Autor Tema: Ens salvarem ?  (Llegit 5384 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
Re:Ens salvarem ?
« Respondre #20 el: 01 de Maig de 2013, 19:52:42 pm »
Nos salvaremos seguro. De hecho, entiendo que la plantilla se siente "salvada" desde la victoria ante el Xerez.

Esta plantilla, cuando quiere, es de las 10 mejores de la categoría sin ningún tipo de discusión y, cuando quiere, juega bien y, además, compite. Ese "cuando quiere" es el que nos ha lastrado en este fin de temporada de forma tan lamentable e indigna de unos jugadores que se dicen profesionales.

El Sabadell ganará, como mínimo, dos de los últimos seis partidos que quedan. Y probablemente sean en casa.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #21 el: 02 de Maig de 2013, 11:19:37 am »

Resposta:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #22 el: 02 de Maig de 2013, 17:03:24 pm »
Després de que guanyem el proper partit us ho diré  :icecream:

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #23 el: 02 de Maig de 2013, 22:11:06 pm »
O tallem en sec aquesta dinàmica perdedora o ens anem al pou. Hauríem de mirar de treure algun puntet davant l'Sporting.
No sé si aquestes alçades aniria bé un canvi d’entrenador, crec que el més sensat és de cara la temporada que ve, de totes maneres alguna cosa deu passar entre els jugadors, l’entrenador o el cos tècnic.

Dintre del meu punt de vista i com aficionat crec que:
-Falta motivació.
-No s’estudien bé als rivals.
-Som previsibles per que sempre juguem igual (al menys el Moya per exemple si calia canviar i sortir amb defensa de 5 per sorprendre al rival, doncs ho feia i ja està).
-Els jugadors estan desconcertats per que passen de titulars a la grada i al revés, i alguns no juguen al seu lloc.
-No són jugadors per jugar amb aquest estil tant arriscat.
-Físicament els veig molt malament, els veig a tots fets pols.

I la última:

Ja n'estic fins els dellonsis d'aquestes pallisses cada partit sense que hi hagi cap tipus de reacció a la banqueta, fotem el pena per tota Espanya, per part del tècnic vull menys autocomplaença i més autocrítica i més *******.

Ho sento però estic molt enfadat. I si diumenge a més fant jornada econòmica anirà Rita.

Doncs jo estic totalment d'acord, mai he estat del parer de canviar d'entrenador, començada la lliga... estem en un moment crític de joc, que no donem una a dretes, i amb un empat contra el-Sporting, podríem estar contents, i afrontar amb tranquil · litat, els últims partits, per aconseguir arribar als 50 punts... i la temporada que ve aire fresc, i barca nova!!

Honor!!

Doncs , la temporada pasada es vas mantenir l' entrenador i ja es va veure el resultat, Salvados por la campana, yo soc partidari de si no sumen els tres punts diumenge, ha de buscar un revulsiu ja.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #24 el: 03 de Maig de 2013, 10:32:10 am »
SI

PENSO QUE AMB 50 ESTARÀ UN EQUIP SALVADÍSSIM AQUEST ANY
NOMÉS CAL GUANYAR UN DELS SIS QUE QUEDEN (RAcing?)