Autor Tema: Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14  (Llegit 87324 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14
« Respondre #240 el: 10 de Juliol de 2013, 08:41:38 am »
Una pregunta la filla del Soteras, la van fotre fora o va marxar ella??
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #241 el: 10 de Juliol de 2013, 09:06:03 am »
Una pregunta la filla del Soteras, la van fotre fora o va marxar ella??

Per el que va donar a entendre, va marxar ella, encara que era de lògica.

És una llàstima, crec que hem perdut una bona peça per al lloc, encara que vista la situació, entenc perfectament la decisió.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #242 el: 10 de Juliol de 2013, 10:30:27 am »
A la web del club no s'hi poden trobar els preus de la campanya de socis. Almenys a l'apartat de notícies no hi surt.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat nandoroda

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
  • No facis el que no vols que et facin. Gràcies
« Respondre #243 el: 10 de Juliol de 2013, 11:06:48 am »
Jo tampoc he trobat el preus a la web, et surt l´anunci de Batega amb nosaltres, però jo no he vist un link amb els preus. No té molta lògica.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #244 el: 10 de Juliol de 2013, 12:18:41 pm »
Esta noia quan va passar el tema de que ni tant sols entenia el català, estava donant un ajut sense cobrar. Ara ja l'entén, i fins i tot el xapurrea. Ara l'han contractat per la campanya de socis. I si no, le dieu que vos atengue Isa i ho farà perfecte.

I açò ho diu un tio que no traga al Albert de les oficines i que no le agrada la manera de contratar a dit que se fa amb alguns treballadors.
I ara que será OBLIGATORI,  per socis i abonats escriure i parlar Japonés.....
 :cheer

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #245 el: 10 de Juliol de 2013, 14:08:07 pm »
Aquesta tarda anirem a renovar aviam com està el pati...

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #246 el: 10 de Juliol de 2013, 14:29:28 pm »
Jo tambe hi anire aquesta tarda a buscarlo.

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #247 el: 10 de Juliol de 2013, 15:56:46 pm »
Algu sap si està oberta l'oficina en cap de setmana?

Desconnectat simelo05

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #248 el: 16 de Juliol de 2013, 10:13:07 am »
Me parece lamentable que al que esta en paro y no cobre prestación no se le haga el descuento para mi es es el doble de esfuerzo pagar el carnet que otro que por desgracia también esta en el paro pero por lo menos cobra algo, yo le lleve una hoja donde pone los años cotizados y el tiempo que llevo apuntado eso se lo tendrían que mirar un poquito pero bueno lo dicho lamentable.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #249 el: 16 de Juliol de 2013, 12:08:39 pm »
Vist com va el ritme de gent a les oficines, crec que ja podrem donar gràcies si arribem als 3000 socis.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #250 el: 16 de Juliol de 2013, 14:40:55 pm »
Vist com va el ritme de gent a les oficines, crec que ja podrem donar gràcies si arribem als 3000 socis.
doncs no sé quants en portem, estaria bé que s'anés informant per veure com està el tema...
si portessin algun jugador de renom, potser donaríem un cop d'efecte i molta gent s'animaria!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #251 el: 16 de Juliol de 2013, 14:43:34 pm »
Van dir que els primers 150 socis tindrien regal i dijous passat encara donaven anuari o calendari. Desconec si van canviar d'idea i ara ho donen a tothom , o per lo contrari , sóm els que sóm a dia d'avui..

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #252 el: 16 de Juliol de 2013, 14:47:11 pm »
Van dir que els primers 150 socis tindrien regal i dijous passat encara donaven anuari o calendari. Desconec si van canviar d'idea i ara ho donen a tothom , o per lo contrari , sóm els que sóm a dia d'avui..

Crec que eren els primers 750   :beer2

La majoria dels clubs de la categoria van informant. Nosaltres no. Jo crec que portem uns 500 socis.

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #253 el: 16 de Juliol de 2013, 15:08:02 pm »

Eren els 750 primers, esperem que sigui perquè la gent esta de vacances i abans de començar la lliga siguem almenys 3000.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #254 el: 16 de Juliol de 2013, 15:11:30 pm »

La majoria dels clubs de la categoria van informant. Nosaltres no. Jo crec que portem uns 500 socis.

si era para los primeros 750, y el obsequio es ese? un calendario o un anuario vaya tela que ilu, yo que creia que seria una de esas bufandas con los corazones que salio en una foto  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #255 el: 16 de Juliol de 2013, 15:22:00 pm »

si era para los primeros 750, y el obsequio es ese? un calendario o un anuario vaya tela que ilu, yo que creia que seria una de esas bufandas con los corazones que salio en una foto  :beer2 :beer2

Y el calendario es del 2013 eh xD Eso si, es el de las caricaturas de los jugadores del año pasado que está xulo para recuerdo.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Arlekinat

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #256 el: 16 de Juliol de 2013, 20:26:33 pm »
Bones a tothom!!!

És el primer escrit en aquest fòrum! Feia temps que el llegia i per fi m'he animat a incriure'm i escriure quelcom.

La meva primera aportació és una pregunta molt concreta. Sabeu quines dón les condicions per ser conderat jove? M'explico: jo tenia entès que era dels 18 als 25 anys al moment de fer-se soci, però la noia m'ha dit que és per any natural. Jo ara mateix tinc 25 anys, però el 12 d'octubre en faré 26. La noia de recepció m'ha dit que com que el 31 de desembre tindré 26 anys ja compto com a sènior. Algú em cot confirmar que aquesta informació és així? Algú s'ha trobat amb el mateix cas?

Merci i VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #257 el: 16 de Juliol de 2013, 20:34:17 pm »
Bones a tothom!!!

És el primer escrit en aquest fòrum! Feia temps que el llegia i per fi m'he animat a incriure'm i escriure quelcom.

La meva primera aportació és una pregunta molt concreta. Sabeu quines dón les condicions per ser conderat jove? M'explico: jo tenia entès que era dels 18 als 25 anys al moment de fer-se soci, però la noia m'ha dit que és per any natural. Jo ara mateix tinc 25 anys, però el 12 d'octubre en faré 26. La noia de recepció m'ha dit que com que el 31 de desembre tindré 26 anys ja compto com a sènior. Algú em cot confirmar que aquesta informació és així? Algú s'ha trobat amb el mateix cas?

Que no te engañen yo el año pasado estaba igual que tu porque yo soy del 25 de octubre y page el carnet de jove no el de senior. No te pueden cobrar una cosa que no eres es tan sencillo como eso tu ahora mismo eres jove así que a pagar como tal..
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat Arlekinat

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #258 el: 16 de Juliol de 2013, 20:37:44 pm »
Bones a tothom!!!

Que no te engañen yo el año pasado estaba igual que tu porque yo soy del 25 de octubre y page el carnet de jove no el de senior. No te pueden cobrar una cosa que no eres es tan sencillo como eso tu ahora mismo eres jove así que a pagar como tal..

Ok, merci per la informació, és el que ja em va dir un amic meu!!! Hauré d'anar allà a barallar-me doncs!!! Merci!!!

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #259 el: 16 de Juliol de 2013, 20:39:14 pm »
Bones a tothom!!!

Ok, merci per la informació, és el que ja em va dir un amic meu!!! Hauré d'anar allà a barallar-me doncs!!! Merci!!!
la meva dona fa 26 a l'Octubre tb i li van cobrar com a sènior