Autor Tema: Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14  (Llegit 87399 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat forrocalf

• Infantil
  • Missatges: 269
  • Gènere: Masculí
Re:Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14
« Respondre #120 el: 26 de Juny de 2013, 13:35:43 pm »
Els preus de les anticipades son mooooooolt interessants.

Aquest any aniré sovint a la NCA i amb els amics. 10 euros per un partit de LFP em sembla collonut!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #121 el: 26 de Juny de 2013, 13:40:43 pm »
135€ Jove en el Lateral?

Demasiado bien acostumbrado estaba a pagar 40€ y la temporada pasada 80. xD

:mmmm

Jove o juvenil?
 Renovació soci

juvenil 70 a general i 50 a gol

Jove 100 i 135

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #122 el: 26 de Juny de 2013, 13:42:19 pm »
los socios tmb tendremos un 10 % de descuento en la tienda del ces, osea si la camiseta vale 50 euros como el año pasado para el socio serian 45 €  algo es algo 5 € son 5 €

los 750 primeros en renovar tendran un obsequio :beer2 :beer2

Si la forma de pago es con recibo domiciliado ya te cuenta dentro de los 750 primeros??

no lo se roger solo han puesto eso en el facebook, supongo que llamando a las oficinas te lo diran  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 26 de Juny de 2013, 14:10:36 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #123 el: 26 de Juny de 2013, 13:49:29 pm »
Se sabe lo que es el obsequio? Iré el día 3 a renovar, espero que no sea un pin. xD

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #124 el: 26 de Juny de 2013, 14:45:47 pm »
Ahora que ya son públicos los precios, me queda una duda...  :mmmm y los partidos de copa del Rey?
@javi_gt86

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #125 el: 26 de Juny de 2013, 15:00:17 pm »
185 general sènior ho trobo força més realista que el que estàvem pagant. A més, es treu almenys 1 de les jornades de pagament. Tenim les 2 invitacions (condicionades a partits, cosa que no em sembla tampoc malament), i podrem comprar entrades anticipades per a compromisos amb descomptes i on-line. Crec que els que han plantejat els preus i com fer-los possibles aquest any han anat més en sintonia amb la realitat econòmica i social que hi ha actualment.

Realment els preus estan molt millor. Aquest cop, els responsables de màrqueting sortints (si, son els que van preparar la gran majoria d'aquests canvis) mereixen el meu sincer reconeixement.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #126 el: 26 de Juny de 2013, 15:25:57 pm »
Felicitar a los responsables de esta propuesta de precios.

No hay excusa para que nadie no renueve su carnet (nueva directiva,nuevo entrenador,nuevos jugadores... que hacen crecer las expectativas de todos y.... precios más baratos!!)  , además ded los que ya estamos espero que lleguen nuevos socios con una buena campaña de captación.

Y si no es así, porque aquí ya nos conocemos todos, alguno que el año pasado no se hizo porque 180 era caro este año seguro que dirá que 155 (para el nuevo socio) sigue siendo caro, este año habrá partidos con entradas más baratas, anticipadas .... que espero que se quede en el olvido las entradas de 3000-3500 personas de media del año pasado.

Esto por fin después de varios dias se empieza a mover y cogeremos ilusión los sufridos socios!
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #127 el: 26 de Juny de 2013, 15:30:18 pm »
Preus moooolt correctes tan els de soci com els de les entrades.

Pel que fa a les entrades en els partits d classe C a partir d 7 € es podrà anar al gol a veure un dels 7 partits i pel q fa al lateral per 10 € també pots veure  un dels 7 partits de classe C.

FELICITATS A LA NOVA JUNTA  :happy2: :happy2: :happy2:
« Darrera modificació: 26 de Juny de 2013, 20:30:18 pm per FerniSBD »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #128 el: 26 de Juny de 2013, 15:31:01 pm »
185 general sènior ho trobo força més realista que el que estàvem pagant. A més, es treu almenys 1 de les jornades de pagament. Tenim les 2 invitacions (condicionades a partits, cosa que no em sembla tampoc malament), i podrem comprar entrades anticipades per a compromisos amb descomptes i on-line. Crec que els que han plantejat els preus i com fer-los possibles aquest any han anat més en sintonia amb la realitat econòmica i social que hi ha actualment.

Realment els preus estan molt millor. Aquest cop, els responsables de màrqueting sortints (si, son els que van preparar la gran majoria d'aquests canvis) mereixen el meu sincer reconeixement.

:clap :clap
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #129 el: 26 de Juny de 2013, 16:05:16 pm »
Tot i que molt descafeinat, ja era hora!!

Crec que el preu dels gols era 100€, i laterals màxim 150€.
I entrades a 10€... , per que segueixen sent més barates les entrades del Bayern-Stuttgar que les del Sabadell-Zaragoza !!!!

No us enganyeu, són mitges tintes.

Sobre els 7€ anticipades, per que no són preus de taquilla durant gran part del campionat? Es tracta de facilitar a la gent que pugi a l'estadi, no?

Penso que seguirà venint més o menys la mateixa gent, excepte si no tenim càmeres cada partit al camp.

Desconnectat germix

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #130 el: 26 de Juny de 2013, 16:14:02 pm »
pero a partir de quan ens podem anar a fer socis? i el carnet de juvenil fins a quants anys son?

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #131 el: 26 de Juny de 2013, 16:40:04 pm »
Francamente muy bien todo. Las cosas como sean, han empezado muy bien con el tema de precios de carnets y entradas. Categorias según el rival, precios rebajados, venta on-line... Ya era hora!!!!

:clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #132 el: 26 de Juny de 2013, 16:58:12 pm »
pero a partir de quan ens podem anar a fer socis? i el carnet de juvenil fins a quants anys son?

A partir del 3 de Juliol i ens reserven la cadira fins el 31 de Juliol.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #133 el: 26 de Juny de 2013, 17:02:30 pm »

I entrades a 10€... , per que segueixen sent més barates les entrades del Bayern-Stuttgar que les del Sabadell-Zaragoza !!!!

Sobre els 7€ anticipades, per que no són preus de taquilla durant gran part del campionat? Es tracta de facilitar a la gent que pugi a l'estadi, no?

Penso que seguirà venint més o menys la mateixa gent, excepte si no tenim càmeres cada partit al camp.

Tindràs 7 partits dels 21 a 10 euros al Gol i 7 euros anticipada (Categoria C) i 7 més per 15 euros i anticipada 10 euros (Categoria B) , Quan es sàpiga l'horari oficial de partit es podrà comprar entrades per internet, no sé que vols més .. el NO soci pot anar a 14 partits per 7-10 euros cada un ..
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #134 el: 26 de Juny de 2013, 17:14:00 pm »

Tindràs 7 partits dels 21 a 10 euros al Gol i 7 euros anticipada (Categoria C) i 7 més per 15 euros i anticipada 10 euros (Categoria B) , Quan es sàpiga l'horari oficial de partit es podrà comprar entrades per internet, no sé que vols més .. el NO soci pot anar a 14 partits per 7-10 euros cada un ..

Donc que el preu real de l'entrada és 20-15-10, que tampoc és per tirar coets.
Pensa que a 7€/10€ podràs veure un partit xungo en un horari xungo, i segurament donat per tv. A 7€ obligues a comprar anticipades unes entrades que normalment es compren a darrera hora en calent.

A 10€/15€ veuràs els partits normalets. 10€ està bé, peró 15€ és car.

Els partits importants a 20€, 15 anticipades...  home, els partits més importants de les millors lligues europees ja els veus més barats!!

Carnet de soci a 185€ al lateral? Donc ho segueixo veient caret. Menys peró car.

Sempre diré que el preu ha de ser el mateix es compri el dia que es compri.  internet, símplement, ha de ser per facilitar les coses que per aixó està.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #135 el: 26 de Juny de 2013, 17:20:40 pm »
La única realitat es que el 66% dels partits a casa els pots veure per 7 euros o per 10, si en pagues 15 es perquè vols , pq com et dic la podràs comprar desde el sofà de casa.

i 185 el lateral : 185/20 = 9.2 € , per menys de 10 euros el partit, veus la temporada sencera a un lloc perfecte per veure el futbol.

I per mi és igual d'important un Sabadell - Mirandés que un Sabadell - Zaragoza , aixi que és un detall que un sigui més barat que l'altre.

No ho sé, jo ho veig tot molt bé, igual és perquè m'han rebaixat el carnet 45 euros i avui en dia no et regalen res.
« Darrera modificació: 26 de Juny de 2013, 17:24:22 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #136 el: 26 de Juny de 2013, 17:29:34 pm »
Pocs carnets d'abonat en el mon del futbol crec que siguin més bonic que el nostre. Un 10 per el disseny!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #137 el: 26 de Juny de 2013, 18:08:55 pm »
Em sembla molt bé la nova política de preus  :clap

Una qüestió. Algú sap si anant 1 cop a les oficines a partir del dia 3 de juliol serà suficient per a renovar el carnet? O per contra hi haurem d'anar 1r a pagar i posteriorment al cap d'uns dies a recollir-lo??
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #138 el: 26 de Juny de 2013, 18:22:46 pm »
M'agrada molt la campanya de socis!!!

Un gran encert  :ok

Espero que l'única jornada econòmica que hi haurà, tambè poguem comprar la entrada a través de la xarxa!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #139 el: 26 de Juny de 2013, 18:26:26 pm »
Accés als partits de totes les categories del CE Sabadell
El carnet de la nova temporada, a més de permetre l’entrada als partits del primer equip de la Nova Creu Alta, també donarà accés a tots els partits del CE Sabadell B i dels equips del futbol base que juguin en camps en els quals, degut a la categoria, es faci pagar una entrada.

Cal recordar que el filial arlequinat ha assolit una categoria (1a Catalana) en què és obligatori jugar en camps tancats i que la Ciutat Esportiva d’Olímpia no ho és. Per tant, el carnet de soci permetrà l’entrada als partits del segon equip del Sabadell en tots els seus partits.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3683

El Sabadell B  a quin estadi jugarà?? 
Sempre seré Arlekinat!!!