Autor Tema: ya toca por 1 vez  (Llegit 1642 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
ya toca por 1 vez
« el: 05 de Desembre de 2005, 01:14:26 am »
***més a baix, proposta***

S' ha acabat la nostra paciència: el nostre equip fot pena i cada cop ens sentim menys identificats en els jugadors. Primer de tot dir-vos que crec que la culpa de tot crec que està compartida en diferents fronts:

a.-  jugadors: cobren i van fent, poques ganes de treballar i cachondeo. solució: un expedient disciplinari contra dos d' ells i anar a per ells fins als jutjats a muerte. Inclus demanar-lis indemnització. potser així la resta els canvia l' actitut.

b.- entrenador fotent proves, no se quin contracte li han fet pero si no espavila, ultimatum. crec que el vestidor vol viure be i li fara el llit a qualsevol

c.- no se qui es el secretari tècnic que decidia els fitxatges, però aquest tiu SEGUR que s ha endut comissions a canvi de fitxar descartats que ningu volia. I si no, senyors, no ho entenc. Al carrer, no ens ha servit.

d.- directiva, no em crec que s' hagin gastat més de 120 kilos de pressupost, i si no no entenc com han gastat tant en paquets. i us asseguro que els empresaris no son burros i no tiren els calers. que son constructors? doncs els deu interessar nomes els terrenys de la NCA. si no, no entenc res

PROPOSTA:

diumenge, no cal aplaudir al figueres que no ens han donat res. el que faria seria passar-me el partit increpant els jugadors, xiular-los constantment durant el partit, i esperar-los fora per escridassar-los. que es donin compte que si se'n foten de nossaltres no serà a qualsevol preu. I si guanyen el partit el mateix, que no es pensin que per guanyar un partit ens callarem.

ja està be de ser una afició de ******* !!  o no veieu que aquesta humillació no la aguantaria ni deu ??

o ens fotem tots les piles, o caca de vaca.

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
Re: XIULADA !!
« Respondre #1 el: 05 de Desembre de 2005, 01:18:56 am »
o aixo o si fan algun gol quedanse aseguts sense dir ni piu que es el que fare jo que vegin que asta la aficio esta per els terres per la seva opcio egoista que han agafat

jo ja u dic mocadorada xiulada i ni un crit de sabadell sabadell

no pot ser de cap de les maneres aixo! no es pot suportar! :disappointed:

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #2 el: 05 de Desembre de 2005, 01:36:38 am »
però es que encara que guanyin èpicament...: jo estare enfadat igual. a vera si sen adonen

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 05 de Desembre de 2005, 11:21:50 am »
Jo el que faria seria una bona xiulada al principi, animar al Sabadell -no a cap jugador nostre- i depen de com vagi tot, xiulada al final
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
Estic d'acord amb el Mutio
« Respondre #4 el: 05 de Desembre de 2005, 11:30:16 am »
Estic d'acord amb la proposta del Mutio.
Hem de mostrar la nostra indignació cap aquesta colla de petardos, xiulant quan entrin al camp i no aplaudint, però crec que durant el partit ens faríem un flac favor a nosaltres mateixos xiulant a l'equip. S'ha d'animar per poder guanyar el partit i per si de cas si veiessim que ens estan prenent el pèl xiular-los :veryangry: , però no d'entrada perquè això perjudicaria les nostres possibilitats de guanyar.
Que el Figueres ens fa un bany (esperem que no) doncs els aplaudim  :clap i, al final, xiulada i mocadorada contra els nostres jugadors.  :ko
Esperem que no passi i poguem guanyar al Figueres...

Ah, i no tenim cap mena de futur sense filial ni futbol base de qualitat, i el que han fet amb les noies no té nom  :-[

Déu n'hi do quina setmaneta de vergonya i humiliació com a arlequinat. És indignant!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 05 de Desembre de 2005, 15:53:02 pm »
S'hauria de fer el que comenta en MUTIO. Animar al Sabadell, no als jugadors. No aplaudir-los si fan un gol doncs no seria una idea gaire dolenta. El que no hem de fer es xiular a mitg partit, sino perderem i cada cop seria pitjor  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #6 el: 05 de Desembre de 2005, 16:19:20 pm »
mal que ens pesi son els nostres jugadors i ara mateix depenem d' ells...
jo voto xiulada cuan saltin al camp... i res mes... no podem icrepar i insultarlos perque encara ens faran baixar a tercera...y tampoc es etic... a mi no m agradarian que minsultesin per fer malament la feina...y hi ha jugadors que es salven...
be, jo el que penso que els insults mai son justificats... ni contra el nostres jugadors ni contra els contraris...
voto per que cuan surtin al camp els i donguem l esquena i una bona xiulada al nostre equip i res mes
RES D ANIMAR AL FIGUERES EH
aixo si que em posaria de mala llet... i em fotria a repartir llenya contra tots els del sabadell que animesin al figueres... ;D ;D ;D

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #7 el: 05 de Desembre de 2005, 17:12:06 pm »
Primer es el SABADELL no penso k ens pugui veneficiar xiular al camp durant el partit, ningú seria tant ***** de tirar-se pedres a la seva teulada, el k hem de fer es animar el nostre SABADELL, el temps ja pasara comptes amb els jugadors i a tothom ki tingui la responsabilitat d'akesta situació, però ara siusplau no empitjorem la situació.

K consti k estic molt enfadat per l'ultim partit, però si pensem el k hem de fer es fer pinya si no ho lamentarem.

Desconnectat calu 815

• Aleví
  • Missatges: 51
ya toca por 1 vez
« Respondre #8 el: 06 de Desembre de 2005, 13:45:04 pm »
 :scut :scut yo creo k ya toca la primera xiflada de esta temporada i decir la estos jugadores k le pongan c****** por 1 vez ksolo an juagao un partido bien esta temporada i emos aguantao muxo yo se de muxas afciones ya uviesen xiflado pero nosotros aguantamos muxo .
i no puede ser una xiflada no les va a venir mal anke kueste muxo xiflar a tu propio ekipo pero sino se ace segiremos toda la temporada igual :::::::: :bandera :banderaviva el sabadell