i millor.