Jo només demano i penso, que els que em de pressionar i adverrie els jugadors d´una forma clara som els socis i aficionats.
Considero que hem de coordinar una mica les accions d protesta, però molt em temo que tot quedarà en res.
Davant la proposta d´anar als entrenaments a escridassar-los només quatre cincs s´hi apunten.
Davant de si surten a dinar, a sopar o de festa, el que hem de fer és increpar-los i que es quedin a casa agobiats.
El diumenge, cal posar-nos d´acord i unir-nos per fer un únic sistema de protesta.
Aquesta colla de mercenaris F.P ens han amargat molts dies, han jugat amb els nostres sentiments i per mi qui la fa la paga.
Que vegin que si ens volen fotre el pèl, com a mínim als socis i aficionats o tindran molt difícil.
Però ja vatiico, que no farem res, alguns criticaran i censuraran les meves paraules, alegant que els jugadors són persones i d´altres a callar i escoltar.
Tinguen clar que el futur del nostre club està amb la nostre actitud i si no fem res en res és quedarà el nostre estimat Sabadell.