Autor Tema: Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14  (Llegit 87306 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14
« Respondre #280 el: 27 de Juliol de 2013, 19:36:57 pm »
Ultimament aquests dies estic veient a les xarxes socials, que altres equips de la categoria, van anunciant que van superant la xifra de abonats i quants porten, algú sap quants abonats portem a hores d'ara?

Veurem quin aspecte te avui la NCA. No es una forma de saber-ho molt fiable però orientativa. Suposo que portarem uns 1200.

Yo pienso que aún no hemos llegado a los 1000. A ver si todos ponemos de nuestra parte y enchufamos a algún socio nuevo! Yo en 3 años ya llevo 4!  :balla este año estoy acabando de convencer a otro, a ver si llegan los fichajes y me lo ponen fácil!

Jo vaig enganyar 3 persones la temporada passada... i de moment 2 ja han renovat!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #281 el: 27 de Juliol de 2013, 19:51:53 pm »
Yo creo que a esta altura ya lo que "vende" son un par de fichajes con cara i ulls y una buena pretemporada y inicio de temporada.

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #282 el: 27 de Juliol de 2013, 21:33:59 pm »
Yo creo que a esta altura ya lo que "vende" son un par de fichajes con cara i ulls y una buena pretemporada y inicio de temporada.
pues si faltan fichajes ,un par de jugones
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #283 el: 28 de Juliol de 2013, 13:09:10 pm »
Com a molt portem uns 900 socis...

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
« Respondre #284 el: 28 de Juliol de 2013, 19:09:03 pm »
Quina edad correspon a Jove, Juvenil i Infantil?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #285 el: 28 de Juliol de 2013, 19:39:51 pm »

Jove (entre 18 y 25 años)
Juvenil (entre 12 y 17 años
Infantil (menores de 11 años)

:beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
« Respondre #286 el: 28 de Juliol de 2013, 20:51:54 pm »

Jove (entre 18 y 25 años)
Juvenil (entre 12 y 17 años
Infantil (menores de 11 años)

:beer2 :beer2
Gracies!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #287 el: 30 de Juliol de 2013, 00:27:45 am »

Informació extreta de...?

Gràcies
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #288 el: 30 de Juliol de 2013, 00:36:13 am »

Informació extreta de...?

Gràcies

Pujo a 1300, que és el que portàvem en aquestes dates la temporada passada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #289 el: 30 de Juliol de 2013, 12:22:44 pm »

Us deixo un llistat del nombre de socis dels altres equips. Extret del fòrum futbolplus.com.

Real Zaragoza: ¿22.000 Abonados? No oficial
Deportivo Coruña: 14.835 Abonados
Sporting Gijón: 10.208 Abonados
UD Las Palmas: 8.000 Abonados
Deportivo Alavés: 7.500 Abonados
Córdoba CF: 7.058 Abonados
Recreativo: 6.202Abonados
Hércules CF: 5.250 Abonados
Real Jaén: 4.137 Abonados
SD Eibar: 4.000 Abonados (twitter)
CD Tenerife: 3.000 Abonados
Real Mallorca: 2.500 Abonados
CD Numancia: 1.600 Abonados
AD Alcorcón: 1.500 Abonados
Real Murcia: 1.000 Abonados
CE Sabadell: 500 Abonados

Girona:
CD Lugo:
CD Mirandés:
SD Ponferradina:

Quina enveja

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #290 el: 30 de Juliol de 2013, 12:29:49 pm »
Haviam si algú s'entera ja d'una vegada que no és un problema de preus...O poder encara hem de baixar mes els preus ???

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #291 el: 30 de Juliol de 2013, 12:33:36 pm »
Haviam si algú s'entera ja d'una vegada que no és un problema de preus...O poder encara hem de baixar mes els preus ???

Todavía no estamos entre los clubes con los precios más baratos ni mucho menos, y si entre los que tienen más problemas para hacer nuevos socios.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #292 el: 30 de Juliol de 2013, 14:06:55 pm »

Todavía no estamos entre los clubes con los precios más baratos ni mucho menos, y si entre los que tienen más problemas para hacer nuevos socios.
El Terrassa a 3a cobra 100 euros a General.
El preu no és excusa.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
« Respondre #293 el: 30 de Juliol de 2013, 14:23:57 pm »

El preu no és excusa.

Según tú, el precio no es excusa pero nos comparas con un club muerto, mientras que yo lo hago con los demás de nuestra categoría, la mayoría con más masa social que nosotros. Está claro que no es el único motivo, pero somos junto al Alcorcón el club de la categoría con más dificultades para hacer nuevos socios y te aseguro que en cuanto a precios no estamos entre los más bajos pero ni de lejos, especialmente en lo que se refiere a nuevas altas.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #294 el: 30 de Juliol de 2013, 14:44:26 pm »

El preu no és excusa.

Según tú, el precio no es excusa pero nos comparas con un club muerto, mientras que yo lo hago con los demás de nuestra categoría, la mayoría con más masa social que nosotros. Está claro que no es el único motivo, pero somos junto al Alcorcón el club de la categoría con más dificultades para hacer nuevos socios y te aseguro que en cuanto a precios no estamos entre los más bajos pero ni de lejos, especialmente en lo que se refiere a nuevas altas.

Que si Sergio, que el preu continua sent elevat, però que no és l'excusa.
Quants de nosaltres ens costa més del que ens hauria de costar convèncer a algú perquè vingui amb una de les nostres invitacions al camp? Reitero, amb INVITACIÓ.
Perquè més d'un cop he llegit per aquí que hi ha forerors que ni INVITANT a la gent se'ls fa treure la mandra perquè vinguin (i m'inclueixo, ja que m'ha passat fins i tot algun any m'han caducat invitacions)
El preu no és excusa, d'excusa no n'hi ha, ja que el sabadellenc o sabadallenca que prefereix mirar un partit al bar que no pas in situ, que s'ho faci mirar.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #295 el: 30 de Juliol de 2013, 14:46:23 pm »
500 abonados? Pero si a mi me dijeron que llevavamos 1200.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
« Respondre #296 el: 30 de Juliol de 2013, 15:05:25 pm »

El preu no és excusa.

Que si Sergio, que el preu continua sent elevat, però que no és l'excusa.
Quants de nosaltres ens costa més del que ens hauria de costar convèncer a algú perquè vingui amb una de les nostres invitacions al camp? Reitero, amb INVITACIÓ.
Perquè més d'un cop he llegit per aquí que hi ha forerors que ni INVITANT a la gent se'ls fa treure la mandra perquè vinguin (i m'inclueixo, ja que m'ha passat fins i tot algun any m'han caducat invitacions)
El preu no és excusa, d'excusa no n'hi ha, ja que el sabadellenc o sabadallenca que prefereix mirar un partit al bar que no pas in situ, que s'ho faci mirar.

Hombre, yo la relación entre unos precios más caros que baratos y la opción de poder ver todos los partidos por tv (por desgracia) la veo más lógica y normal de lo que la ves tú, ahí es donde tendríamos que actuar. De momento los precios ya han bajado y veremos como sale la apuesta de las entradas por categoría, no estoy echando todo por tierra, sólo puntualizando. En lo otro que comentas seguramente tengas razón y tendríamos que ver por qué a la gente li fa mandra ir al estadi a ver un partido de fútbol, yo ya he expresado muchas veces que me parece que ofrecemos muy poco los días de partido como para que sea llamativo ir sabiendo que el equipo no va a ofrecer nada.

Seguramente estemos más cerca de los 1300 que de los 500, si no no se entiende que hubieran 2400 espectadores contra el Espanyol.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #297 el: 30 de Juliol de 2013, 15:27:29 pm »
Sergio: em referia a q prefereixen veure el Barça o Madrid gastant-se 10 euros en birres i xips q veure al Sabadell gratis i in situ.
D'acord q si s' està dalt(Girona any passat) la gent hi va...però parlem d'invitacions! I no volen!
A mi m'inviten a un Mirandes-Recre sent d'allà aprop i hi vaig. No sóc ni d'un ni de l'altre.. m'agrada el futbol i punt. Jugui qui jugui.

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #298 el: 30 de Juliol de 2013, 15:30:00 pm »

Yo también creo que somos unos 1200 aproximadamente. El problema no está en el precio, por ejemplo, los que nacieron en mi año (1994) hemos visto el CES en segunda B y Tercera. Eso que quiere decir? que nuestro equipo des de pequeños ha sido otro que no haya sido el Sabadell, a excepción de algunos como yo. Muchos amigos míos al decirles que se vengan, su respuesta siempre es la misma: El Sabadell? jajajaja, prefiero ver al Madrid/Barça por la tele. Es una pena, por que se ven muy buenos partidos de fútbol en el templo y a muy buen precio. Es más, algunos no tienen ni idea de que estuvimos en primera división, o jugando la actual UEFA. Por mala suerte aún no lo he podido ver en primera, pero estoy seguro de que en unos años estaremos ahí.

Yo creo que poco a poco vamos aumentando, van viendo que somos un equipo que va acogiéndose al fútbol profesional, no se recogen 3000 abonos en un año. Año tras año iremos avanzando.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #299 el: 30 de Juliol de 2013, 16:39:29 pm »
500? ni borratxos. portem ja més de 1400.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!