Autor Tema: Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14  (Llegit 87347 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
Re:Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14
« Respondre #220 el: 08 de Juliol de 2013, 08:19:26 am »
Doncs jo ho tinc molt clar, doncs si no m'entenc en català demano per una altre persona que m'entengui i si no el sap parlar, igualment faré arribar la meva queixa a qui sigui, però jo no penso renovar els carnerts de casa parlant castellà... 

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
  • Gènere: Masculí
« Respondre #221 el: 08 de Juliol de 2013, 10:32:52 am »
i dir-li al company blanc-i-blau que el tenia per una persona coherent i sensata...pero mare meva quina sobrada i menyspreu que s'ha fotut,cap els pobles de Catalunya...suposso que a deixat de banda la coherencia,i a pogut amb ell els colors politics...

Company forero:

Aquest tema ja està solucionat, entre el company BLANC-I-BLAU, birrero, el forero que ha advertit al moderador i jo mateixa que ja he pres les mesures pertinents i he parlat amb les altres tres parts, i els 3 ho han entès perfectament.

:beer3

Dante, molta gent està perdent les vergonyes. Els colors polítics amagaven molt més del que ens pensavem: amagaven colocacions i amiguismes. Amagaven una forma de vida de la qual molts es van fer seva i pensaven que moriríen amb ella.

Ara, alguns veuen perillar la poltrona de per vida. És molt fàcil viure del cuento de l'administració, donc aquesta fins ara no exigia res i et permetia que treballant escasos minuts, vivies una vida padre com la del que treballava hores extres incloses en una indústria.

El procès cal a la independència ha remenat totalment aquests llocs tant ben cuidats. Les properes eleccions, per exemple, el PSC es pot trobar amb una brutal davallada fins convertir-se en un partit residual, i en un partit residual no hi han càrrecs ben retribuits. I amb el partit cauen moltes panxes contentes de càrrecs vividors. Moltes.

També pot passar a CiU, acostumats a molt bons resultats que aquests disminueixin a la meitat. I amb ells desapareixen més de la meitat de càrrecs vividors ben retribuits i dessitjats. Pensa amb tots els defenestrats polítics de comarques que van cap a fundacions, consells comarcals,...

I per acabar-ho d'adobar, els qui es poden emportar els vots amb ganes d'acabar amb part de tots aquests càrrecs vividors. Aquí està el problema, en que es posarà de manifest la problemàtica i refer aquests càrrecs serà després impossible.

D'aqui aquest nerviosisme, ja que tot i que un no sigui independentista, se li pot acabar el txollo per sempre més. I tornar al mercat laboral pur i dur no és fàcil, per que les relacions que tenies (un amic colocat alli, un altre en una caixa d'estalvis,...) ja no existeixen. Voldran confondre política amb altres coses peró símplement és frustració.

Tot ve per aqui.

És exactament el mateix motiu pel que no es vol la memòria històrica: hi ha molt (€) en joc! Per que tot el que es va pendre als qui van perdre...  qui els hi ha de tornar?

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #222 el: 08 de Juliol de 2013, 11:54:51 am »
i dir-li al company blanc-i-blau que el tenia per una persona coherent i sensata...pero mare meva quina sobrada i menyspreu que s'ha fotut,cap els pobles de Catalunya...suposso que a deixat de banda la coherencia,i a pogut amb ell els colors politics...

Company forero:

Aquest tema ja està solucionat, entre el company BLANC-I-BLAU, birrero, el forero que ha advertit al moderador i jo mateixa que ja he pres les mesures pertinents i he parlat amb les altres tres parts, i els 3 ho han entès perfectament.

:beer3

Dante, molta gent està perdent les vergonyes. Els colors polítics amagaven molt més del que ens pensavem: amagaven colocacions i amiguismes. Amagaven una forma de vida de la qual molts es van fer seva i pensaven que moriríen amb ella.

Ara, alguns veuen perillar la poltrona de per vida. És molt fàcil viure del cuento de l'administració, donc aquesta fins ara no exigia res i et permetia que treballant escasos minuts, vivies una vida padre com la del que treballava hores extres incloses en una indústria.

El procès cal a la independència ha remenat totalment aquests llocs tant ben cuidats. Les properes eleccions, per exemple, el PSC es pot trobar amb una brutal davallada fins convertir-se en un partit residual, i en un partit residual no hi han càrrecs ben retribuits. I amb el partit cauen moltes panxes contentes de càrrecs vividors. Moltes.

També pot passar a CiU, acostumats a molt bons resultats que aquests disminueixin a la meitat. I amb ells desapareixen més de la meitat de càrrecs vividors ben retribuits i dessitjats. Pensa amb tots els defenestrats polítics de comarques que van cap a fundacions, consells comarcals,...

I per acabar-ho d'adobar, els qui es poden emportar els vots amb ganes d'acabar amb part de tots aquests càrrecs vividors. Aquí està el problema, en que es posarà de manifest la problemàtica i refer aquests càrrecs serà després impossible.

D'aqui aquest nerviosisme, ja que tot i que un no sigui independentista, se li pot acabar el txollo per sempre més. I tornar al mercat laboral pur i dur no és fàcil, per que les relacions que tenies (un amic colocat alli, un altre en una caixa d'estalvis,...) ja no existeixen. Voldran confondre política amb altres coses peró símplement és frustració.

Tot ve per aqui.

És exactament el mateix motiu pel que no es vol la memòria històrica: hi ha molt (€) en joc! Per que tot el que es va pendre als qui van perdre...  qui els hi ha de tornar?

Per alusions;

No estic inscrit a cap partit polític ni hi he estat mai.  Ni tampoc he obtingut mai cap retribució estable procedent del sector públic, professionalment sóc autònom, simpaties tothom en té, però fins aquí i prou ....o sea que no generalitzis perquè la realitat no és tan senzilla ni és només de dos colors.

Al marge d´això, corroboro que la noia de secretaria es força simpàtica   :xin-xin
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #223 el: 08 de Juliol de 2013, 12:08:38 pm »
segur que la noia es força simpàtica.
peró en aquest fòrum hi han gent que defensa coses de manera poc quorent de forma injustificable

ei...  que a la majoria per sort ni ens va ni ens ve.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #224 el: 08 de Juliol de 2013, 12:19:16 pm »
segur que la noia es força simpàtica.
peró en aquest fòrum hi han gent que defensa coses de manera poc quorent de forma injustificable

ei...  que a la majoria per sort ni ens va ni ens ve.

doncs perfecte, a mi tampoc em va ni em ve i repeteixo que aquest tema JA ESTA ARXIVAT.  Coses inadequades se n´han dit moltes al Fòrum, inclosos atacs personals i no per això se n´escriu un llibre de cada una....   
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat simelo05

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #225 el: 08 de Juliol de 2013, 12:59:27 pm »
Es la novieta de uno de la oficina y me parece que es cubana.

Desconnectat birrera

• Infantil
  • Missatges: 210
  • Gènere: Femení
« Respondre #226 el: 08 de Juliol de 2013, 13:10:49 pm »
Hace días que leo esta polémica y realmente ahora veo que algunos van más por el lado político de las cosas que por el bien del club.

A ver, la cosa para mi está clara. Si quieres tener un servicio de atención al socio de regional, da igual como te atiendan. Con simpatía pasará mejor el mal rato y la atención deficiente.

En cambio, si queremos tener un servicio de atención al socio con la máxima profesionalidad, tendremos a personas que podrán atender al socio en su propio idioma, sea en catalán, en castellano o como hizo hace unos meses Marta con un extranjero que tenia dudas en inglés.

Dejaros de politiqueo y pensad en el crecimiento del club, no en memeces del 'todos entendemos el castellano' y otras sandeces.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #227 el: 08 de Juliol de 2013, 15:52:09 pm »
Per cert, la noia en qüestió juraria que surt en la versió llarga del video de promoció!!!!

Desconnectat Guillermo

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 189
  • Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé,
« Respondre #228 el: 08 de Juliol de 2013, 16:57:48 pm »
Futbol SI   politica NO .

Que mas dara si habla en catalan o en castellano.
FANS 1903  Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé, sufrí con tus derrotas y tus victorias yo festejé ...

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #229 el: 08 de Juliol de 2013, 17:10:07 pm »

pues básicamente por si no lo sabes estamos en Catalunya,y es inconcebible a dia de hoy que te suelten un "no te entiendo" si le hablas en catalán a una persona que trabaja de cara al publico,y no es política es la obligación de alguien que trabaja cara al publico

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #230 el: 08 de Juliol de 2013, 17:15:30 pm »
Avui en dia es inconsebible que un negoci de cara al públic i de qualitat i nivell a Catalunya, et puguin sortir amb el "no entiendo". Els únics, alguna que altra botiga de xinesos o paquistanis.
Nosaltres mateixos a que ens volem comparar

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #231 el: 08 de Juliol de 2013, 17:21:43 pm »
yo no estoy para nada en contra de que esta chica no hable en catalan, radicalismos aparte si alguien no renueva como e leido en twiter por que no se le atiende en catalan poco querra al Sabadell y este foro hay alguno y alguno de los que mas critican y hace años que no son capaces de renovar el carnet, osea que no se de que se quejan tanto, si no van a renovar se les atienda en castellano, catalan o japones,

p.d. me considero fijo mas catalan que muchos de los que entran por aqui  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #232 el: 08 de Juliol de 2013, 18:10:58 pm »

En una ciudad con miles de parados me parece q no debe ser muy difícil encontrar a una chica de Sabadell que domine los 2 idiomas. No me parece correcto poner a una persona q no sabe ni catalán por muy novieta q sea de alguién del club. Somos el CE SABADELL y no el bazar de la esquina q vende barras de pan caliente a 0,40 € .

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #233 el: 08 de Juliol de 2013, 19:11:13 pm »
Semble que som mes papistes qu'el PAPA.

Em semble que som Catalans i gent de seny i educació no?

Dons no fotem lo mateix qu'els demes que semblem uns dictadors com ells, aceptem lo que hi ha i lo que tenim, paciencia i amb el temps ja els hi anirem ensenyan el Catala, pero micam en mica com les formiguetes, que no sabem si aquesta noia fa poc que es aqui al pais. :xin-xin

Eiiii de bon rotllo eeeee

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #234 el: 08 de Juliol de 2013, 23:03:23 pm »
Semble que som mes papistes qu'el PAPA.

Em semble que som Catalans i gent de seny i educació no?

Dons no fotem lo mateix qu'els demes que semblem uns dictadors com ells, aceptem lo que hi ha i lo que tenim, paciencia i amb el temps ja els hi anirem ensenyan el Catala, pero micam en mica com les formiguetes, que no sabem si aquesta noia fa poc que es aqui al pais. :xin-xin

Eiiii de bon rotllo eeeee

m'importa ben poc el temps q porti aquí aquesta noia. Hi ha feines on és necessari sapiguer com a mínim els 2 idiomes del país, no demanem pas anglès, i mira q amb el panorama q tenim de japonesos no estaria de més precisament sapiguer.ne. Avui en dia el mínim q es pot exigir a un treballador per a una oficina és q sàpiga parlar català i castellà. No vivim als anys 60, estem al 2013, època on sóm poquets els q no parlem 4 llengües com a mínim. No criticaré els endolls k es puguin fer en el club sempre i quan la gent q hi entri puguin cumplir amb les seves obligacions.

Després ens queixarem de q ens diguin q a Sabadell no sóm catalans o q sóm una ciutat de "chusmilla"... si visc a St Llorenç Savall i vinc a fer.me soci del Sabadell i em trobo amb una persona q no m'entén quan parlo català malament anem.... Espero q sigui una persona "de pas" i q aviat tinguem a gent k pugui atendre de cara al públic tan en català com en castellà, no podem donar mala imatge, i menys ara q estem en creixement.

Em de tenir una mica més de vista, q això en cap altre club català de futbol professional no crec q passi. A mi evidentment q tan se m'en refot parlar català q castellà però hi han d'haver uns mínims.
« Darrera modificació: 08 de Juliol de 2013, 23:08:57 pm per FerniSBD »

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #235 el: 09 de Juliol de 2013, 00:00:20 am »
Com es nota que no hi han notícies esportives prou importants aquest dies.

Salut!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat julen

• Aleví
  • Missatges: 30
« Respondre #236 el: 09 de Juliol de 2013, 21:38:43 pm »
Me parece que criticar tema idioma son ganas de crear polémica ,en una question menor como es renovar un carnet .S'ha de sumar mai restar,has de tenir en compte,que tambe hi ha gent que no parla catala i no crea aquest tipus de queixes ,penso jo.Sempre respectant altres opinions.Sumar c.e.Sabadell.

Desconnectat arcuilla

• Juvenil
  • Missatges: 315
« Respondre #237 el: 09 de Juliol de 2013, 23:30:23 pm »

Bravo  :clap2 :clap2 :clap2 solo :scut
SABADELL ES FUTBOL, FUTBOL ES CE SABADELL

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #238 el: 10 de Juliol de 2013, 02:31:53 am »
Esta noia quan va passar el tema de que ni tant sols entenia el català, estava donant un ajut sense cobrar. Ara ja l'entén, i fins i tot el xapurrea. Ara l'han contractat per la campanya de socis. I si no, le dieu que vos atengue Isa i ho farà perfecte.

I açò ho diu un tio que no traga al Albert de les oficines i que no le agrada la manera de contratar a dit que se fa amb alguns treballadors.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #239 el: 10 de Juliol de 2013, 08:38:52 am »
No es tracte de Futbol o política, es tracte de respectar les diferents sensibilitats, el que pasa és que alguns que no els hi agrada respectar i mai han tingut cura de que sigui així, ni la tindràn, tenen fixació per introduir de seguida el factor política...