Autor Tema: Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14  (Llegit 87314 cops)

0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlekinat

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
  • Gènere: Masculí
Re:Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14
« Respondre #260 el: 16 de Juliol de 2013, 20:46:51 pm »
Bones a tothom!!!

És el primer escrit en aquest fòrum! Feia temps que el llegia i per fi m'he animat a incriure'm i escriure quelcom.

La meva primera aportació és una pregunta molt concreta. Sabeu quines dón les condicions per ser conderat jove? M'explico: jo tenia entès que era dels 18 als 25 anys al moment de fer-se soci, però la noia m'ha dit que és per any natural. Jo ara mateix tinc 25 anys, però el 12 d'octubre en faré 26. La noia de recepció m'ha dit que com que el 31 de desembre tindré 26 anys ja compto com a sènior. Algú em cot confirmar que aquesta informació és així? Algú s'ha trobat amb el mateix cas?

Merci i VISCA EL SABADELL!!!

Que no te engañen yo el año pasado estaba igual que tu porque yo soy del 25 de octubre y page el carnet de jove no el de senior. No te pueden cobrar una cosa que no eres es tan sencillo como eso tu ahora mismo eres jove así que a pagar como tal..

Ok, merci per la informació, és el que ja em va dir un amic meu!!! Hauré d'anar allà a barallar-me doncs!!! Merci!!!
la meva dona fa 26 a l'Octubre tb i li van cobrar com a sènior

Pot ser que hagin canviat les condicions enguany?? Algú altre pot aportar informació sobre això? M'emplrenyaria haver de pagar 50 euros més perquè sí... Merci!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #261 el: 16 de Juliol de 2013, 21:01:02 pm »
Ja l'any passat era així, i també hi havia confusió...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #262 el: 16 de Juliol de 2013, 21:02:53 pm »
Bones a tothom!!!

És el primer escrit en aquest fòrum! Feia temps que el llegia i per fi m'he animat a incriure'm i escriure quelcom.

La meva primera aportació és una pregunta molt concreta. Sabeu quines dón les condicions per ser conderat jove? M'explico: jo tenia entès que era dels 18 als 25 anys al moment de fer-se soci, però la noia m'ha dit que és per any natural. Jo ara mateix tinc 25 anys, però el 12 d'octubre en faré 26. La noia de recepció m'ha dit que com que el 31 de desembre tindré 26 anys ja compto com a sènior. Algú em cot confirmar que aquesta informació és així? Algú s'ha trobat amb el mateix cas?

Que no te engañen yo el año pasado estaba igual que tu porque yo soy del 25 de octubre y page el carnet de jove no el de senior. No te pueden cobrar una cosa que no eres es tan sencillo como eso tu ahora mismo eres jove así que a pagar como tal..

Ok, merci per la informació, és el que ja em va dir un amic meu!!! Hauré d'anar allà a barallar-me doncs!!! Merci!!!

Pot ser que hagin canviat les condicions enguany?? Algú altre pot aportar informació sobre això? M'emplrenyaria haver de pagar 50 euros més perquè sí... Merci!!!

El año pasado hubo problemas con ese tema pq a algunos les cobraron como jove y a otros como senior teniendo en el momento de hacerse el carnet 25 años.
Este año quizás desde el primer momento han puesto como condicion general que se hará por año natural, cosa que me parece injusta... en fin.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Arlekinat

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #263 el: 16 de Juliol de 2013, 21:22:08 pm »
Bones a tothom!!!

El año pasado hubo problemas con ese tema pq a algunos les cobraron como jove y a otros como senior teniendo en el momento de hacerse el carnet 25 años.
Este año quizás desde el primer momento han puesto como condicion general que se hará por año natural, cosa que me parece injusta... en fin.

M'he posat en contacte amb el club i m'han enviat la guia de renovació i nous socis. Pel que posa a la guia, sembla que va per any natural, és a dir que si tenim 25 anys i complim els 26 abans del 31 de desembre de 2013, ens toca pagar com a sènior.

En fi, sembla que m'hauré de rascar la butxaca...

Gràcies per la info!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #264 el: 16 de Juliol de 2013, 23:06:25 pm »
Avui per tribuna corria la rumorología de que ja s'havia arrivat a la xifra dels 500 socis només en terreny asiàtic. Algú em pot confirmar aquesta notícia ?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #265 el: 17 de Juliol de 2013, 08:25:16 am »
Avui per tribuna corria la rumorología de que ja s'havia arrivat a la xifra dels 500 socis només en terreny asiàtic. Algú em pot confirmar aquesta notícia ?

Jo, tot aquest tema dels "nosequants" socis asiàtics....... no sé si creure-m'ho massa....... Vaja, que NO m'ho crec  exclaim2
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #266 el: 17 de Juliol de 2013, 09:09:50 am »

Jo, tot aquest tema dels "nosequants" socis asiàtics....... no sé si creure-m'ho massa....... Vaja, que NO m'ho crec  exclaim2
Sa
A ver si todo el mundo lo paga y llega el dinero a las arcas del Sabadell, perfecto!
Pero también lo dudo, que no sea regalo de Sakamoto a trabajadores,amigos..... para que todo el mundo sepa de que equipo es accionista mayoritario.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #267 el: 17 de Juliol de 2013, 09:43:32 am »
A mi també em va passar...faig els 26 al novembre i he pagat com a Sènior. Em van dir que l'any passat no era aixi, però que aquest any ja havien canviat la normativa i ara anava per any natural

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3602
  • You will never walk alone
« Respondre #268 el: 17 de Juliol de 2013, 09:49:20 am »
Algú sap l'acord amb FGC de què tracta?

Gràcies!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Arlequicrack

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #269 el: 22 de Juliol de 2013, 19:01:10 pm »
Bona tarda!!!
Aquesta tarda he anat a renovar el meu carnet de Lateral, i al preguntar quantes invitacions per entrades de familiars tindrem els socis per aquesta propera temporada 2013/14, m'han dit que cap ni una. Algú em pot confirmar això???
Per altra banda, és segur que tindrem només 1 jornada económica en tota la temporada?
El carnet també inclou els partits de Copa del Rei???? Merci.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #270 el: 22 de Juliol de 2013, 19:13:27 pm »
Bona tarda!!!
Aquesta tarda he anat a renovar el meu carnet de Lateral, i al preguntar quantes invitacions per entrades de familiars tindrem els socis per aquesta propera temporada 2013/14, m'han dit que cap ni una. Algú em pot confirmar això???
Per altra banda, és segur que tindrem només 1 jornada económica en tota la temporada?
El carnet també inclou els partits de Copa del Rei???? Merci.

si no entendi mal cuando presentaron los carnets dijeron que teniamos 2 invitaciones y que solo harian una jornada economica  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Arlequicrack

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #271 el: 22 de Juliol de 2013, 19:26:02 pm »
Acabo de trucar a CES pensant que potser havia entès malament el que m'havíen dit quan he anat a renovar el carnet, i efectivament m'acaben de confirmar que no hi haurà cap invitació aquesta temporada 2013/14. Segons he llegit en els vostres comentaris del fòrum, tots dieu que a l'assamblea havíen dit que serien 2...des del meu punt de vista, i després d'aquest fet, no tinc massa confiança en l'actual directiva, ja que crec que ni ells mateixos es posen d'acord a la hora de prendre decisions...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #272 el: 22 de Juliol de 2013, 19:30:37 pm »
Acabo de trucar a CES pensant que potser havia entès malament el que m'havíen dit quan he anat a renovar el carnet, i efectivament m'acaben de confirmar que no hi haurà cap invitació aquesta temporada 2013/14. Segons he llegit en els vostres comentaris del fòrum, tots dieu que a l'assamblea havíen dit que serien 2...des del meu punt de vista, i després d'aquest fet, no tinc massa confiança en l'actual directiva, ja que crec que ni ells mateixos es posen d'acord a la hora de prendre decisions...

Doncs aquí bé que ho posa: http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3683

A banda dels descomptes, l’altra gran novetat serà que durant la temporada realitzarà una jornada d’ajuda al club, en lloc de les dues habituals en les darreres temporades. A més, tots els socis tindran un mínim de dues invitacions per als partits que el Consell d’Administració decideixi durant el curs.

A més especifica que seran en determinats partits.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #273 el: 22 de Juliol de 2013, 19:39:53 pm »

Doncs aquí bé que ho posa: http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3683

A banda dels descomptes, l’altra gran novetat serà que durant la temporada realitzarà una jornada d’ajuda al club, en lloc de les dues habituals en les darreres temporades. A més, tots els socis tindran un mínim de dues invitacions per als partits que el Consell d’Administració decideixi durant el curs.

A més especifica que seran en determinats partits.

Simplemente es un malentendido.

No habrá invitaciones en el formato de los anteriores años. No podremos ir a buscar invitaciones a los partidos que se nos antoje igual que antes.

En cambio, en mínimo dos partidos, el club anunciará que los socios pueden ir a buscar una invitación para ese partido.

Por lo tanto, habrá invitaciones, mínimo 2, pero para solo los partidos escogidos por el Consejo.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #274 el: 23 de Juliol de 2013, 08:41:35 am »
I Cap dels dos cops han estat capaços d'explicar això a un soci quan demana informació ???

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #275 el: 23 de Juliol de 2013, 09:36:18 am »
I Cap dels dos cops han estat capaços d'explicar això a un soci quan demana informació ???

A mi tampoc em van saber explicar del tot aixo, tambe vaig preguntar pel possible partit a casa de copa del rey, em van respondre que el consell decidiria si el partit entra amb el carnet o no.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #276 el: 26 de Juliol de 2013, 14:54:17 pm »
bueno esta mañana he renovado mi carnet y se veia ambientillo unos 3 delante mio y unos 5 detras  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #277 el: 27 de Juliol de 2013, 18:33:08 pm »
Ultimament aquests dies estic veient a les xarxes socials, que altres equips de la categoria, van anunciant que van superant la xifra de abonats i quants porten, algú sap quants abonats portem a hores d'ara?

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #278 el: 27 de Juliol de 2013, 18:42:29 pm »
Ultimament aquests dies estic veient a les xarxes socials, que altres equips de la categoria, van anunciant que van superant la xifra de abonats i quants porten, algú sap quants abonats portem a hores d'ara?

Veurem quin aspecte te avui la NCA. No es una forma de saber-ho molt fiable però orientativa. Suposo que portarem uns 1200.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #279 el: 27 de Juliol de 2013, 18:57:54 pm »

Veurem quin aspecte te avui la NCA. No es una forma de saber-ho molt fiable però orientativa. Suposo que portarem uns 1200.

Yo pienso que aún no hemos llegado a los 1000. A ver si todos ponemos de nuestra parte y enchufamos a algún socio nuevo! Yo en 3 años ya llevo 4!  :balla este año estoy acabando de convencer a otro, a ver si llegan los fichajes y me lo ponen fácil!