Autor Tema: J39: CE SABADELL - RACING SANTANDER (Diumenge 19 maig-21h)  (Llegit 15047 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
J39: CE SABADELL - RACING SANTANDER (Diumenge 19 maig-21h)
« el: 06 de Maig de 2013, 21:55:53 pm »
Obro ja aquest post referit al partit amb el Racing de Santander, per comentar el que fa poca estona he pogut escoltar al programa "Tribuna Preferent" de Ràdio Sabadell. Pel que s'ha dit, tot sembla indicar que el club s'està plantejant la possibilitat de fer jugar a l'amateur el seu trascendental partit amb el Tona, el diumenge dia 19 a les 18:00h i  a la Nova Creu Alta, per tant, tres horetes abans de que es jugui el partit Sabadell-Racing.
Em sembla una molt bona iniciativa, tot i que em genera dubtes el fet de que l'amateur se sàpiga adaptar a un terreny de joc al que no està gens habituat...
Sigui com sigui, aquests nanos es mereixerien que tots plegats fessim l'esforç de pujar a l'estadi per donar-los el nostre suport.
« Darrera modificació: 14 de Maig de 2013, 19:29:45 pm per X-Men Aigua »
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
Re:J39: CE SABADELL - RACING SANTANDER (Diumenge 19 maig-21h)
« Respondre #1 el: 06 de Maig de 2013, 22:27:02 pm »
Si senyor, si fos així, bona iniciativa per part de la directiva. Aquests nanos es mereixen això i molt més. Magnífic aquest SABADELL B: Eric, Pasqui, Hector, etc... Espectacular equip que es mereix tot el nostre suport i jugar un partit així a la NCA.

Si no estan acostumats a la gespa natural, que s'entrenin alguns dies a Sant Oleguer o a la mateixa Nova Creu Alta.

També estaria bé que el dia de l'Elx (si com sembla, la permanència està ja assegurada matemàticament) alguns d'ells tinguessin alguns minuts amb el 1er equip.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #2 el: 06 de Maig de 2013, 22:33:32 pm »
em sembla una mala idea.  Lo d la hora em sembla bé perq així segurament hi anirà més gent a veure'ls però jugar a la NCA seria un disvarat com una casa.

Penseu que el camp del Tona possiblement ja sigui de gespa natural, també tingueu en compte que impressionen molt més 300 persones dretes a la varana de l'Olímpia a 1 metre del terreny de joc k 300-400 persones a la Nova Creu Alta dispersades per tot el camp  hi ha sobre ben lluny dels jugadors.

En definitiva q jugar a la NCA seria donar masses facilitats al Tona,  a sobre quedem malament perq sembla q no sapiguem ni q fer per a guanyar.los. Massa premi per un Tona q segons tinc entés no va tractar gens bé als nostres jugadors en el partit d'anada.....

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #3 el: 06 de Maig de 2013, 22:45:37 pm »
em sembla una mala idea.  Lo d la hora em sembla bé perq així segurament hi anirà més gent a veure'ls però jugar a la NCA seria un disvarat com una casa.

Penseu que el camp del Tona possiblement ja sigui de gespa natural, també tingueu en compte que impressionen molt més 300 persones dretes a la varana de l'Olímpia a 1 metre del terreny de joc k 300-400 persones a la Nova Creu Alta dispersades per tot el camp  hi ha sobre ben lluny dels jugadors.

En definitiva q jugar a la NCA seria donar masses facilitats al Tona,  a sobre quedem malament perq sembla q no sapiguem ni q fer per a guanyar.los. Massa premi per un Tona q segons tinc entés no va tractar gens bé als nostres jugadors en el partit d'anada.....

Si ara ens hem de posar a pensar en el Tona anem bé (amb tots els respectes pel Tona que no he vist). Aquests nanos del B tenen moltíssima qualitat, només hem de pensar en els nostres, confiar en ells, estar al seu costat i ja està.

Però per parlar d'influències del camp, t'oblides d'una importantíssima: les mides de la NCA.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 06 de Maig de 2013, 22:50:46 pm »

Un petit apunt: Estic gairebé segur, que el camp del Tona és de gespa artificial.

En el demés, en el tema públic, tens tota la raó, a no ser que per el partit del B sols obrin tribuna, ni tant sols se sentirà animar a la gent.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #5 el: 06 de Maig de 2013, 22:53:02 pm »

Si ara ens hem de posar a pensar en el Tona anem bé (amb tots els respectes pel Tona que no he vist). Aquests nanos del B tenen moltíssima qualitat, només hem de pensar en els nostres, confiar en ells, estar al seu costat i ja està.

Però per parlar d'influències del camp, t'oblides d'una importantíssima: les mides de la NCA.

Puc confirmar q em pensava q seria de gespa natural però el camp del Tona és de gespa artificial, bueno.

Parles de les mides ? Això significa un problema tan pel Tona com pel Sabadell B o és q voleu acostumar al Sabadell B a jugar en un camp gran en els 4 entrenos de la setmana q vé ?

Segueixo pensant q la única tàctica possible no esportiva q existeix és omplir el lateral i darrere les porteries de l'Olímpia de gent enganxats a la línia de banda i apretant al màxim a linier, àrbitre i jugadors.

Una NCA buida per molt maco q sigui el camp no impressiona a ningú, un Olímpia ple de gent sí.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 06 de Maig de 2013, 23:01:26 pm »
Rectifico. He consultat i la UE Tona, em diuen que juga en gespa natural. Ells i el seu filial. El seu futbol base ho fan en gespa artificial, en un estadi d'atletisme.

Ara si que crec que és una decisió desencertada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3814
« Respondre #7 el: 06 de Maig de 2013, 23:26:23 pm »
Yo creo que la idea debe ser jugar a las 18 pero en Olimpia! ¿como van a poner un partido en la Nova Creu Alta antes que el primer equipo? Cuando así ha sucedido... hace ya algunos lustros, el regional siempre jugaba después pero nunca antes!
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #8 el: 06 de Maig de 2013, 23:41:08 pm »
Tots voliem que el partit contra el Tona fos el mateix dia que jugués el primer equip, i a poder ser a la Nca... l'ideal hauria estat que el primer equip jugués a les cinc, i darrera l'amateur, però com la televisió mana, o es fa aixi, o es juga al Olímpia!!

Honor!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5830
« Respondre #9 el: 07 de Maig de 2013, 00:14:42 am »
A mi me gusta la idea, me voy  ir pidiendo fiesta para este dia y además, si no metemos 1000 personas en un dia así para ver anuestro filial... mal asunto. Yo creo que 1000, si se hace una buena promocion los seremos.

Quizas ellos juegen en cesped natural pero también tened en cuenta la ilusión de los nuestros de jugar con publico y en el estadio puede ganar a cualquier otra cosa.

Desconnectat Guillermo

• Infantil
  • Missatges: 189
  • Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé,
« Respondre #10 el: 07 de Maig de 2013, 03:24:43 am »
Entonces pordan vender Alcohol en el partido del filial si es que se jugara en la nca, ya que en olimpia y en todos los campos de esas categorias venden de todo. Y sin mossos ni proyectos de mossos. Si es asi si.

Forza Sabadell & LFA
FANS 1903  Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé, sufrí con tus derrotas y tus victorias yo festejé ...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8278
  • un camp de primera
« Respondre #11 el: 07 de Maig de 2013, 07:00:16 am »
Tots voliem que el partit contra el Tona fos el mateix dia que jugués el primer equip, i a poder ser a la Nca... l'ideal hauria estat que el primer equip jugués a les cinc, i darrera l'amateur, però com la televisió mana, o es fa aixi, o es juga al Olímpia!!

Honor!!

Jo jugaria el Diumenge a les 12 h. o es podria "incentivar" l´assistència regalant 1 entrada pel partit amb el Elche i 2 si són socis....Això aconseguim (o intentem aconseguir), un doble objectiu....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #12 el: 07 de Maig de 2013, 08:22:54 am »
No és una bona idea si el que es pretén és tenir màximes possibilitats de guanyar. És una bona idea com a premi per la GRAN temporada que està fent el filial. Ni les dimensions dels camp ni sobretot la gespa natural, a qui el Tona si està acostumat, no ens beneficiarien. Seria com donar més opcions al rival en un partit VITAL. L'hora està bé perque segur faria que molta més gent s'acostés a veure al filial, però crec que no ens ajudaria jugar a la Nova Creu Alta aquest partit. Tot i que evidentment, de guanyar es podria guanyar perfectament.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #13 el: 07 de Maig de 2013, 10:09:52 am »
No ens equivoquem, el B jugarà a Olimpia!!!! Ho estan negociant amb l'ajuntament per tal de temes de conserges que obri les instal·lacions i etc.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4304
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #14 el: 07 de Maig de 2013, 10:40:26 am »
Jo espere que juguen a l'Olímpia, i que les prometen, i compleixin, que si pugen abans de final de temporada, tindran partit a la Nova Creu Alta.
Del partit, espere puntuar, un sol punt almenys i anar sumant per no quedar just en els 50.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5830
« Respondre #15 el: 07 de Maig de 2013, 11:24:18 am »
Juguem on Juguem i aprofitant el aprtit del racing hem de ser al menys 1000. Si guanyem aquest partit som equip de primera, collons, que aixo no pasa tots els dies.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #16 el: 07 de Maig de 2013, 16:19:23 pm »
Preus de les entrades anticipades del Sabadell-Racing:

GOL: 5 euros (7 a les taquilles)
LATERAL: 8 euros (10 a les taquilles)
TRIBUNA: 25 euros (30 a les taquilles)

Decisió encertada per part de la directiva. Ja que no ens hi juguem res, s'ha de aprofitar per portar a espectadors poc habituals a la NCA. Es vulgui o no, el Racing és un equip històric (en un molt mal moment).

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #17 el: 07 de Maig de 2013, 17:54:20 pm »
Amb aquests horari lamentable i fent-lo per la tele, em sembla una bona iniciativa.

www.miequipo.es

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #18 el: 07 de Maig de 2013, 23:07:13 pm »
lo mejor------- los precios y el clima no creo que haga frio
lo peor--------- horario  pesimo y television
el rival ------------  un ex-primera racing que saldra a por todas no le queda otra ,solo le vale ganar
nuestra aficon----- pues un 10 da igual los que seamos, animaran hasta el final
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 14 de Maig de 2013, 15:59:38 pm »
La veritat és que és realment una p.ut.ad.a que cada cop que el club decideix posar preus populars, la climatologia sigui un desastre. Ja va passar contra el Girona, al partit 1000 contra els Las Palmas i té pinta que pugui passar aquest diumenge contra el Racing. Sent l'horari que és i si a més plou, crec que "superarem" la trista imatge de fa dues jornades davant el Numancia. Una llàstima.

Esperem però que les prediccions del temps vagin millorant cara el fi de setmana  :flowers:

www.miequipo.es